The REAL Last Calvin and Hobbes
Created on: February 5th, 2006
The REAL Last Calvin and Hobbes
btw, he left in a time machine, lol

Add a comment

Please login or register to comment.
<< 1 2 >>
February 5th, 2006
(0)
http://brazilianman.ytmnd.com/
March 29th, 2007
(0)
This site was made in 06.... good game.
February 5th, 2006
(0)
neat
February 5th, 2006
(-1)
YOU DEFILER OF HOLY TEXTS. YOU SHALL PERISH FOR YOUR MISDEEDS.
February 5th, 2006
(0)
Toboggan Time Machine!
February 5th, 2006
(0)
+ 5 for being funny -5 for being stupid + 1 for the effort
February 5th, 2006
(-1)
How dare you defile such brilliant artwork
February 5th, 2006
(0)
BEHEAD ALL THOSE WHO INSULT MULLET
February 5th, 2006
(0)
3'd for just another time travel fad thingie. 5'd for masterfully using Calvin and Hobbes in the execution of said fad thingie.
February 5th, 2006
(0)
ROFL!
February 5th, 2006
(0)
Amazing
February 5th, 2006
(-1)
funny but 'push it to the limit' at the end was corny
February 5th, 2006
(0)
lol
February 5th, 2006
(0)
bwahahah awesome awesome! Had me in splits!!! safety FTW!
February 5th, 2006
(1)
Funny AND true
February 5th, 2006
(0)
I miss Calvin and Hobbes :(
February 5th, 2006
(0)
This is made of win and amazing.
February 5th, 2006
(0)
true.dat
February 5th, 2006
(0)
Open up the limit!!
February 5th, 2006
(0)
Its a shame to kill the calvin and hobbes cartoon, but the "PUSH IT TO THE LIMIT" made me laugh.
February 5th, 2006
(0)
the real one on the top 15 right now isn't worth looking at. this one is.
February 5th, 2006
(0)
haha
February 5th, 2006
(0)
That is awesome
February 5th, 2006
(0)
Holy sh*te, cool. o/
February 5th, 2006
(0)
great.
February 5th, 2006
(0)
Meh...boo
February 5th, 2006
(0)
You should changed "Push it to the Limit" to something like "88 MILE PER HOUR!"
February 5th, 2006
(0)
WINNAR!
February 5th, 2006
(0)
funny sh*t
February 5th, 2006
(0)
Go get them Calvin and Hobbs
February 5th, 2006
(0)
NONE MAY DENY THE LOLLOCAUST
February 5th, 2006
(0)
not top 5 material, but funny!
February 5th, 2006
(0)
Calvin and Hobbes FTW!
February 5th, 2006
(0)
I love Calvin and Hobes, I love this, and, ehh you're okay. 5
February 5th, 2006
(0)
God I hate these Calvin and Hobbes YTMND's
February 5th, 2006
(0)
awesoem
February 5th, 2006
(0)
OMGOMGOMGOMGOMG 5
February 5th, 2006
(0)
Brilliant
February 5th, 2006
(0)
I GOT A FEVER AND THE ONLY MEDICINE IS MORE COWBELL!!!!!!!
February 5th, 2006
(0)
HAHAHAA SO GOOD
February 5th, 2006
(0)
conversation doesnt even make sense. ONE STAR
February 5th, 2006
(0)
It's supposed to go to the PAST, not the FUTURE.
February 5th, 2006
(0)
hahaha
February 5th, 2006
(0)
Sweet! The only thing Calvin now needs is a mullet.
February 5th, 2006
(0)
*sigh* I'm so sad he had to end such a great comic series...
February 5th, 2006
(0)
btw, find the strip of Calvin and Hobbes going back to the dinosaurs and you win
February 5th, 2006
(0)
oh god, please make it stop.
February 5th, 2006
(0)
WIN FOR ZEH YOU!
February 5th, 2006
(0)
LMFAO Mutant YTMND
February 5th, 2006
(0)
W I N!
February 5th, 2006
(0)
Wow, that made me laugh out loud.
February 5th, 2006
(0)
I'm gonna 4 this for now. 5 if it has longevity.
February 5th, 2006
(0)
YOU SIR ARE THE BEST
February 5th, 2006
(0)
Not a defiling of C&H, not at all. I approve!
February 5th, 2006
(0)
88 MILES PER HOUR!
February 5th, 2006
(0)
walk along the razors edge
February 5th, 2006
(0)
the only thing left is doc brown popping his head out of the forest screaming "88 MILES PER HOUR!" great ytmnd though
February 5th, 2006
(0)
haha. that's top notch :D
February 5th, 2006
(0)
noice
February 5th, 2006
(0)
Wow, that's some amazing editing! :O
February 5th, 2006
(0)
hahaha awesome http://www.whatisduhastmich.ytmnd.com/
February 5th, 2006
(0)
HOLY sh*t thats hilarious
February 5th, 2006
(0)
5'd for proving my time travel toboggan theory correct.
February 5th, 2006
(0)
I like it. BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BILL BIL
February 5th, 2006
(0)
Badass!
February 5th, 2006
(0)
lol its funny because words have been replaced
February 5th, 2006
(0)
I guess I need to see the original movie or whatever to "get" this fad... but from what I can see I really don't think these YTMNDs are being done very cleverly. Certainly not 5-ably clever.
February 5th, 2006
(0)
i like it, lol
February 5th, 2006
(0)
I mean... it's like the same parody over and over again. As with the MySpace suicide fad, people really need to start putting more of a twist on it.
February 5th, 2006
(0)
LMFAO...seriously
February 5th, 2006
(0)
Lol
February 5th, 2006
(0)
Way to take a piece of sh*t YTMND and make it great!
February 5th, 2006
(0)
Goddammit, this is another one of those "why didn't I think of this?" YTMNDs. *cries*
February 5th, 2006
(0)
SO GREAT
(0)
5!
February 5th, 2006
(0)
Walk along the razors edge...
February 5th, 2006
(0)
+5PUSHEDITTOTHELIMIT
February 5th, 2006
(0)
nice
February 5th, 2006
(0)
hell yeah.
February 5th, 2006
(0)
HAHAHAHAHAHA
February 5th, 2006
(0)
Pfft.
February 5th, 2006
(0)
Dude, great job.
February 5th, 2006
(0)
ahahahahahaha
February 5th, 2006
(0)
rofl
February 5th, 2006
(0)
CALVIN AND HOBBESSSSSSSSSSS
February 5th, 2006
(0)
ROFL, pwned.
February 5th, 2006
(0)
FOR THE EVERLASTING AND FOREVER TOTAL WIN!!
February 5th, 2006
(0)
OWNED.
February 5th, 2006
(0)
Excellent.
February 5th, 2006
(0)
Supposed to have been 'back in time', but still amazing.
February 5th, 2006
(0)
Ha Ha Ha
February 5th, 2006
(0)
killer
February 5th, 2006
(0)
they went to the past, not the future. still good.
February 5th, 2006
(0)
Put two trails of fire behind the sled.. it would be sweet.
February 5th, 2006
(0)
LOL
February 5th, 2006
(0)
10 pounds of win in a 5 pound bag.
February 5th, 2006
(0)
I lol'd.
February 5th, 2006
(0)
Good job.
February 5th, 2006
(0)
Gayest permutation of an unfunny joke all week.
February 5th, 2006
(0)
This is an easy 5
February 5th, 2006
(0)
is this the last one just edited?
February 5th, 2006
(0)
Not as heart-warming as the original, but the funniness makes up for it.
February 5th, 2006
(0)
Woulda been the best comic ending EVAR
February 5th, 2006
(0)
AWESOME!! Rockin idea.
February 5th, 2006
(0)
fails.
February 5th, 2006
(0)
Way to turn a sad YTMND into a hilarious one.
February 5th, 2006
(0)
lol, I knew calvin would be the type to have a weapon
February 5th, 2006
(0)
lawl.
February 5th, 2006
(0)
+3 simply because it's calvin and Hobbes.
February 5th, 2006
(0)
lol hilarious
February 5th, 2006
(0)
Wiggity-wack
February 5th, 2006
(0)
awesome awesome awesome
February 5th, 2006
(0)
push it to the limit fad is over. you win. flawless victory. fatality. downvoters are jealous.
February 5th, 2006
(0)
Haha, I bet the sled as a flux capacitor somewhere on it. Nice site!
February 5th, 2006
(0)
*swipes cardboard box with dial*
February 5th, 2006
(0)
limiiiiiiiiiiiit!
February 5th, 2006
(0)
-1 for your name being DDRFreek
February 5th, 2006
(0)
February 5th, 2006
(0)
XD LMAO!!
February 5th, 2006
(0)
you sir, win.
February 5th, 2006
(0)
lmao
February 5th, 2006
(0)
the safety fad is gay calvin and hobbes is gay but this is somewhat funny
February 5th, 2006
(0)
push it to the limit hahaha
February 5th, 2006
(0)
WIN http://moustachelol.ytmnd.com/
February 5th, 2006
(0)
This is brilliant.
February 5th, 2006
(0)
why the hell didn't i think of this?
February 5th, 2006
(0)
Genius 5
February 5th, 2006
(0)
PERFECTO!
(0)
Waterson is rolling in his grave....that is if hes dead
February 5th, 2006
(0)
Perverting everything is what YTMND is about. Well done!
February 5th, 2006
(0)
...Bastard. Thats my childhood your raping.
February 5th, 2006
(0)
Very nicely done. Would've been better, though, if you'd used one of his many time-travel comics.
February 5th, 2006
(0)
LOL!!!
February 5th, 2006
(0)
lol, good job
February 5th, 2006
(0)
Rock on.
February 5th, 2006
(0)
Hahahahahaha
February 5th, 2006
(0)
1'D FOR f*ckING WITH CALVIN AND HOBBES. IF I COULD GIVE YOU A NEGATIVE 5 I WOULD. I'M WISHING CANCER ON YOU.
February 5th, 2006
(0)
thats good stuff. +5
February 5th, 2006
(0)
Its so simple yet so hilarous
February 5th, 2006
(0)
weshouldthinlikehim.ytmnd.com
February 5th, 2006
(0)
awesome
February 5th, 2006
(0)
Shouldn't it be "Let's go to the past" instead of "Let's go to the future"
February 5th, 2006
(0)
-4 for 1'ing http://chunkpicard.ytmnd.com/
February 5th, 2006
(0)
'you defiled a cartoon... boohoo'. Give me a f*cking break, that's what this site is about. You mother f*ckers make fun of anime all the time... get the stick out of your ass... 5'd.
February 5th, 2006
(0)
XD
February 5th, 2006
(0)
Calvin and Hobbes - f*ck yeah.
February 5th, 2006
(0)
You have made my childhood 10 times cooler. I wish I could 6 this.
February 5th, 2006
(0)
Calvin and Hobbes! *heart*
February 5th, 2006
(0)
Auto 5 for Calvin and Hobbes
February 5th, 2006
(0)
OMG 5
February 5th, 2006
(0)
At first I thought this would bring shame to the greatness of C&H. I'm glad I was wrong.
February 5th, 2006
(0)
NICE!
February 5th, 2006
(0)
YES
February 5th, 2006
(0)
llo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
February 5th, 2006
(0)
5'd for nostalgia.
February 5th, 2006
(0)
there does not appear to be enough room to get up to 88
February 5th, 2006
(0)
5d for being better than original
February 5th, 2006
(0)
this pwns....
February 5th, 2006
(0)
you f*cking ruined it. thanks for tainting something so sacred, you dick
February 5th, 2006
(0)
Good edit!
February 5th, 2006
(0)
What is with all the retard downvoters? This is one of the best YTMNDs in awhile.
February 5th, 2006
(0)
*Begins a slow clap*
February 5th, 2006
(0)
ddrfreek, have I seen you on Gamefaqs?
February 5th, 2006
(0)
This isn't funny. At all.
February 5th, 2006
(0)
hah this is great
February 5th, 2006
(0)
OMGWIN
February 5th, 2006
(0)
you are retarded in the most glorious way possible
February 5th, 2006
(0)
This fad just stinks.
February 5th, 2006
(0)
no fire trails behind the sled? still, damn funny
February 5th, 2006
(0)
YES!
February 5th, 2006
(0)
Calvin and Hobbes FTW
February 5th, 2006
(0)
AHAHAHAHAHHAHAHA THE GREATEST THING EVER.
February 5th, 2006
(0)
i remember that, then they look at thier watches and its 2 minutes later and he says see we've arrived 2 minutes into the future.
February 5th, 2006
(0)
Lol.
February 5th, 2006
(0)
YES!
February 5th, 2006
(0)
lmao to the limit
February 5th, 2006
(0)
Highest score, 5. This is a really nice Tribute to timetraveler.ytmnd.com and is actually respectful & relevant to the concept of Calvin & Hobbes. Those who are upset about it, have never seen the one where they alter the words to a strip and have Calvin
February 5th, 2006
(0)
(cont) the one where they alter the words to a strip and have Calvin on ritalin. Hobbes in effect dies by Calvin's altered state.
February 5th, 2006
(0)
Neat idea but it's kind of lame.
February 5th, 2006
(0)
I HATE this fad. But +1 since you made a parody out of it.
February 5th, 2006
(0)
5 for pure gold!
February 5th, 2006
(0)
your MOM.
February 5th, 2006
(0)
ddrisgood: probably not, I'm not even sure if I have an account there
February 5th, 2006
(0)
f*ckING YES!!!
February 5th, 2006
(0)
February 5th, 2006
(0)
I did not think it was humanly possible to make Calvin and Hobbes even better.
February 5th, 2006
(0)
lawl!
February 5th, 2006
(0)
Thats more like it.
February 5th, 2006
(0)
I hate this fad and all you did was edit comic book text. Stop shytting on Bill Watterson's work.
February 5th, 2006
(0)
Hey, they did go to the future once before, didn't they? Calvin took the time machine two hours into the future to try to get his homework from himself. Well that's just great.
February 5th, 2006
(0)
That'sa goodun!
February 5th, 2006
(0)
Wth happened to the song? It changed from LoTR to Push it to the Limit? NOOOOO!
February 5th, 2006
(0)
This is seriously my favorite YMTND ever.
February 5th, 2006
(0)
Funny, but there is a Calvin and Hobbes where they attempt time travel in a wagon. See if anyone can find that, their safety is not guaranteed in that one either.
February 5th, 2006
(0)
this is amazing XD
February 5th, 2006
(0)
Holy sh*t, this fad just got completely re-vamped. Great job guys.
February 5th, 2006
(0)
ROFL
February 5th, 2006
(0)
i love calvin and hobbes :D
February 5th, 2006
(0)
A+
February 5th, 2006
(0)
I love that strip.
February 5th, 2006
(0)
Thats awesome
February 5th, 2006
(0)
It made me cry :( Laughing.
February 5th, 2006
(0)
why did bill waterson change this?1!
February 5th, 2006
(0)
The Robots have taken me. Please send help.
February 5th, 2006
(0)
4, but only because it should have been past, not future.
February 5th, 2006
(0)
Awesome. Calvin and Hobbes rules.
February 5th, 2006
(0)
no this is the real one http://hobbespwn.ytmnd.com/
February 5th, 2006
(0)
I think Bill Waterson would laugh, so it gets a 5
February 5th, 2006
(0)
Very poorly done text, made little to no sense compared to the dilbert one.
February 5th, 2006
(0)
Nice
February 5th, 2006
(0)
^^^ That's the one I was refering to Kassius.... That one was extremly depressing as a final word... This one is kinda sweet tho...
February 5th, 2006
(0)
far too much glory to be counted in stars, but i'll give you 5
February 5th, 2006
(0)
lol
February 5th, 2006
(0)
The last panel nearly made me crap my pants in laughther. 5.
February 5th, 2006
(0)
AHAHAHAHA. Impeccable editing.
February 5th, 2006
(0)
FTW!!!
February 5th, 2006
(0)
February 5th, 2006
(0)
this fad sucks for all being not as funny as the original pictures
February 5th, 2006
(0)
f*cking fads
February 5th, 2006
(0)
Ingenius!
February 5th, 2006
(0)
Great!
February 5th, 2006
(0)
5 for Time Travel
February 5th, 2006
(0)
February 5th, 2006
(0)
Only because Calvin and Hobbes rocks.
February 5th, 2006
(0)
right as i read push it to the limit the song played it. Cool.
February 6th, 2006
(0)
Walk along the razor's edge!
February 6th, 2006
(0)
Funny because Calvin's actually tried this before in the strip. Once he succeeded... If you assume it's not just his imagination.
February 6th, 2006
(0)
lololol c&h ftw
February 6th, 2006
(0)
STOP f*ckING KILLING THE BEST YTMND EVER
February 6th, 2006
(0)
rofl, awesome. +5 for calvin and hobbes alone.
February 6th, 2006
(0)
ROFL
February 6th, 2006
(0)
It's funny because they did Time Travel in the comic.
February 6th, 2006
(0)
i made a big lol at this
February 6th, 2006
(0)
... wow.. just... wow.. i love you.
February 6th, 2006
(0)
calvin and hobbes has been the driving force behind my whole life, and I loved reading them again and again. this YTMND actually made me cry. that's worth at least a 5. and yeah... push it to the limit in the last panel is pretty stupid.
February 6th, 2006
(0)
hahaha! calvin and hobbes purists and the downvoter's guild has united and failed to stop this YTMND! loosen up you losers! LE-HOO ZE-HERS! and please change the last panel to say something different, like "no turning back" or something.
February 6th, 2006
(0)
you sir, are a hero.
February 6th, 2006
(0)
Shouldn't mess with the best...
February 6th, 2006
(0)
http://agentchunk.ytmnd.com/
February 6th, 2006
(0)
5555555555555555555555
February 6th, 2006
(0)
I read "push it to the limit" when the part in the song came up. 5'f just for that.
February 6th, 2006
(0)
This site is crap because you used a toboganning scene when you should have used a cardboard box/time machine comic....THINK next time
February 6th, 2006
(0)
And a new fad is born
February 6th, 2006
(0)
haha nice nice, could done it better my self
February 6th, 2006
(0)
Interesting that you assumed 'time travel' meant going to the future instead of the past.
February 6th, 2006
(0)
All the retards who are downvoting for "ruining Calvin and Hobbes" are dumb as hell. And anybody who says "the original YTMND is better" is a retard. The original page wasn't funny in any way, shape, or form. This is. 5'd.
February 6th, 2006
(0)
Oh, and just to piss off all the 'tards out there who are trying to downvote the page into obscurity: It made it into the Hall of Fame already. Pwnt.
February 6th, 2006
(0)
you have defiled the greatest thing the world has every known
February 6th, 2006
(0)
WTF you win!!1
February 6th, 2006
(0)
silly hobbes
February 6th, 2006
(0)
I like how if I give my honest opinion, I'm a "retard". None of you are worthy to sniff Watterson's farts, so I vote 1 because these suck.
<< 1 2 >>