N64 Kid's Drum Solo
Created on: May 20th, 2006
N64 Kid's Drum Solo
Neil Peart would be proud. Also, if you don't remember the part this refers to (where he starts randomly slapping the N64 box), I'd advise you to watch it again. It's on youtube. It's everywhere. It's old as hell.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.4) 509 13 94

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 3,918

Inbound links:

views url
2 https://www.google.com/
1 http://www1.delta-search.com/?q=solo+n-64+drum&s=web&as=0&rlz=0&
1 https://www.google.nl/
1 https://www.google.de/

Add a comment

Please login or register to comment.
May 20th, 2006
(0)
LOL!
May 20th, 2006
(0)
Lawl, nice. Never noticed those drum hittings!
May 20th, 2006
(0)
Creative.
May 20th, 2006
(0)
hahaha
May 20th, 2006
(0)
Funnier if you'd animated it. It's certainly possible, given the source material.
May 20th, 2006
(0)
Awesome.
May 20th, 2006
(0)
Everyone downvotes my animated ones because i use aGif. :(
May 21st, 2006
(0)
haha
(0)
LOLOL
May 21st, 2006
(0)
2 for your effort.
May 21st, 2006
(0)
5'd
May 21st, 2006
(0)
Neil Peart is god. I guess PTKFGS would be Dreamcast Kid playing Geddy Lee
May 21st, 2006
(0)
O_+ ...ONE OF MY EYES POPPED FROM HOW AWESOME THAT WAS.
May 21st, 2006
(0)
Rush!!!!
(0)
FIVE-ED
May 21st, 2006
(0)
lolololol
May 21st, 2006
(0)
YOU JUST WON A MILLION DOLLARS!!!
May 21st, 2006
(0)
5'd for LogoMaker.
May 21st, 2006
(0)
i cant help but notice how large he is compared to the drums
May 21st, 2006
(0)
uhm, wtf, no anim animation ? sh*tty audio and a crappy ms paint work, uhm lemme think, uhh, 1'd
May 21st, 2006
(0)
the only way i could have animated this would have been with aGif. you would have downvoted me for that. and the audio is good.
May 21st, 2006
(0)
thats so kick ass!
May 21st, 2006
(0)
sh*t.
May 21st, 2006
(0)
this rocks.
(0)
Lollerskates, good one.
May 21st, 2006
(0)
M-azing
May 21st, 2006
(0)
Rock on
May 21st, 2006
(0)
He's really bad at the drums. Sound like friggen bongos.
(0)
Anatomy
May 21st, 2006
(0)
No animation?
May 21st, 2006
(0)
Oh sh*t ... I can't breathe ...
May 21st, 2006
(0)
n64 kid = a big fat 1
May 21st, 2006
(0)
would love to see it animated festus
May 21st, 2006
(0)
Attack of the Hyper Hypo Pajama Jam Band!
(0)
Animating it would be the worst idea ever.
May 21st, 2006
(0)
The image is of poor quality and N64 kid wasn't that funny to begin with. =\
May 21st, 2006
(0)
OMG that is WIN
(0)
YES!! YES!! no
May 21st, 2006
(0)
Haha.
May 21st, 2006
(0)
I was expecting it to be animated. Overall pretty funny.
May 21st, 2006
(0)
LOL yes as a drummer i am shamed by this master solo
May 21st, 2006
(0)
LOL yes as a drummer i am shamed by this master solo
May 21st, 2006
(0)
heee Neil Peart
May 21st, 2006
(0)
Its not even moving... if i coudl give it a zero i would
May 21st, 2006
(0)
:)
May 21st, 2006
(0)
5 for slipknot logo on the drumset
May 21st, 2006
(0)
hilarous... win
May 21st, 2006
(0)
when will people like you learn that this fad is atrocious and annoying
May 21st, 2006
(0)
....automatic win. XD
May 21st, 2006
(0)
5 for rush
May 21st, 2006
(0)
lol f*ggot ValVed-RaY its not a gay *ss slip-knot logo its a Rush logo
May 21st, 2006
(0)
nice one. n64 kid forever!
May 21st, 2006
(0)
If you put any effort into that picture at all, it would be less crappy.
May 21st, 2006
(0)
"It's on youtube. It's everywhere." It's also old as hell.
May 21st, 2006
(0)
That was a 'Rush' to watch
May 21st, 2006
(0)
5'd because all I know how to animate right now are gifs as well :D
May 21st, 2006
(0)
Nice editing.
May 21st, 2006
(0)
how did you make that audio?
(0)
Laffo, you win.. the crowd did it.
May 21st, 2006
(0)
love the fad, love the site
May 21st, 2006
(0)
Rush? Insta 5
May 21st, 2006
(0)
Lul!
May 21st, 2006
(0)
:( i dont get why people like this.. its terrible
May 21st, 2006
(0)
a disgrace to the fad.
May 21st, 2006
(0)
LOL! Clever!
May 21st, 2006
(0)
actually, the audio was pretty easy. just added a slight delay to create an echo and added a cheer track. reaper's pretty much teh win.
May 21st, 2006
(0)
should have at least been a moving gif
May 21st, 2006
(0)
Needs animation to make it truely good
May 21st, 2006
(0)
5'D
May 21st, 2006
(0)
Would be funny if you animated the drum solo, with synch. ;)
May 21st, 2006
(0)
This fad needs to die.
May 21st, 2006
(0)
it did, theyre just kicking its corpse around.
May 21st, 2006
(0)
good good use of the fad
May 21st, 2006
(0)
+a billion for Rush, -1 for bad Photoshopping and no animation
May 21st, 2006
(0)
May 21st, 2006
(0)
dead fad -4 stars
May 21st, 2006
(0)
Rush = 5
May 21st, 2006
(0)
f*cking animate this sh*t, jeez...
May 21st, 2006
(0)
need a better pic. lmao
May 21st, 2006
(0)
Freakin' awesome. 5/5'd for funny, fav'd for a Rush reference :D
May 21st, 2006
(0)
N64 Kid is not a member of Rush.
May 21st, 2006
(0)
made me laugh, its good. but it would be way better if u edited the video to make it look like drums
May 21st, 2006
(0)
lol creative
(0)
Slap the kids head on der trommler. you're set man
May 21st, 2006
(0)
8 million stars for Neil Peart ref.
May 21st, 2006
(0)
Very Annoying.
May 21st, 2006
(0)
Hahaha.
(0)
SHUT THE f*ck UP
May 21st, 2006
(0)
LOL awesome
May 22nd, 2006
(0)
No.
May 22nd, 2006
(0)
Yes.
May 23rd, 2006
(0)
needs more movement
May 23rd, 2006
(0)
congrats on a top viewed ytmnd :D
May 26th, 2006
(0)
omg you suck NERD NERD HAHAHAHAHHAHGAHAHA