mentos answering machine
Created on: July 23rd, 2005
mentos answering machine
mentos answering machine

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.35) 691 153 97

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 2 2 0 32,230

Inbound links:

views url
80 http://www.baranosenshi.org/smf/index.php?topic=10959.msg55461;b
67 http://www.baranosenshi.org/smf/index.php?topic=10959.0
30 http://chat.rphaven.com/
22 http://www.loliconrus.org/showthread.php?t=19044
16 http://www.google.com/search?q=mentos+answering+machine&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a

Add a comment

Please login or register to comment.
December 1st, 2005
(1)
I wonder why this wasn't on the front page? It's awesome.
January 6th, 2006
(0)
Ha ha ha! I wish I had a answere machine like that
January 9th, 2006
(0)
that is my new ringtone, thank you for bringing it to me
January 9th, 2006
(0)
I'm with Drusamson, this is indeed ringtone worthy.
January 13th, 2006
(0)
Dude this is my new answering machine greeting, this is frontpage worthy
January 25th, 2006
(0)
I five this, because well... It's just plain halarious.
February 12th, 2006
(0)
nice
March 15th, 2006
(0)
love this
March 16th, 2006
(0)
YAY
March 29th, 2006
(0)
Pure awesome
April 6th, 2006
(0)
nice
April 8th, 2006
(0)
5+
April 9th, 2006
(0)
hahaha... now that's funny sh*t
April 13th, 2006
(0)
merely a song with a picture, no credit given to artist of song (Da Vinci's Notebook)
May 5th, 2006
(0)
LOL
May 19th, 2006
(0)
pure upbeat awesomeness
June 19th, 2006
(0)
lol
June 19th, 2006
(0)
NO.
June 19th, 2006
(0)
amazing...
June 23rd, 2006
(0)
LOVE IT
June 30th, 2006
(0)
ROFL
June 30th, 2006
(0)
now its on my phone too.
July 1st, 2006
(0)
would of been 5 if you just added a "beep",After it was done..
(0)
HHAHHHaaAAHAHAHAHaaHaa
July 4th, 2006
(0)
I think the song is performed by Davinci's Notebook.
July 4th, 2006
(0)
Oh my goodness, that is very funny.
July 4th, 2006
(0)
this. is great.
July 5th, 2006
(0)
holy sh*t im putting this on my answering machine
July 5th, 2006
(0)
is this the vais guys?
(0)
LOL
July 8th, 2006
(0)
Best answering machine. EVER.
July 9th, 2006
(0)
This is my new answering machine message.
July 11th, 2006
(0)
I'd kill someone who has that as answering machine sound.
July 11th, 2006
(0)
holy crap mentos!
July 15th, 2006
(0)
Hang on, you take a sound which has been around for ages, get it of Crimewire, set it to a simple picture and not even give it the right credit? Fail.
July 18th, 2006
(0)
That's awesome, makes me wish I had an answering machine.
July 21st, 2006
(0)
AWESOME!!!!! I would 5 this a million times if I could.
July 30th, 2006
(0)
LOLOLOL
July 30th, 2006
(0)
New answering machine
July 31st, 2006
(0)
you fail, please try again ^_^
July 31st, 2006
(0)
wow, im so using that
July 31st, 2006
(0)
f*cking hilarious
July 31st, 2006
(0)
uhm Im gonna make my answering machine play this when I get home
August 2nd, 2006
(0)
looooooooooooooool
August 2nd, 2006
(0)
LOL message taker!
August 4th, 2006
(0)
LOL! Awesome
August 9th, 2006
(0)
Mentos the message maker! my hero :3
August 15th, 2006
(0)
i want that.
August 15th, 2006
(0)
The roflcopter has landed
August 25th, 2006
(0)
sveet
September 9th, 2006
(0)
Awesome song, but credit the artist
September 19th, 2006
(0)
Heehehehe!
September 21st, 2006
(0)
lmao i loved those commericals
September 24th, 2006
(0)
Whoa, that's just great.
September 25th, 2006
(0)
Lawd have mercay
September 25th, 2006
(0)
Flawless. ^_^
September 25th, 2006
(0)
It is green.
September 27th, 2006
(0)
Awesomeness
September 27th, 2006
(0)
HA LOL AWERSOEM
September 27th, 2006
(0)
answering machines are for gays
September 27th, 2006
(0)
ty
September 27th, 2006
(0)
OMGWTFBBQLOLROFFLECOPTER!
September 27th, 2006
(0)
lollercptr
September 27th, 2006
(0)
Awesome sauce.
September 28th, 2006
(0)
The proper credit should go to the Brown Derbies, an excellent collegiate acapella group...just FYI.
September 28th, 2006
(0)
you fail, please try again ^-^
September 28th, 2006
(0)
My friend had this a few years back.
September 28th, 2006
(0)
Perfect! xDD
September 28th, 2006
(0)
Ditto with of the making this my answering machine message.
September 30th, 2006
(0)
Mentos FTdub
September 30th, 2006
(0)
NICE!
October 1st, 2006
(0)
That is what a YTMND should be! This right here!
October 1st, 2006
(0)
if i remember correctly, this is from perfect kirby. it was a flash series by John and Richie Zerbes. Basically they took Kirby, and made him Joanna Dark, and the hilarity ensues...it was funny stuff, but this was one of the best parts. thanks for making the ytmnd, finally have an mp3 of the song....could actually use it!! 5!
October 3rd, 2006
(0)
mentos. der message taker.
October 3rd, 2006
(0)
BRILLIANT!!!
October 4th, 2006
(0)
Holy CRAP! I was laughing so hard I had problems hitting the five star!
October 4th, 2006
(0)
This is my new message taker :P
October 4th, 2006
(0)
Brilliant.
October 5th, 2006
(0)
thats cool
October 5th, 2006
(0)
-2 stars for uninspired image. but +1 star for using the Brown University MENTOS answering machine theme! :D
October 5th, 2006
(0)
Although i don't really care, LIMEWIRE IS NOT A SOURCE.
October 7th, 2006
(0)
Fantasmic!
October 7th, 2006
(0)
5'd for mentos
October 9th, 2006
(0)
my new answering machine message
October 9th, 2006
(0)
man, i was gonna give it a four but I thought, if I ever heard this on someone's machine I would track them down and kill their children, so I'm giving it a 2
October 10th, 2006
(0)
haha this is great
October 11th, 2006
(0)
New answering machine message. Thanks.
October 29th, 2006
(0)
This is incredible.
November 6th, 2006
(0)
still amazing 5 stars
November 15th, 2006
(0)
I put this on my answering machine, it makes everyone laugh! Thanks!
November 29th, 2006
(0)
f*cking 5'df*cking 5'df*cking 5'df*cking 5'df*cking 5'df*cking 5'df*cking 5'df*cking 5'df*cking 5'df*cking 5'df*cking 5'df*cking 5'df*cking 5'df*cking 5'df*cking 5'df*cking 5'df*cking 5'df*cking 5'df*cking 5'df*cking 5'df*cking 5'df*cking 5'df*cking 5'df*cking 5'df*cking 5'df*cking 5'df*cking 5'df*cking 5'df*cking 5'df*cking 5'df*cking 5'df*cking 5'df*cking 5'df*cking 5'd
February 6th, 2007
(0)
hillarious just hillarious
February 21st, 2007
(0)
win
April 21st, 2007
(0)
OMG I JUST BOUGHT MENTOS TODAY! KICKASS!
May 7th, 2007
(0)
Sounds like DaVinci's notebook
August 19th, 2007
(0)
Win!
March 7th, 2008
(0)
awesome