When I'm Sixty Four
Created on: June 17th, 2006
When I'm Sixty Four

Add a comment

Please login or register to comment.
June 17th, 2006
(0)
I like it, but hes turning 64 tomorrow.
June 17th, 2006
(0)
wow lollerzach howd u figure that out
(0)
5'd becuase i realized the connection earlier today
June 17th, 2006
(0)
5'd for timing...
June 17th, 2006
(0)
when I'm SIXTY FOURRRRR! OH MY GOD!!!!!
June 17th, 2006
(0)
f*ckin clever... :)
June 17th, 2006
(0)
He's 64 in England
June 17th, 2006
(0)
This is one of the stupidest ytmnd's ever. Anyone can do math. We were all thinking it; you were just the only one stupid enough to say it.
June 17th, 2006
(0)
I thought he was dead? ;o
(0)
someone needs to do one using the n64 kid. im not good enough 4 that
June 17th, 2006
(0)
Beatles lol
June 17th, 2006
(0)
Is he the one singing?
June 17th, 2006
(0)
OMG I'M SIXTY FOUR!!!!!! Ohhhhh myyyy GOOOOOOOOOOOOOOD!!!!!
(0)
clever3124231t5
June 17th, 2006
(0)
Wheres the NIN64 kid??? lol.. JK the answer to Paul's questions no. We do not need him and we will not feed him, that bastard harhar HAR! jk XD
June 17th, 2006
(0)
nice job. =D
June 17th, 2006
(0)
OMG (NINTENDO) 64!!!!!!!!!!!!!!!!!1
June 17th, 2006
(0)
i guess his last wife didn't need him. =(
June 17th, 2006
(0)
guess we'll see.
(0)
nice catch
June 17th, 2006
(0)
Happy Birthday, Sir Paul!
June 17th, 2006
(0)
By the way, I think Heather Mills answered a resounding "NO!"
(0)
64
(0)
Yes we will Mr. McCartney, yes we will. I've got a water dish and some kibble in the basement.
June 17th, 2006
(0)
June 17th, 2006
(0)
Wow, Paul and I share the same Birthday. Cool
June 17th, 2006
(0)
He should meet the N64 kid.
June 17th, 2006
(0)
I was just thinking the same thing when I heard about Heather Mills. Guess no one needs him now that he's 64, and he'll have to feed himself. :(
June 17th, 2006
(0)
lawlz at the last two keywords. Should've been the permanent replacement for the traditional birthday song. "We're gonna have a barbie party." *smiles*
June 17th, 2006
(0)
I was expecting the N64 kid.
June 17th, 2006
(0)
5 cause beatles are so damn kickass.
June 17th, 2006
(0)
when im SIXTY FOUR!!!! OHHH MYY GOOODD!! AHHHHHHH! YESS! YES!! YES!
June 17th, 2006
(0)
there is already some ytmnd mixing this song and n64 kid
June 17th, 2006
(0)
lol, he can answer his question now
June 17th, 2006
(0)
Oh man, awesome.
June 17th, 2006
(0)
A winner is you
June 17th, 2006
(0)
nice.
June 17th, 2006
(0)
OMG! McCartneys SIXTY FOURRRRRR!!!!!
June 17th, 2006
(0)
Ha, interesting. I suppose he gets the answer soon enough, huh?
June 17th, 2006
(0)
Nice tribute to a great man.
June 17th, 2006
(0)
You say it's birthday! (Ner ner ner ner NER NER ner ner, tch tch tch.) We're gonna have a good time!
June 17th, 2006
(0)
this is exactly what i expected...but 5'd for paul f*cking mccartney.
June 17th, 2006
(0)
And what a great 64th birthday he'll have. Going through a divorce, Michael Jackson owns all the rights to his songs, and the other living Beatle is the one on tour right now.
June 17th, 2006
(0)
beatles ftl
June 17th, 2006
(0)
thats what you get when you marry a chick with only one leg, amputees are concieted
June 17th, 2006
(0)
...great. And now every crappy news organization in the world is going to be going over this. It's 6/6/06 all over again.
June 17th, 2006
(0)
by the way legatojoe can go f*ck himself with a hot poker, or go back to listening to his linkin park cd's, beatles kick ass
June 17th, 2006
(0)
Tomorrow, but yes, I approve. :D
June 17th, 2006
(0)
Hah, I bet you've been waiting to make this YTMND for a very long time now...
June 17th, 2006
(0)
5'd for a cool observation and for doing it cleverly in non-fad form.
June 17th, 2006
(0)
"He's 64 in England" Congratulations for pwning everyone who thinks they're smart for saying you made it a day early.
June 17th, 2006
(0)
Wow he is the same age as that song he used to sing ha ha it is funny.
June 17th, 2006
(0)
This is cellent geniusness.
(0)
This isn't funny at all. mike-smith is right.
June 18th, 2006
(0)
Hooray old music legends!
June 18th, 2006
(0)
notable :)
(0)
Awwww man ^^
June 18th, 2006
(0)
Nope. Disguard LOL
June 18th, 2006
(0)
hey there.
June 18th, 2006
(0)
=)
(0)
Happy Birthday :)
June 18th, 2006
(0)
i hate the beatles
June 18th, 2006
(0)
How do you hate The Beatles?
June 18th, 2006
(0)
5 for the Beatles/Sgt. Peppers.
June 18th, 2006
(0)
holy f*ck he's 64 AND HE INCORPORATES IT INTO A SONG. THATS f*ckED UP. OMG.
June 18th, 2006
(0)
Please, someone make a McCartney N64 kid YTMND. Please. I would die a happy man.
June 18th, 2006
(0)
dude, maybe he just went back in time yesterday and made that song because he is like "IM STILL HERE PEOPLE", wanted some attention. Yes, that's it. Anyway congrats on making top15.
June 18th, 2006
(0)
Awesome.
June 18th, 2006
(0)
4d for McCartney, +1 for irony of his current marital status.
June 18th, 2006
(0)
I wonder if some idiot has remade this with the N64 kid yet.
June 18th, 2006
(0)
Oh I get it! He's 64 and he had a song about it.
June 18th, 2006
(0)
torchy john lennon is dead, not paul
June 18th, 2006
(0)
Heh, it's funny because they split up.
June 18th, 2006
(0)
Briwyant.
June 18th, 2006
(0)
No, I wouldn't say so.
June 18th, 2006
(0)
A fitting tribute to Paul.
June 18th, 2006
(0)
"i hate the beatles" -- just kill yourself now theblairman.
June 18th, 2006
(0)
Wow I'm going to be listening to that song all day now
June 18th, 2006
(0)
Awesome! A legitimite reason to have cake today!
June 18th, 2006
(0)
Someone's been planning this site for 30 years... I expected the "OHMYGOD SIXTYFOUUUUR" clip on this site, though I am pleasantly surprised.
June 18th, 2006
(0)
lol, took me a sec to realize it. Nice catch, made my day, even though my day started 20 minutes ago :P
June 18th, 2006
(0)
Well, since he just got divorced...I guess NOT.
June 18th, 2006
(0)
Quick thinking by you = five
June 18th, 2006
(0)
Haha, nice...didn't think about the time difference in England (or notice the date here). Sorry 'bout that.
June 18th, 2006
(0)
5 for Paul.. remaning Beatle... OH MY GOD! 64!! :P
June 18th, 2006
(0)
Needs more jokes on his single status.
June 18th, 2006
(0)
Did u remember all by urself? :P
June 18th, 2006
(0)
So I sit here, I wait for N64 kid, and, I GET NOTHING, YOU LOSE, GOOD DAY SIR!
June 18th, 2006
(0)
I like how EVERYONE wanted the N64 kid. Screw them, you don't need to conform to fads... someone else will do that... in like... 5 minutes.
June 18th, 2006
(0)
'5 for Paul.. remaning Beatle... OH MY GOD! 64!! :P' Ringo Starr died?
June 18th, 2006
(0)
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
June 18th, 2006
(0)
HAPPY BIRTHDAY PAUL MCCARTNEY
June 18th, 2006
(0)
someone PLEASE make one with nintendo64 sound in it!!!!
June 18th, 2006
(0)
Heather Mills needs a 200,000,000 divorce settlement a lot more.
June 18th, 2006
(0)
*Checks Calendar To Make Sense of YTMND* Bravo my Friend.... Bravo...
June 18th, 2006
(0)
Good timing. :O
June 18th, 2006
(0)
English Hummur fftw omfg11!
June 18th, 2006
(0)
Happy birthday, Paul.
June 18th, 2006
(0)
I Actually laughed at this
(0)
Happy Birthday Sir Paul McCartney :)
June 18th, 2006
(0)
Dear Paul: The answer is no. Your pal, Mass Culture.
June 18th, 2006
(0)
happy birthday to the man, nice ytmnd
June 18th, 2006
(0)
the answer is "no"
June 18th, 2006
(0)
+5 for something beatles related
June 18th, 2006
(0)
Ironic, she isn't still needing him or feeding him.
June 18th, 2006
(0)
The loop could be improved
June 18th, 2006
(0)
=D
June 18th, 2006
(0)
5 because someone had to do it
June 18th, 2006
(0)
LOL!
June 18th, 2006
(0)
we still need you paul!
June 18th, 2006
(0)
lol i wonder how long he waited to do this...since ytmnd was out maybe lol
June 18th, 2006
(0)
1's are obviously from Elvis fans
June 18th, 2006
(0)
Wait...
June 18th, 2006
(0)
5 cause I knew someone was ganna do this.
June 18th, 2006
(0)
omg now the facts are true!
June 18th, 2006
(0)
Good call
June 18th, 2006
(0)
Good question, but the answer is no. We don't need you, and we won't feed you. Sorry.
June 18th, 2006
(0)
Gotta love it. Love the Beatles
June 18th, 2006
(0)
WIN!
June 18th, 2006
(0)
That's so true.
June 18th, 2006
(0)
neither needed nor feeded
June 18th, 2006
(0)
Paul McCartney for Nintendo sixty FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRRRrrrr!
June 18th, 2006
(0)
June 18th, 2006
(0)
Someone already did the N64 kid remix http://whenimnintendosixtyfour.ytmnd.com/ (I know because I had the same idea)
June 18th, 2006
(0)
Nice
June 18th, 2006
(0)
How ironic.
June 18th, 2006
(0)
June 18th, 2006
(0)
insta 5 for paul havin my birthday!
June 18th, 2006
(0)
5'd for inspiration http://kid64profile.ytmnd.com/
June 18th, 2006
(0)
Beatles rock :D
June 18th, 2006
(0)
HAPPY BIRTHDAY PAUL!!!
June 18th, 2006
(0)
She won't need him, she divorced him a month ago fool!
June 18th, 2006
(0)
happy birthday Paul
June 18th, 2006
(0)
I thought it was going to be a SIXTY FOUR!!!!!! YTMND.
June 18th, 2006
(0)
Happy Birthday, Paul McCartny!
June 18th, 2006
(0)
Day early, but it'll be here tomorrow.
June 18th, 2006
(0)
Happy birthday paul :)
June 18th, 2006
(0)
we still need you paul
June 18th, 2006
(0)
Beatles are the best band ever.
June 18th, 2006
(0)
perfect!
June 18th, 2006
(0)
lol birthday
June 18th, 2006
(0)
5 since you didnt do the math out for the retards
June 18th, 2006
(0)
Happy 64th Birthday you f*ggot. I might have known my birth father if it wasn't for you.
June 18th, 2006
(0)
..okay?
June 18th, 2006
(0)
Awesome! A legitimite reason to have cake today! Well it's not like its father's day or anything.
June 18th, 2006
(0)
lol
June 18th, 2006
(0)
I'm going to stop feeding him.
June 18th, 2006
(0)
Happy Birthday to Paul :D
June 18th, 2006
(0)
Nice
June 18th, 2006
(0)
UNIVERSE TIER
June 18th, 2006
(0)
Nope. Nobody needs you. Sorry.
June 18th, 2006
(0)
-1 for not using the "64!" from N64 kid
June 18th, 2006
(0)
Happy Birthday Paul.
June 18th, 2006
(0)
somehow tie it in with Nintendo 64 kid and its faved.
June 18th, 2006
(0)
Woulda been nice..... if it were..... clever... somehow...
June 18th, 2006
(0)
the guys an *sshole. He threw a huge party for his wifes b-day a few years ago and had a cash bar. He's worth a billion dollars and couldn't spring for his guests to have free PBR!?!?!
June 18th, 2006
(0)
PAUL IS DEAD I TELL YA!!!!!
June 18th, 2006
(0)
Heeey its my birthday today too. that kicks a little *ss now dont it.
June 18th, 2006
(0)
He didn't add the Nintendo 64 kid because that's already been done, searth the above comments for it.
June 18th, 2006
(0)
Happy B day.
June 18th, 2006
(0)
the answer is apparantly no.
June 18th, 2006
(0)
Loop could've been longer and smoother.
June 18th, 2006
(0)
Holy crap, same b-day as me and I play bass :p
June 18th, 2006
(0)
Seriously, how long have you been waiting to make this?
June 18th, 2006
(0)
Dun dun duuuuuuun......
June 18th, 2006
(0)
happy birthday sir paul!
June 18th, 2006
(0)
THAT is observatory humor, everyone. Nice work.
June 18th, 2006
(0)
Happy birthday Sir Paul!
June 18th, 2006
(0)
the balogna is in the nest, the pastrami is recyclable.
June 18th, 2006
(0)
Nice, clean, cut, funny...a model YTMND. The other students could learn a thing or two from you.
June 18th, 2006
(0)
Happy Birthday!!
June 18th, 2006
(0)
Wow, I heard this all over radio and TV. You took an idea that had already been mass produced for "comedy" and made a lackluster ytmnd about it.
June 19th, 2006
(0)
five for paul, he'll always be my favorite
June 19th, 2006
(0)
Aparently the answer is no. http://paul64.ytmnd.com/
June 19th, 2006
(0)
Didnt he die yet?
June 19th, 2006
(0)
If Ringo is dead, this is gonna be an awfully weird tour: http://www.ringostarr.com/
June 21st, 2006
(0)
lol, win
June 29th, 2006
(0)
Yeah, I thought they'd all be dead by now too... shouldn't be too much longer, we're gonna stop feeding him...
July 2nd, 2006
(0)
Hehe, happy belated 64th birthday, Sir Paul McCartney!
July 3rd, 2006
(0)
This song=win
July 16th, 2006
(0)
Is he still fed?
July 18th, 2006
(0)
BEATLES FTW
August 20th, 2006
(0)
Ironically, his wife is leaving him, so it looks like she WON'T be feeding or needing him anymore.
August 23rd, 2006
(0)
haha i like it, i already knew that though
August 31st, 2006
(0)
put the full song on. It will still suck but you can at least hear a good song
September 3rd, 2006
(0)
lol, divorce.
September 10th, 2006
(0)
And his wife left him!