Soylent Green
Created on: April 24th, 2004
Soylent Green

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.64) 2,724 54 159

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 3 2 2 159,900

Inbound links:

views url
33 http://www.yotatech.com/f5/whats-green-stuff-they-spray-side-fre
31 http://www.cracked.com/forums/topic/17917/share-your-most-shocki
23 http://www.google.com
22 http://thepiratebay.org/torrent/3306301/Soylent_Green_(DivX
17 http://www.google.com/search?hl=en&q=soylent+green&btnG=Google+Search

Add a comment

Please login or register to comment.
May 6th, 2004
(0)
f*ck i wish i did that one
March 3rd, 2008
(0)
Soylent Green is made out of people.
March 22nd, 2009
(0)
#298
May 6th, 2005
(0)
i agree dirtbag 5/5 for the movie
May 7th, 2005
(3)
DAMMIT! You spoiled the movie for me *ssholes.
May 12th, 2005
(0)
Not the greatest production, but points for the great use of cl*ssic material.
(0)
awesome movie
May 19th, 2005
(0)
What movie is this again?
June 27th, 2005
(0)
Soylent Green for the win!!! 5/5 cuz soylent green kicks that much ass
June 30th, 2005
(0)
Nice. http://f*ckharrygoddammit.ytmnd.com - My tribute to Cage (replace * with a 'u')
June 30th, 2005
(0)
XD
July 12th, 2005
(0)
5 because I saw this movie, and I love using that quote. :D
July 15th, 2005
(0)
I had to watch that movie in my environmental science class... boo.
July 18th, 2005
(0)
i knew it all along
July 18th, 2005
(0)
Wins.
(0)
Such passion, Charlie.
July 26th, 2005
(0)
This is a classic ytmnd.
July 26th, 2005
(0)
yeah, pretty much
July 30th, 2005
(0)
mmm...soylent green
July 30th, 2005
(0)
I didn't like it.
(0)
Classic = 5
August 1st, 2005
(0)
it is damn i better cut back then...........
August 10th, 2005
(0)
You win.
August 11th, 2005
(1)
YOU BITCH! YOU BITCH!
August 13th, 2005
(0)
Heh. Meh.
August 15th, 2005
(0)
HAHAHA, seriously, who writes these lines?
August 22nd, 2005
(0)
is this the original soylent green ytmnd?
August 23rd, 2005
(0)
that movie pwnz0red
August 27th, 2005
(0)
LOL
August 30th, 2005
(0)
Charlton Heston can outshout William Shatner any day. "DAMN YOU! YOU BLEW IT UP!!!!!!" 5/5 IT'S PEOPLE!!! > KHAN!!!
September 22nd, 2005
(0)
lol 5 for poor grammar
September 26th, 2005
(0)
And now in German - SOYLENT GRUEN EST MENCHENFLEISH!!!!
October 2nd, 2005
(0)
Goddamnit. Thanks for ruining the ending for me you bastard.
October 5th, 2005
(0)
XD XD XD XD XD XD
(0)
god, i could go insane listening to that over and over.
October 14th, 2005
(0)
AAH! ruin it for me why dont you! FIVE
October 18th, 2005
(0)
You gotta tell'em!
October 22nd, 2005
(0)
YOU'VE GOTTA TELL EM!
October 23rd, 2005
(0)
Rofl I love it
October 25th, 2005
(0)
Crap, now the movie is spoled for me D:
November 3rd, 2005
(0)
5 (for the movie)
November 4th, 2005
(0)
Not very original. We all know Soylent Green is people. Do something funny with it!
November 6th, 2005
(0)
NOOOOO! A tribute to Picard: http://picardmemory.ytmnd.com
November 6th, 2005
(0)
soylent green for the win!
November 11th, 2005
(0)
SOYLENT GREEN IS 5'D!!1
November 14th, 2005
(0)
Whoah.
November 20th, 2005
(0)
i dont get it can some one explain? lol
November 28th, 2005
(0)
fantastic
December 11th, 2005
(0)
"DAMMIT! You spoiled the movie for me *ssholes." umm you didnt know? lol sux2bu
December 12th, 2005
(0)
classic
December 15th, 2005
(0)
5'd INSTANTLY for Charlton Heston
December 26th, 2005
(0)
Sorry guys but I really, really don't get why some of these moderator favorites are funny. I guess it's funnt that this was written into a movie, however I don't know which one, and some dumbass saying "Soylent Green is People" over and over again ju
December 29th, 2005
(0)
Isn't that R. Lee Ermey?
January 3rd, 2006
(0)
wow... you get a five just for actually knowing what soylent green was...
January 6th, 2006
(0)
Thanks to this YTMND, i finally got that Futurama joke! This is funny, but a spoiler for me. Either way, 5/5!
January 8th, 2006
(0)
If this doesn't get a 5, I don't know what does. I'm going to go 1 vote all the people who 1'd this
January 10th, 2006
(0)
get yer soylent green off me you damn dirty people!
January 11th, 2006
(0)
I apologize if I sounded rude in my last comment. I love this.
January 12th, 2006
(0)
no it isnt!
January 14th, 2006
(0)
http://idontlikefingersupmybutt.ytmnsfw.com/
January 17th, 2006
(0)
Recycling dead bodies into food would actually be a very good idea.
January 23rd, 2006
(0)
Finger lickin' good.
January 29th, 2006
(0)
NOOOOOO BITCH! YOU BITCH!
February 3rd, 2006
(0)
It's 10:00. Do you know where your Grandma is?
February 9th, 2006
(0)
The Robots have taken me. Please send help.
February 15th, 2006
(0)
Hell yes
February 20th, 2006
(0)
CHEF BOYARDEE BEEF RAVIOLI IS PEOPLE!!!!
February 22nd, 2006
(0)
OMG SPOILER THAT!
February 23rd, 2006
(0)
It sure is.
February 26th, 2006
(0)
I lol'd
March 5th, 2006
(0)
ok well first of all The Simpsons ruined the movie first. and the movie is like 30 years old so if you havent seen it by now you shouldnt be complaining about "spoilers"
March 7th, 2006
(0)
watched this movie for the first time just because of this YTMND and it was worth it. IM AT THE EXCHANGE! HELP ME!
March 19th, 2006
(0)
That's an easy one
March 20th, 2006
(0)
Harrowing.
March 22nd, 2006
(0)
Sorry. Not a good ytmnd.
March 25th, 2006
(0)
Classic movie. infact, im quitting the internet and im gonna go watch it. Good day to you sir, mam, or small child.
March 30th, 2006
(0)
lol
April 1st, 2006
(0)
classic
April 3rd, 2006
(0)
Upvoted because it is delicious.
April 7th, 2006
(0)
OMG SPOILER!! I WOULD'VE NEVER GUESSED SOYLENT GREEN WAS PEOPLE EVEN AFTER SEEING THE MOVIE 4 TIMES.
April 9th, 2006
(0)
April 15th, 2006
(0)
Ytse beware. Rock goblin.
April 15th, 2006
(0)
mmm
April 15th, 2006
(0)
PEEEEEEEEEEPULLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!
April 18th, 2006
(0)
Boom Headshot those Soylent Green People
April 21st, 2006
(0)
Gotta love cheesy movie lines.
April 21st, 2006
(0)
yeah but still tastes great...
April 23rd, 2006
(0)
WIN!
April 24th, 2006
(0)
O_O -_- O_O -_- O_O XD XD XD XD XD
April 24th, 2006
(0)
Don't worry, I'm from the internet!
(0)
NOOOOOOOO
May 14th, 2006
(0)
I dont get it
May 15th, 2006
(0)
Damn..Now I'm going to say that at school..:P
May 16th, 2006
(0)
this suckz0rz
May 18th, 2006
(-1)
a repeating sound clip from a movie requires no effort - c'mon!
May 20th, 2006
(0)
People!
May 20th, 2006
(0)
Yes it is
May 21st, 2006
(0)
it is green.
May 21st, 2006
(0)
i saw that movie recently in science. cool
(0)
a perfect ytmnd. a goofy movie quote...
May 26th, 2006
(0)
damn, u spoiled it for me
May 27th, 2006
(0)
So that's what it's from. I remember this being the password for Frank Black's computer on the series "Millenium."
May 28th, 2006
(0)
How does it taste? It varries from person to person.
June 3rd, 2006
(0)
Who cares how it tastes? THEY'RE EATING PEOPLE!
June 5th, 2006
(0)
This makes me miss the Dysfunctional Family Circus even more.
June 14th, 2006
(0)
great movie
June 15th, 2006
(0)
This sucks. It's not funny all the dipstick is saying is 'soylent green is people!'. Bottom 50 YTMNDs EVER!
July 3rd, 2006
(0)
Yeah this is pretty much what a ytmnd should be. Not a f*cking 5 minute short film about "dangerous" cults.
July 7th, 2006
(0)
lol, spoiler
July 9th, 2006
(0)
I just watched Soylent Green for the first time yesterday. Good stuff, too bad sci-fi isn't still like that or I might like it more.
July 12th, 2006
(0)
Before I saw the whole movie I knew how it would end. But the line is instawin.
July 14th, 2006
(0)
fantasticc
July 14th, 2006
(0)
Mmm... Soylent green pizza.
(0)
SOYLENT GREEN IS PEople!
(0)
Soylent Green is people! And this ytmnd is a one!
July 19th, 2006
(0)
I love that movie.
July 25th, 2006
(0)
you fail, please try again ^_^
August 4th, 2006
(0)
OH EM GEE!
August 10th, 2006
(0)
That movie sucked ass
August 14th, 2006
(0)
SOYLENT GREEN IS H4X!!1!
August 16th, 2006
(0)
so many people wont get this
August 18th, 2006
(0)
Mmm tasty. I'll have seconds
August 21st, 2006
(0)
i need my soylent green
August 21st, 2006
(0)
"so many people won't get this" ^^ That's why this gets my five.
August 23rd, 2006
(0)
lol
August 23rd, 2006
(0)
i say that all the time
August 25th, 2006
(0)
Classic, movie-quote-style YTMND = automatic 5.
August 26th, 2006
(0)
i just saw this
August 31st, 2006
(0)
can the moderators get some new favourites?
August 31st, 2006
(0)
Sumguy21 approves this message.
September 1st, 2006
(0)
Its still delicious
September 3rd, 2006
(0)
Hahaha.
September 4th, 2006
(0)
yeah. I suck cuz I played the "Soylent" part of Xenogears before I learned of this movie/book. And when I saw it in Xenogears, I vomited everywhere. Anyway, 5.
September 6th, 2006
(0)
I'll be quoting this movie til the day i die
September 17th, 2006
(0)
mhmmm, If only my apartment came with living "furniture"
September 21st, 2006
(0)
Through me, you have found the stars you have been seeking.
September 24th, 2006
(0)
Tuesday is Soylent Green day.
September 28th, 2006
(0)
Great! After seeing this sometimes I just yell "SOYLENT GREE IS PEOPLE!!!" xD
September 30th, 2006
(0)
http://soylentkhan.ytmnd.com
October 9th, 2006
(0)
This site got... EATED!
October 21st, 2006
(0)
nice one
October 23rd, 2006
(0)
YOU GOTTA TELL EM!!!
October 27th, 2006
(0)
incredible !
November 20th, 2006
(0)
Great movie, great ending, good YTMND. 4.
November 26th, 2006
(0)
"Not very original. We all know Soylent Green is people. Do something funny with it!" Actually, soylent green isn't people. Soylent red is people.
November 30th, 2006
(0)
FTW
December 3rd, 2006
(0)
o rly
December 3rd, 2006
(0)
get the word out
December 11th, 2006
(0)
Wtf?
December 11th, 2006
(0)
if you make a ytmnd with phil hartman saying SOYLENT GREEN IS STILL PEOPLE THEY DIDNT CHANGE THE RECIPE LIKE THEY SAID THEY WERE GOING TO..... ITS STILL PEEEEEEEEEOPPPPPPLEEEEEEEEEEE then ill 5 this
February 1st, 2007
(0)
desu
April 29th, 2007
(0)
classic.
July 1st, 2007
(0)
5
February 11th, 2008
(-2)
eh
April 6th, 2008
(2)
RIP Charlton Heston 1924-2008
April 7th, 2008
(0)
RIP
July 29th, 2009
(0)
futurama
March 10th, 2010
(0)
we gotta stop them!
March 15th, 2010
(0)
soylent green is people!