Two Polar Bears Having A Snowball Fight During A Blizzard.
Two polar bears having a snowball fight during a blizzard. A truly epic battle.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.77) 585 2 204

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 1 0 0 6,538

Inbound links:

views url
14 http://www.talk.dyestat.com/showthread.php?t=113167
10 http://www.talk.dyestat.com/showthread.php?t=113167&page=2
9 http://www.stumbleupon.com/su/
3 http://digg.com/general_sciences/Invisible_Polar_Bears
2 http://forum.evalegend.com/viewtopic.php?t=2184&postdays=0&postorder=asc&start=40

Add a comment

Please login or register to comment.
January 22nd, 2006
(0)
Image origin wins!
January 22nd, 2006
(0)
rofl this is great
January 22nd, 2006
(0)
Brilliant.
January 22nd, 2006
(0)
put some polar bears growling in there ftw
January 22nd, 2006
(0)
LOL
January 22nd, 2006
(0)
Magnificent!
January 22nd, 2006
(0)
this joke was cool in 1st grade.
January 22nd, 2006
(0)
Wow.
January 22nd, 2006
(0)
Wins.
January 22nd, 2006
(0)
just wait for some retard to post a comment asking where the polar bears are. lmfao!!! 555555
January 22nd, 2006
(0)
Geez. Why didn't I see this coming?
January 22nd, 2006
(0)
National Geographic called. They said that they hate you.
January 22nd, 2006
(0)
It's like being there!
January 22nd, 2006
(0)
Minimalism at its minimalist.
January 22nd, 2006
(0)
wtf? there's no picture u moron! (j/k) ;)
January 22nd, 2006
(0)
It really is such a beautiful event in nature...I just wanted to share it with you all. I hope you can take what you see and reflect on it and find out something new about yourself.
January 22nd, 2006
(0)
Lame
January 22nd, 2006
(0)
Wasn't this posted a few days ago?
January 22nd, 2006
(0)
Ya It was posted a few days ago. By me, but my account got hacked or something. So I took everything down and now I'm puttin it back up again.
January 22nd, 2006
(0)
January 22nd, 2006
(0)
The robots have taken me, please send help.
January 23rd, 2006
(0)
haha perfect... I've heard this joke before
January 23rd, 2006
(0)
I think it's 5-worthy.
January 23rd, 2006
(0)
wow, i actually didnt see this one coming. fived.
January 23rd, 2006
(0)
Hahahahaha, that is f*cking funny!
January 23rd, 2006
(0)
January 23rd, 2006
(0)
lol
January 23rd, 2006
(0)
I'm giving you a 1 because you got the idea from Calvin and Hobbes and fail to give any credit to the genius that is C&H.
January 23rd, 2006
(0)
lol I think this is gonna be one of those love it or hate it ones...no where in between.
January 23rd, 2006
(0)
The growls scare me O_o, but still clever and funny nevertheless.
January 23rd, 2006
(0)
Calvin and Whonow?
January 23rd, 2006
(0)
hahaha very witty
January 23rd, 2006
(0)
LMAO
January 23rd, 2006
(0)
They are so cute.
January 23rd, 2006
(0)
At first I didn't get it, but once I saw the image origin, I got it and literally burst out laughing!
January 23rd, 2006
(0)
Five for originality.
January 23rd, 2006
(0)
FIX IMG AND I'LL 5 IT
January 23rd, 2006
(0)
LOL dude you make great ones. This rocks.
January 23rd, 2006
(0)
You get a 5, for me not seeing it coming.
January 23rd, 2006
(0)
lol by far the most simplest ytmnd ever
January 23rd, 2006
(0)
January 23rd, 2006
(0)
took me 5 minutes before i relized that the page wasnt loading
January 23rd, 2006
(0)
I DEMAND PENGUIN.
January 23rd, 2006
(0)
should've been so obvious, but it wasnt :D
January 23rd, 2006
(0)
LOL I get it.
January 23rd, 2006
(0)
man, i saw this on the discovery channel, it was amazing!!
January 23rd, 2006
(0)
Yeah. Way back in the day probably late 80s early 90s, C&H did a strip with a tiny spot of black (the bear's nose.) A polar bear blinking in a blizzard.
January 23rd, 2006
(0)
Still, I'll 3 it 'cause minimalism isn't exactly en vogue these days. It needs some help.
January 23rd, 2006
(0)
waer is tht polor ber?
January 23rd, 2006
(0)
National Geographic must sue.
January 23rd, 2006
(0)
Sucks how someone with no talent can make a sh*tty ytmnd and get it on the top15.
January 23rd, 2006
(0)
I suppose it's funny if you've never heard of the joke. I have to 1 this to discourage people from making "Two Polar Bears Having A Snowball Fight During A Blizzard AT NIGHT", though.
January 23rd, 2006
(0)
lol.
January 23rd, 2006
(0)
555, Sucks how someone (nick8030) is able to downvote a funny site and he hasnt even made any, Go FYAD
January 23rd, 2006
(0)
saweeeeeeeeeeeet......upvotion
January 23rd, 2006
(0)
January 23rd, 2006
(0)
I don't see an image..
January 23rd, 2006
(0)
Oh sh*t I get it.
January 23rd, 2006
(0)
Brilliant! Simply brilliant.
January 23rd, 2006
(0)
hehe
January 23rd, 2006
(0)
niiice
January 23rd, 2006
(0)
:)
January 23rd, 2006
(0)
IM GONNA 1 THIS sh*t CUZ UR A f*g
January 23rd, 2006
(0)
^^ qft. how does this stupid sh*t get on the top.
January 23rd, 2006
(0)
...I hate you >_
January 23rd, 2006
(0)
I think I see a snow bunny!
January 23rd, 2006
(0)
Awww, poor nick8030 wanted to see his two polar bears having a snowball fight during a blizzard. Poor nick. ):
January 23rd, 2006
(0)
Shouldn't there be two black dots? I thought that's how the joke went.
January 23rd, 2006
(0)
5
January 23rd, 2006
(0)
Was SpliceVW joking when he/she said " I don't see an image.."??! Also, there arent two black dots coz the polar bears have hit each other in the face with snowballs.
January 23rd, 2006
(0)
lol. I see there are way more downvoters on a monday, must be pissed off coz hey have school, or maybe coz 'viva la bam' isnt on today. Poor guys, they just want love.
January 23rd, 2006
(0)
lmao, national geographic
January 23rd, 2006
(0)
Needs more Brian Peppers
(0)
Is this from Calvin and Hobbes? Have one black dot in the middle and say that one of them is winking. :-D
January 23rd, 2006
(0)
Not bad. Needs to have chuck norris defeating the bears and wearing their skin as a prize.
January 23rd, 2006
(0)
Brilliant!
January 23rd, 2006
(0)
win
January 23rd, 2006
(0)
Lol. Nice Idea
January 23rd, 2006
(0)
expected
January 23rd, 2006
(0)
lol @ image origin
January 23rd, 2006
(0)
good stuff
January 23rd, 2006
(0)
chuckled
January 23rd, 2006
(0)
NO.
January 23rd, 2006
(0)
I think the effort was in the cuteness of it all.
January 23rd, 2006
(0)
Haha I get jokes.
January 23rd, 2006
(0)
lollerific
January 23rd, 2006
(0)
You win!
January 23rd, 2006
(0)
January 23rd, 2006
(0)
if it weren't for the image origin, it would have been a 4
January 23rd, 2006
(0)
goddamn it why wasnt it thought of sooner! good show old chap
January 23rd, 2006
(0)
Sorry, but I'm obligated to 1 a cop-out YTMND. First one I've seen use the color white, though.
January 23rd, 2006
(0)
*buys for 20,000* *displays in tate modern*
January 23rd, 2006
(0)
Eh, saw this coming, and I don't think I would have laughed if I didnt'
January 23rd, 2006
(0)
I don't get it.
January 23rd, 2006
(0)
Very old joke, but +2 because of image origin, and its not a fad
January 23rd, 2006
(0)
lolz
January 23rd, 2006
(0)
simple, wins, nice
January 23rd, 2006
(0)
They have black noses.
January 23rd, 2006
(0)
Hahaha, I'm not sure that's what a polar bear sounds like.
January 23rd, 2006
(0)
Anyone to get on the most viewed front page without actually posting a picture on their ytmnd deserves a WIN >=D
January 23rd, 2006
(0)
fyi, there's a 3rd bear hiding on the hill in the distance. he's hard to see.
January 23rd, 2006
(0)
Bravo
January 23rd, 2006
(0)
5, because somehow I found this very amusing, and it didn't have too use tired fad jokes.
January 23rd, 2006
(0)
Best. YTMND. Ever.
January 23rd, 2006
(0)
Hahaha nice
January 23rd, 2006
(0)
wtfs the image didnt load for me
January 23rd, 2006
(0)
5'D for creativity.
January 23rd, 2006
(0)
lol this rox ahhaha
January 23rd, 2006
(0)
i cnt see nething!!!111
January 23rd, 2006
(0)
Well, I downloaded the new DivX codec, and I saw that pic. lol, joke within a joke, nice one man. btw, she is HAWT. Is that work safe?
January 23rd, 2006
(0)
If you look closely, you can see Brian Peppers in a polar bear suit watching them.
January 23rd, 2006
(0)
Chuck Norris is there too. He buried himself in the snow and is waiting for his moment to strike.
January 23rd, 2006
(0)
polar bears freak me out.
January 23rd, 2006
(0)
wait I can't see anything. LOLJK.
January 23rd, 2006
(0)
Calvin and Hobbes are comic book guys right? I looked them up. lol. Never heard of them in the UK though, but if they did the same joke then I feel proud lol.
January 23rd, 2006
(0)
I feel owned.
January 23rd, 2006
(0)
Calvin: Do you know what this is? IT'S A POLAR BEAR BLINKING IN A BLIZZARD! AHAHAHAHAAHAH!! Hobbes: (Holds up fist) Do you know what THIS is?
January 23rd, 2006
(0)
Dude you suck. This is so unoriginal and easy to do. Just quit ytmnd...you fail at life.....
January 23rd, 2006
(0)
HAHA, that's genius!
January 23rd, 2006
(0)
January 23rd, 2006
(0)
1'd for un-creativity. A white screen could mean anything, if not everything. :P
January 23rd, 2006
(0)
LOL NEVER BEEN DONE.
January 23rd, 2006
(0)
WTF I DONT GETS IT??! OH WAIT LOLOL! .... Yeah, very creative. 5 for you sir.
January 23rd, 2006
(0)
Crap.
January 23rd, 2006
(0)
who ever thinks this is funny is probably retarded
January 23rd, 2006
(0)
lol
January 23rd, 2006
(0)
January 23rd, 2006
(0)
not 5-worthy, but good. I waiting for the image to load for quite some time. Then I felt like a dumbass.
January 23rd, 2006
(0)
lol, original!
January 23rd, 2006
(0)
alright...how did this make it into the top 15??
January 23rd, 2006
(0)
The calvin and hobbes thing is a squadron of black bombers bombing a city during a blackout at midnight, the joke is about how a girl doesn't want him to use up all of her black crayon. Its funnier to read than to explain.
January 23rd, 2006
(0)
no..calvin and hobbes did one just like this actually. Five though because its still funny
January 23rd, 2006
(0)
atleast you have sound. Dipshlts who do this "white page" business always leave that out.
January 23rd, 2006
(0)
heh.
January 23rd, 2006
(0)
genius and original.
January 23rd, 2006
(0)
I just found my new background
January 23rd, 2006
(0)
wtf where's the picture
January 23rd, 2006
(0)
The Image origin is probably the funniest part. To clarify, I do believe Calvin and Hobbes ran this joke also, in addition to the "black bombers boming a city during a blackout at mightnight" variation. But nevertheless, still funny.
January 23rd, 2006
(0)
Minimalistic. Lame sound.
January 23rd, 2006
(0)
LOL IT'S FUNNY BECAUSE IT'S TRUE
January 23rd, 2006
(0)
lame and not funny ;)
January 23rd, 2006
(0)
LOL @ the downvoters.
January 23rd, 2006
(0)
UR A f*g LOL DOWNVOTE ROFL. WHERES THE FIUCKIN POLAR BEARSS N sh*t WTF THIS IOS SO GEHY OMG f*ckING SUCKAGE. (lol.)
January 23rd, 2006
(0)
you fail
January 23rd, 2006
(0)
5 for creativity.
January 23rd, 2006
(0)
no
January 23rd, 2006
(0)
Not original. That's a pretty old joke. But I guess someone had to do it, huh?
January 23rd, 2006
(0)
i laughed
January 23rd, 2006
(0)
That's a REALLY, REALLY, REALLY old Calvin and Hobbes joke. At least give Bill Watterson some credit.
January 23rd, 2006
(0)
unoriginal. I like the sound though, and I'm happy today, I just saw an anime YTMND *again* i'll give anything a 5.
January 23rd, 2006
(0)
when I said anime YTMND, I meant I gave it a low score because I hate it, so I was willing to give any thing a 5 to get out of the dumps.
January 23rd, 2006
(0)
it took me a bit but i got it lol... least i wasnt a noob who asked why it didnt load 5+
January 23rd, 2006
(0)
LOLOL! 5'd
January 23rd, 2006
(0)
it should actually be all black as there is no light in a blizzard
January 23rd, 2006
(0)
oh, and it's not funny
January 23rd, 2006
(0)
that's...
January 23rd, 2006
(0)
Who said old school didn't own? Good work
January 23rd, 2006
(0)
i like it cause it was a calvin and hobes...
January 23rd, 2006
(0)
firefox doesnt load anything
January 23rd, 2006
(0)
The first original YTMND i've seen in about a month.
January 23rd, 2006
(0)
Where the hell are their eyes and noses?
January 23rd, 2006
(0)
You got me you f*cker
January 23rd, 2006
(0)
cool! a blank site!
January 23rd, 2006
(0)
the image is broken on my comp or something, try reuploading?
January 23rd, 2006
(0)
You're Winner!
January 23rd, 2006
(0)
nick8030: Speaking of no talent, http://www.ytmnd.com/users/profile/104043
January 23rd, 2006
(0)
You win.
January 23rd, 2006
(0)
I like the comments from the people who didn't get the joke. >8)
January 23rd, 2006
(0)
lol. my friend waited for five minutes before he realised there was no image
January 23rd, 2006
(0)
clever
January 23rd, 2006
(0)
very clever
January 23rd, 2006
(0)
You get a 5
January 23rd, 2006
(0)
you should update with noses
January 23rd, 2006
(0)
omg...that was funny...
January 23rd, 2006
(0)
I don't get it. It's white, because polar bears, snowballs, and blizzards are white. But what's everyone talking about adding noses???
January 23rd, 2006
(0)
haha, me get
January 23rd, 2006
(0)
Cool (LOL, get it? COOL? Hahaha..I don't get it).
January 23rd, 2006
(0)
I guessed it
January 23rd, 2006
(0)
lolool
January 23rd, 2006
(0)
3 because I ALREADY DID THIS (well almost) http://thisisnirvana.ytmnd.com/
January 23rd, 2006
(0)
it probably took no effort at all. for the love of god, stop wasting my valuable time.
January 23rd, 2006
(0)
i really wish i found blank screen's with homo .wav's funny = fail'd 0'd
January 23rd, 2006
(0)
Saw it coming from a mile away.
January 23rd, 2006
(0)
LOL WHARS BEARS
January 23rd, 2006
(0)
Its a white cat in a snowstorm eating salt standing on a fax paper!
January 23rd, 2006
(0)
cute. 2 stars
January 23rd, 2006
(0)
Haha. very nice.
January 23rd, 2006
(0)
5 for image origin
January 23rd, 2006
(0)
It's okay, but shouldn't be in the daily 15.
January 23rd, 2006
(0)
When this makes it into the daily 15, it tells you something about this week's quality. What happened to Syncan =(
January 23rd, 2006
(0)
lol. I knew this would be a love it or hate it one. People who feel tricked but are able to laugh at themselves give it 5. People who feel tricked and get a dent in their ego give it a 1 and have to publicly announce that they werent tricked just so peopl
January 23rd, 2006
(0)
...ople know they are still cool. lol. It's all good though it's pretty much to be expected. Also I lol'd at the " Its a white cat in a snowstorm eating salt standing on a fax paper!" comment. That woulda been a much better title.
January 24th, 2006
(0)
Mazaku Sucks. Enough said.
January 24th, 2006
(0)
OMG thats leet. Sweet stuff man. Nat. Geographic is own.
February 17th, 2006
(0)
I'm a nub at life. Can someone explain this?
February 17th, 2006
(0)
hey, I like it. and i also like viva la bam, so f*ck you.
February 27th, 2006
(0)
Took me a while to get this one.
February 28th, 2006
(0)
readymade art
March 15th, 2006
(0)
blinclchild
March 31st, 2006
(0)
this knda sucks. Ba do do deee waaaaaaaaaaaaaaaaaaah
April 10th, 2006
(0)
ahhhh i get it! (after like 15 seconds of waiting for the image to load)
April 18th, 2006
(0)
*giggle* :3
May 5th, 2006
(0)
xxConceptxx
July 18th, 2006
(0)
:O