Picard had one fear
Created on: February 1st, 2006
Picard had one fear

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.19) 1,115 27 115

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 34,792

Inbound links:

views url
4 http://www.stumbleupon.com/su/
3 http://thetaliroom.ning.com/
3 http://forums.gametrailers.com/thread/best-traditional-memes-on-
2 http://ytmnsfw.com/keywords/picard/5
1 http://thetaliroom.ning.com/chat/index/popOutWindowV4

Add a comment

Please login or register to comment.
February 1st, 2006
(0)
Everybody loves crying Picard!
February 2nd, 2006
(0)
clowns are scary
February 2nd, 2006
(0)
"My daddy will never die, do you hear me god?! never!"
February 2nd, 2006
(0)
lol you get 5
February 2nd, 2006
(0)
You get *****, but I hate clowns...
February 2nd, 2006
(0)
made me laugh. :)
February 2nd, 2006
(0)
lol excellent
February 2nd, 2006
(0)
THIS is a YTMND site. Good job, Sitsu.
February 2nd, 2006
(0)
MasterSitsu and Sycan... the gods of YTMND.. Who will win the ultimate ATOS battle?
February 2nd, 2006
(0)
lol.
February 2nd, 2006
(0)
I wanna go hooome! Make it so-ho-hooooh.. Steven Colbert's Comedia del Arte
February 2nd, 2006
(1)
I think had this come out 6 months or so ago, Hurricane Katrina never would have happened...5
February 2nd, 2006
(0)
omg, COLBERT FTW!!
February 2nd, 2006
(0)
WTF
February 2nd, 2006
(0)
Strangers With Candy FTW ...
February 2nd, 2006
(0)
damnit master,your sites are awesome
February 2nd, 2006
(0)
yeah goddammit, why do you make the best sites ever?
February 2nd, 2006
(0)
Hahaha Crying Picard is Great! I'm suprised it took you this long to exploit him. I'm very fond of my own 2 crying Picard sites.
February 2nd, 2006
(0)
Kool with a k.
February 2nd, 2006
(0)
make one where picard shoots up some clowns now!
February 2nd, 2006
(0)
Strangely satisfying.
February 2nd, 2006
(0)
Ok, milk almost came out of my nose. Thanks for almost ruining my breakfast, MasterSitsu!
February 2nd, 2006
(0)
Anything with Colbert = WIIIIINNNN!
February 2nd, 2006
(0)
lol
February 2nd, 2006
(0)
Stephen Colbert = 5'd
February 2nd, 2006
(0)
fantastic
February 2nd, 2006
(0)
I think I crapped my pants.
February 2nd, 2006
(0)
If you should die before you wake.
February 2nd, 2006
(0)
LOL!
February 2nd, 2006
(0)
heh
February 2nd, 2006
(0)
lol, Colbert? What show is that from?
February 2nd, 2006
(0)
haha, dude, you're awesome
February 2nd, 2006
(0)
MasterSitsu == LEGEND
February 2nd, 2006
(0)
YA MORE COLBERT YTMND's !!YA MORE COLBERT YTMND's !!YA MORE COLBERT YTMND's !!YA MORE COLBERT YTMND's !!YA MORE COLBERT YTMND's !!YA MORE COLBERT YTMND's !!
February 2nd, 2006
(0)
Strangers With Candy = Instant 5.
February 2nd, 2006
(0)
Fad this, now
February 2nd, 2006
(0)
Set phasers to maximum.
February 2nd, 2006
(0)
i love it, good one
February 2nd, 2006
(0)
Mister Colbert told me if I didn't 5 this I'd be put on notice.
February 2nd, 2006
(0)
I have to keep giving -1 to all of Mastersh*tsu's sites otherwise i'd just be giving him 5s all the time.
February 2nd, 2006
(0)
that is brilliant
February 2nd, 2006
(0)
Hey clowns are fuggin scary yo.
February 2nd, 2006
(0)
hehe made me chuckle
February 2nd, 2006
(0)
omg i hate clowns
February 2nd, 2006
(0)
-1 for fad
February 2nd, 2006
(0)
Jean-Luc is scared of clowns!
February 2nd, 2006
(0)
5 for tvs greatest character
February 2nd, 2006
(0)
Strangers With Candy FTW.
February 2nd, 2006
(0)
lol, nice, stephen colbert ftw
February 2nd, 2006
(0)
The picard fad has been revived.
February 2nd, 2006
(0)
Picard = ftw 5
February 2nd, 2006
(0)
colbert's a moron.. 1'd
February 2nd, 2006
(0)
ah the good ol partisan political vote. i knew that was coming.
February 2nd, 2006
(0)
i remember your comments on that 'americaa' ytmnd... i can understand why someone would be so reactionary about that one, but THIS?
February 2nd, 2006
(0)
heh
February 2nd, 2006
(0)
STEPHEN (or steven im not sure) COLBERT IS HILARIOUS!
February 2nd, 2006
(0)
Who wouldn't cry then?
February 2nd, 2006
(0)
5 = Stephen Colbert
February 2nd, 2006
(0)
Two French guys duking it out for the win.
February 2nd, 2006
(0)
if you deinterlace the colbert part it wont look so jittery ;)
February 2nd, 2006
(0)
Pretty funny, Lawl.
February 2nd, 2006
(0)
I lol'd.
February 2nd, 2006
(0)
Hilarous.
February 2nd, 2006
(0)
Haha...perfect
February 2nd, 2006
(0)
Funny.
February 2nd, 2006
(0)
You are TWISTED, my friend. Cheers.
February 2nd, 2006
(0)
5'd for Colbert
February 2nd, 2006
(0)
Awww, he looks so sad.
February 2nd, 2006
(0)
you win again Sitsu !!!!
February 2nd, 2006
(0)
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAh
February 2nd, 2006
(0)
This is quite possibly the best video edit of all time.
February 2nd, 2006
(0)
I love it. 5'd
February 2nd, 2006
(0)
love the music
February 2nd, 2006
(0)
I freaking lol'd IRL.
February 2nd, 2006
(0)
lol wtf
February 2nd, 2006
(-1)
Star Trek is gay as f*ck. gayest sh*t ever, made for f*cking geeks and nerds. burn in hell f*cker.
February 2nd, 2006
(0)
^What a moron, 5.
February 2nd, 2006
(0)
project swift can kiss my "gayest sh*t ever" ass... As for this YTMND... 5 ftw...
February 2nd, 2006
(0)
five for strangers with candy!
February 2nd, 2006
(0)
"circus tent music" - Entrance of the Gladiators
February 2nd, 2006
(0)
^thanks!
February 3rd, 2006
(0)
So simple, yet still funny.
February 3rd, 2006
(0)
Everyone loves a clown so why don't you ?
February 3rd, 2006
(0)
that's so quirky! i'll be having nightmares!
February 3rd, 2006
(0)
Poor Picard.
February 3rd, 2006
(0)
YES!!!
February 3rd, 2006
(0)
This is my new favourite YTMND. By far. 5/5.
February 3rd, 2006
(0)
LOL I guess Picard doesn't like clowns
February 4th, 2006
(0)
you win at picard fad!
February 4th, 2006
(0)
Wow. Just...wow.
February 4th, 2006
(0)
= very yes.
February 5th, 2006
(0)
Can I please have that image for my YTMND site? BTW good job it was funny :)
February 5th, 2006
(0)
aaaaaaaaaaaa!
February 5th, 2006
(0)
5'ed for Colbert!
February 7th, 2006
(0)
That scares me too... that scares me too...
February 10th, 2006
(0)
I don't know what was sexier, Colbert as a clown or Picard crying.
March 13th, 2006
(0)
eeehehehe
March 14th, 2006
(0)
very good editing
March 27th, 2006
(0)
muahahahahahahahaaaa
May 22nd, 2006
(0)
bwahahahahahahahaha
June 10th, 2006
(0)
the balogna is in the nest, the pastrami is recyclable.
June 21st, 2006
(0)
Hold me. I'm scawed.
July 1st, 2006
(0)
gj i laweedled!edddddrufelsl
July 2nd, 2006
(0)
strangers with candy + fucik + funny
July 23rd, 2006
(0)
lawly lawl lawl
July 27th, 2006
(0)
you fail, please try again ^_^
August 14th, 2006
(0)
i chuckled
August 22nd, 2006
(0)
You Win! collect you pirze, A year pass to Cique du Colbert and you also get 5'd
August 27th, 2006
(0)
Lol, lol, lol.
August 30th, 2006
(0)
Needs Colbert's rendition of Entrance of the Gladiators. You can find it on Colbert nation somewhere.
September 16th, 2006
(0)
aaaanddd... i like it!
September 23rd, 2006
(0)
this is the best
October 3rd, 2006
(0)
5'ed for Colbert.
November 14th, 2006
(0)
It's okay.
July 16th, 2007
(0)
I just discovered that this is 10x more epically hilarious with the sound of picardhacked.ytmnd.com playing in the background!