Molten Core is Serious Buisness
Created on: March 22nd, 2006
NSFW image hider

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(2.57) 809 6 283

View metrics:

today yesterday this week this month all time
1 6 0 0 80,478

Inbound links:

views url
174 http://www.dslreports.com/forum/remark,15778935
39 http://www.1up.com/news/world-warcraft-loudest-mouth
29 http://forumserver.twoplustwo.com/67/student-life/world-warcraft-guild-leadership-resume-248010/
27 http://www.donotdisturb-dethecus.com/viewtopic.php?t=117
26 http://silverflame.net/forum/viewtopic.php?f=6&t=6075

Add a comment

Please login or register to comment.
<< 1 2 >>
March 22nd, 2006
(0)
lame, fake, wow sucks
March 22nd, 2006
(0)
K Gondul.
March 22nd, 2006
(0)
I love this f*g!
March 22nd, 2006
(0)
Audio has got to be fake, nothing more than a play on all the "serious business" sites as of late. There's no way anyone would stick around a guild like that anyway.
March 22nd, 2006
(0)
At this point is just sad.. this guy needs to get beat the f*ck up in real life.
March 22nd, 2006
(0)
He should go make a counter-strike team. He would fit right in.
March 22nd, 2006
(0)
One day...I will become a billionaire for finding a way to cockpunch someone over the internet.
March 22nd, 2006
(0)
wow sucks
March 22nd, 2006
(0)
It's kinda funny, but he's getting old after the other ones.
March 22nd, 2006
(0)
lol mexican
March 22nd, 2006
(0)
no
March 22nd, 2006
(0)
lol funny
March 22nd, 2006
(0)
One day...I'll look cool by quoting bash.
March 22nd, 2006
(0)
Starting to get a little sick of this Wipe Club neandrathal.
March 22nd, 2006
(0)
get cancer and die.
March 22nd, 2006
(0)
i want his babies
March 22nd, 2006
(0)
die plz?
March 22nd, 2006
(0)
One day... I'll agree completely with lyss. Guy didn't even get the quote right.
March 22nd, 2006
(0)
Shouldn't he be driving a cab? Ok that was mean... I meant running a quickie mart.
March 22nd, 2006
(0)
5'd for WoW
March 22nd, 2006
(0)
Actually, this is not fake or set up. This guy actually gets this riled up during his raids. His name is Dives.
March 22nd, 2006
(0)
1'd for WoW
March 22nd, 2006
(0)
How are people getting these recordings? His ventrillo server is open to anyone?
March 22nd, 2006
(0)
haha teens screeming, really funny stuff.
March 22nd, 2006
(0)
and wow, people pay to play that
March 22nd, 2006
(0)
Dude needs therapy.
March 22nd, 2006
(0)
Get a better MMO.
March 22nd, 2006
(0)
Who is this guy and what is his guild?
March 22nd, 2006
(0)
Redundant
March 22nd, 2006
(0)
Is that Sgt. Hartmans epileptic child playing WoW?
March 22nd, 2006
(0)
f*cking Stop. Please.
March 22nd, 2006
(0)
WoW = automatic 1. When will you guys ever learn....stop making WoW ytmnds! Oh BTW wariogamer, -1+4=3, NOT -1+4=4. You fail at life!
March 22nd, 2006
(0)
Go away.
March 22nd, 2006
(0)
OK the next #1 YTMND pay attention and give me credit. Picture of WOW and Lee R Emery and soundclips of this guy compared with soundclips from Full metal Jacket
March 22nd, 2006
(0)
March 22nd, 2006
(0)
I don't get it
March 22nd, 2006
(0)
Not everyone masturbates to WoW like you do, f*g.
March 22nd, 2006
(0)
ok, enough
March 22nd, 2006
(0)
You're not dead yet?
March 22nd, 2006
(0)
WoW + profanity + shouting = top 15 ...why?
March 22nd, 2006
(0)
haha Id tell him to shove those damn dkp up his ass disrespectful SOB
March 22nd, 2006
(0)
Who is this dude? What server is he on? and who the f*ck is dumb enough to stay in his guild?
March 22nd, 2006
(0)
WoW is never serious business...it sucks hard
March 22nd, 2006
(0)
"WoW + profanity + shouting = top 15 ...why?" Viewhacked...likely spammed on a WoW forum
March 22nd, 2006
(0)
WOW ytmnds are seriously GAY
March 22nd, 2006
(0)
This kind of sh*t is old, enough all ready.
March 22nd, 2006
(0)
haha, this never gets old... :(
March 22nd, 2006
(0)
Yay wow!
March 22nd, 2006
(0)
go make a lvl 1 nightelf alt and wak off to that u fuking losers
March 22nd, 2006
(0)
ugh, not another WoW ytmnd....
March 22nd, 2006
(0)
this guys gonna be a eLebrity. For gayest nerd in history.
March 22nd, 2006
(0)
LMAO Some guy swearing in WoW? LOLLMASO 1
March 22nd, 2006
(0)
Make these stop...please
March 22nd, 2006
(0)
please kill yourself
March 22nd, 2006
(0)
He's at it again!
March 22nd, 2006
(0)
luckily he has enough energy drink... :/
(0)
lawl
March 22nd, 2006
(0)
if you dont play wow this sucks
March 22nd, 2006
(0)
Grats on getting something most people hate so much into the number one spot on the top 15 XD
March 22nd, 2006
(0)
why
March 22nd, 2006
(0)
Sucking seems to be serious business for you wow fans as well..
March 22nd, 2006
(0)
Why is this in the top 15?
March 22nd, 2006
(0)
1 for WoW. I hope you f*gs rot in the basement of your mother's house forever.
March 22nd, 2006
(0)
I've had more entertaining conversations in my DAoC Vent channel :p
March 22nd, 2006
(0)
This dude needs to be sponcered by some energy drink company. He's got bawls in his bloodstream.
March 22nd, 2006
(0)
i think i speak for the rest when i say, f*cking WoW
March 22nd, 2006
(0)
i'm didn't even have to view this on. Stop with the viewhacks and WoW. You're killing your father, Larry!
March 22nd, 2006
(0)
HET ET HARDE
March 22nd, 2006
(0)
I hate this fad. If they keep on coming, I'm going to quit YTMND. Forever. I hate you ComputerMan, stop it. This is also fake, and not funny.
March 22nd, 2006
(0)
It was funny the first time, worth cracking a smile the 2nd time... I for one, grow tired of hearing Apu go into violent nerd fits.
March 22nd, 2006
(0)
this is aids
March 22nd, 2006
(0)
I did a search on Wipe Club, and from one hit to another, I found this http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-realm-chromaggus-en&t=15703&p=1&tmp=1#post15703 . Dives is doing this sh*t on purpose now to try and get YTMND hits. This fad is offi
March 22nd, 2006
(0)
...officially done. btw. that's #post15703 at the end of that URL. I know it got chopped off.
March 22nd, 2006
(0)
Damn. Who IS this guy??? This is hilarious.
March 22nd, 2006
(0)
I don't care if they're trying to do this for YTMND's, it still cracks me the f*ck up. 5'd.
March 22nd, 2006
(0)
blatant plugggggg http://srsbsns.ytmnd.com/
March 22nd, 2006
(0)
i like how no1 else talks lol
March 22nd, 2006
(0)
I tried thinking of something witty to write but theres no clever way to express how I dislike this fad. Leeroy Jenkins spawned a monster
March 22nd, 2006
(0)
Okay, this guy's got problems. KILL HIM NOW.
March 22nd, 2006
(0)
f*ggots. plain and simple.
March 22nd, 2006
(0)
You're pushing this WoW thing way over the limit. Please, for humanity's sake, hang yourself.
March 22nd, 2006
(0)
vote nws to get it off the front page please.
March 22nd, 2006
(0)
It's time for an anti-WoW fad
March 22nd, 2006
(0)
f*cking viewhax..
March 22nd, 2006
(0)
PLAY PROPER BITCHES I'M IMPERACTIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111 FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCKKKK
March 22nd, 2006
(0)
I f*cking hate WoW sites.
March 22nd, 2006
(0)
Could you post any YTMND link in the WoW forums and have it top the top 15?
March 22nd, 2006
(0)
This guy is awesome.
March 22nd, 2006
(0)
Spam.
March 22nd, 2006
(0)
EQ > WoW (thats how you piss off wow fans, expose the truth)
March 22nd, 2006
(0)
Wow, so much fowl language and this is safe for work? Someone please do something now.
March 22nd, 2006
(0)
ghey
March 22nd, 2006
(0)
I hate WoW because of this.
March 22nd, 2006
(0)
I don't necessarily hate WoW players, I don't hate teenagers, I don't hate YTMND creators who don't care if it's funny, I don't hate lazy non-original content leechers, I don't hate forum hot-linkers. But you, I hate.
March 22nd, 2006
(0)
STOP IT, f*ckING STOP IT WE KNOW ITS FAKEEEEe
March 22nd, 2006
(0)
Another win, but don't you have anything else? This is like, the 10'th one...
March 22nd, 2006
(0)
Must...kick...ragers...ass...
March 22nd, 2006
(0)
Yeah really, this has to be fake now... because seriously, no normal human being would take that crap from this kid. I got a chuckle from the first time, now it's just annoying.
March 22nd, 2006
(0)
uhhhhhh so lame! stop making them!
March 22nd, 2006
(0)
This one is stupid, I play WoW but I'm tired of "Serious Busniess" fad sites...besides anyoe to stay in that guild is a f*g.
March 22nd, 2006
(0)
Mehhhhhh...
March 22nd, 2006
(0)
I thought the first one was real, but after the 4th one, I found out it was fake. :(
March 22nd, 2006
(0)
Hahaha this is hilarious! How can you not see the humor in this?
March 22nd, 2006
(0)
Who are the mods, and how do we get them to move this sh*t to ytmnsfw? or just delete it...
March 22nd, 2006
(0)
because the humor is hidden beneath layers of suck.
March 22nd, 2006
(0)
i hate mc =P
March 22nd, 2006
(0)
if you want it moved to ytnsfw, just nws it, its got more than enough swearing for it
March 22nd, 2006
(-1)
ha ha ha
March 22nd, 2006
(0)
HILARIOUS!
March 22nd, 2006
(0)
I hate WoW. Any YTMND's involving WoW in anyway suck.
March 22nd, 2006
(0)
enough of this guy.. the WoW crew really tends to f*ck up ytmnd.. just because it has slight humor + wow does not make it worth #1..
March 22nd, 2006
(0)
one for WoW.
March 22nd, 2006
(0)
I'll never understand this WOW bullsh*t. Would give it negative points if i could. I'll never understand this WOW bullsh*t.
March 22nd, 2006
(0)
Yes! Even better than the original.
March 22nd, 2006
(0)
yeah, now I think the onyxia thing is fake too
March 22nd, 2006
(0)
I dunno if it's been suggested yet, but I am all about permanently banning WoW completely from YTMND and letting them set up like a YTMNWoW so they can pretend their inside jokes are funny.
March 22nd, 2006
(0)
+5 for downvoters. Why the hell would you downvote because you don't have the game.
March 22nd, 2006
(0)
Wow sucks.
March 22nd, 2006
(0)
you're the man WoW dog. On a side note, this sounds fake, but that guy does a reeeeal good job of doing it.
March 22nd, 2006
(0)
1'D because this was getting lame 5 years ago. Stop this wow crap already.
March 22nd, 2006
(0)
wow rox, u lose
March 22nd, 2006
(0)
*sigh* WoW.... http://godfound.ytmnd.com/
March 22nd, 2006
(0)
Dude I love and so dose my guild keep making them -200 DKP!!!
March 22nd, 2006
(0)
1'd for this WoW sh*t, and if anyone says "OMFG U DOWNVOTERS SUX CUS U DON'T HAVE IT" Go blow a rusty pole, we tried it, it sucks as much cock as a 2 dollar hooker in a prison.
March 22nd, 2006
(0)
Fake, cloudsong was the only funny one.
March 22nd, 2006
(0)
EVERYONE, please NWS this CRAP.
March 22nd, 2006
(0)
and to think the europeans accuse us being fascist.
March 22nd, 2006
(0)
This whole fad sucks.
March 22nd, 2006
(0)
It's funny, but these are getting old...
March 22nd, 2006
(0)
It's getting old...
March 22nd, 2006
(0)
i'll just post this on my wow forum with the rest of my pathetic *ss friends to get high views, yeah!
March 22nd, 2006
(0)
5'd for WoW
March 22nd, 2006
(0)
i love to see so many 1's for this page. btw, WoW is f*cking retarded
March 22nd, 2006
(0)
At this point, I'm not sure if the WoW players are more pathetic than the WoW haters...
March 22nd, 2006
(0)
die
March 22nd, 2006
(0)
Definitely a little french-canadian queer. f*ck him.
March 22nd, 2006
(0)
rofl, at the end i was expecting to hear "NOBODY f*ckS WITH TONY MONTANA!"
March 22nd, 2006
(0)
i don't hate WoW, but i hate how WoW ytmnds get so many view from people spamming it on their WoW forums. we've had 3 ytmnds of the exact same thing make top 15.
March 22nd, 2006
(0)
Kill yourself.
March 22nd, 2006
(0)
Lol, this guy!
March 22nd, 2006
(0)
A++ for the awesome accent
March 22nd, 2006
(0)
this is getting old, but i'll admit angry yelling guy is pretty awesome.
March 22nd, 2006
(0)
DIIIIIIVES!!!!!!!!!!!
March 22nd, 2006
(0)
hahaha i love this guy, i need to hear more of him
March 22nd, 2006
(0)
1 for wow. f*ggot.
March 22nd, 2006
(0)
Mr. Rogers in a bloodstained sweater will hunt you down :(
March 22nd, 2006
(0)
lol viewhack, but I thought it was funny so 5'd it
March 22nd, 2006
(0)
God damn this guy is crazy
March 22nd, 2006
(0)
Honestly for the love of god. Nobody wants to hear people screaming at the top of their lungs when they lose in a game. (Except for FPS Doug, that sh*t was funneh as hell)
March 22nd, 2006
(0)
I f*cking hate World of Warcraft... so... much.
March 22nd, 2006
(0)
I wanna join this guild so bad.
March 22nd, 2006
(0)
Enough already
(0)
This bores me now. First time ok har har...it's olde now...just some kid yelling
March 22nd, 2006
(0)
Sorry, staged 1'd.
March 22nd, 2006
(0)
The day will come when these WoW YTMNDs are barred from the site. Oh yes. The day will come.
March 22nd, 2006
(0)
this guys accent is priceless, its like Mario on drugs xD 5'd
March 22nd, 2006
(0)
lol i wana f*cking kick this guys ass, so hard, like, ill seriously make him bite the curb for being a scrub
March 22nd, 2006
(0)
i didn't know aggro was a verb
March 22nd, 2006
(0)
ok wtf is that, dude world of warcraft just plain sucks, DEW SOMTHING
March 22nd, 2006
(0)
this actually humored me a little bit
March 22nd, 2006
(0)
Warcraft is cool http://www.jackinworld.com/expert/images/rosypalm.gif
March 22nd, 2006
(0)
that man needs help.
March 22nd, 2006
(0)
What's with you and these WoW ytmnd's?
March 22nd, 2006
(0)
3 for the energy this guy has. 1 because MC is easy as hell. 1 for the idiots who downvote WoW ytmnds.
March 22nd, 2006
(0)
this is stupid you suck
March 22nd, 2006
(0)
You spelt business wrong and I'm f*cking sick of this guy.
March 22nd, 2006
(0)
-10 for stupid indian f*ggot making another sh*tty ytmnd, +15 for cryers crying about WoW Q_Q more imo
March 22nd, 2006
(0)
On the one hand, I feel for him. The things he talks about made me tear my hair out, so I quit WoW. On the other, ROFFLE. Thus, 5.
March 22nd, 2006
(0)
DarknessCal, that makes about 5.95 billion people that agree with him
March 22nd, 2006
(0)
I really hate that guy
March 22nd, 2006
(0)
My penis after watching ptkfgs dramatic letter 8=================D, my penis after watchin this ytmnd 8==D : /
March 22nd, 2006
(0)
too many of these : /
March 22nd, 2006
(0)
None of these are funny at all.
March 22nd, 2006
(0)
He reminds me of Caboose
(0)
http://worldbossserious.ytmnd.com/
March 22nd, 2006
(0)
die
March 22nd, 2006
(0)
hahaha omg this guy is so cool.
March 22nd, 2006
(0)
simio13, my penis after f*cking your mom: 8=======D**-.. **-.. ****-.
March 22nd, 2006
(0)
WoW = instant one. Die.
March 22nd, 2006
(0)
i hate WoW, i hate the lack of effort, I hate this fad and i hate that there are 3 of these wasting top fifteen space every day. the only time i ever laughed at World of Warcraft was that youtube video of that guy jacking off to it (google it)
March 22nd, 2006
(0)
WORLD OF WARCRAFT LICKS MY BALLS AND I ENJOY IT
March 22nd, 2006
(0)
200 DKP MINUS
March 22nd, 2006
(0)
needs more dots
March 22nd, 2006
(0)
im not downvoting this because WoW sucks, i play WoW. Im downvoting because this, and all others in this fad, lick balls. Hard.
(0)
Funny once. Okey twice. Thrice is rubbing it. Who the hell is this? And why the hell does he need energy drink to scream random sh*t that doesn't make sense at guild?
March 22nd, 2006
(0)
Viewhack FTL
March 22nd, 2006
(0)
This HAS to be fake if it's been jumped on in such a short period of time. :[
March 23rd, 2006
(0)
lol@ foreigners taht think they are good at stuff
March 23rd, 2006
(0)
this guy is awesome, he needs a radio show.
March 23rd, 2006
(0)
GIVE ME THE VENTRILLO IP ADDRESSS SO I CAN TELL HIM TO GO f*ck HIM SELF
March 23rd, 2006
(0)
cmon cmon please let max catch some dupes...
March 23rd, 2006
(0)
Why's everyone 1 WOWs? I've never even played this game, and i think this guy and leeroy are hilarious!
March 23rd, 2006
(0)
Ok, this is getting to be a series of ytmnds with this same guy yelling. Why isnt there ever anyone on vent talking with him? Seems a bit fake.
March 23rd, 2006
(0)
WHERE'S THE FUNNI
March 23rd, 2006
(0)
other oners speak for me
March 23rd, 2006
(0)
5'd for "serious buisness"
March 23rd, 2006
(0)
-50DKP is fake.
March 23rd, 2006
(0)
needs more funny
March 23rd, 2006
(0)
Why WoW is terrible: It makes people anti-social, not everyone, but most 'hardcore' WoW'ers end up losing interest in their real life friends, opting, for their ingame ones. Thats why I one anything involving WoW. It's a pathetic sub-culture.
March 23rd, 2006
(0)
http://some-ytmnds-are-having-trouble-with-images-today.ytmnd.com/
March 23rd, 2006
(0)
None of these are funny. Why are there always 1-3 of these in the top 15 every day? It sickens me.
March 23rd, 2006
(0)
GAY LOL U LOSE
March 23rd, 2006
(0)
I love the comments that say "Get a better MMO" Are you f*cking stupid?
March 23rd, 2006
(0)
Ghey...
March 23rd, 2006
(0)
Just stop. For the love of god, STOP!
March 23rd, 2006
(0)
im sick of this sh*t
March 23rd, 2006
(0)
wow is gay, and this has been done before. dont be a f*ggot, this is fake.
March 23rd, 2006
(0)
1) Learn to spell. 2) Learn how to be funny.
March 23rd, 2006
(0)
most of molten core is f*cking easy, so this has seriously got to be fake.
March 23rd, 2006
(0)
oh, and "ihateapples"? caps ftl. also, I see you made 2 chuck norris ytmnds. go kill yourself.
March 23rd, 2006
(0)
these ytmnds STILL arent funny try and see if you can be any less original
March 23rd, 2006
(0)
Wtf, WoW = instant 1. How come some people don't seem to get it?
March 23rd, 2006
(0)
1 for wow
March 23rd, 2006
(0)
Ultra lame
March 23rd, 2006
(0)
i can only hope that was faked. I try so hard to pretend morons like that are a figment of my imagination.
March 23rd, 2006
(0)
WTF? WoW = instant 1? Yes.
March 23rd, 2006
(0)
vote it NSFW it might go away.
March 23rd, 2006
(0)
not another one... [batrider]THE ENDS JUSTIFY THE MEANS![/batrider]
March 23rd, 2006
(0)
WoW.
March 23rd, 2006
(0)
no more of these, plz
March 23rd, 2006
(0)
1 because your a f*cking piece of sh*t
March 23rd, 2006
(0)
1 for WoW and fakiness.
March 23rd, 2006
(0)
Come on guys! If you hate WoW, then you hate WoW. But you don't have to keep going on and on about how you don't like it. Or make DAoC or EQ ytmnds instead of complaining about how you hate WoW. Ok?
March 23rd, 2006
(0)
what a crap
March 23rd, 2006
(0)
LMAO! XD
March 23rd, 2006
(0)
Please...please God....let WoW die.
March 23rd, 2006
(0)
JWIRRWQUIREWQOIEWQFKJNVDKJNFDVLJKFDIOJFDJIOFJIOFDJIOREUIERWQUIFDJNVFDNVCNMVCNMVCNVBNVBNMVBNBNMSFDJKLFDJKLDFJKDFSJKLDFSJKREIERUIREWIUOREWJFDSJKLFDJKFDJKLFDSAJKFDJKGFJKFBJNBVNJGBNJGBFJNGBNBTHTHHTRBHTBHTBHTBTBTHBTHBTHBTHRWBTHBHTRWBTHRBTHRKBTHRKBTHKBHTKBHTRWB
March 23rd, 2006
(0)
5'd for people who 1'd this for no reason. Just because you can't afford WoW like we can doesn't mean it's not funny guys.
March 23rd, 2006
(0)
WoW players think they're so f*cking cool. YOU'RE NOT, YOU SUCK AND EVERYONE HATES YOU EXCEPT YOUR CYBER CHUMS.
March 23rd, 2006
(0)
also, 1'd for blatant viewhacking, AGAIN
March 23rd, 2006
(0)
People freak out cuz it's WoW, "OMG IT'S WOW GET A LIFE HOW DID THIS GET INTO TOP 15?!!" ..then we all realize that they're caring about random humor website rankings. If it makes people laugh, go for it. If it's fake, roffle. The guy's a good actor :
March 23rd, 2006
(0)
rqwirqwpiopiewoiwoiwoieqoreuioruqewrpuorewrewqopuirewqopuiewopuiwpiuepworiwreiu434981928389-3-8923149-438-94231-283-2389-349201432-9432904329-2491828192=3`28-9`8-9`928`98=0`=890`=890`=098`=8908=`0`=9088290=2933=8920=8903ee[op3ilmk; f dfdfnf f f f f f f f
March 23rd, 2006
(0)
BUTTSECKSbuttsecksBUTTSECKSbuttsecksBUTTSECKSbuttsecksBUTTSECKSbuttsecksBUTTSECKSbuttsecksBUTTSECKSbuttsecksBUTTSECKSbuttsecksBUTTSECKSbuttsecksBUTTSECKSbuttsecksBUTTSECKSbuttsecksBUTTSECKSbuttsecksBUTTSECKSbuttsecksBUTTSECKSbuttsecksBUTTSECKSbuttsecksBUT
March 23rd, 2006
(0)
im gonna go make a random ytmnd and post a link on wow forums. Instant top 15!
March 23rd, 2006
(0)
I see a new YTMND alternate universe fad in progress: NFHTMH
March 23rd, 2006
(0)
Redsrevenge: Shut the f*ck up.
March 23rd, 2006
(0)
```````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````````
March 23rd, 2006
(0)
WoW fans are unwashed basement-dwelling virgins. And if you aren't, you used to be one.
March 23rd, 2006
(0)
You can tell this is all a fake imitation and it just sounds gay. this guy is just saying retarded sh*t with f-bombs here and there. it doesnt sound spontaneous at all and this guy has nowhere near the intensity the cloudsong guy had. phail.
March 23rd, 2006
(0)
minus 200 dkp! and i thought he was serious before!
March 23rd, 2006
(0)
Gotta say this is kind of getting old. This guy does sound a lot like a friend I used to have from Germany (although his accent isn't what you'd typically imagine as being German). Why don't they just quit that guild -.-
(0)
March 23rd, 2006
(0)
WOW this is worst ytmnd i have ever seen. i cant play wow cuz i live in my mom's basement and she wont pay for it, ytmnd's meaningless point rankings clearly are a good substitute though lawl wow is lame automatic 1, dont even have to think about it, jus
March 23rd, 2006
(0)
someday i will realize my opinion doesnt matter. but until then i will keep trashing wow-related crap and posting my fad ytmnd's like "n*gga stole my bike" which is extremely original and/or funny LOL
March 23rd, 2006
(0)
people from denmark are *ssholes
March 23rd, 2006
(0)
another reason i don't play wow. at least he has a funny accent, but that doesn't get you any points.
March 23rd, 2006
(0)
He sounds like Tim Conway.
March 23rd, 2006
(0)
Uh, what?
March 23rd, 2006
(0)
You heard the scandinavian, nobody falls the f*ck asleep.
March 23rd, 2006
(0)
fsgds
March 23rd, 2006
(0)
LOL OMG fantastic. 10 10 Hit this MOB HARD.
<< 1 2 >>