How to make DS Brain Age popular in the US
Created on: January 29th, 2006
How to make DS Brain Age popular in the US
Because your average gamer won't buy anything without guns.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.05) 165 7 47

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 1 4 0 7,829

Inbound links:

views url
No one has linked to this site. ( ._.)

Add a comment

Please login or register to comment.
January 29th, 2006
(0)
sadly that's all too true... a five for you
May 20th, 2006
(0)
lol thats what they said about bullet-proof
June 18th, 2006
(0)
too freaking true...and it should be "Gots mad grafiks"
June 18th, 2006
(0)
Made me laugh.
June 22nd, 2006
(0)
The funny thing is, that's what people are looking for in games these days. Advertising and graphics.
June 22nd, 2006
(0)
Painfully true.
June 24th, 2006
(0)
I bought Brain Age.
June 25th, 2006
(0)
so damn true
June 25th, 2006
(0)
True
June 26th, 2006
(0)
5'd for "Has good graphics."
June 27th, 2006
(0)
Take your five.
June 27th, 2006
(0)
I've got brain age. Not to bad of a game. WEll if you consider it a "game"
June 27th, 2006
(0)
Game isn't really so bad.
June 27th, 2006
(0)
har har har. lol @ silly 13 year old gamers.
June 29th, 2006
(0)
I don't get the joke atall, but +4 for "Has good graphics."
June 30th, 2006
(0)
Loop it and you got a 5.
July 2nd, 2006
(0)
I find that offensive, you should change it to lower class. you have to admit, all lower class people listen to that.
July 2nd, 2006
(0)
lol, all the peoepl who play this game are gonna be dumbasses!
July 7th, 2006
(0)
XD
July 12th, 2006
(0)
haha this is actualy true...good1
July 14th, 2006
(0)
"has good graphics" hahahaha genius.
July 14th, 2006
(0)
LOL, unfortunately that's true...(bunch of f*gs...)
July 15th, 2006
(0)
Our tasteless age of terrible taste and a fasination with feeble cultures rooted in poverty and ignorance, =/.
July 17th, 2006
(0)
lol
July 18th, 2006
(0)
lol
July 19th, 2006
(0)
This deserves to be in worthwhile. (bumped to 4)
July 19th, 2006
(0)
Ironic because his other game sucked
July 19th, 2006
(0)
I'm an American with Brain Age. Too bad we're such a stupid country. People are too stupid to play Brain Age or their fat prevents them from using their fat wrists too much.
July 22nd, 2006
(0)
Actually Helpery, I'm making fun of the typical US gamer, not the typical American. Don't be one of those generic self-hating Americans. They get annoying.
July 26th, 2006
(0)
I bought Brain Age and Big Brain Academy. They are the only games I have because I just bought a DS Lite :P I like the Maxim quote
August 3rd, 2006
(0)
"It rides spinaz"-IGN
August 17th, 2006
(0)
Hecks yeah!
August 18th, 2006
(0)
A perfect example of why american gamers should all be crucified.
August 20th, 2006
(0)
I gotta give it a 5 because it's so true...
August 20th, 2006
(0)
horribly looped
August 26th, 2006
(0)
4 cause it should of been how to make it popular in LA
August 30th, 2006
(0)
m rated????????
September 1st, 2006
(0)
That would make it even more popular in Britian too.
September 3rd, 2006
(0)
Our country sucks.
September 23rd, 2006
(0)
I'm glad I'm not the typical American gamer.
September 23rd, 2006
(0)
Yo Yo Yo!
September 28th, 2006
(0)
owned
October 1st, 2006
(0)
4 for truth
October 15th, 2006
(0)
5
December 19th, 2006
(0)
Sad but true...
February 20th, 2007
(0)
All of these comments are funny, because Amazon.com's sales chart for the top 20 games in Nov/Dec has Brain Age at #5 :)
August 20th, 2007
(0)
Oh GOD i hate (most) rap.