Developer Developer Developer
Created on: January 18th, 2006
Developer Developer Developer
Dew Army FTW; lol a Developer Developing pictures of Steve Ballmer..?

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.08) 178 9 25

View metrics:

today yesterday this week this month all time
1 0 0 0 6,920

Inbound links:

views url
4 http://www.stumbleupon.com/su/
3 http://ytmnsfw.com/keywords/steve%20ballmer
2 https://www.google.com/
2 https://www.facebook.com/
1 http://uoretribution.com/irc/

Add a comment

Please login or register to comment.
January 18th, 2006
(0)
This wins!
January 18th, 2006
(0)
this ytmnd wins a place in my mind.
January 18th, 2006
(0)
Hahahaha! You bastard that's my edited loop from TEST 73! No wonder you 5'd it! or maybe http://doomdevelopers.ytmnd.com/ I worked a whole 5 minutes to get that loop right. :D Anyway nice job! FunnY idea!
January 18th, 2006
(0)
rofl 5 !! Steve Ballmer rawks X)
January 18th, 2006
(0)
lol mony hat yeah i could of gotten away with it too if it werent for you middelin kids XD i'll edit sound origin now :)
January 18th, 2006
(0)
sound is low quality
January 18th, 2006
(0)
hah, original. CONGRATULATION. A WINNER IS YOU.
January 18th, 2006
(0)
That microsoft guy is a f*cking nutcase.
January 18th, 2006
(0)
Thanks :S
January 18th, 2006
(0)
sound is so loud, so you get a 3. Drop it down, and you get 5.
January 18th, 2006
(0)
dew army ftw! this is beautiful
January 18th, 2006
(0)
5 more points! I didn't even notice who the subject of the pictures were! Double nice!
January 18th, 2006
(0)
excellent music
January 18th, 2006
(0)
5 as promised
January 18th, 2006
(0)
this is by far the best 'developers' site...
January 18th, 2006
(0)
Thanks Everyone, really best, developers site, nah i wouldnt go that far , but thats ;)
March 8th, 2006
(0)
dewarmy.ytmnd.com - you are cordially invited to the DEW ARMY CONTEST.
April 12th, 2006
(0)
I made something, well...slightly related.
June 24th, 2006
(0)
lmao 5 for steve ballmer
July 5th, 2006
(0)
wooaw! M$! LOLZ
July 20th, 2006
(0)
hah, I love your dew sites
August 3rd, 2006
(0)
not as funny as "a tack" or "the heat is on" but still good
August 11th, 2006
(0)
w00t I think I just noticed, I think its tom cruise developing the photoz! :D
September 10th, 2006
(0)
lol, dew.
October 24th, 2006
(0)
Mom! More Hot Pockets!