NSFW image hider
Ladies from around the world wearing not much more than a coat of paint.

Add a comment

Please login or register to comment.
March 22nd, 2006
(1)
I can't stop staring at those bewbs. Maybe I'm lesbian? o_O
March 22nd, 2006
(0)
Maybe...
March 22nd, 2006
(0)
lawl, jk. OR MAYBE BECAUSE they're like RIGHT THERE. What was this done for, anyway?
March 22nd, 2006
(0)
swedend and poland ftw
March 22nd, 2006
(0)
It was done because most of the internet is male, and they like looking at things like this. I, personally, am not voting. I'll let the boys decide how this one fares.
March 22nd, 2006
(0)
I have to agree, Sweden.
March 22nd, 2006
(0)
haha wombatjuice is a gay woman
March 22nd, 2006
(0)
But still, I can't help but to stare. O____o I don't want to. XD
March 22nd, 2006
(0)
I can't believe I misspelt "their". Also, those feelings are quite normal; Stare all you like...that's why they're there.
March 22nd, 2006
(0)
SECKS!!!
March 22nd, 2006
(0)
f*ckING WIN!
March 22nd, 2006
(0)
Maybe it's jealousy? rofl.
March 22nd, 2006
(0)
oh diggity dang
March 22nd, 2006
(0)
Not to be too stereotypical, but where did you find the pictures?
March 22nd, 2006
(0)
fap
March 22nd, 2006
(0)
omg, shaved?
March 22nd, 2006
(0)
Whats not to like?
March 22nd, 2006
(0)
Mmm... Polish women...
March 22nd, 2006
(0)
lol
March 22nd, 2006
(0)
this wins on so many levels!!!!
March 22nd, 2006
(0)
TITS
March 22nd, 2006
(0)
I wish they would show the bewbs without the paint, though...
March 22nd, 2006
(0)
I gotta go with Turkey. Sweden's got the best rack, but the face... eh.
March 22nd, 2006
(0)
"Not to be too stereotypical, but where did you find the pictures?" All I remember is a google search for "body painting" a long time ago. I don't know what sight they came off of though. And what is the stereotype to which you were refering?
March 22nd, 2006
(0)
I do say, one of those women was Danish. HEATHEN!
March 22nd, 2006
(0)
OMG.. Denmark and Turkey are HOT!
March 22nd, 2006
(0)
now you all know why soccer IS NOT a gay sport
March 22nd, 2006
(0)
1d for lack of origins or descriptions or keywords or anything besides boobies under color
March 22nd, 2006
(0)
This won't be WS for long...
March 22nd, 2006
(0)
What stereotype? Are you kidding? The stereotype of the lonely internet user desperate for porn. I just want to know why the pictures were made.
March 22nd, 2006
(0)
Point in case: ParasiteDragon...
March 22nd, 2006
(0)
this is going to get nsfwed soon
March 22nd, 2006
(0)
Yes, seen them all. Love them all. No fapping please, k thx...
March 22nd, 2006
(0)
You forgot Poland!! Owait you didnt
March 22nd, 2006
(0)
YES IT S THE WORLD C-CUP!
March 22nd, 2006
(0)
Ugh, the American one is ming.
March 22nd, 2006
(0)
The Robots have taken me. Please send help.
March 22nd, 2006
(0)
i wouldnt mind being the guy doing the painting
March 22nd, 2006
(0)
HOT! FAPTASTIC!
March 22nd, 2006
(0)
5'd for titties
March 22nd, 2006
(0)
They truely are too sexy for their shirts....
March 22nd, 2006
(0)
Why can't I six this!?!?!
March 22nd, 2006
(0)
i dont get it......
March 22nd, 2006
(0)
*drool* The painted short short things would pass... but not the painted shirts at all >_>
March 22nd, 2006
(0)
five faps
March 22nd, 2006
(0)
Tuuuuuurrrrkkkeeeyyy :-|
March 22nd, 2006
(0)
LOL at denmark
March 22nd, 2006
(0)
Hold on a sec. I don't think they are actully wearing shirts!
March 22nd, 2006
(0)
SLOWER GIF GODDAMMIT
March 22nd, 2006
(0)
Poor flat chested japan
March 22nd, 2006
(0)
Hot
March 22nd, 2006
(-1)
gayyyyyy
March 22nd, 2006
(0)
as if that womans turkish
March 22nd, 2006
(0)
Actualy Turkish women are quite attractive.
March 22nd, 2006
(0)
I don't get why men think boobs are so attractive.
March 22nd, 2006
(0)
You know, Argentina is actually more flat-chested than Japan. Besides, Sweden has enough breasts for the two of them in that frame.
March 22nd, 2006
(0)
absolute horny five
March 22nd, 2006
(-1)
Pretty girls but a terrible YTMND.
March 22nd, 2006
(0)
How the hell did they clad their bottom halves?
March 22nd, 2006
(0)
i'm going to sweden... then england
March 22nd, 2006
(0)
Denmark and Poland win.
March 22nd, 2006
(0)
Sheksay.
March 22nd, 2006
(0)
I like how America and Sweden had the biggest tits. 5'ed!
March 22nd, 2006
(0)
i came
March 22nd, 2006
(0)
old
March 22nd, 2006
(0)
Turkey wins.
March 22nd, 2006
(0)
lol, japan
March 22nd, 2006
(0)
Aww skeet skeet!
March 22nd, 2006
(0)
B O O B S
March 22nd, 2006
(0)
I now have a reason to live through today.
March 22nd, 2006
(0)
Just when I was gonna try to stop masturbating!
March 22nd, 2006
(0)
(o)(o)
March 22nd, 2006
(0)
As a YTMND, it sucks...this isn't even worth jacking off to, you know, with all that REAL PORN on the internet
March 22nd, 2006
(0)
YESH!
March 22nd, 2006
(0)
Denmark!
March 22nd, 2006
(0)
I beat off to this years ago. OLD
March 22nd, 2006
(0)
ya know those shirst are painted on, either way, i drooled all the way throuhg
March 22nd, 2006
(0)
5d for Euro chicks and possibly-lesbian fan.
March 22nd, 2006
(0)
what's up with brazil being all blonde?
March 22nd, 2006
(0)
Sweden wins.
March 22nd, 2006
(0)
EEEEEEEEWWWWWWWWW
March 22nd, 2006
(0)
omg boobs lets give it 5 no lets not
March 22nd, 2006
(0)
Gotta love Sweden
March 22nd, 2006
(0)
I
March 22nd, 2006
(0)
and funny enough... denmark is the only girl spreading legs ;P
March 22nd, 2006
(0)
WHAT!? NO CANADA!?
March 22nd, 2006
(0)
I'm gonna start wearing painted on boxers. Nobody will notice that they're actually just seeing my wang in green paint. BRILLIANT.
March 22nd, 2006
(0)
lol dude add some cats. Hahaha. Congrats on top 15.
March 22nd, 2006
(0)
*drool*
March 22nd, 2006
(0)
Someone beat me to the fap. Sweden.
March 22nd, 2006
(0)
OH GOD YES.
March 22nd, 2006
(0)
Am I the only straight guy that looks at women's faces? Some of those ladies are scary, only Argentina & Turkey are hot IMO
March 22nd, 2006
(0)
So sexy it huuurts!
March 22nd, 2006
(0)
March 22nd, 2006
(0)
@ac6517 - come to brazil to find out
March 22nd, 2006
(0)
Why, they aren't wearing shirts at all!
(0)
i want to be Denmark's friend
March 22nd, 2006
(0)
10'd for breasts, -5 for Danes. www.trentpride.ytmnd.com
March 22nd, 2006
(0)
gooo sweden!
March 22nd, 2006
(0)
Wait, this isn't nsfw? I didn't realize they were naked until i read these posts
March 22nd, 2006
(0)
5'd for little boobies. They're so small, it's funny. MUCH bigger in Michigan, they are.
March 22nd, 2006
(0)
sweden sucks
March 22nd, 2006
(0)
Hot girls = Insta-5.
March 22nd, 2006
(0)
NO CANADA?!!! THIS IS AN OUTRAGE!!
March 22nd, 2006
(0)
Switzerland and Poland....drool... :P
March 22nd, 2006
(0)
^^ where's canda...hehe.
March 22nd, 2006
(0)
Jeez...I can't even spell Canada.
March 22nd, 2006
(0)
ADD THESE NO JOKE: http://www.gamerzpub.com/gallery/albums/userpics/backup2/37.jpg
March 22nd, 2006
(0)
Oh wow sexy women, not like I couldn't see this anywhere else on the internet.
March 22nd, 2006
(0)
and this one! credit me! http://www.gamerzpub.com/gallery/albums/userpics/backup2/27.jpg
March 22nd, 2006
(0)
Mmmmm Uruguay.
March 22nd, 2006
(0)
also pants. fap*fap*fap*fap
March 22nd, 2006
(0)
I fapped
March 22nd, 2006
(0)
me likey the ta ta's
March 22nd, 2006
(0)
Turkey nad Japan ftw.
March 22nd, 2006
(0)
lol nice i gave it a 5
March 22nd, 2006
(0)
I can't believe this is still SFW lol.
March 22nd, 2006
(0)
I'm... so... happy. :')
March 22nd, 2006
(0)
Good sound loop. Pretty hawt. -1 for no Canada
March 22nd, 2006
(0)
Poland ftw. Im from poland. lol
March 22nd, 2006
(0)
Thanx Max. appreciate the effort.
March 22nd, 2006
(0)
Now if only they were too sexy for their pants.
March 22nd, 2006
(0)
I enjoy this type of body paint. Maybe I should try it. It looks like fun. (I'm a girl btw)
March 22nd, 2006
(0)
I like a shaven pussy!
March 22nd, 2006
(0)
amazing it's still safe for work. PAINT FTW!
March 22nd, 2006
(0)
They're actually wearing shorts, you can't see anything >=[
March 22nd, 2006
(0)
Canada isn't in the world cup... are they? I don't know... soccer isn't my thing. I know the US is...
March 22nd, 2006
(0)
Can we hve a male one please? I want some cocks please.
March 22nd, 2006
(0)
Swedish chicks are HOT!
March 22nd, 2006
(0)
hawt
March 22nd, 2006
(0)
The Polish chick had a horrible time trying to change shirts.
March 22nd, 2006
(0)
got humor?
March 22nd, 2006
(0)
Drooooool...
March 22nd, 2006
(0)
Why tf is this still WS? ITS BEWBS!
March 22nd, 2006
(0)
Help I can't do this picture http://www.jackinworld.com/expert/images/rosypalm.gif
March 22nd, 2006
(0)
fap fap fapparoo. just fap it in... fap in it... (Happy Gilmore)
March 22nd, 2006
(0)
Turkey.
March 22nd, 2006
(0)
wee
March 22nd, 2006
(0)
My geography class was totally like this.
March 23rd, 2006
(0)
Great now I have to clean my keyboard. Also, what a hot japanese chick. They're mostly pretty good but this one was exceptional. Sweden also.
March 23rd, 2006
(0)
Obviously you younguns haven't become desensitized by years and years of hardcore pornography yet. This isn't even on my radar anymore.
March 23rd, 2006
(0)
What happened to the page? The image isn't showing up.
March 23rd, 2006
(0)
yeah the image isn't working anymore
March 23rd, 2006
(0)
I'm getting 404 errors on all pages right now. problem with server maybe?
March 23rd, 2006
(0)
ok, maybe not all sites....but a lot of them are fooked right now.
March 23rd, 2006
(0)
The bodies are nice, but the faces have got to go. Even all that makeup can't cover the ugly.
March 23rd, 2006
(0)
Poland
March 30th, 2006
(0)
5 because I'm not gay.
April 11th, 2006
(0)
Swedish girls are the hottest
April 12th, 2006
(0)
Fail at life
May 6th, 2006
(0)
my country has been at war with almost all of those countries at some point. poorly made gif
(0)
Is this what heaven looks like lol.
May 26th, 2006
(0)
this has all kinds of win
June 18th, 2006
(0)
Fap for sweden!!!
June 20th, 2006
(0)
June 29th, 2006
(0)
I wish more shirts were like that.
July 11th, 2006
(0)
Sweden and Japan for the win
July 12th, 2006
(0)
What WombatJuice said.
July 27th, 2006
(0)
Japan=Hotness
August 10th, 2006
(0)
They have painted on faces too :(
August 17th, 2006
(0)
Now if only the panties were like that...
August 17th, 2006
(0)
nice how much for the sweedish one?
September 4th, 2006
(0)
I beg to differ :/
September 8th, 2006
(0)
My dick's so hard it HURTS
September 20th, 2006
(0)
gg
September 20th, 2006
(0)
5'd for japan alone...mmm
October 22nd, 2006
(0)
Damn! ok, here it is ranked from best to worst: Denmark, russia, Poland, Italy, turkey, Equador, Brazil, japan, uruguay, sweden, USA, argentina. They are all beautiful, except for argentina, she is ugly
November 20th, 2006
(0)
World peace!
March 17th, 2007
(0)
5'd for not forgetting Poland, lmao, seriously though, this makes it that much harder to take women seriously as athletes. :lol: jk
May 22nd, 2007
(0)
sweeden