Zelda - Everything Counts
Created on: March 8th, 2006
Zelda - Everything Counts
Zelda, motherf*cker, did you play it?

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.09) 525 27 97

View metrics:

today yesterday this week this month all time
2 2 6 20 26,207

Inbound links:

views url
12 http://boards.4chan.org/v/res/128016799
3 http://www.google.fi/search?hl=fi&source=hp&biw=1680&bih=870&q=zelda+everything+counts&btnG=Google-haku
1 http://www.google.fi/search?hl=fi&source=hp&q=zelda+everything+counts&btnG=Google-haku
1 http://www.facebook.com/
1 http://extralives.org/

Add a comment

Please login or register to comment.
March 8th, 2006
(0)
lol @ stealing. I did that all the time.
March 8th, 2006
(0)
Good. Very good. 5'd
(0)
That's a good image but I didn't really like the music but it fitted. 5.
March 8th, 2006
(0)
after you stole something though, he'd pwn you if you tried to go back in the store.
March 8th, 2006
(0)
THANK YOU FOR WAKING ME, THIEF
March 8th, 2006
(0)
CUTE
(0)
5 for attacking the chicken.
(0)
^ i knew someone would like it
March 8th, 2006
(1)
I hated how they made you be known as "thief" throughout the rest of the game. I think it would of been more suiting to be referred to as "n*gg*"
March 8th, 2006
(0)
Ahhh the memories.
March 8th, 2006
(0)
he used to kill me a lot :(
March 8th, 2006
(0)
Which zelda game was is that? Was it worth a sh*t?
March 8th, 2006
(0)
Wow, I just watched you play Zelda. Gay music, and this sucks
March 8th, 2006
(0)
Put the shopkeeper on a lower layer! When Link moves the shield in front of him it is blocked by him.
March 8th, 2006
(0)
I remember finding out by accident that you could do that.
March 8th, 2006
(0)
Awesome Awesome and Awesome. Good game, good GIF and good music.
March 8th, 2006
(0)
lol was that a super game boy emulator?
(0)
@beamus - i didn't animate this, i just played it. it's a bug in the emulator.
March 8th, 2006
(0)
You can't go back in the shop again or he'll KILL you! And everyone starts calling you Thief!
March 8th, 2006
(0)
After watching it, 3 for the horrible horrible slowdown.
(0)
^ Master of the Obvious
March 8th, 2006
(0)
haha thats great. zelda ftwftwftw. thanks for the 5 on my weird al site as well. I appreciates it
March 8th, 2006
(0)
fantastic
March 10th, 2006
(0)
super gameboy FTW
March 11th, 2006
(0)
you should put the shock part in
March 12th, 2006
(0)
c
March 13th, 2006
(0)
THE GRABBING HANNNNNND!
March 18th, 2006
(0)
f*ck m8, you don't cease to impress. Nice work, f*ckface.
March 24th, 2006
(0)
Haha, I did that all the time with his expensive sh*t. Too bad you can't go back in without getting your sizzling *ss handed back to you with all the trimmings. XD
March 27th, 2006
(0)
i wasn't kidding when i said pay! now you're going to pay the ULTIMATE PRICE! *ZZZZAAAAAAAAAP*
March 31st, 2006
(0)
Why couldn't that actually be how it worked?
May 4th, 2006
(0)
OMFG OMFG!! DEPECHE MODE + ZELDA + AWESOME f*ckING GIF + CAPS LOCK = MY NEW FAVORITE YTMND. Awesome. I'm seeing DM Thursday. I'll think of this.
May 5th, 2006
(0)
Seeing Depeche Mode Thursday in Chicago. I'll scratch this YTMND into my body frame by frame before I leave.
May 7th, 2006
(0)
Lol, too bad you get killed if you go back.
May 9th, 2006
(0)
haha that's great, you hit the chicken for no reason at all
(0)
In Links Awakening he kills you
May 23rd, 2006
(0)
I never played that game, but even as a total moron, I can assume that you can just pick up items from that store and walk outside and its added to your inventory. Its funny when he runs around like he's celebrating once. (_)
May 24th, 2006
(0)
YOU ROCKS. I didn't figure out till recently that the only way to remove the THIEF name is to return things. Amazing how simple that was...
June 18th, 2006
(0)
That is pwonsssz
June 18th, 2006
(0)
hahaha nice
June 18th, 2006
(0)
Grabbing hands would work for those hands that grab you and put you back in the beginning of the level too.
June 18th, 2006
(0)
Zelda, motherf*cker, did you play it?
June 21st, 2006
(0)
great gif, LA rocked
June 21st, 2006
(0)
That's great.
June 23rd, 2006
(0)
JESUS CHRIST THIS SITE HAS MADE ME QUIT YTMND
(0)
5 for chicken cruelty.
June 24th, 2006
(0)
yay, Zelda DX. I loved that game. Too bad I lost it somewhere at school. :(
June 27th, 2006
(0)
Too bad he kills you on sight after you steal the first thing :) Awesome work, the chicken cruelty makes me wish I could give it a 6.
June 27th, 2006
(0)
Not to mention once you steal everyone calls you 'THIEF' from that point on.
June 27th, 2006
(0)
depeche mode + zelda = winnar
June 27th, 2006
(0)
"JESUS CHRIST THIS SITE HAS MADE ME QUIT YTMND" Good riddance.
July 3rd, 2006
(0)
Lol, I loved doing that. Zelda was the first GTA! :O
July 4th, 2006
(0)
i remember =D
July 6th, 2006
(0)
Squinty eyed asian
July 10th, 2006
(0)
I never paid for anything at that store.
July 13th, 2006
(0)
AWESOME.
July 19th, 2006
(0)
I was just about to search for Depeche Mode ytmnd's... creepy.
July 22nd, 2006
(0)
I was hoping for NEDM though.
July 23rd, 2006
(0)
5 cuz that's the greatest Zelda game ever.... that was never worth it tho could you could never go back it or you'd totally die..... tarded
July 23rd, 2006
(0)
I neve rplayed it in color. Doesn't he kill you when you go back in after stealing?
July 23rd, 2006
(0)
The Monkeys Have Taken Me. Please Send Help.
July 24th, 2006
(0)
Strangely enough, this is my favorite ytmnd ever.
July 26th, 2006
(0)
5 for creativity, and of course, Depeche Mode
July 27th, 2006
(0)
Link is now a member of the theifs guild
July 28th, 2006
(0)
Holy crap. That game kicked ass. I liked the monotone version better though >_> (walk through walls ftw)
July 28th, 2006
(0)
Link stole my bomb!
July 29th, 2006
(0)
so good
August 1st, 2006
(0)
I remember that game. Never actually beat it, :(
August 1st, 2006
(0)
i didnt know you could steal. FTW me.
August 1st, 2006
(0)
ps: WTF is the store clerk doing.
August 1st, 2006
(0)
You should've put in the part where he blows your head off.
August 2nd, 2006
(0)
i hated being called THIEF
August 3rd, 2006
(0)
haha, I remember that game.
August 6th, 2006
(0)
4d because of the lack of constant death due to thievery.
August 6th, 2006
(0)
Great, now I have to make one with Ultima 7.
August 7th, 2006
(0)
Song is very very bad. I mean kinda gay. But I did enjoy the 'THIEF' routine. And the chicken hit.
August 11th, 2006
(0)
Maybe I just 5'd for the music. Okay so I did. DM RULZ.
August 13th, 2006
(0)
4 for the 3rd greatest zelda game EVAR. 5 for attacking Chicken o.O
August 13th, 2006
(0)
this was nice....the gratuitous chicken swipe sealed the 5
August 13th, 2006
(0)
i dont wanna sound like a queer or nothing, but i the last ytmnd i saw (the king enjoys silence) also had depeche mode. odd.
August 14th, 2006
(0)
+5. There's also a way to keep stealing from him, save as link spins around and you'll be in the shop without him frying you. Repeat. I think people don't call you a THEIF too, not sure though.
August 24th, 2006
(0)
5 for that being for my first Zelda game I completed.
August 25th, 2006
(0)
5 'cos I did it on the game
August 25th, 2006
(0)
5'd for random chicken smack
August 27th, 2006
(-1)
F*ck Depeche Mode, and your mom.
August 28th, 2006
(0)
u hurt the chicken at the end :-(
August 29th, 2006
(0)
I love that game. I like it even more when I get fried trying to steal though.
September 6th, 2006
(0)
But he didn't zap you upon re-entry!
September 7th, 2006
(0)
Chicken Cruelty? Super C*ck is not Pleased.
September 9th, 2006
(0)
Best cheat ever.
September 20th, 2006
(0)
he even stole the hearts with full life
September 21st, 2006
(0)
N*gg* stole my shield.
November 16th, 2006
(0)
This might be the best ytmnd ever.
December 25th, 2006
(0)
I loved this game, so 5/5 for you!
June 4th, 2007
(0)
Wait...this is by D.M.?
June 5th, 2007
(0)
that shopkeeper seems to be fiddlin with the front of his pants an awful lot.
June 30th, 2007
(0)
Ah, the memories...