I drew Brian Peppers for art class
Created on: February 7th, 2006
I drew Brian Peppers for art class
I turned this in! I'm going to draw another ytmnd figure next!

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.85) 182 0 60

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 10,810

Inbound links:

views url
1 http://bpardini.net/
1 http://bp9600224b.com/
1 http://ytmnsfw.com/users/Peanut/

Add a comment

Please login or register to comment.
February 7th, 2006
(0)
Sorry, resizing picture
February 7th, 2006
(0)
Very nice drawing. And nice to see that there's a new twist on the B-Pepz fad.
February 7th, 2006
(0)
Picture resized
February 7th, 2006
(0)
You've made a great ytmnd. What did the teacher think?
February 7th, 2006
(0)
omg hax
February 7th, 2006
(0)
Grade A
February 7th, 2006
(0)
Schweet... That's a pretty good drawing, and the DooM music just brings it home for me.
February 7th, 2006
(0)
Brian's looking beefy. Respect for original choice of music.
February 7th, 2006
(0)
ew...
February 7th, 2006
(0)
A+ Keep up the good work! :) Meet me after class
February 7th, 2006
(0)
I haven't got my notebook back yet, I'll post what she thinks in a few days.
February 7th, 2006
(0)
That's a fine Michael Jackson nose
February 7th, 2006
(0)
lol love it
February 7th, 2006
(0)
You did that from memory? Either way good job.
February 7th, 2006
(0)
Forgot your five.
February 7th, 2006
(0)
there are much better things out there to draw, but don't worry, not like you'll do a very good job on them either
February 7th, 2006
(0)
Thanks everyone for the good feedback! I thought this would be another one of my mediocre ytmnds :/
February 7th, 2006
(0)
didnt think bp could get any uglyer but now since you drew him.... loljk5/5
February 7th, 2006
(0)
nice
February 7th, 2006
(0)
Haha man you rule..wish i could draw Brian Peppers
February 7th, 2006
(0)
you suck at drawing, the proportions are all wrong.... oh wait.
February 7th, 2006
(0)
you made him really really fat.
February 7th, 2006
(0)
OMG, he looks just like the lead singer of Thrice!!!!
February 7th, 2006
(0)
Lolz, good, but you should use Chrono Trigger Music.
February 7th, 2006
(0)
The purpose was to NOT use the classic Brian peppers music otherwise the "overdone fad" people would come after me.
February 7th, 2006
(0)
Somehoe you drew him in such a way that he got even uglier. For that you earn a 5. Also, I have an art class this semester and this gave me the idea to draw mr. peppers. Thanks, lol
February 7th, 2006
(0)
You forgot the wheelchair handle.. o.o Either way, I like where the B.peps fad is heading.
February 8th, 2006
(0)
Sound choice is good. It's almost like Chrono, but not quite. I'm really interested in the instructor's critique. Only problem with drawing deformed people is people think you messed up the proportions.
February 8th, 2006
(0)
lol, i tried too but i failed.
February 8th, 2006
(0)
Well done.. a bit unsure about the music but pic alone is worth 5:)
February 10th, 2006
(0)
Quit art.
February 10th, 2006
(0)
My response to that: I don't even like art. I have to take it, and I drew Brian Peppers. The quality doesn't really matter it's that I drew Brian Peppers and turned it in. The question is: could you even do as good? It's like telling a skater he sucks and
February 10th, 2006
(0)
you can't even ollie. I know that's a random comparison but that's what it's like.
February 11th, 2006
(0)
LOLZ OMG U DREW BRIAN PEPPERS ND TURNED IT IN??!?!!!11 -Who f*cking cares- I could draw a penis and turn it in, but it wouldn't be funny if it sucked as bad as this.
February 11th, 2006
(0)
You're entitled to your opinion.
February 11th, 2006
(0)
No sh*t.
February 14th, 2006
(0)
You my friend, are a terrible artist :P
February 14th, 2006
(0)
Oh and, I can draw better than that. Suck it.
February 14th, 2006
(0)
Why the f*ck are you still talking
February 14th, 2006
(0)
If I saw that hanging in the art case in my school, I'd sh*t my pants. Then I'd go to class with soggy pants.
February 15th, 2006
(0)
*holds up a "hi mom(crossed out)peanut" sign* Great artistry skills...
February 16th, 2006
(0)
Well I got my notebook back, she seemed to purposely avoid this picture, commenting on everything in my notebook except this. That tells you something I guess XD
February 22nd, 2006
(0)
Haha, she must be the nurse that Peppers groaped.
February 23rd, 2006
(0)
love it. little wide but gets the job done... about here avoiding it, confront the bitch and say "hey, i spent a lot of time on this and would like feedback. if i dont get it i might have to choke you with my dick!"
February 25th, 2006
(0)
Totally sucks. Seriously, this isnt even funny.
February 28th, 2006
(0)
WIN plz keep us updated
March 29th, 2006
(0)
LMAO @ Spotz Nice drawing
March 30th, 2006
(0)
lol
March 30th, 2006
(0)
:D
March 30th, 2006
(0)
Turn that in to an art class. It could be hanging on a wall in a museum some day.
April 6th, 2006
(0)
Very Nice! Good detail on the coat...
(0)
You, sir, win.
May 24th, 2006
(0)
5'd for doom music
(0)
I bet the teacher thought you were retarded for drawing something that "bad".... but it's actually an awesomely accurate picture of him!!! Good job!
June 24th, 2006
(0)
Now do an a-Ha video with Peppers chasing the guy hehehe
June 24th, 2006
(0)
+100 for doom music. +5 to all your sites.
June 27th, 2006
(0)
Heh! Nice.
July 9th, 2006
(0)
Not bad
August 15th, 2006
(0)
That's real good
December 4th, 2006
(0)
The DM is what makes it.