Hard Times at YTMND(Now with Geordi on Guitar!)

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.35) 597 28 82

View metrics:

today yesterday this week this month all time
1 0 0 0 10,147

Inbound links:

views url
9 http://instasynch.com/rooms/idonteven
1 http://ytmnsfw.com/keywords/ytmnd/5
1 http://www.instasynch.com/rooms/idonteven
1 https://www.google.com/

Add a comment

Please login or register to comment.
May 2nd, 2006
(0)
great animation
May 2nd, 2006
(0)
Good update.
(0)
^Glad someone cares about that^
May 2nd, 2006
(0)
haha
May 2nd, 2006
(0)
hooray for geordi!
May 2nd, 2006
(0)
Good show sir! I was expecting Run DMC hard times though, lol.
May 2nd, 2006
(0)
Atmospheric. I like it.
May 2nd, 2006
(0)
Bad pic of Sean Connery, but nice edits.. we need to stop fad compilations though.
(0)
^I know, I sorry.
May 2nd, 2006
(0)
XD!!
(0)
YAY, you took my geordi idea
May 2nd, 2006
(0)
from one of the best soundtracks ever
(0)
that it is
(0)
well done
May 2nd, 2006
(0)
Amazing quality. Great edits. You Win.
May 2nd, 2006
(0)
great song
May 2nd, 2006
(0)
now its great
May 2nd, 2006
(0)
5 for O brother awsomeness
May 2nd, 2006
(0)
nice
May 2nd, 2006
(0)
lol at connery's eye roll
May 2nd, 2006
(0)
5'd for an awesome movie.
May 2nd, 2006
(0)
thats a work of art man....yeay sepia animated shadows!
May 2nd, 2006
(0)
Great music. Great movie.
(0)
Rate went down kinda fast. Guess the downvoters are getting home from school.
May 2nd, 2006
(0)
awesome rotoscoping job with geordi
May 2nd, 2006
(0)
This is great, haha.
May 2nd, 2006
(0)
Nice one.
May 2nd, 2006
(0)
damn. good job. I can't believe a good crop of ytmnds are appearing today
(0)
Flawless
May 2nd, 2006
(0)
Awesome image work, great song.
May 2nd, 2006
(0)
well done.
May 2nd, 2006
(0)
Thought this was gonna be that Giordi on the mandolin gif we always see, nice suprise. Nice work. Also, hate to tell you this, but I think you used the Connery look-alike pic. Same with Cruise in your previous site, a look-alike.
May 2nd, 2006
(0)
Wtf.. Black ppl don't play acustic, they play bass! Everyone knows that! Lol
(0)
+5 For LaForge and bonus +5 for good animation
May 3rd, 2006
(0)
5 for efforet
May 18th, 2006
(0)
Wow, missed this one. Awesome job, the animation effects earn the 5 alone.
May 31st, 2006
(0)
Man, this deserves better then the doldrums of the search engine.
June 19th, 2006
(0)
5 for O Brother, that movie was awesome. I particularly liked the phsycotic cow shooter.
June 19th, 2006
(0)
that is one of my favorite songs. you could have no image and i'd still give you a five..
June 20th, 2006
(0)
cool, nicely done, except that face you used for connery really isnt connery...
June 29th, 2006
(0)
edit Sean Connery and mail me for the 5.
July 2nd, 2006
(0)
Amazing piece of work chief. Bravo :)
(0)
amazing
July 9th, 2006
(0)
Man I love that song. Great job.
July 14th, 2006
(0)
Absolutely awesome. What else is there to say?
July 15th, 2006
(0)
I like it
July 15th, 2006
(0)
fix the conan and it's a 5
(0)
very nice!
July 20th, 2006
(0)
remove geordi and it gets a 5
(0)
First of all, this site is great. Like, really great. However (and as hard as I know it'd be to change it), I just think that Conan's facial expression borders on ruining it. He's too happy when picard and connery are very much in the mood.
July 22nd, 2006
(0)
LOL
July 23rd, 2006
(0)
Lovely
July 25th, 2006
(0)
O_O -_- O_O -_- O_O XD XD XD XD XD
July 25th, 2006
(0)
Greatest YTMND of all time, ever
July 28th, 2006
(0)
haha
July 29th, 2006
(0)
Automatic 5 for O' Brother Where Art Thou. Although Connery's eyes really creep me out.
July 29th, 2006
(0)
Good song, damn ood animation. Works well.
(0)
good idea and well done
July 31st, 2006
(0)
nice job bro
August 1st, 2006
(0)
Guess I forgot to comment on this..but, this is my favorite YTMND of all time. Also, I went and downloaded the entire O Brother Where Art Thou? soundtrack..thanks for reminding me dude.
August 1st, 2006
(0)
Amazing animation on Geordi.
August 2nd, 2006
(0)
Dude why is this rated so low?
August 2nd, 2006
(0)
dude fived, lets save the creative ones people!
August 2nd, 2006
(0)
Geordi wins this! You've got nice skills
August 5th, 2006
(0)
Geordi actually looks unflawed, like it was filmed that way. Good editing FTW.
August 5th, 2006
(0)
xcelint.
August 8th, 2006
(0)
5'd for hard times killing floor blues
August 10th, 2006
(0)
i love this movie.
August 12th, 2006
(0)
Excellent
August 16th, 2006
(0)
perfection. awesome image, awesome sound.
August 17th, 2006
(0)
Bonafide.
August 17th, 2006
(0)
it's nice to put this on and relax a little from the usual high strung world of YTMND. Well done
August 22nd, 2006
(0)
yeah, this song is really great. Nice look on Picard.
August 24th, 2006
(0)
Excellent work! Thank you!
August 24th, 2006
(0)
Superb...this is some of the best quality I have seen in a while. Too bad I missed it the first time around.
September 9th, 2006
(0)
thats my favorite moveh!
October 8th, 2006
(0)
awesome, absolutely awesome.
November 17th, 2006
(0)
I am a merry man.
November 24th, 2006
(0)
I love that song...and that movie.
March 9th, 2007
(0)
Ah this is still one of my favorite YTMNDs of all time...
November 29th, 2007
(0)
art
December 15th, 2007
(0)
that isn't actually a pic of connery, just an impersonator