how to become an asiacopter
Created on: August 10th, 2005
how to become an asiacopter
None ( ._.)

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.93) 403 8 68

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 29,498

Inbound links:

views url
432 http://knowyourmeme.com/memes/asiacopter
7 http://ytmnsfw.com/
4 http://knowyourmeme.com/random
2 https://www.facebook.com/
2 http://knowyourmeme.com/memes/asiacopter?photo_page=2

Add a comment

Please login or register to comment.
August 10th, 2005
(0)
lol asiacopter IN TRAINING
August 10th, 2005
(0)
h4wt
August 11th, 2005
(0)
Very educational!
August 11th, 2005
(0)
fifen? YES, FIFEN!
August 11th, 2005
(0)
lol
August 11th, 2005
(0)
That is the Airwolf theme, isn't it?
August 11th, 2005
(0)
Something about that picture is sick.
August 11th, 2005
(0)
yup it is
August 11th, 2005
(0)
wtf lol
August 11th, 2005
(0)
ghahaha airwolf makes this win
August 11th, 2005
(0)
http://albanakedhotxxx.ytmnd.com/
August 11th, 2005
(0)
That looks dirty...
August 11th, 2005
(0)
I'm enjoying this fad a whole lot
August 11th, 2005
(0)
Hahaha! Nice one! The Air Wolf theme fits perfectly!
August 11th, 2005
(1)
AIRWOLF THEME NETS U INSTANT 5
August 11th, 2005
(0)
Copter-school!
August 11th, 2005
(0)
5 for the airwolf theme
August 11th, 2005
(0)
I don't get it, and I hate asians so I'm downvoting this sh*t.
August 11th, 2005
(0)
^ Ditto
August 11th, 2005
(0)
Airwolf = clever.
August 11th, 2005
(0)
Airwolf theme = 5, asiacopter not funny so -1
August 11th, 2005
(0)
if his foot slips she gets a free footf**k
August 11th, 2005
(0)
Funny... but why the name asiacoptervader? There's no Vader. Guess you didn't knew how name it so you said the hell with it...
August 11th, 2005
(0)
Airwolf for the win
(0)
That's not how it's done
August 11th, 2005
(0)
hell yes airwolf
August 11th, 2005
(0)
I want to become an asiacopter too!
August 11th, 2005
(0)
She'll be a great Asiacopter one day, maybe even THE GREATEST OF THE ALL!
August 11th, 2005
(0)
It's funny, but there's only one problem... You used asiacoptervader.ytmnd.com. :(
August 11th, 2005
(0)
lmao
August 11th, 2005
(0)
WTFXD
August 11th, 2005
(0)
It sounds like Tyrian and I don't know why.
August 11th, 2005
(0)
Is that Jan Michael Vincent spinnin' her?!
August 11th, 2005
(0)
5'd for airwolf.
August 11th, 2005
(0)
Hope the guy doesn't accidently pop her cherry.
August 11th, 2005
(0)
ROFL
August 11th, 2005
(0)
o_o
August 11th, 2005
(0)
airwolf theme = 5 million/5
August 11th, 2005
(0)
those crazy azns
August 11th, 2005
(0)
lol yes.
August 11th, 2005
(0)
You spin me right round baby right round like a record baby
August 11th, 2005
(0)
Now THAT's a trick.
August 11th, 2005
(0)
i dig that.
August 11th, 2005
(0)
brilliant use of the airwolf theme. A+
August 11th, 2005
(0)
Brilliant!
August 11th, 2005
(0)
Grave technique!
August 11th, 2005
(0)
fads suck
August 11th, 2005
(0)
Airwolf FTW
August 12th, 2005
(0)
Airwolf Theme that matches = 5
August 12th, 2005
(0)
hahaahaaha
August 12th, 2005
(0)
5/5 for airwolf music alone
August 12th, 2005
(0)
Airwolf theme 4tehwin
August 12th, 2005
(0)
Hooray for circus acts.
August 12th, 2005
(0)
This is someone's fetish.
August 13th, 2005
(0)
you clever thing, you
August 26th, 2005
(0)
Why do the best ytmnds never make it in the top 15? Oh, that's right. f*ggots rule this site.
September 16th, 2005
(0)
Airwolf + making the spinning exactly in time with the beat = 5
October 27th, 2005
(0)
That lil' Asain girl is ridin' spinnaz XD Five for originality.
November 12th, 2005
(0)
Where is the audio from?
(0)
lol tougher than shaolin kung-fu
(0)
Airwolf FTW
October 6th, 2006
(0)
"if his foot slips she gets a free footf**k" I'm hoping for feet slip.
October 22nd, 2006
(0)
Odd.
May 11th, 2007
(0)
butt massage.
May 29th, 2007
(0)
INSTA 5 for Airwolf
June 5th, 2007
(0)
Airwolf = instant five
June 18th, 2007
(0)
5 for airwolf
February 6th, 2012
(0)
5