Advance Wars: Katrina Strike (Updated)
Created on: September 21st, 2005
Advance Wars: Katrina Strike (Updated)

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.88) 105 4 24

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 10,239

Inbound links:

views url
3 http://www.stumbleupon.com/su/
2 http://yandex.ru/yandsearch?text=Back+to+YTMND&lr=213
1 http://www.google.com/search?q=ytmnd+advance+wars&ie=utf-8&oe=ut
1 http://ytmnsfw.com/keywords/Advance%20wars

Add a comment

Please login or register to comment.
September 21st, 2005
(1)
Stop this fad...it's been 3 weeks!
September 23rd, 2005
(0)
WASSUP NOW BLACK HOLE OF THE HURRICANE!?
September 24th, 2005
(0)
HAHAHA NICE Love AW, love this I knew this would be made eventually
September 25th, 2005
(0)
looks like hes drivin thru sum smackdown soup!! WOO!!!!! :P
October 8th, 2005
(0)
Great! AW:DS rocks!
October 9th, 2005
(0)
You win at YTMND.
October 9th, 2005
(0)
Aside from that fact, though, my only complaint is that you could have gotten a high-quality version of Jake's theme at advancewarsnet.com/awds/music.shtml .
October 10th, 2005
(0)
I like it, but don't understand the caption cause i don't have AWDS, could u please explain?
October 10th, 2005
(0)
that game owns my soul
October 10th, 2005
(0)
nice reference, but yeah, Katrina is getting old
October 10th, 2005
(0)
A winner is you!
October 10th, 2005
(0)
Well, it may be a fad, but at least it isnt bad. Really funny, and good job.
October 17th, 2005
(0)
For those people who don't get the 'joke': Drake is the CO who is good with Ships
December 26th, 2005
(0)
April 29th, 2006
(0)
Straight rollin' with my 5.
June 26th, 2006
(0)
Rofl.
July 19th, 2006
(0)
This here is good. And Drake has been made better, and he's a bitch to play against with his Super CO Power. He's better than others, don't underestimate him.
August 19th, 2006
(0)
Yay for RL humvee recon.
August 23rd, 2006
(0)
4, +1 for advance wars, -1 for making fun of katrina
October 10th, 2006
(0)
you subtract points for making fun of katrina? you must really hate ytmnd
February 15th, 2007
(0)
Can't Drake also summon a hurricane?
(0)
More like a Tsunami
June 3rd, 2007
(0)
meh
February 3rd, 2008
(0)
Wassup now, Black hole?!