TMNT German Interpretation
Created on: March 4th, 2006
TMNT  German Interpretation

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.16) 730 66 167

View metrics:

today yesterday this week this month all time
3 7 11 0 36,631

Inbound links:

views url
85 http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=683565
41 http://forums.tupantechno.org/index.php?topic=2367.630
10 https://www.google.com/
7 http://www.dkvine.com/interactive/forums/index.php?showtopic=740
6 http://www.newgrounds.com/bbs/topic/1312653

Add a comment

Please login or register to comment.
March 5th, 2006
(1)
HHAAH
March 5th, 2006
(1)
LOL
March 5th, 2006
(1)
omg love that uncle lina hat lindsay is wearing. very funny
December 16th, 2007
(1)
didn't see that
March 5th, 2006
(0)
OMG ROFLMAOCOPTERS!!!
March 5th, 2006
(1)
Best interpretation I've seen since One Million B.C.
March 5th, 2006
(2)
i buttf*cked donatello's mom once
March 5th, 2006
(0)
AMAZING
March 5th, 2006
(0)
yseee
March 5th, 2006
(0)
Also, the Emma Watson pic in the corner... lord have mercy on me...
March 5th, 2006
(1)
5 for snake pit
March 5th, 2006
(0)
lol
March 5th, 2006
(1)
This is the first YTMND that got me crying in laughter. So as a result, you get 5 stars.
March 5th, 2006
(-3)
at what point did you think this was funny?
March 5th, 2006
(0)
Made me laugh.
March 5th, 2006
(0)
For that "Emma onto Lohan" bit, you need a photoshopped lesbian image with their faces
March 5th, 2006
(0)
Made your uncle logan cum.
March 5th, 2006
(1)
Leonardo Buttf*cked Donatello's mom... That just about had me sh*tting myself laughing! Excellent! Great find!
March 5th, 2006
(0)
Oh God... I hear the same thing. This is insane.
March 5th, 2006
(1)
Please remove the inverse, the blink hurts my eyes.
March 5th, 2006
(0)
k I slowed it down
March 5th, 2006
(0)
YUO WIN (at the last minute) - bestytmndoftheday.ytmnd.com
March 5th, 2006
(0)
LOL'd
March 5th, 2006
(0)
March 5th, 2006
(0)
Finally an interpretation that rivals finnish ducktales. Good work, sir.
March 5th, 2006
(0)
classic
March 6th, 2006
(0)
Okay, +1 for making it not blink, thank you so much. Also, I'm looking at my other comment about the photoshopped Emma-Lohan image and wondering if that makes me a pervert :P
March 6th, 2006
(0)
leonardo, noooooo!!!!!
March 6th, 2006
(0)
Uncle Lina hat wins.
March 6th, 2006
(0)
5'd, if only for Ultros and Gigan. The singer sounds constipated
March 6th, 2006
(0)
Leonardo buttf*cked Donatellos mom ahhhh HaHAHAHAHAA!!!
March 6th, 2006
(0)
Humour.
March 6th, 2006
(0)
HAHAHAH! Oh god, the buttf*cking part.. my ribs...
March 6th, 2006
(2)
"she tears me arms off" Why are cartoon themes songs always breaking our arms?
August 6th, 2007
(2)
cuz' Sasuke ain't got hoot to say but UNCUT!
March 6th, 2006
(0)
I enjoyed that.
March 6th, 2006
(0)
HAHAHAHA!
March 6th, 2006
(0)
Is it wrong for me to find Emma watson extremely attractive in that photo? (*Is only 1 year older than her*)
March 7th, 2006
(0)
woah random lohan link herbielohan.ytmnd.com
March 8th, 2006
(0)
greatness
March 14th, 2006
(0)
Gigan = http://i14.photobucket.com/albums/a302/brooklyn51/gigan.jpg
March 14th, 2006
(0)
5'd for Leonardo buttf*cked Donatello's mom
March 14th, 2006
(0)
Thank you Brooklyn! The true Gigan has joined us, and an updated commie flag has been added as well.
March 14th, 2006
(0)
nice
March 14th, 2006
(0)
RAWR
March 15th, 2006
(0)
OMG I LITERALLY ALOL'D WHEN IT SAID RAPHAEL DID DONATELLOS MOM.
March 16th, 2006
(0)
5 for "Leonardo buttf*cked Donatello's mom"
March 16th, 2006
(0)
over-lol
March 16th, 2006
(0)
In Soviet Russia, YTMND rates YOU.
March 16th, 2006
(0)
Best interp XD
March 17th, 2006
(0)
Commie turtles! :D
March 17th, 2006
(0)
ownage.
March 18th, 2006
(0)
finally an interpretation that's funny and sounds like the song
March 18th, 2006
(0)
"made your uncle logan cum" LAWL
March 19th, 2006
(0)
This is better as a YTMND then a poorly animated Flash Movie.
March 19th, 2006
(0)
The funny thing is, this has never even been on the top 15 yet, so most people haven't seen it.
March 19th, 2006
(0)
When I first found the song, I immediately heard 50% of these lyrics, it was weird. It was also the first interp. i've ever tried. I've found more cartoon themes in other languages, but nothing else seems to have the potential that this one did.
March 21st, 2006
(1)
Leonardo Buttf*cked Donnatello's mom
March 21st, 2006
(1)
Win.
March 21st, 2006
(1)
Oh, and the butt****ing part is made much funnier because of the "YEAH!" one of the turtles says in the background at the same time.
March 23rd, 2006
(1)
HAHAHHAHAHAHH
March 23rd, 2006
(0)
What the hell?!
March 24th, 2006
(1)
ROFL @ the buttf*cked mom part. That sounded so clear. 5
March 25th, 2006
(1)
Every once in a while there's an interpretation that ACTUALLY SOUNDS LIKE THE SONG
March 25th, 2006
(1)
Leonardo BUTTf*ckED Donatello's mom = 5'D!!!1!!!!1!!
March 26th, 2006
(0)
Bwahhahaha!
March 27th, 2006
(0)
yay the guilty hero turtles
March 28th, 2006
(0)
jebus! commie turtles!
March 28th, 2006
(0)
It's even weirder if you are german...
March 31st, 2006
(0)
5 for Leonardo Buttf*cked Donatello's Mom
April 2nd, 2006
(0)
5 for Gigan
April 10th, 2006
(0)
"Leonardo buttfcuked Donatello's mom!" 5'D
April 11th, 2006
(2)
psst. Betcha there's a snake pit.
April 20th, 2006
(0)
rofl
April 22nd, 2006
(0)
I almost pissed myself laughing!
April 22nd, 2006
(0)
Five for Ozzy and Ultros. -CSM
April 29th, 2006
(0)
Jesus.
(0)
kind of funny
April 30th, 2006
(0)
lol
(1)
It is green. You, sir, are made of green.
May 23rd, 2006
(1)
I erupted with laughter when it got to "Leonardo buttf*cked Donatello's mom". This rocks.
(1)
Unexpected n*gg* FTW.
June 11th, 2006
(1)
June 17th, 2006
(1)
OH NOES
June 21st, 2006
(1)
I couldn't control myself when i heard about Leo buttf*cking Donatellos mom.
June 21st, 2006
(1)
XD
June 26th, 2006
(-1)
1'd for keyword spam, but +1 coz i almost laughed
June 28th, 2006
(0)
June 28th, 2006
(0)
HAHAHHAAHAHAHAHAHAHA
June 28th, 2006
(1)
"Leonardo buttf*cked Donatello's mom" has got be the single best quote in the history of everything. XDXD
June 28th, 2006
(0)
^^^ I totally agree. Fav'd
July 2nd, 2006
(1)
rofl leonardo buttf*cked donatello's mom
July 4th, 2006
(-2)
if you cried laughing at this you need to go outside. f*cking noob.
July 4th, 2006
(0)
hahahahahah what the f*ck
July 8th, 2006
(1)
HAHAHA! Leonardo buttf*cked Donatello's mom
July 10th, 2006
(1)
The word buttf*ck kicked off my laughswitch.
July 10th, 2006
(1)
Leonardo buttf*cked Donatello's mom FTW
July 11th, 2006
(1)
Five for leonardo buttf*cked donatello's mom. Also snakepit
July 14th, 2006
(0)
5 for Ultros.
July 15th, 2006
(1)
I cant here "Leonardo buttf*cked Donatello's Mom" but "Betcha theres a Snake pit" made me giggle, just the way he said it....
July 20th, 2006
(0)
OMFG
July 24th, 2006
(-2)
ihr so ein f*g
(0)
Make your uncle Logan cum. Classic.
July 25th, 2006
(-1)
really a long stretch for some of those lyrics, dont try so hard
July 26th, 2006
(1)
LOL DONATELLOS MOM 5'd! I listened to that part like 10 times. YEAAH f*ck HIS MOM!!! lol
July 28th, 2006
(0)
This is one of the funniest things I've ever seen!!!!
(0)
WOW. I cried laughing...
July 31st, 2006
(1)
everyone who listens to this laughs at "Leonardo Buttf*cked Donatello's mom" - even my grandmother
August 1st, 2006
(1)
haha thats awesome! Leonardo buttf*cked donatellos mom haha
August 3rd, 2006
(1)
Was meh until the buttf*cking part.
August 4th, 2006
(1)
Donatello: Mom. Mom! Mom! MOM! WHY DID YOU DO THAT TO ME?!
August 5th, 2006
(-1)
But Leonardo is Donatello's brother, which means... :(
August 6th, 2006
(1)
The buttf*ck part owned! 5'd for sodomy!
August 8th, 2006
(1)
5'd for Gigan, Ozzy and Uncle Lina
August 8th, 2006
(1)
I need to upgrade my vote to a 5
August 10th, 2006
(1)
TMNT makes your Uncle Logan cum!
August 11th, 2006
(1)
Commie turtles ftw
August 12th, 2006
(1)
buttsecks?
August 13th, 2006
(1)
LEONARDO BUTTF*CKED DONATELLO'S MOM
August 14th, 2006
(1)
Dude, holy f*cking sh*t. I mean, there were some lines that were lame, but the ones that were good were REALLY good. 5
August 19th, 2006
(1)
I will never look at Leonardo and Donatello's mom the same way ever again!
August 20th, 2006
(0)
lol
August 21st, 2006
(0)
wow I lol'd
August 22nd, 2006
(1)
The 'YEAH!' in the donatello fscked leonardos mum bit.. it's too awesome!
August 25th, 2006
(1)
LEONARDO BUTTF*CKED DONETELLOS MOM!!
September 1st, 2006
(1)
LMAO, LEONARDO BUTTF*CKED DONATELLO'S MOM!
September 3rd, 2006
(0)
Golden.
September 4th, 2006
(0)
???
September 4th, 2006
(1)
Leonardo buttf*cked Donatello's Mom.... wow I literally just sh*t myself. Damn you.
September 6th, 2006
(0)
YEeeaahahhh!
September 9th, 2006
(2)
Betcha there's a snake pit
September 9th, 2006
(1)
5 for leonardo buttf*cked donatello's mom, -1 for the color inversion. it hurts the eyes.
September 11th, 2006
(0)
Punch the keys, for God's sake! (yep, you've beed www.ptkfgs.com'ed)
September 11th, 2006
(0)
beed=been
September 12th, 2006
(0)
Ultros!
September 17th, 2006
(0)
funny rofl
September 18th, 2006
(0)
5 for Commie hero turtles.
October 2nd, 2006
(1)
OMG I HAVE TO FIVE THIS!!! Leonardo buttf*cking Donatello's mom is the funniest thing I've heard on YTMND.
October 11th, 2006
(0)
lol
October 23rd, 2006
(1)
it made my uncle logan cum
November 6th, 2006
(-2)
Ytmnds based on translating lyrics just isn't funny for me.
November 10th, 2006
(1)
I want to make it known that I am naming my next band "The Commie Hero Turtles," the first album will be "Hey, it's commie hero turtles" and the song names will be taken directly from this interpretation.
November 11th, 2006
(1)
and credit will be given. Join the facebook group!
November 12th, 2006
(1)
intriguing
November 13th, 2006
(0)
all your wangs are belong to me
November 24th, 2006
(0)
This is the most accurate one yet.
December 23rd, 2006
(0)
Keeping me on for 5 listens = 5 stars.
January 13th, 2007
(0)
Best interpretation ever. Hands down.
February 5th, 2007
(1)
lol buttf*cked
February 18th, 2007
(1)
Emma onto Lohan!
March 1st, 2007
(1)
Leonardo buttf*cked Donatello's mom indeed.
March 15th, 2007
(0)
LOL
March 18th, 2007
(2)
LEONARDO BUTTF*CKED DONATELLO'S MOM!!!!!!!!!!
March 24th, 2007
(1)
The funny thing is, there all brothers. So, Leonardo buttf*cked his own mom
September 8th, 2007
(2)
HAY GUYS DID YOU KNOW THEY ARE BROTHERS
March 25th, 2007
(0)
Tip of advice, Soviets weren't nazi. But this is still funny as hell!
March 29th, 2007
(0)
This is too funny
July 18th, 2007
(0)
Holy crap, lots of humping.
July 18th, 2007
(0)
Five just for Gigan and Leonardo being rape obsessed idiots.
August 22nd, 2007
(0)
5 for the buttf*ck
November 4th, 2007
(1)
omg the Donatello line made me laugh so hard I cried.
November 16th, 2007
(1)
Uncle Logan always did have a thing for turtles.
January 21st, 2008
(1)
Ozzy smella emma hella : D
April 13th, 2008
(1)
MADE YOUR UNCLE LOGAN CUM!!! LEONARDO BUTTF*CKED DONATELLO'S MOM!!! LMFAO!!!
June 28th, 2010
(-1)
♫ leonardo buttfucked donatello's mom!! ♪
hahahah i laughed
November 9th, 2011
(1)
Communist TMNT. Genius.
March 5th, 2012
(1)
It's weird when you know what they're actually saying though.