Jammno in CGW Magazine.
Created on: January 24th, 2006
Jammno in CGW Magazine.
I get interviewed by CGW magazine.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(2) 231 1 77

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 1 0 0 14,229

Inbound links:

views url
60 http://boards.4chan.org/v/res/113631593
21 http://boards.4chan.org/v/res/113562113
15 http://boards.4chan.org/v/res/97427218
14 http://boards.4chan.org/v/res/126489078
10 http://boards.4chan.org/v/res/104501653

Add a comment

Please login or register to comment.
January 24th, 2006
(0)
what happened to your teeth?
January 24th, 2006
(0)
Jammno fails at life.
January 25th, 2006
(0)
jammno... my hero
January 25th, 2006
(0)
dorks leave him alone
January 25th, 2006
(0)
2 for using SC music
January 25th, 2006
(0)
did your teeth end up like that from jumping off a building or whatever?
January 25th, 2006
(0)
Nice teeth, f*g
January 25th, 2006
(0)
5 for using SC music. Zerg FTW!
January 25th, 2006
(0)
What did you win? A trip to the dentist?
January 25th, 2006
(0)
4. Just because it's moderatly amusing.
January 25th, 2006
(0)
Jammno pwns. Bask in his splendor mortals.
January 25th, 2006
(0)
Jammno get your horde teeth fixed dude...
January 25th, 2006
(0)
XD Im gonna IM you! XD
January 25th, 2006
(0)
You lose, at everything, ever.
January 25th, 2006
(0)
You LOSE! Good DAY, sir!
January 25th, 2006
(0)
OMG this keeps getting better and better....the damn kids a YTMNDer.
January 25th, 2006
(0)
On second thought....I better 5 this boy before he goes EMO.
January 25th, 2006
(-1)
1'd for great justice. If you really want to get some sex, just do what Brian Peppers did. That's the best advice I can give to an ugly degenerate like yourself.
January 25th, 2006
(0)
jammno u obviously dont care about ppl making fun of u, so grats on the interview with CGW i guess lol
January 25th, 2006
(0)
fudgepacking f*ggot
January 25th, 2006
(0)
You'll find somebody dude. And that person won't be shallow, which makes you luckier than alot of us.
January 25th, 2006
(0)
What an interesting kid you are.
January 25th, 2006
(0)
You still lose, and FIX YO TEEF
January 25th, 2006
(0)
not funny, but damn does that starcraft music bring me back
January 25th, 2006
(0)
I'm like 99% suure that those arent your teeth, but if they are you need to fix them to get girls.
January 25th, 2006
(0)
I LOLED AT THIS
January 25th, 2006
(0)
Some dentists take WoW gold, I hear.
January 25th, 2006
(0)
you still fail, all CGW reports on is stupid WoW sh*t. they f*cking interviewed leeroy jenkins. wtf.
January 25th, 2006
(0)
still, leeroy jenkins > Jammno
January 25th, 2006
(0)
http://youfailatgirlfriends.ytmnd.com/
January 25th, 2006
(0)
how is that wining?
January 25th, 2006
(0)
gay
January 25th, 2006
(0)
hahaha
January 25th, 2006
(0)
Actually, you lose. Nice teeth.
January 25th, 2006
(0)
sell all your diablo II items and your WoW gold to earn you a god damn rebuild on the teeth bitch
January 25th, 2006
(0)
holy f*ck... geta a life, dental insurance, plastic surgery, and liposuction. and then maybe, by the grace of god, u might just get the ugliest, dumbest, sh*t smelling girl in the world... o wait, u cant get ur mom, maybe the the 2nd ugliest, dumbest, and
January 25th, 2006
(0)
Jammno FTW.
January 25th, 2006
(0)
#care?
January 25th, 2006
(0)
wow fugly
January 25th, 2006
(0)
5 because your not not hiding like a pussy over all of this. I am sure if anyone e who made fun of you were in your place, they wouldn't go on the internet for months.
January 25th, 2006
(0)
I'm not sure why they made an article out of your situation, but you've got cajones to post this, I'll give you that...
January 25th, 2006
(0)
Last time I checked, winning didn't mean spending all of your time on WoW farming money and getting interviewed by CGW. Besides, Leeroy is a farce. The girls who aren't unnerved by your teeth (save the few VERY open or blind ones) will get turned off by y
January 25th, 2006
(0)
our gamer god shirts (you have more than 1? Why?) or the fact that you collect Warcraft 3 accounts. Spend less time getting fat at your computer chair and more excercising in the sun.
January 25th, 2006
(0)
You suck. Making a ytmnd about yourself. And pointing out that you were in a gaming magazine is just more pathetic. Kill yourself. You're a disgrace to the Horde.
January 25th, 2006
(0)
your a f*cking loser, maybe if you actually go out your house and to a club or somthing instead of being a f*cking nerd with no life you might find a girl and maybe even touch her!!!
January 25th, 2006
(0)
This is even more pathetic.....
January 25th, 2006
(0)
jammno owns all
January 25th, 2006
(0)
Dude. Seriously. I second most of the positive advice that has been stated already. Get out of the house, work out, sell/trash all your worthless nerd junk, and fix your damn teeth with the money you've earned from said nerd junk. Ditch your current lifes
January 25th, 2006
(0)
style and you will find someone. You're 19, dude. Be a man and start acting like it. There's no excuse, either. I'm 19 and I'm already working for my local Police agency. Can you do better?
January 25th, 2006
(0)
f*ck you Horde bitch. i logged in just to 1 this.
January 25th, 2006
(0)
Jammno is one sexy dude... in Bizarro World.
January 25th, 2006
(0)
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=clan_iraq&word2=jammno noob :D
January 25th, 2006
(0)
5 because despite his pathethicness he is in a magazine, way to go jammno!
January 25th, 2006
(0)
Oops typo!
January 25th, 2006
(0)
Only a Horde could this much of a loser. You're seventh best in the world at tekken(which sucks btw) and you self grats yourself when no one cares. GG.
January 25th, 2006
(0)
FIX YO GRIW
January 25th, 2006
(0)
FOR THE HORDE! Finally, some recognition of the fact that the Alliance is full of kids.
January 26th, 2006
(0)
Lol, u think this makes u look good?
January 26th, 2006
(0)
dont kill yourself kid theres still hope.....
January 27th, 2006
(0)
AAAAHAHAHAHAHAHA.... AHAHAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA... aha... heh. ehhhh. You're ugly.
January 28th, 2006
(0)
Well, on the forum pic it said Frostmourne. So, yeah, there.
January 28th, 2006
(0)
You know, I tried to help him, I IMed him and said I might be able to hook him up with a friend of mine...yet he never responded. Well, I tried.
January 30th, 2006
(0)
Good job douchebag, you were pathetic enough to feature in a magazine article based on your overall patheticness. You win!
February 2nd, 2006
(0)
the starcraft music alone is worthy of a 5
February 3rd, 2006
(0)
1st step is get teef fixed, lol
February 4th, 2006
(0)
pokemon, gotta catch em all!
February 8th, 2006
(0)
3 just because its funny. . . but in a sad way.
February 12th, 2006
(0)
The fact is most of the people posting here are probably uggs.
February 15th, 2006
(0)
but you still lose
February 15th, 2006
(0)
Amusing...
February 21st, 2006
(0)
You know... There are probably street hookers who might consider touching you for several thousand dollars if you gave them crack beforehand. I mean lots of crack.
February 28th, 2006
(0)
nice teef bro
March 22nd, 2006
(0)
Looks more like they win.
July 2nd, 2006
(0)
You won the award for Most Notable Failure. You won a foot up your ass. You get nothing. You lose. Good day, sir.
August 17th, 2006
(0)
TEEEEEEETH!!!!
October 28th, 2006
(0)
Why didn't you just follow through with the suicide?
December 2nd, 2007
(-1)
You win at life...