Cat Bus!
Created on: August 29th, 2005
Cat Bus!
Damn you cat bus! You've foiled me again!!!

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.01) 604 18 191

View metrics:

today yesterday this week this month all time
1 1 0 0 50,999

Inbound links:

views url
1,896 http://www.reddit.com/r/WTF/comments/1umpa4/what_the_fuck_prowre
592 http://www.reddit.com/r/bitchimabus
273 http://www.reddit.com/
243 http://www.reddit.com/r/bitchimabus/?count=25&after=t3_11iw5y
214 http://www.reddit.com/r/bitchimabus/

Add a comment

Please login or register to comment.
August 29th, 2005
(0)
5 for being from Totoro
August 29th, 2005
(0)
5 for being a cute f*cking cat. i like cats
August 30th, 2005
(0)
A catbus I was meant to be! 5'd!
August 30th, 2005
(-1)
I hated this movie f*ck you
August 30th, 2005
(-1)
didn't laugh, i hate cats, and the music sucks.
August 30th, 2005
(0)
glad this is in the top 15
August 30th, 2005
(0)
TOTORO = FIVE
August 30th, 2005
(0)
totoro !
August 30th, 2005
(0)
wow, wtf? 5 because cats rule
August 30th, 2005
(0)
i like it.
August 30th, 2005
(0)
Oh god, it's like that dream I had... Or was that a movie?...
August 30th, 2005
(0)
Totoro is my god...
August 30th, 2005
(-1)
wtf?
August 30th, 2005
(0)
KITTY!
August 30th, 2005
(0)
nyaaaAaaaAOAW
August 30th, 2005
(0)
That music is cool.
August 30th, 2005
(0)
-the f*ck?
August 30th, 2005
(0)
Freaking awesome!
August 30th, 2005
(0)
this is cool. make no mistake
August 30th, 2005
(-1)
I knew exactly what this was going to be before I clicked it.
August 30th, 2005
(0)
Four, simply because it's a cat bus...
August 30th, 2005
(0)
totoro FOR THE WIN!!! WHOOOOOOO!!!! (and so on and so forth)
August 30th, 2005
(0)
ftw
August 30th, 2005
(0)
hahah, awesome.
August 30th, 2005
(0)
Kitty!
August 30th, 2005
(0)
freaking awesome loop
August 30th, 2005
(0)
My Neighbor Totoro is an instant win.
August 30th, 2005
(0)
I LOVE THAT SHOW! U WIN!
August 30th, 2005
(0)
This is going to be a fad.
August 30th, 2005
(0)
hmm catchey but still dont get it.
August 30th, 2005
(0)
Awesome combination of image and music sir. The music makes this a five. The image alone would've been a four, but that music seals the deal.
August 30th, 2005
(0)
So freakin' hypnotic...
August 30th, 2005
(0)
SWEET JESUS WHAT THE f*ck IS GOING ON.
August 30th, 2005
(0)
anime sucks you f*g die
August 30th, 2005
(0)
I wonder how many people here actually know what Totoro is.
August 30th, 2005
(0)
perfect music
August 30th, 2005
(0)
why is this here? you f*cking suck you f*cking peice of sh*t
August 30th, 2005
(0)
Stupid, but at least gets a 3 for good music.
August 30th, 2005
(0)
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!... *Takes Breath* AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!.... nice... *Breaths Heavily*
August 30th, 2005
(0)
5 for random bus cat.
August 30th, 2005
(0)
http://gayytmndnubs.ytmnd.com/ check out my version.. i worked pretty hard on it, hope you like it!!
August 30th, 2005
(0)
you win the catbus.
August 30th, 2005
(0)
XD those crazy japanese
August 30th, 2005
(0)
XD, Totoro = 5. you win
August 30th, 2005
(0)
I don't understand.
August 30th, 2005
(0)
Isn't that the same music from the DomoKun Dancing loop?
August 30th, 2005
(0)
It could loop better
August 30th, 2005
(0)
WIN. LMFAO.
August 30th, 2005
(0)
nobody likes anime...
August 30th, 2005
(0)
FUNNEH I made a what is parody of this http://www.ytmnd.com/sites/profile/135767 http://whatiscatbus.ytmnd.com/
August 30th, 2005
(0)
song name kthx now
August 30th, 2005
(0)
i like the music
August 30th, 2005
(0)
NEKOBAAAAAAASSSSUUU
August 30th, 2005
(0)
it's a great movie by the way....
August 30th, 2005
(0)
OH GOD! OH GOD! IT'S f*ckING CATBUS! SWEET CHRIST! WE'RE ALL GONNA DIE!
August 30th, 2005
(0)
how can anybody hate Totoro?
August 30th, 2005
(0)
best movie ever
August 30th, 2005
(0)
I've seen that before. Weird. 5/5 Just because it made me think of my child hood :P
August 30th, 2005
(0)
Tonari no Totoro!
August 30th, 2005
(0)
I love you. Excelent YTMND!
August 30th, 2005
(0)
A+
August 30th, 2005
(0)
Anything from the fine folks at Studio Ghibli (Especially Miyazaki himself) is 5 material.
August 30th, 2005
(0)
its.... a cat......as a .... bus?!
August 30th, 2005
(0)
o_O
August 30th, 2005
(0)
How many legs does that mofo have? Jeez, imagine walking through a forest and seeing that...
August 30th, 2005
(0)
5 for the music. More music info please
August 30th, 2005
(0)
It's awesome, But i don't get it...
August 30th, 2005
(0)
5 Because I love the movie Totoro and the catbus f**king rules!!!
August 30th, 2005
(0)
that movie scared me so much when i was little, I dont know why I remember watching that, i hate anime
August 30th, 2005
(0)
needs more "watch the way i navigate"
August 30th, 2005
(0)
The music is kicking my ass. Kicking it AS WE SPEAK.
August 30th, 2005
(0)
That's f*cking weird. Win.
August 30th, 2005
(0)
Que?
August 30th, 2005
(0)
3 because the image is stolen from another YTMND
August 30th, 2005
(0)
But the music is better
August 30th, 2005
(0)
The audio needs to be fixed... Too much fuzziness.
August 30th, 2005
(0)
This also reminds me of the guy who can turn himself into a flying thing resembling a gym sock from Inuyasha... Man, I need to watch enough Inuyasha to learn their names. o.o
August 30th, 2005
(0)
It's friggin Totoro, instant 5. This was my favourite movie when I was a kid.
August 30th, 2005
(0)
Cat hunting should be leagalized in ytmnd
August 30th, 2005
(0)
Cat Bus ftw.
August 30th, 2005
(0)
I don't get it...
August 30th, 2005
(0)
I love the music. xXBubbaXx....You shame the bubba name.
August 30th, 2005
(0)
Yeah, I don't get it, so I'm not going to downvote it, but I'm not going to vote it up either.
August 30th, 2005
(0)
jesus
August 30th, 2005
(0)
Meh, i love cats but this isnt that funny :S
August 30th, 2005
(0)
how is this a loop? the music itself doesn't loop and there's a big fade out/fade in where it should loop.
August 30th, 2005
(0)
Brilliant, and Totoro none the less -well done. As a side note, I've got to know what the name of that music is!
August 30th, 2005
(0)
0 for f*ggot anime.
August 30th, 2005
(0)
lmao its a cat and a bus
August 30th, 2005
(0)
Totoro's one f*cking weird anime.
August 30th, 2005
(0)
LMAO / 10
August 30th, 2005
(0)
Damn, 5 for that snazzy music. You got a link to where in the Audio Portal (Newgrounds) You found that in?
August 30th, 2005
(0)
5 for music ;_;
August 30th, 2005
(0)
i lol'd
August 30th, 2005
(0)
f*cking awesome.
August 30th, 2005
(0)
i love that movie
August 30th, 2005
(0)
My Neighbor Totoro = best Ghibli film. Ever.
August 30th, 2005
(0)
Awesome choice of music.
August 30th, 2005
(0)
4 for being so weird...
August 30th, 2005
(0)
wow, gay, 1'ed
August 30th, 2005
(0)
Yeah link to that song, now, lol!
August 30th, 2005
(0)
Wow that is a mind-f*ck if I ever saw one, seriously. Imagine seeing this when stoned... man you wouldn't know what the f*ck to do!
August 30th, 2005
(0)
This reminds me of the Magic School Bus. Win. 5/5
August 30th, 2005
(0)
Yeah, definite chill music. Gotta find the source of it. And if it's longer. :)
August 30th, 2005
(0)
Damn you cat bus!
August 30th, 2005
(0)
Awesome. What's the name of the song?
August 30th, 2005
(0)
Dude...I'm so tippsy man, I just had 6 shots of Bacardi Lemon, and Man is this thing like...woa...5 for you man...5 for you...
August 30th, 2005
(0)
totoro ftw
August 30th, 2005
(0)
Any info on that music would be awesome.
(0)
This is what you see before you die.
August 30th, 2005
(0)
Ah man, I loved Totoro
August 30th, 2005
(0)
Woot. I don't even know wht the hell this is from, lol.
August 30th, 2005
(0)
*has the totoro song stuck in his head* Noooooooo!
August 31st, 2005
(0)
idk what the hell this is but I like it.
August 31st, 2005
(0)
I want a cat bus so much now.
August 31st, 2005
(0)
I'm sorry I just really don't get what is supposed to be funny about that.
August 31st, 2005
(0)
All hail Catbus.
August 31st, 2005
(0)
Hands Down 5! Never seen where this comes from, but its awsome. Plus the cat reminds me of MAD CAT from Inspector Gadget.
August 31st, 2005
(0)
Totoro was the first anime movie I ever saw, I was nine years old. That was nine years ago.
August 31st, 2005
(0)
wow I saw that anime in grade 8 japanese and cat bus was the only bit i laughed at :P damn japanese
August 31st, 2005
(0)
1, because this has allready been done.
August 31st, 2005
(0)
I love the Cat Bus!
August 31st, 2005
(0)
how the f*ck does crap like this get so many views, 1!!!!
August 31st, 2005
(0)
music is awesome.
August 31st, 2005
(0)
Totoro! Yes! Insta-5!
August 31st, 2005
(0)
August 31st, 2005
(0)
catbus... you win.
August 31st, 2005
(0)
ANIMATION STYLE AND COUNTRY ORIGIN EFFECT MY ENTERTAINMENT WITHOUT ME CONSIDERING ANYTHING LIKE STORY, CHARACTER DEVELOPMENT OR THE GENERAL ATTRIBUTES OF ANY OTHER FILM OR PROGRAMME I WATCH
August 31st, 2005
(0)
I AM HARDKORE KEEEEEED
August 31st, 2005
(0)
the music is awsome.
August 31st, 2005
(0)
what the f*ck is this? it's not even f*cking funny! where's the funny?! totoro is great, but this is just lame.
August 31st, 2005
(0)
aww kitty cat
August 31st, 2005
(0)
How did anime get on the f*cking front page?
August 31st, 2005
(0)
Cat Bus = Rule. Music = Rule. And all you anime bashers wouldn't even know it was anime unless someone told you, because it isn't the streotypical schoolgirl tetacle rape kind. If this animation was made in the US, you wouldn't be bashing it.
August 31st, 2005
(0)
i dont know to be scared or happy
August 31st, 2005
(0)
Wins for Totoro! Cabus = 5'd.
August 31st, 2005
(0)
trippy music + more original then stupid fads
August 31st, 2005
(0)
http://msncannotspell4sh1t.ytmnd.com/
August 31st, 2005
(0)
5 if you tell me the sound origin
August 31st, 2005
(0)
lame
August 31st, 2005
(0)
I don't get it. It's not funny and the music sucks.
August 31st, 2005
(0)
I can't stop bouncing to this song
August 31st, 2005
(0)
NEKOBASUUUU!!
August 31st, 2005
(0)
Music
August 31st, 2005
(0)
THAT MUSIC IS THE sh*t
August 31st, 2005
(0)
5 for Totoro
August 31st, 2005
(0)
Miyazaki movies are very overrated.
August 31st, 2005
(0)
This is so rediculous I have to give it a 5....and the music is brilliant. :D
August 31st, 2005
(0)
NEKOBUS! :3
August 31st, 2005
(0)
It's not bad.
August 31st, 2005
(0)
Neko Bus For the win!!
August 31st, 2005
(0)
Totoro > your life
August 31st, 2005
(0)
... Totoro > my life too
August 31st, 2005
(0)
I was expecting something to do with a Catbread on wheels, but this is funnier.
August 31st, 2005
(0)
Going through the Newgrounds Audio Portal right now looking for the song. As for the image, been ages since Totoro. Much
August 31st, 2005
(0)
I ride the same bus.
August 31st, 2005
(0)
three, because it amkes no sense, but at least it was done well.
August 31st, 2005
(0)
EEEEEEEEEEE :D
August 31st, 2005
(0)
Awesome. Totoro kicks ass. Any music info would be greatly appreciated.
August 31st, 2005
(0)
...My mind!
August 31st, 2005
(0)
KITTY MEOW
August 31st, 2005
(0)
What song is that? it sounds awesome.
August 31st, 2005
(0)
So sweet.
August 31st, 2005
(0)
UPDATE THE AUDIO!!!! TOO MUCH DISTORTION!!!! -1
September 1st, 2005
(0)
^ Don't listen to that idiot. The music sounds like it's coming from an old vinyl disc, and it's incredibly chill.
September 1st, 2005
(0)
Random, and catchy sound. This is good.
September 1st, 2005
(0)
great. 5
September 1st, 2005
(0)
HAHA I FOUND THE MUSIC!
September 1st, 2005
(0)
the sound clip is from Full Metal Jacket
September 2nd, 2005
(0)
what is the name of this damn song, its been in my head for days.
September 3rd, 2005
(0)
at first i thought this was magic school bus until i read the comments
September 5th, 2005
(0)
NEED DIRECT MUSIC LINK IT HAS BEEN STUCK IN MY HEAD FOR MONTHS NOW!!!
September 6th, 2005
(0)
awesome everything. 6/6
September 17th, 2005
(0)
http://newgrounds.com/audio/view.php?id=1138441&sub=22745 "Gameboy on Weed"
September 18th, 2005
(0)
^o rly?
September 20th, 2005
(0)
TOTORO EQUALS HELL YES
September 30th, 2005
(0)
seriously...what the f*ck is that?
November 4th, 2005
(0)
nice audio from Skabbish
November 11th, 2005
(0)
:]haha good movie!
November 29th, 2005
(0)
Nice ytmnd! Cool audio.
December 9th, 2005
(0)
Five stars for you.
January 10th, 2006
(0)
Yay for Totoro!
February 4th, 2006
(0)
thats not the magic schoolbus?
March 25th, 2006
(0)
I've seen that before
April 15th, 2006
(0)
groovey
May 17th, 2006
(0)
totoro ftw.
May 27th, 2006
(0)
Cosby's Poop Bus... when its alive... heh.
July 31st, 2006
(0)
WTF?!?
August 18th, 2006
(0)
1 for being from Totoro.
August 18th, 2006
(0)
Totoro is such an awesome movie.
September 4th, 2012
(0)
You realize these are supposed to be funny or clever right?