Rednecks On The Internet
Created on: May 29th, 2006
Rednecks On The Internet
Rednecks using the internet

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.21) 563 16 88

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 26,678

Inbound links:

views url
49 http://www.stumbleupon.com/su/toolbar/chromebar?device=chromebar
19 http://www.stumbleupon.com/su/
14 http://www.stumbleupon.com/su/2YSLoE/www.funnies.com/redgeek.htm
5 http://www.stumbleupon.com/su/9FViqK/redneckrepublican.wordpress
4 http://www.stumbleupon.com/su/2ZeHv3/www.101funjokes.com/redneck

Add a comment

Please login or register to comment.
May 29th, 2006
(0)
King of the Hill FTW. 5'd
(0)
Boomhower (spelling?)
May 29th, 2006
(0)
That kid's not a redneck, he's just gay
May 29th, 2006
(0)
That'd be funny if the kid was actually a redneck. But he's just wearing a cowboy hat and is gay.
(0)
get a better picture, 5 for the sound clip alone
(0)
agentmario.ytmnd.com
May 29th, 2006
(0)
King of the Hill is always funny, but that kid is just scary and not really a redneck...
May 29th, 2006
(0)
i thought it was gonna suck but it turned out pretty funny
May 29th, 2006
(0)
lol
May 29th, 2006
(0)
lol, Gay
May 29th, 2006
(0)
he is So not a redneck
May 29th, 2006
(0)
lol
May 29th, 2006
(0)
what in the f*ck is that kid wearing? rofl
May 29th, 2006
(0)
5 for Boomhower
May 29th, 2006
(0)
Nice King of the Hill, but get a different picture, this kid looks like he's going through an identity crisis
May 29th, 2006
(0)
Been done before. Don't know what happened to the site though. Also, boomhower is NOT a redneck.
(0)
its reel eezy ma'n
May 29th, 2006
(0)
brokeback redneck internet user mountain
May 29th, 2006
(0)
needs boomhower
May 29th, 2006
(0)
Picture sucks. Click clickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclickclick
May 29th, 2006
(0)
"That kids not a redneck, hes just gay" ROFL to that and to the site! Nice one!
May 29th, 2006
(0)
how...is this top btw?
May 29th, 2006
(0)
Redneck joke - redneck = dumb
May 29th, 2006
(0)
SP: Boomhauer
May 29th, 2006
(0)
BOOMHOWER FTW!
May 29th, 2006
(0)
5'd because teh-banana knows how to spell Boomhauer correctly.
May 29th, 2006
(0)
yee-haw!
May 29th, 2006
(0)
The guy is cute.
May 29th, 2006
(0)
clickclickclickclickclickclick its real easy man
May 29th, 2006
(0)
5'd for king of the hill...I've liked that sound byte since HS
May 29th, 2006
(0)
I hope the Top 15 straightens out by later in the day, cause it really sucks this morning.
May 29th, 2006
(0)
I logged in just to 1 this. Congratulations!
May 29th, 2006
(0)
WORST f*ckING YTMND EVER. WHY IS THIS sh*t IN THE TOP 15? f*cking viewhacker,you should be banned. This is god awful.
May 29th, 2006
(0)
THIS IS F*CKING INCREDIBLE. Also picture-sound-text.
May 29th, 2006
(0)
5'd to piss off all the redneck downvoters
May 29th, 2006
(0)
lol its so republican
May 29th, 2006
(0)
rofl sound
May 29th, 2006
(0)
AH yes, I rememper that scene/episode.
May 29th, 2006
(0)
yep. not a redneck.
May 29th, 2006
(0)
99.9% of rednecks wear baseball caps. Usually with some kind of smokeless tobacco product advertised on them. 99.9% of cowboy hat wearers are not rednecks.
(0)
I think thats been done before...
May 29th, 2006
(0)
that is great. nuff said.
May 29th, 2006
(0)
5'd for nekkid chix.
May 29th, 2006
(0)
Haha....Poser. King Of The Hill FTW.
(0)
better picture would help loads
May 29th, 2006
(0)
Boomhauer FTW.
(0)
5'd for Boomhauer. That's some gittin-r-done, there.
May 29th, 2006
(0)
OneHundredPercent lol nice link. ROFL!!
May 29th, 2006
(0)
is that x-armor with a beater?? keke
May 29th, 2006
(0)
Got naked chicks on there man. lol. Lame pic tho.
May 29th, 2006
(0)
YeahmanItellyouwhatdatdangolinternetmanyoujustgoontherepointandclickandimtalkinboutww.comandyougetthemdangnakedchicksmanyougoclickclickclickclickclickclickclickclickclickitrealeasyman.
May 29th, 2006
(0)
Stolen http://boomhauerinternet.ytmnd.com/ Mine Created on: 2005-06-22 09:58:50 Yours Created on: 2006-05-29 00:06:53
May 29th, 2006
(0)
i have heard this sound clip so many times, but it's still funny. but that kid doesn't look like a redneck. believe me, i'm surrounded by them!
May 31st, 2006
(0)
1. This has been done. 2. You stole it. 3. 10k views?....viewhack'd much.
May 31st, 2006
(0)
That ain't a redneck. =\
May 31st, 2006
(0)
use this http://www.laist.com/archives/redneck.jpg and you'll get a 4
May 31st, 2006
(0)
you rule
May 31st, 2006
(0)
not funny. And that kid is a poser redneck. Which is worse than a regular redneck, if thats even possible.
May 31st, 2006
(0)
OLD.
May 31st, 2006
(0)
his neck is not even red
May 31st, 2006
(0)
LOL click, click, click, click.....its real easy man.
May 31st, 2006
(0)
Only steers and queers come from texas.
May 31st, 2006
(0)
5 because that man is hot.
May 31st, 2006
(0)
truth ftw
(0)
This is the exact same joke done for the hundreth time, only with a kid trying to look like a gay cowboy as the picture. I can't give this any sort of high score.
May 31st, 2006
(0)
King of the Hill FTW
May 31st, 2006
(0)
Boomhauer FTW
May 31st, 2006
(0)
$Texas. And boob sites
May 31st, 2006
(0)
yay!
(0)
5 for boomhauer
May 31st, 2006
(0)
(0)
ha! go to aol public discussion forums, and it's full of racist rednecks. it makes me laugh and angry at the same time. also, 5's all around
(0)
win
May 31st, 2006
(0)
Click-click-clclclclclclikit.
May 31st, 2006
(0)
king of the hill not funny, plus not a red neck, just a douche
May 31st, 2006
(0)
still picture you didnt even take gets a 1.
May 31st, 2006
(0)
and this audio clip is how old now
May 31st, 2006
(0)
and this audio clip is how old now
May 31st, 2006
(0)
and this audio clip is how old now
May 31st, 2006
(0)
pretty f*cking old + 3 reposts ago
May 31st, 2006
(0)
Not a funny picture at all.
May 31st, 2006
(0)
how is this top 15?
May 31st, 2006
(0)
Www.wcom me you and get dat uh da naked chicks on there man you go clickclickclickclick it's real easy man.
May 31st, 2006
(0)
I love that guy in the pics expression.
May 31st, 2006
(0)
hahahaahahahahahahhahahahH!!!!! XDXDXDXDXDXDXDXD!!!
May 31st, 2006
(0)
good to me
May 31st, 2006
(0)
Get a redneck picture...
May 31st, 2006
(0)
king of the hill is the f*cking best!!!