What is Tiger Fuel?
Created on: August 24th, 2005
What is Tiger Fuel?
What is Tig-- oh no, my batteries! I needs some Gay Fuel AAA's! V2: Thanks to XIIIidiots for the Tiger Fuel music. V3: Finall realized what was causing my mis-syncing,if this doesn't fix it, I give up.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.17) 851 30 119

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 6 0 5 43,453

Inbound links:

views url
15 http://boards.endoftheinter.net/showmessages.php?topic=8968355
10 http://wiki.ytmnsfw.com/TIGER_Handheld/collection
8 http://t.co/pyjHfv5QRe
8 https://www.google.com/
6 http://www.stumbleupon.com/su/

Add a comment

Please login or register to comment.
August 24th, 2005
(0)
Well done.
August 24th, 2005
(0)
great
August 24th, 2005
(0)
awesome!
August 24th, 2005
(0)
this one is going to the top 15
August 24th, 2005
(0)
The "low battery" icon wouldn't stay on when the rest of the screen blanked out. When the screen blanks out, you would still see the dim parts...
August 24th, 2005
(0)
holy hell, alot of work went into that 6/5!! !! awesome!
August 24th, 2005
(0)
gay fuel batteries? lol
August 24th, 2005
(0)
FTW
August 24th, 2005
(0)
very nice
August 24th, 2005
(0)
You do have a point about the stuff being left on the screen, but I thought it was more important to show the low battery icon so that people knows what's going on...
August 24th, 2005
(0)
NOICE!
August 24th, 2005
(0)
this is good but i'd give a 5 if the gay fuel midi was taken out and replaced by something tiger could actually play. my friend made a gayfuel tiger version i'll have him comment.
August 24th, 2005
(0)
I totally support gay fuel, but using a gay fuel MIDI (with several instruments) just won't cut it
August 24th, 2005
(0)
Yeah, I can't create audio to save my life, so I went with the gayfone midi. I would have loved to use a actual Tiger-playable file, send it along and I'll put it in.
August 24th, 2005
(0)
absolutely brilliant- the tiger fad is alive and well 5'ed
August 24th, 2005
(0)
ahahahah
August 24th, 2005
(0)
Gumpish who CARES?.... 5fin
August 24th, 2005
(0)
needs new music. 2 to motivate a change.
August 24th, 2005
(0)
Ahahah, wonderful.
August 24th, 2005
(0)
My sister tried Gay Fuel, she said it tasted awful, it's made by the Arizona Tea company. They called it "gay" as in "happy", like the Flintstones theme song.
August 24th, 2005
(0)
haha nice job
August 24th, 2005
(0)
nice one.
August 24th, 2005
(0)
f*ck
August 24th, 2005
(0)
A touch of class.
August 24th, 2005
(0)
Awesome. Best ytmnd in a while.
August 24th, 2005
(0)
I love it, but the Gay Fuel theme needs to be TIGER'D before I give this a 5
August 24th, 2005
(0)
Damn straight, which store sells those 2.7 volt badasses?
August 24th, 2005
(0)
I'll 5 this because it's cooler than the other Tiger fads
August 24th, 2005
(0)
BWHAHAHAHAHHAhaaHAH...dude....awsome
August 24th, 2005
(0)
That combines so many fads in one I lost count...wonderful job. 5/5
August 24th, 2005
(0)
Can I get a f*ck win? Best Tiger yet by a long shot. You're the man now, dog.
August 24th, 2005
(0)
and they still can't get laid! TIMES LAID: 0
August 24th, 2005
(0)
I wanted to give it a one for taking forever to load but it is awesome
August 24th, 2005
(0)
Excellent work, sir. 4 because the sync was a bit off, and 1 because it was my idea. :P
August 24th, 2005
(0)
needs a sound change.
August 24th, 2005
(0)
roflzzzzzz
August 24th, 2005
(0)
nice.
August 24th, 2005
(0)
hahaha, quite creative
August 24th, 2005
(0)
YOU WIN
August 24th, 2005
(0)
Does not match with sound. Abort/Retry/Fail? Otherwise, nice go.
August 24th, 2005
(0)
the end of the animation needs to last longer. but still, top tier.
August 24th, 2005
(0)
Very creative but the sound is pathetic. Try this: http://www.freewebs.com/xiiiidiots/tiger%20fuel.mp3
August 24th, 2005
(0)
lol wtf
August 24th, 2005
(0)
Nice. 5!
August 24th, 2005
(0)
Should've changed the hotties hit on at the top to something about guys
August 24th, 2005
(0)
FIVE'D
August 24th, 2005
(0)
audio is too short so it is not perfectly synced. Otherwise it is TEH WIN!
August 24th, 2005
(0)
Pretty good.
August 25th, 2005
(0)
win
August 25th, 2005
(0)
XD
August 25th, 2005
(0)
very very well done sir. Clever Funny, made very well
August 25th, 2005
(0)
when i saw the title i thought it was going to suck... too many fads in one... but it turned out allright :)
August 25th, 2005
(0)
This NEEDS proper sync, changed 'hotties hit on' text and tiger sound Tarzan Boy. It wouldn't matter if it was a sh*tty ytmnd, but it's so awesome it needs to be perfect. 4!
August 25th, 2005
(0)
Even though it's three fads combined, it was still original. 5.
August 25th, 2005
(0)
-1 for high-quality Gay Fuel music.
August 26th, 2005
(0)
One of the few gay fuel fad that I like.
August 26th, 2005
(0)
Updated with a (better) syncing audio track with XIIIidiots's Tiger Fuel song. Updated Fuel'd Tiger score and buttons.
August 26th, 2005
(0)
Loving the update - 5/5
August 26th, 2005
(0)
Dude sh*t On 69!
August 26th, 2005
(0)
Well done old man!
August 27th, 2005
(0)
5/5 LMFAO!
August 27th, 2005
(0)
Still a winner.
August 28th, 2005
(0)
very nice
August 28th, 2005
(0)
TIGER'D gay fuel music! rating improved, 5
August 30th, 2005
(0)
Brilliant!
August 31st, 2005
(0)
Maybe the best YTMND I've ever seen. And that's alot.
August 31st, 2005
(0)
Animation's a bit broken, but who gives a crap?
September 3rd, 2005
(0)
Really funny. Nice twist. Thanks for using my pic.
September 3rd, 2005
(0)
Can imagine this would be hard to make.. good work.. 5
September 7th, 2005
(0)
Elaborate...
September 15th, 2005
(0)
WOW great Ytmnd
September 16th, 2005
(0)
lol!
September 17th, 2005
(0)
:D
September 17th, 2005
(0)
oh my gosh, this one is freakin' awesome! how long did you work on it???
September 26th, 2005
(0)
It loops poorly, but no matter! This is very clever. I give you a five.
September 26th, 2005
(0)
XD
September 28th, 2005
(0)
it goes REALLY slow on my compand mis syncs
September 29th, 2005
(0)
Aweome. TO the max.
October 4th, 2005
(0)
Tee hee
October 7th, 2005
(0)
LOL!
October 8th, 2005
(0)
^5 d00d.
October 9th, 2005
(0)
wtflolz
October 16th, 2005
(0)
5'd for animation
October 19th, 2005
(0)
whys jim carry holding a penis?
October 25th, 2005
(0)
LOL, the buttons are hilarious!
December 19th, 2005
(0)
very well done!
January 28th, 2006
(0)
LOL trifad
March 10th, 2006
(0)
It's BRILLIANT how putting the batteries in BACKWARDS turns it into a homo game. I'm AMAZED.
April 9th, 2006
(0)
NOOOOOOOOOOOOOOO
June 6th, 2006
(0)
lol, great... as for the BRBFBI capt morgan refer to my earlier ytmnd -> http://piratebayshutdown.ytmnd.com/
June 25th, 2006
(0)
-1 for sync but really awesome creative idea.
June 27th, 2006
(0)
What a great fad
June 27th, 2006
(0)
That is a very elaborate crappy ytmnd.
(0)
June 30th, 2006
(0)
NIiiiiiiiiiiiiiiice
July 2nd, 2006
(0)
use preloader
July 3rd, 2006
(0)
Fadtastic! Love it, mate!
July 8th, 2006
(0)
Very nice.
July 18th, 2006
(0)
τ
July 20th, 2006
(0)
wasn't the battery compartment located on the top back of the tiger handheld?
July 24th, 2006
(0)
-3 because the syncing fails it... i dont care if you are too stupid to figure it out either
August 8th, 2006
(0)
Would of been a 5 if you just stick to the original format.
August 9th, 2006
(0)
lol
August 11th, 2006
(0)
▓▒░ ░▒▓▒░ ░▒▓▒░ ░▒▓▒░ ░▒▓▒░ ░▒▓▒░ ░▒▓▒░ ░▒▓▒░ ░▒▓▒░ ░▒▓▒░ ░▒▓▒░ ░▒▓▒░ ░▒▓&
August 14th, 2006
(0)
great work! 5
August 21st, 2006
(0)
Nice :)
August 28th, 2006
(0)
Pretty much.
August 30th, 2006
(0)
September 14th, 2006
(0)
nicely made
September 28th, 2006
(0)
Oh man, I saw this AGES ago. Now, I finally found it, so I can give it the five f*ggy shurikens it deserves. UPVOTE NINJA, BITCH!!
September 30th, 2006
(0)
sucks
October 2nd, 2006
(0)
did not el oh el but good work
October 2nd, 2006
(0)
Good Job
October 4th, 2006
(0)
Simply awesome.
October 6th, 2006
(0)
Was cool how you flipped it around :O.
October 6th, 2006
(0)
lol this is funny, well made, and random as hell! nice job man!
October 10th, 2006
(0)
creative!
July 16th, 2007
(0)
Great 1
December 16th, 2007
(0)
Triple f*ckin fad site. A-f*ckin-mazing!!!!!!