Drumming In The Nineties
Created on: June 5th, 2006
Drumming In The Nineties
Ronald visits a Drum Corps. Yeah I know, the syncing can seem a little off near the end of the track.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.98) 245 26 62

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 13,032

Inbound links:

views url
5 https://www.google.com/
4 https://m.facebook.com
4 https://www.facebook.com/
1 http://www.google.com/m?hl=en&gl=us&client=ms-android-verizon&source=android-browser-type&q=drumming+in+the+ninetees
1 http://m.facebook.com

Add a comment

Please login or register to comment.
June 5th, 2006
(0)
Yay for marching band.
June 5th, 2006
(0)
heh we are a different breed of geeks
June 15th, 2006
(0)
marching band = own
June 15th, 2006
(0)
That's pretty bad-asse.
June 17th, 2006
(0)
also, i'm gonna sponsor your site after while...but the top 4 were really really really close...so i hope you don't take it bad.
June 20th, 2006
(0)
Hah! That was awesome. VANGUARD!
July 2nd, 2006
(0)
Music is great, image is meh
July 10th, 2006
(0)
That is the best thing I have ever laid my eyes on. There needs to be more DCI YTMND's.
July 27th, 2006
(0)
very nice. I know the guy who wrote that battery feature.
October 1st, 2006
(0)
marching band ftw
December 25th, 2006
(0)
4 for making Running in the ninties sync with Double Beat, a sexy cadence in itself. -1 for image. Come on you coulda been more crative then that. Like you shouldve made ronald the disapearing phantom in Vanguard 89, that wouldve been funny. And it's not marching band, kids, its drum corps. Go Phantom Regiment.
December 25th, 2006
(0)
yes i know the corps in the site is SCV im just saying go Phantom
February 8th, 2007
(0)
Absolutely amazing.
February 8th, 2007
(0)
WOA WTF SCV PWNS
(0)
Haha, the old Camp Randall field with the astroturf all the other teams got hurt on. 5'd for Wisconsin. GO BADGERS!
February 9th, 2007
(0)
SCV FTW!
February 9th, 2007
(0)
Really needs a better/longer image.
February 10th, 2007
(0)
lol, SCU
February 10th, 2007
(0)
I can't read the sign Ronald is holding.
February 10th, 2007
(0)
HOLY SH*T! i cant believe they line up perfectly. quick, find a ytmnd related fad that lines up with electric wheelchair!
February 10th, 2007
(0)
hells yeah
February 11th, 2007
(0)
VANGUARD!
February 11th, 2007
(0)
Hurray for YTMNDCI!
February 11th, 2007
(0)
5 for Vanguard
February 11th, 2007
(0)
[ no comment neccesary]
February 11th, 2007
(0)
that mixes really well
February 12th, 2007
(0)
I love this
February 13th, 2007
(0)
haha, that song is actually so bad
February 13th, 2007
(0)
Sweet.
February 13th, 2007
(0)
YTMNDCI.....Shuko, you are a genius
February 13th, 2007
(0)
mmm... DCI FTW
February 13th, 2007
(0)
I'm in Color Guard. Automatic 5.
February 13th, 2007
(0)
'99 was in Madison? Nice either way.
February 13th, 2007
(0)
Marching Band + Running = 5
February 14th, 2007
(0)
LOOL
February 14th, 2007
(0)
DCI OWNS... nice mix.
February 14th, 2007
(0)
Haha... I think it's shocking how many YTMNDers have DCI roots. I would totally 5 this if you edited double beat so that it went with the song. (Perhaps cutting out the 12/8 section)
February 15th, 2007
(0)
Yes, YES!
February 15th, 2007
(0)
lol, I wish a show was accually like that. That'd be so kick ass.
February 15th, 2007
(0)
OMG dude, 5'd for DCI. I didn't realize anyone on YTMND knew what DCI was. Its scary how well they both line up. Perhaps do some more things like these, lining up cadences/warm-ups with fad songs.
February 15th, 2007
(0)
Wow, we're coming out of the woodwork. Shout out to my snareline peeps.
February 15th, 2007
(0)
5'd for... i d k its just awesome
February 15th, 2007
(0)
wow, this one exploded out of nowhere. I'm pleasantly surprised 1. By the amount of DCI response on YTMND, in just as surprised as the rest of you how many of us are into drum corps in some form or fashion 2. By the response of those being introduced to this world. This was a mash-up I made a while back last year, but now it's really starting to hit off. I have other DCI YTMND ideas but never finished them. I thought of making a PTKFGS version (OMG BD!) But when I beatmapped ditty, it doesn't really fit.
February 16th, 2007
(0)
AHAHAHAHAHAHAHAHA WIN! That's a 5 star for freaking DCI, good mix, and Vanguard.
February 16th, 2007
(0)
DCI is the sh*t man. Don't be surprised by that. Thats good stuff.
February 16th, 2007
(0)
THE BAND WILL NOW FORM A BLOB ON THE FIELD.
February 16th, 2007
(0)
SCV, f*ck yeah!!
February 17th, 2007
(0)
mushroom mushroom
February 17th, 2007
(0)
HOLY LORD YES. I had no idea any YTMNDers knew what Drum Corps was! Anyone else here actually march? Blue Devils Evil Bass '05, '06 baby.
February 18th, 2007
(0)
lol wisconsin?
February 18th, 2007
(0)
Awesome. More DCI sites would be awesomer.
February 18th, 2007
(0)
5 for DCI man, amazing stuff
February 19th, 2007
(0)
lul
February 19th, 2007
(0)
So someone finally did it. So glad that you're sharing DCI with YTMND. Fusion of awesome. SCV 89 FTW.
February 19th, 2007
(0)
DYEAH! it almost falls apart at the end. but who cares - great job with the mix! shame i'm almost a year late.
February 20th, 2007
(0)
nice
February 20th, 2007
(0)
Awesome mix.
March 26th, 2007
(0)
One of my favorite moves from one of my favorite shows. Nice how it lines up indeed.
March 26th, 2007
(0)
It's gotta be longer though. I mean that snake is f*cking awesome.
March 26th, 2007
(0)
This is especially awesome since we just had the SCV Birthday Dinner yesterday.
March 26th, 2007
(0)
nice
May 2nd, 2007
(0)
i love this site, the music is really good.