Bruce Wayne's Pimp Hand
Created on: March 4th, 2006
Bruce Wayne's Pimp Hand
Bruce Wayne's Pimp Hand!

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.2) 555 17 76

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 11,607

Inbound links:

views url
2 http://www.google.com/search?hl=en&safe=off&biw=1280&bih=709&q=bruce+wayne+pimp&aq=f&aqi=g-v1&aql=&oq=&gs_rfai
1 http://brucevilleeddyisd.net/
1 http://brucelisker.info/
1 http://ytmnsfw.com/search?q=bruce+wayne&o=7|all|SC|D|1
1 http://www.google.com/search?q=bruce+wayne+pimp&ie=UTF-8&oe=UTF-

Add a comment

Please login or register to comment.
March 4th, 2006
(0)
LAWL!
March 4th, 2006
(1)
Isnt that the episode with the ninja who knows the death touch, and Batman fakes to be dead from it, but secretly hid padding under the suit so he DIDN'T die? Im Pathetic. 5'd.
March 4th, 2006
(0)
PiMP!
March 4th, 2006
(0)
fattie... that is correct.
March 4th, 2006
(0)
LOL that was fantastic! Nice editing, very well done.
March 4th, 2006
(0)
Nice.
March 4th, 2006
(0)
Batman keeps his pimp hand strong
March 4th, 2006
(0)
Sweetness.
March 4th, 2006
(0)
Where's my money biatch
March 4th, 2006
(0)
BEST. CARTOON. SERIES. EVER.
March 4th, 2006
(0)
5;d
March 4th, 2006
(0)
5 for techno O Fortuna
March 4th, 2006
(0)
Is bruce wayne gonna have to choke a bitch?
March 4th, 2006
(0)
@Cyclonus That sounds so wrong
March 4th, 2006
(0)
I lol'd.
March 4th, 2006
(0)
They came to maul darth vader.
March 4th, 2006
(0)
that's right batman, keep your pimp hand strong!
March 4th, 2006
(0)
I need the source of that music. POSTHASTE!!!
March 4th, 2006
(0)
awesome
March 4th, 2006
(0)
Badass
March 4th, 2006
(0)
!!!!!!!!!!!!!!!
March 4th, 2006
(0)
PIMP SLAP ftw.
March 4th, 2006
(0)
uhhhh...thats not a pimp hand, young one.
March 4th, 2006
(-1)
I'm pretty sure we all remember this episode. so stfu fattiefalldown, you're nothing special.
March 4th, 2006
(0)
BTAS OH SNAP
March 4th, 2006
(0)
Uluaualuuaeefaluauaalue
March 4th, 2006
(0)
Sweet
March 4th, 2006
(0)
Sound origin and you get 5.
March 4th, 2006
(0)
Ahh... wookies!
(0)
Bruce wayne is the f*cking pimp!!!
March 4th, 2006
(0)
To the person above who -1 for using the new Batman series: that isn't from the new Batman series, it's from the original Batman:tAS. You need to learn your Batman cartoons better.
March 5th, 2006
(0)
4. 5 if you remove the text
March 5th, 2006
(0)
i remember that episode
March 5th, 2006
(0)
Bruce Wayne for President!
(0)
f*ckER, WHAT IS THE SOUND? THE SOUND, WHAT IS IT!?
March 5th, 2006
(0)
"I would NEVER have guessed it to be there!" Ah yes, the place where the Touch of Death hits, the HEART. How shocking, Bats. Truly a master detective.
(0)
Could have had better music, but the image is good.
May 13th, 2006
(0)
Batman is the best superhero ever.
June 2nd, 2006
(0)
I don't really find it funny, it's not even a pimp slap fyi. I like the music though :P
June 19th, 2006
(0)
Rock on! Gotta keep that pimp hand strong.
June 19th, 2006
(0)
f*ck whoever downvotes this for the text! It's obviously a salute to the 60s Batman.
June 20th, 2006
(0)
Spoiler Alert! Kyoudai (the guy who gets Pimpslapped) ends up committing Suicide by jumping into the lava. also 5'd for TASy goodness.
(0)
It's all coming back to me now....also, judging by your username, you grew up in the late 90's, lol.
June 27th, 2006
(0)
June 27th, 2006
(0)
KYODAI KEN! 5'd
July 2nd, 2006
(0)
PUT SOUND ON HEAD! Err, I mean, where's the music from?
July 3rd, 2006
(0)
5'ed, reminds me of this video where THE BEAST IS UN-LEASHED. Parry 4tw! http://www.youtube.com/watch?v=v7cW2nMf1gk&search=beast%20is%20unleashed
July 7th, 2006
(0)
pure genious
July 13th, 2006
(0)
bitch slap from batman
July 14th, 2006
(0)
haha, pwnd
July 15th, 2006
(0)
priceless. I loved that cartoon. the music is the first bit of the Carmina Burana opera for those interested.
July 21st, 2006
(0)
BATMAN POKE OF DEATH
July 27th, 2006
(0)
Hi! I'm Bruce Wayne, I slap ninjas.
July 28th, 2006
(0)
kerblock
July 28th, 2006
(0)
Ace!
July 30th, 2006
(0)
Best episode ever.
July 31st, 2006
(0)
Keep that pimp hand strong!
July 31st, 2006
(0)
that episode ruled. touch of death omg.
(0)
very nice loop
August 4th, 2006
(0)
Lol, pimp slap that ninja Batman!
August 4th, 2006
(0)
I love it.
August 4th, 2006
(0)
pic = 3 +1 for inserted 'kerblock' and 'slap'
August 6th, 2006
(0)
hahaha 5
August 21st, 2006
(0)
kervote
August 22nd, 2006
(0)
music source, must have. and i dont need this YTMND to tell me that bruce wayne is a pimp
August 27th, 2006
(0)
cite music, techno version of O Fortuna
August 31st, 2006
(0)
"Is bruce wayne gonna have to choke a bitch?" lol, Quite possibly the greatest comment EVER.
September 4th, 2006
(0)
Bruce Wayne > random bloke
September 4th, 2006
(0)
You see he keeps his pimp hand WAY strong
September 12th, 2006
(0)
kerblock, kerblock-kerblock! PIMP-SLAP!
September 18th, 2006
(0)
you WIN, please try again ^_^
September 18th, 2006
(0)
you fail, please try yagain ^_^
September 18th, 2006
(0)
Victory is thine detective.
September 18th, 2006
(0)
you win, keep up the good work. ;D
December 15th, 2006
(1)
Batman: Animated series. mannnn watched that from day one to sheesh i dunno i loved it all teh way. and teh Moive mask of the phantasim...Rocks!!! needed a site of him knocking the jokers tooth out
(0)
Я тебя люблю