Tree Fitty
Created on: May 3rd, 2004
Tree Fitty
None ( ._.)

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.88) 497 41 72

View metrics:

today yesterday this week this month all time
8 1 3 5 89,579

Inbound links:

views url
1,078 http://knowyourmeme.com/memes/tree-fiddy
39 http://www.facebook.com/
34 http://knowyourmeme.com/memes/tree-fiddy#fn7
24 https://www.facebook.com/
21 http://www.google.com/search?q=tree+fitty&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a

Add a comment

Please login or register to comment.
May 3rd, 2004
(0)
LMAO. BEST...PAGE...EVAR!
(0)
lochnessmonster.ytmnd.com
(0)
awesome
August 5th, 2005
(0)
I need about tree fitty.
August 5th, 2005
(0)
Win! x 2
August 5th, 2005
(0)
Ahahaah.
August 5th, 2005
(0)
sweet
August 5th, 2005
(0)
lol
August 5th, 2005
(0)
funny!
August 5th, 2005
(0)
I need some tree fitty
August 5th, 2005
(0)
own for one of the best jokes on southpark ever
(0)
ROFLMFAOOMP!!!!!!XD THAT'S AWESOME!!!!!XD Good ole chef's parents!:DXD
August 5th, 2005
(0)
I read that as "Free Titty".
August 5th, 2005
(0)
win/5 no getting around it
August 5th, 2005
(0)
Gotta love it.
August 5th, 2005
(0)
Dude, use ALL the wavs from that episode. That was f*cking awesome.
August 5th, 2005
(0)
Godness!
August 5th, 2005
(0)
three dollars and fifty cents
August 5th, 2005
(0)
:D
August 5th, 2005
(0)
I need about tree fitty.
August 5th, 2005
(0)
lmfao FIFEN!
August 5th, 2005
(0)
TREE FITTY
August 5th, 2005
(0)
this has been done already
August 5th, 2005
(0)
it's the SUCCUBUS!!! AHHH... good episode.
August 5th, 2005
(0)
Oddly enough, it's loop kinda works.
August 5th, 2005
(0)
southpark = instant 5
August 5th, 2005
(0)
Nice.
August 5th, 2005
(0)
Entensity.net will get you on the front page.
August 5th, 2005
(0)
tree fitty
August 5th, 2005
(0)
HHAHAHAHA f*ck YES!!!!
August 6th, 2005
(0)
loop = perfect
August 6th, 2005
(0)
...
August 6th, 2005
(0)
tree fitty/5
August 6th, 2005
(0)
tree fitty
August 6th, 2005
(0)
Gimme tree fitty I said!
August 6th, 2005
(0)
n*gg*z is crazy... 5/5
August 6th, 2005
(0)
-2 Stars for being about 5 years late.
August 6th, 2005
(0)
Someone has to do all those Rob Schneider ones.
August 6th, 2005
(0)
3/5 for being old. still funny though.
August 6th, 2005
(0)
meh...
August 6th, 2005
(1)
It's funny ON THE SHOW. Not as a YTMND.
(0)
KO REKT
August 6th, 2005
(0)
Still funny 5'd
August 6th, 2005
(0)
hahah classic
August 6th, 2005
(0)
Tree fiddeh.
August 6th, 2005
(0)
I kept waiting for it to get funny. Then it looped.
August 6th, 2005
(0)
No.
August 6th, 2005
(1)
It's funny because it's a black guy saying a word larger than 5 letters.
August 7th, 2005
(0)
lol
August 7th, 2005
(0)
-_- treee fitty!
August 7th, 2005
(0)
show is funny, doesn't make a very good ytmnd
August 7th, 2005
(0)
Agreed, funny in the show, not on the ytmnd.
August 8th, 2005
(0)
Dont want to hear the whole thing. Loop "TREE FITTY" over and over again and you get a 5.
August 8th, 2005
(0)
Terrible. If I wanted to watch South park I would watch South Park
August 8th, 2005
(0)
best..characters...ever.
August 8th, 2005
(0)
South park never fails.
August 8th, 2005
(0)
God I loved that episode. Coulda made the sound shorter though.
August 8th, 2005
(0)
pwnage
August 8th, 2005
(0)
i wish there was a way for me to rate this 3 tree fitty stars but i can't, so i'll just give it a 5
August 8th, 2005
(0)
XFD
August 8th, 2005
(0)
ROFL 5/5
August 9th, 2005
(0)
Oh snap! LOL
August 9th, 2005
(0)
taht episode was funny make the one where there at teh door and its trying t sell him cookies =D
August 10th, 2005
(0)
muahhahaha southpark
August 14th, 2005
(0)
Funny, but the whole loop is too long. Shorten it, and the five is yours.
August 29th, 2005
(0)
Nice.
April 2nd, 2006
(0)
I wish there was some way to rate this 3.5
April 7th, 2007
(0)
DAMNIT LOCH NESS MONSTER!
May 2nd, 2007
(0)
The funny part of a stupid episode.
May 6th, 2007
(0)
A cresacious YTMND from the Paleolythica! What do you want from me?
May 8th, 2007
(0)
that lochness monster is runnin' gas stations now, wants tree fitty.
June 16th, 2011
(0)
Absolute classic.