carecup
Created on: July 31st, 2005
carecup
None ( ._.)

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.26) 246 0 48

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 1 0 0 6,050

Inbound links:

views url
15 http://www.triond.com/forum/topic.php?id=41775
9 http://www.triond.com/forum/topic.php?id=40801
6 http://www.eveonline.com/externalLink.aspx?l=http%3A%2F%2Fcarecu
5 http://blaah.com/index.php
2 http://community.eveonline.com/externalLink.aspx?l=http%3A%2F%2F

Add a comment

Please login or register to comment.
(0)
haha aww.
December 12th, 2005
(0)
you the pundog now, man.
December 12th, 2005
(0)
I pissed in your care cup.
December 12th, 2005
(0)
ive just sat here at college chilling to that music for about an hour
February 2nd, 2006
(0)
http://hellobriannurse.ytmnd.com/
February 2nd, 2006
(0)
Very beautiful, thank you :)
February 2nd, 2006
(0)
also, I like "Ooo, sorry, man, I've already spent all my give-a-damns."
February 2nd, 2006
(0)
Everyone that 1'd it is afraid to speak up. They know the oldschool f*cking owns them.
February 2nd, 2006
(0)
Simple but effective
February 2nd, 2006
(0)
Life Aquatic for the win.
February 2nd, 2006
(0)
Carebears > Anime.
February 2nd, 2006
(0)
Lol viewhacked?
February 2nd, 2006
(0)
The Robots have taken me. Please send help.
February 2nd, 2006
(0)
Do you even know what viewhacking is? Nobody "hacks" sh*t here. It's just the consequence, again, of Max's top 15 having a given update time...
February 2nd, 2006
(0)
Obviously, you have lost possession of you carecup.
February 2nd, 2006
(0)
oh noes the care cup is empty --> \_/
February 2nd, 2006
(0)
What a YTMND is supposed to be... but, the music didn't grab me. Still worth a 4. :)
February 2nd, 2006
(0)
VIEW H4X!!!1!
February 2nd, 2006
(0)
Now I understand what View Hax is, 1 pt
February 2nd, 2006
(0)
I just got this
February 2nd, 2006
(0)
5 for using one of the catchiest songs from one of the most kickass movies
February 2nd, 2006
(0)
We'll get ya back billy!
February 2nd, 2006
(0)
lol
February 2nd, 2006
(0)
I like.. 4
February 2nd, 2006
(0)
this totally sucx
February 2nd, 2006
(0)
I don't get it. Is it supposed to represent a Yiddish cup or what?
February 2nd, 2006
(0)
i sees what you did thar.
February 2nd, 2006
(0)
But this YTMND is full of stars.
February 2nd, 2006
(0)
The Life Aquatic music makes it all the better.
February 2nd, 2006
(0)
ah, the music is like pot for my ears!
February 2nd, 2006
(0)
lmao why is this funny? The world may never know.
February 2nd, 2006
(0)
good/10
February 2nd, 2006
(0)
Should read "The Cup of Care is Empty"
February 2nd, 2006
(0)
Not as good as the O RLY dorm thread, but still worth a 5.
February 2nd, 2006
(0)
care cup is empty \_/
February 2nd, 2006
(0)
February 2nd, 2006
(0)
My care cup is empty as well
February 2nd, 2006
(0)
lame...
February 2nd, 2006
(0)
racist.
February 2nd, 2006
(0)
genius
February 2nd, 2006
(0)
A picture of a cup does not do it for me.
February 2nd, 2006
(0)
Care Bears FTW! I loved those cuddly bears...
February 2nd, 2006
(0)
i only use the care cup since i lost my yiddish cup.
February 2nd, 2006
(0)
lol i get it. kinda funny.
February 2nd, 2006
(0)
Is the care cup half empty or half... never mind, that was gonna be terrible.
February 3rd, 2006
(0)
An essential weapon in the war of internet sarcasm!
June 25th, 2006
(0)
+3 for Life Aquatic +2 for not giving a sh*t
July 11th, 2006
(0)
hahaaaaaaaaaaaaaa