Things Are Looking Bad In Cosby's Basement
Created on: June 18th, 2006
Things Are Looking Bad In Cosby's Basement
Done in illustrator from scratch by looking at the indiana jones gif...Thanks to SirLemming for the cosby sounds.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.45) 1,123 123 164

View metrics:

today yesterday this week this month all time
3 1 5 0 53,072

Inbound links:

views url
318 http://knowyourmeme.com/memes/we-are-going-to-die
7 http://www.facebook.com/
7 https://www.facebook.com/
6 http://t.co/MBH3XzsvR3
5 http://pocketacespaintball.com/phpBB3/viewtopic.php?f=7&t=8

Add a comment

Please login or register to comment.
June 18th, 2006
(0)
TOP 5 PLEASE!
June 18th, 2006
(0)
nice one
June 18th, 2006
(0)
simply brilliant
June 18th, 2006
(0)
This really should have the Hulk music. Add Cosby sounds to that instead.
June 18th, 2006
(0)
incredible
June 18th, 2006
(0)
ROFL
June 18th, 2006
(0)
wow, good job on the image
June 18th, 2006
(0)
that's f*cked up. you're f*cked up.
June 18th, 2006
(0)
0_0 how the f*ck? I need to check out this illustrator program.
June 18th, 2006
(0)
That is SO WRONG... in all the right ways. XD Very clever use of that moment.
June 18th, 2006
(0)
Pulp Fiction FTW
June 18th, 2006
(0)
pulp fiction + IJ = insta 5, i would give more for the effort if i could
June 18th, 2006
(0)
nice
June 18th, 2006
(0)
MWA HA HA HA HA!
June 18th, 2006
(0)
O_O O_O O_O O_O O_O XD XD XD XD XD
(0)
nice
June 18th, 2006
(0)
wow, thats an awesome animation job!
June 18th, 2006
(-1)
What does this have to do with Cosby? Now I have to 4 this, I hope you're happy.
June 18th, 2006
(0)
BEST EVER
June 18th, 2006
(0)
lol, pokemon rape
June 18th, 2006
(0)
What the f*ck?!
June 18th, 2006
(0)
This should be #1 soon :P
June 18th, 2006
(0)
OH HELL NO.
June 18th, 2006
(0)
:( indeed.
June 18th, 2006
(0)
hahaha, priceless. Love it.
June 18th, 2006
(0)
nice drawing skills
June 18th, 2006
(-1)
? 0 for the joke, 5 for the effort/quality.
June 18th, 2006
(0)
this is pretty schweet
June 18th, 2006
(0)
Brilliant image, but I think Cosby should have been synced more with the song. But still, 5'd for the great animation!
June 18th, 2006
(0)
Pokerape masta
June 18th, 2006
(0)
use the sad hulk song instead (with cosby edits of corse)
June 18th, 2006
(0)
ftw
(0)
Cosby always wins, especially in dealing with pokemon.
June 18th, 2006
(0)
pikachu, i rape u
June 18th, 2006
(0)
OH SHIZZORS!!!
June 18th, 2006
(0)
How can even Cosby haters think this sin't at least worth a 3 or something.
June 18th, 2006
(0)
I tried using the hulk song, but it wasn't as funny. With the song associated with the pulp fiction scene, it makes it more apparent that Cosby is anally raping Squirtle.
June 18th, 2006
(0)
F*cking freaky funny, man!
June 18th, 2006
(0)
wow. sh*tload of effort, nice artwork, interesting remake of a solid ytmnd, plus pulp fiction comedy. bravo.
June 18th, 2006
(0)
i ROFL'd. "TOP 5 PLEASE!" agreed.
June 18th, 2006
(0)
pulp fiction song >>>>> hulk song
(0)
actually the song is Bring Out The Gimp/Comanche - Revels also add Ving Rhames saying "im pretty far f*cking from okay" haha
June 18th, 2006
(0)
Nice job with the type! and.. yknow... everything else.
June 18th, 2006
(0)
"How can even Cosby haters think this sin't at least worth a 3 or something." I'm a Cosby hater and I upvoted this and Cosby Bebop. But don't worry, i don't downvote Cosby sites for the hell of it.
June 18th, 2006
(0)
bill cosby-1, various pokemon-0!
June 18th, 2006
(0)
OMFG Top 5 no doubt.
June 18th, 2006
(0)
5'd for music
June 18th, 2006
(0)
oh no...
June 18th, 2006
(0)
8{
June 18th, 2006
(0)
NO NO NO NO NO I HATE this YTMND!
June 18th, 2006
(0)
thats great. :)
June 18th, 2006
(0)
It's the opposite of sucks... which is blows... wait
June 18th, 2006
(0)
Brilliant combo
June 18th, 2006
(0)
Ass rape
June 18th, 2006
(0)
wow, just wow
June 18th, 2006
(0)
Very nice
(0)
this isnt funny?
July 16th, 2007
(0)
Asking a question? Yes, it is funny. You're wrong.
June 18th, 2006
(0)
Loves IT!
June 18th, 2006
(0)
Brillant.
June 18th, 2006
(0)
This one needs to go straight to the top, I'm sorry.
June 18th, 2006
(0)
Genius.
June 18th, 2006
(0)
Cosby eats pokemon.
June 19th, 2006
(0)
High rating!!!, good work.
June 19th, 2006
(0)
Holy crap.
June 19th, 2006
(0)
Disturbing and lame. All at once.
June 19th, 2006
(0)
Butsecks = fun
June 19th, 2006
(0)
+5 for cat in gib suit. +5 for pulp fiction +5 for Indiana Jones.
June 19th, 2006
(0)
LOL!!! good image
June 19th, 2006
(0)
good work son
June 19th, 2006
(0)
cosby noooooooooooooooooo
June 19th, 2006
(0)
Wow, very well done.
June 19th, 2006
(0)
Really funnny.
June 19th, 2006
(0)
5'd for ball gag
June 20th, 2006
(0)
I love the animation. You deserve a medal for that alone.
June 20th, 2006
(0)
This is amazingly awesome
June 20th, 2006
(0)
lol
June 20th, 2006
(0)
WTF?!
June 20th, 2006
(0)
Unbelievably awesome on so many levels
(0)
woah your animating skills are way too much for me
June 20th, 2006
(0)
Whoa.
June 20th, 2006
(0)
lollercaust
(0)
Great image man. This is what YTMND's are supposed to be like.
June 20th, 2006
(0)
Good job
June 21st, 2006
(0)
5d for Pulp Fiction
(0)
Amzing.
June 21st, 2006
(0)
Nice animation.
June 21st, 2006
(0)
lmao pretty awesome
June 22nd, 2006
(0)
why is this not top 5?
June 22nd, 2006
(0)
Bring out the gimp. Gimps sleepin. Well, wake 'im up.
June 22nd, 2006
(0)
I am torn between 5 (for your hard work), and 4 (-1 because of disturbingness). I'll vote 4.51 by not voting.
June 22nd, 2006
(0)
awesome work
June 22nd, 2006
(0)
June 22nd, 2006
(0)
o_O
(0)
Wasn't this done already??
(0)
Not funny much, but I appreciate the effort and creativity
June 22nd, 2006
(0)
WINNAR
June 22nd, 2006
(0)
a new favorite
June 23rd, 2006
(0)
LOLOLOLOLOLOL
June 23rd, 2006
(0)
ROFL
June 24th, 2006
(0)
omg your twisted
June 25th, 2006
(0)
f*cking awesome!
June 26th, 2006
(0)
Original animation? 5 plz.
June 26th, 2006
(0)
pulp fiction + original image + cosby = WIN!!!!!
June 27th, 2006
(0)
He's going zip zop zoobity bop?!?
June 27th, 2006
(0)
Dude- I'm crying from laughing so hard... Thank you.
June 28th, 2006
(0)
a winner is you
June 28th, 2006
(0)
BRB. Calling PETA.
June 28th, 2006
(0)
+5 for effort. -1 for Pikachu's tail poking out from underneath the foreground layers at the end of the animation. +1 for the good design taste to avoid a black background.
June 28th, 2006
(0)
GOOD MUSIC CHOICE
June 29th, 2006
(0)
AWESOME
June 30th, 2006
(0)
oh my god! that's so BAD! I've never seen such a SAD PIKACHU! XD
July 1st, 2006
(0)
Wake up the gimp, zip zop zoobity bop
July 2nd, 2006
(0)
Pulp fiction assrape music ftw
July 2nd, 2006
(0)
XD! WIN!
July 3rd, 2006
(0)
How did i miss this YTMND for so long. This is f*cking incredible. Don't change the music, man, it's perfect. Fav'ed.
July 3rd, 2006
(0)
lime
July 3rd, 2006
(0)
wowx0rz
July 4th, 2006
(0)
cuz my toe nails r long
July 7th, 2006
(0)
why god
July 9th, 2006
(0)
(0_0)
July 9th, 2006
(0)
Nice - Indy, pokemon, cosby, and pulp fiction references
July 10th, 2006
(0)
BRILLIANT! Lmao!
July 11th, 2006
(0)
+5 for pokeball gag.
July 12th, 2006
(0)
I LOL'ed hard
July 12th, 2006
(0)
Awesome. A true classic.
July 13th, 2006
(0)
lol, pulp fiction
July 15th, 2006
(0)
I get it. Pulp Fiction!
(0)
5'ed for psyduck!
(0)
July 26th, 2006
(0)
Just wait till Ash comes in with a katana and slices his *ss up.
July 27th, 2006
(0)
you fail, please try again ^_^
August 4th, 2006
(0)
wha...?
August 4th, 2006
(0)
LOL, Nicely done. But that is totally sick, wrong and sad. D:. Went from a 5 to 3.
August 4th, 2006
(0)
Pulp Fiction. Instant 5.
August 5th, 2006
(0)
August 5th, 2006
(0)
=^_^=
August 7th, 2006
(0)
Best use of Pokemon ever. Pokeball as gag=5.
August 8th, 2006
(0)
Quite possibly one of the gayest things I've ever seen.
August 11th, 2006
(0)
LMFAO! Brilliant! 5 for you!
August 13th, 2006
(0)
This is beyond incredible.
August 14th, 2006
(0)
*applause*
August 15th, 2006
(0)
whoa whoa. hang on... indiana jones, pulp fiction, pokemon AND cosby? jesus! i'll give that a five just for the sake of it!
August 15th, 2006
(0)
lolololololol
August 19th, 2006
(0)
lol bondage!
August 26th, 2006
(0)
brilliantly illustrated
August 26th, 2006
(0)
5 for the Gimp Theme
August 30th, 2006
(0)
damn boy, you sure did a very good job of this, fav.
September 1st, 2006
(0)
five for awesome illustrator skillz
September 4th, 2006
(0)
5'd for that cat with the ball strap pokeball thing.
September 7th, 2006
(0)
Awesome! Great job. *applause*
September 7th, 2006
(0)
lol
September 10th, 2006
(0)
Brilliantly disturbing, I fail to see how this wasn't more popular.
March 4th, 2007
(0)
Wow, great job with the image. Must've taken you a while.
May 31st, 2007
(0)
"Now you'll just sit here and enjoy it!" "Squirtle squirt!"
June 23rd, 2007
(0)
Awesome image; of course, the animation could be cleaned up, but that's nitpicky of me, so I'm a-votin' 5. Paired up with the music, it's so surreal and disturbing, I can't help but laugh.
July 22nd, 2007
(0)
OHMAGAWISAVU *pulls out gameshark* but seriously though, D*mn N*gga!
July 23rd, 2007
(0)
BRB PETA
October 13th, 2007
(0)
This's gotta be the best combination of fads in YTMND.
November 7th, 2007
(0)
Pokéball gag = 5
May 10th, 2008
(0)
Niiicee!
September 7th, 2008
(0)
Does......Meowth......look......like..... a bitch!!!!???
June 17th, 2009
(0)
Godlike thanks from the bottom of my heart for producing the images in my mind right now. You have them.
November 2nd, 2009
(0)
HAR!HAR!HAR!HAR!