G-Man Revealed *HL3 SPOILER*
Created on: March 14th, 2006
G-Man Revealed *HL3 SPOILER*
This screenshot was leaked from Gabe Newell's PC. I swear.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.35) 980 38 123

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 2 0 0 24,516

Inbound links:

views url
7 http://www.tremulous.net.ar/foro/200911/g-man-hl3-0
3 https://www.google.com/
3 http://tremulous.net.ar/foro/200911/g-man-hl3-0
2 https://www.facebook.com/
2 http://www.stumbleupon.com/su/

Add a comment

Please login or register to comment.
March 14th, 2006
(0)
LOL.
March 14th, 2006
(0)
NICE!
March 19th, 2006
(0)
I like it!
March 19th, 2006
(0)
oh nooo
March 19th, 2006
(0)
LMAOFAO
March 19th, 2006
(0)
nice! LEET
March 19th, 2006
(0)
and graphics keep getting better and better....
March 19th, 2006
(0)
5 because the music reminds me of an Eggman fight from old-school Sonic.
March 19th, 2006
(0)
haha
March 19th, 2006
(0)
HAHAHAHAHA
March 19th, 2006
(0)
Old school Sonic wasn't Eggman. It was Dr. Robotnik, and forever he shall remain as such in my heart! Oh, and five for making my chuckle.
March 19th, 2006
(0)
Ahahah!
March 19th, 2006
(0)
Sitius. AMEN! f*ck eggman, Robotnik forever. Oh, and good YTMND
March 19th, 2006
(0)
gg man
March 19th, 2006
(0)
Nice Work
March 19th, 2006
(0)
nice audio sync
March 19th, 2006
(0)
p.s. eggman is the stupidist name of all time. why change robotnik at all?
March 19th, 2006
(0)
Even though it's leaked. He can't be serious. Come on, Pee Wee? He's geen gone, since, forever. :O
March 19th, 2006
(0)
Wow, you're a retard ^
March 19th, 2006
(0)
You idiot. That sound isn't from HL3, it's from Sonic 1. Unless you were talkig about the voice clips, which I doubt.
March 19th, 2006
(0)
that pee wee herman, always getting into mischief
March 19th, 2006
(0)
lol nice call :)
March 19th, 2006
(0)
:p
March 19th, 2006
(0)
OMFG'D! 6'D
March 19th, 2006
(0)
That's the damndest thing.
March 19th, 2006
(0)
@fatguy isn't it sonic 1
March 19th, 2006
(0)
The Gastro Intestinal Boob Ranchers Have Taken Me. Please send a flux capacitor.
March 19th, 2006
(0)
hahah
March 19th, 2006
(0)
RIFKALICIOUS
March 19th, 2006
(0)
lol
March 19th, 2006
(0)
-4 for viewhax, +4 for being very awesome.
March 19th, 2006
(0)
5 for random
March 19th, 2006
(0)
-1 for voice clips. They don't add much, really...
March 19th, 2006
(0)
+5 for Pee Wee.
March 19th, 2006
(0)
Hahahaa
March 19th, 2006
(0)
HL2 ruined the Gman's suave good looks. :(
March 19th, 2006
(0)
i never played any halflife's , so i had no inhibitions about clicking this. but you do realize that some die-hard fans are going to read the title and avoid this site, and avoid ytmnd for a week to hopefully dodge any spinoffs. Good job lol.
March 19th, 2006
(0)
Final Zone!
March 19th, 2006
(0)
fyi: Eggman has ALWAYS been his name. In America, he was called robotnik, which...makes no sense when you think about it. As for this ytmnd, it gets FIRST PRIZE!
March 19th, 2006
(0)
He has always been called robotnik, he was a scientist and a bad egg turned him evil.
March 19th, 2006
(0)
his Original name is Dr. Kintobor, and when he turned evil his name when backwards.
March 19th, 2006
(0)
the the hip f*cktards at sega decided to change him to eggman, and ruin everything sonic, well done f*ggots.
March 19th, 2006
(0)
Sonic sucks no matter how you look at it, kids.
(0)
XD
March 19th, 2006
(0)
HAHAHAAHAHAHAH!! +10 for sonic boss music!
March 20th, 2006
(0)
AHHHHHHHHHHHHHHH
March 20th, 2006
(0)
LMAO
March 20th, 2006
(0)
wtf? how did this suddenly get so many views after being mostly ignored for a week?
March 20th, 2006
(0)
Probably something to do with forums. I dunno, just a guess
March 20th, 2006
(0)
lol "Leaked screenshot"
March 20th, 2006
(0)
amazing. i wish there was higher than a 5
March 20th, 2006
(0)
Damn.
March 21st, 2006
(0)
LMAO
March 22nd, 2006
(0)
supah-funzo sucks, this is great :D
March 22nd, 2006
(0)
You're all nerds. ^^^^^
March 25th, 2006
(0)
greatness
(0)
March 27th, 2006
(0)
did he get caught jerking off in a movie theater?
March 28th, 2006
(0)
"Robotnik" was the American name, dunno why they changed it from the original "Eggman." "Eggman" doesn't sound cliched to me.
March 29th, 2006
(0)
He was called Robotnik, because back then it was trendy to have villains with Soviet Russian sounding names. Eggman sounded too Japanese/kiddy for the audience Sega was targetting.
March 30th, 2006
(0)
5'D for the song. The song is from the final battle of STH against Robotnik.
April 1st, 2006
(0)
good sh*t ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
April 7th, 2006
(0)
thats fantastic
April 10th, 2006
(0)
Actually, in Sonic 2, in the airship level, you can see "Eggman" written on the sides, though he was called Robotnik in the manual and stuff.
April 11th, 2006
(0)
you guys are retarded, his full name is Dr. Eggman Robotnik, f*cktards thinking he was one or the other are wrong.
April 14th, 2006
(0)
HA HA
April 14th, 2006
(0)
YA RLY now STFU! Back on the topic of this YTMND, you win
April 27th, 2006
(0)
MADE OF WIN AND GOD!!
April 28th, 2006
(0)
whoa old sega sonic music
May 11th, 2006
(0)
I love peewee
May 22nd, 2006
(0)
gold
(0)
Awesome. Note that the music there is the Final Boss music from Sonic the Hedgehog.
May 29th, 2006
(0)
Uncanny... all major features except nose width follow such a clear gradient... I have no idea how you connected this, but well done!
June 6th, 2006
(0)
hhaha lmao
June 7th, 2006
(0)
HAHAHAHA
June 18th, 2006
(0)
O_______O
June 20th, 2006
(0)
good lord.. n_n
June 21st, 2006
(0)
WTF?
June 21st, 2006
(0)
Eggman in Japan, Robotnik here. AND IT IS FROM SONIC GUYS. This is cool, though. I likes D:
June 21st, 2006
(0)
HAHAHA
June 22nd, 2006
(0)
Pee Wee sounds make this a 5
June 22nd, 2006
(0)
seems about right
June 25th, 2006
(0)
The resemblance is uncanny
July 1st, 2006
(0)
ROFLMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
July 2nd, 2006
(0)
is that sonic boss music?
July 6th, 2006
(0)
Excellent.
July 8th, 2006
(0)
Gman tends to get younger over time... :)
(0)
"Probably something to do with forums. I dunno, just a guess" Yup, I clicked a link from a forum to this. So you're right.
July 14th, 2006
(0)
Um...HL3's soundtrack reminds me of Sonic a surprising amount... Seems anyone in a formal dress can make it into this sort of thing...but still funny. BTW, Eggman is Robotnik's first name. They just call him that in SA2 because his father is in the game as well. (so they can't use last name)
July 14th, 2006
(0)
wow nice graphics.
July 15th, 2006
(0)
haha i love this guy
July 15th, 2006
(0)
funny as hell. i never would have compared them like that.
July 18th, 2006
(0)
I'm loving the remix. All G-Man wanted was a measly sandwich!!
July 23rd, 2006
(0)
bad *ss sonic song.
July 25th, 2006
(0)
that make sooo much sense!
July 26th, 2006
(0)
OH EM GE
July 26th, 2006
(0)
LOL 5'd! expecially for the pee wee quotes at the end. hahahah oh man...
July 31st, 2006
(0)
5'd for Gman's suave voice
July 31st, 2006
(0)
"Heh heh!!!"
August 3rd, 2006
(0)
sonic = 5
August 7th, 2006
(0)
I never noticed how they looked alike! LOL
August 10th, 2006
(0)
We can only hope so.
August 11th, 2006
(0)
I realise your sound sitation is funny but it's sonic...
August 14th, 2006
(0)
now that is scary
August 15th, 2006
(0)
+5 for sonic music, lol
August 17th, 2006
(0)
RUN GODAMNIT RUN!!!!
August 19th, 2006
(0)
haha
August 20th, 2006
(0)
music is perfect
August 21st, 2006
(0)
lol.
August 22nd, 2006
(-1)
1'd because Half-Life 2: Episodes 1-3 is Half-Life 3.
August 31st, 2006
(0)
GMAN = 5 Stars Inapropriate Music = -1 Pee Wee = +30
September 3rd, 2006
(0)
LOLOL!
September 3rd, 2006
(-1)
"1'd because Half-Life 2: Episodes 1-3 is Half-Life 3." Prove it. Show me where Valve stated that 1-3 makes up Half-Life 3. Until then, your credibility meter just hit zero.
September 8th, 2006
(0)
eyes are mismatched., but stil good.
September 9th, 2006
(0)
lol leaked image
September 9th, 2006
(0)
4 because i laughed, but the sound is lacking.
September 9th, 2006
(0)
AAAAGH!
September 18th, 2006
(0)
you are the winner
September 21st, 2006
(0)
fkn awesome!
September 23rd, 2006
(0)
lawl
September 23rd, 2006
(0)
great sound
September 27th, 2006
(0)
5 for hl3 OST
January 27th, 2007
(0)
LOL!