tribute to a legend
Created on: June 20th, 2006
tribute to a legend
happy belated birthday, paul.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.25) 1,319 148 345

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 2 0 0 38,434

Inbound links:

views url
32 http://www.reddit.com/r/todayilearned/comments/185m87/til_when_l
4 https://www.facebook.com/
3 http://www.stumbleupon.com/su/
2 http://www.facebook.com/
1 http://t.co/Du6qZTp

Add a comment

Please login or register to comment.
<< 1 2 >>
June 20th, 2006
(-1)
Awwww, cmon, it was perfect until the end. lol. Still a five :)
May 2nd, 2009
(0)
I was ready to give it a 2 til the end
June 20th, 2006
(0)
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA ending made it. Hilarious
June 20th, 2006
(0)
Wow, way too long for the punchline. Also, McCartney before 1970: awesome. McCartney after 1970: f*cking sucks.
June 20th, 2006
(0)
this 5 you take?
(0)
i smiled
June 20th, 2006
(0)
winnar
June 20th, 2006
(0)
This'll be stuck in my head for a while. :)
June 20th, 2006
(0)
lol genius
June 20th, 2006
(0)
sigh - http://whenimnintendosixtyfour.ytmnd.com/
June 20th, 2006
(0)
Haaaahahaha, good jaerb.
June 20th, 2006
(0)
didn't see that coming...lol nice
June 20th, 2006
(0)
also the nedm is so pointless. what the hell.
June 20th, 2006
(-1)
It was good until the end
May 2nd, 2009
(0)
It was good at the end
June 20th, 2006
(0)
rofl
June 20th, 2006
(0)
When I'm NINTENDO 64
June 20th, 2006
(0)
Wonderful.
June 20th, 2006
(0)
the 100th time this has been done
June 20th, 2006
(0)
ooo no dice, grandma.
June 20th, 2006
(0)
^ the 100th time...did you not go through the whole thing. lol also NEDM
June 20th, 2006
(0)
1 for throwing in NEDM unnecessarily and then not playing coburn afterwards.
June 20th, 2006
(0)
Hah...that was unexpected. I'd have liked to see a solely McCartney tribute site though.
June 20th, 2006
(0)
Ending made it meh but 5 anyway
June 20th, 2006
(0)
The end made this a friggin' 5!
June 20th, 2006
(0)
It was pleasurable until the screaming and overused fads.
June 20th, 2006
(0)
yeah, play the NEDM music right when he does the NEDM and i'll five it
June 20th, 2006
(0)
Good jorb.
June 20th, 2006
(0)
ahahah
June 20th, 2006
(0)
f*ck all the haters, jesus christ, id give this like a million
June 20th, 2006
(0)
Legendary indeed.
June 20th, 2006
(0)
5 for NEDM.
June 20th, 2006
(0)
xD
June 20th, 2006
(0)
http://batmanwhoareyou.ytmnd.com/
June 20th, 2006
(0)
hahahahah 5.
June 20th, 2006
(0)
June 20th, 2006
(0)
Saw it coming, awesome still
June 20th, 2006
(0)
You are fived.
(0)
-1 for nedm -1 because it's been done. +3 for nice sync though!
(0)
5'd for the surprise and 5'd for 64 years of McCartny
June 21st, 2006
(0)
LOL
June 21st, 2006
(0)
lol it rhymes
June 21st, 2006
(0)
rofl, you made me lol
June 21st, 2006
(0)
surprise twist ftw
June 21st, 2006
(0)
OH MAN SO GREAT ON SO MANY LEVELS!
June 21st, 2006
(0)
HAHAHHAAAAAAA
June 21st, 2006
(0)
oh my yes
June 21st, 2006
(0)
oh wow this caught me off guard i lol'd.
June 21st, 2006
(0)
Wow, way to completely ruin a good concept. NEDM blows.
June 21st, 2006
(0)
I was waiting for a YTMND like this. It came, I saw, it kicked my ass!!!!! 5! and my new favorite.
June 21st, 2006
(0)
lol for a second I thought McCartney was dead and I hadn't heard about it yet. After all, I get most of my news from YTMND.
June 21st, 2006
(0)
5'd for Blackalicious.
June 21st, 2006
(0)
Great song, great man, great console, GREAT CAESAR'S GHOST~~~!!!!11
June 21st, 2006
(0)
boner, this will make top tomorrow, good addition of NEDM on PCP!
June 21st, 2006
(0)
lol gooodone
June 21st, 2006
(0)
Nintendo ULTRA 64!
June 21st, 2006
(0)
Lol, Bonerson.
June 21st, 2006
(0)
NICE lol
June 21st, 2006
(0)
f*ckin cool
June 21st, 2006
(0)
Happy Cat is glad because he lives in a yellow submarine.
June 21st, 2006
(0)
0mG
June 21st, 2006
(0)
out of sync, done before, unnecessary NEDM.
June 21st, 2006
(0)
FIVED & FAVED lol, pointless NEDM
June 21st, 2006
(0)
phew, i was beginning to think that it was an actual tribute
June 21st, 2006
(0)
I don;t get it
June 21st, 2006
(0)
beatles suck so does this ytmnd
June 21st, 2006
(0)
Oh. My. Sweet. Jesus, lol. This deserves a 6. Perfect comedic timing.
June 21st, 2006
(0)
Predictable, but I liked it.
June 21st, 2006
(0)
1 for N64 kid
June 21st, 2006
(0)
64 and no-one to blow
June 21st, 2006
(0)
Woohoo5241 before his comment here - sh*tty. Woohoo5241 after his comment here - sh*ttier.
June 21st, 2006
(0)
good work
June 21st, 2006
(0)
Wow... Nice. I thought it was a good clean tribute (18th June)... but I lol'd.
June 21st, 2006
(0)
i c wat u did thar
(0)
unexpected
June 21st, 2006
(0)
lmao that's perfect.
June 21st, 2006
(0)
I was about to give this a 1 for being some gay beatles memorial but then 3
June 21st, 2006
(0)
Would have been an awesome tribute to Paul had you not thrown in 64 and NEDM...3'd
June 21st, 2006
(0)
right on
June 21st, 2006
(0)
well there isnt anything legendary about mccartney or the beatles (overrated to the maximum input). you switched it up at the end put im no nedm fan so DENIED
June 21st, 2006
(0)
lmao...
June 21st, 2006
(0)
lol NEDM was over killing it XD
June 21st, 2006
(0)
June 21st, 2006
(0)
LOL NEDM
(0)
Saw it coming. Still, good job.
June 21st, 2006
(0)
AHAHAHAHAHAH!!!!
June 21st, 2006
(0)
hahahhaha
June 21st, 2006
(0)
f*ckING FIVE
June 21st, 2006
(0)
Uh... Marth? Did you just say there's nothing legendary about the beatles? here is just one fact that proves you wrong: Over one billion records sold.
June 21st, 2006
(0)
LOOOOOL
June 21st, 2006
(0)
goldeneye FTW...+banjo kazoie
June 21st, 2006
(0)
That is classic random humour at its best.
June 21st, 2006
(0)
good idea but you gave away the ending with the address . . .
June 21st, 2006
(0)
lol you really caught me off guard
June 21st, 2006
(0)
HAHA and a good song.
June 21st, 2006
(0)
Bad jokes shouldn't take this long.
June 21st, 2006
(0)
lolz
June 21st, 2006
(0)
ahahahaha ending was freaking awesome!!! Don't mind the nay-sayers.
June 21st, 2006
(0)
roffle iron
June 21st, 2006
(0)
The end made it
June 21st, 2006
(0)
f*cking awesome. 5'd and fav'd.
June 21st, 2006
(0)
NEDM gets this an auto 1. Sorry.
June 21st, 2006
(0)
great until the end....
June 21st, 2006
(0)
mint
June 21st, 2006
(0)
LOL That's the best thing ever, I fell out of my chair and got skewered through the ribs, but it was worth it!
June 21st, 2006
(0)
NINTENDO 64!!
June 21st, 2006
(0)
lol well done my friend
June 21st, 2006
(0)
June 21st, 2006
(0)
lmao
June 21st, 2006
(0)
Could have been good, but the ending sucked.
June 21st, 2006
(0)
+2 for ending. btw, Paul sux
June 21st, 2006
(0)
OHHH MY GOD!
June 21st, 2006
(0)
needs nedm music
(0)
Thought you were serious...kind of expected a screamer at the end, but I cried in hysterics.
June 21st, 2006
(0)
I KNEW IT! but that's why I love it. 5 on head kthx
June 21st, 2006
(0)
5 for you sir...NEDM and all.
June 21st, 2006
(0)
Awesome
June 21st, 2006
(0)
I so didn't see that coming, lol.
June 21st, 2006
(0)
really good concept but get rid of pointless NEDM
June 21st, 2006
(0)
Ahh, I was thinking about doing something like that. Good work. NEDM is always good :P (I know I'm gonna get shot for that one)
June 21st, 2006
(0)
This is the YTMND of the week!
June 21st, 2006
(0)
Thank you for that; I hate McCartney...
June 21st, 2006
(0)
Remote controlled car!
June 21st, 2006
(0)
f*cking great, that is
June 21st, 2006
(0)
As far as consoles go, I hated the N64...but this is undeniably good stuff.
June 21st, 2006
(0)
The "When I'm 64" thing with the Nintendo 64 kid had been done in the past (forgive me for not remembering the URL), but this was a much better presentation of it. If only the URL for your YTMND didn't have "n64" in it, it might be even more surprising. In any case, though, this is a great YTMND... Good work!
June 21st, 2006
(0)
i love you
June 21st, 2006
(0)
HAHAHAHAHAHA, It looked really well made, and then the nintendo 64 totally suprised me and the nedm. amazing
June 21st, 2006
(0)
Totally unexpected, make me lol, 5.
June 21st, 2006
(0)
5 for unexpected
June 21st, 2006
(0)
the end made me jump a little, roofles
(0)
fix the N64 sound.
June 21st, 2006
(0)
HAHHAHAHAHAHAHAHAH. hah win. fav
June 21st, 2006
(0)
Holy crap LOLIRL WTF
(0)
WHEN I'M NINTENDO 64. Winner.
June 21st, 2006
(0)
HOLY sh*t THAT MADE ME LAUGH SO HARD IM CRYING
June 21st, 2006
(0)
OMG! I thought this was going to be so lame. I lol'd at the end.
June 21st, 2006
(0)
lol, Happy Cat
June 21st, 2006
(0)
XDDDD Wasn't expecting that. Good job!
June 21st, 2006
(0)
fails for NEDM
June 21st, 2006
(0)
forget the chapstick...
June 21st, 2006
(0)
OMG!!!!!!!!
June 21st, 2006
(0)
OMG I don't think I've ever laughed this hard at a YTMND EVER.
June 21st, 2006
(0)
this would have been a 5 but NEDM is ghey
June 21st, 2006
(0)
bettles blow
June 21st, 2006
(0)
you anger me quite so
June 21st, 2006
(0)
absolutely cunning!
June 21st, 2006
(0)
unecessary NEDM
June 21st, 2006
(0)
The music and the images put me into a calm mood... and then came the NINTENDO 64 to make me jump out of that calm.
June 21st, 2006
(0)
YES! I knew this was coming! But I didn't know it would be this good!
June 21st, 2006
(0)
rofllll
June 21st, 2006
(0)
Didn't it coming and literally made me lol. Made of win. 5 + Fave.
June 21st, 2006
(0)
LOL! I love you.
June 21st, 2006
(0)
hahahahahha
June 21st, 2006
(0)
Ha. At first I was thinking - sure, he had a birthday but shouldn't they at least wait until he's dead to do a tribute...
June 21st, 2006
(0)
Anyone who downvotes this doesn't have a soul. Rock on man ;)
June 21st, 2006
(0)
nedm is not funny.
June 21st, 2006
(0)
F4G1 $H0RT F17M
(0)
haha nice
June 21st, 2006
(0)
I knew to 1 this ever since I saw "f*ggyson and f*gstein present". We knew you presented it f*g, we can read site info. BTW Beatles are gay
June 21st, 2006
(0)
Would have been 5 without NEDM.
June 21st, 2006
(0)
um... okay.
June 21st, 2006
(0)
NEDM warrants a 5 from me, but even without it, it would still warrant a 5 from me.
June 21st, 2006
(0)
WOW! I totally did not expect that. It was a nice tribute, and then SWERVE~! That was excellent.
June 21st, 2006
(0)
wait is he singing more on the left channel? it sounds like he's on my left lol
June 21st, 2006
(0)
LOL GJ ROFLZ
June 21st, 2006
(0)
TOTALLY UNEXPECTED HUMOR!
June 21st, 2006
(0)
http://whenimnintendosixtyfour.ytmnd.com/
June 21st, 2006
(0)
OMG, never even saw that coming, thought it was just a gay McCartney tribute. Happy cat talking completed that.
June 21st, 2006
(0)
I lol'd out loud.
June 21st, 2006
(0)
NEDM cat = Auto-5!
June 21st, 2006
(0)
the balogna is in the nest, the pastrami is recyclable.
June 21st, 2006
(0)
-1 for NEDM
(0)
take your 5.
June 21st, 2006
(0)
Will you still need me, will you still feed me, NINTENDO 64! Pure genius. Nice addition of NEDM as well. Win.
(0)
zOMG THAT WAS AWESOME!!!!!11111!!!!Q1!!!!!!Q1!1one!!!~!!!ONE
June 21st, 2006
(0)
HAH@@@!! :)
June 21st, 2006
(0)
The images went faster than the song. D:
June 21st, 2006
(0)
haha that went from great to ridiculously amazing, was not expecting that, gg
June 21st, 2006
(0)
Almost a five, until you ruined it. f*g.
June 21st, 2006
(0)
the best one my friend!! hahaha enjoy yrou fives.. :D
June 21st, 2006
(0)
i expected it.
June 21st, 2006
(0)
http://ripsirpaul.ytmnd.com/
June 21st, 2006
(0)
man, people need to quit their stupid bitching: "1 for throwing in NEDM unnecessarily " , " 1 for N64 kid". JUST SHUT THE f*ck UP ALREADY. IF YOU DON'T LIKE IT, JUST DON'T COMMENT
June 21st, 2006
(0)
genious
(0)
nice surprise ending
June 21st, 2006
(0)
Really diden't find it funny
June 21st, 2006
(0)
Been done but still funny
June 21st, 2006
(0)
good twist
June 21st, 2006
(0)
wtf rofl
June 21st, 2006
(0)
Haha, surprise!
June 21st, 2006
(0)
I was about to 1 it for the already-been-made stupid joke... the ending definitely was not expected.
(0)
It was good. NEDM knocks a star off though. The N64 gag was good though.
June 21st, 2006
(0)
awesome ending! OH MY GAAAWWWWWD!
(0)
That was f*cking stupid. :)
June 21st, 2006
(0)
did not see it coming
June 21st, 2006
(0)
OMG that had me laughing so hard. lol
June 21st, 2006
(0)
LOL! XD
June 21st, 2006
(0)
completely unexpected
June 21st, 2006
(0)
wow. i thought it was an honest tribute
June 21st, 2006
(0)
wow.
June 21st, 2006
(0)
the ending done it, yeah
June 21st, 2006
(0)
LOLZORS LOLZORS!
June 21st, 2006
(0)
Was not expecting that at all. I almost fell out of my seat. ;)
June 21st, 2006
(0)
I totally did not see that coming. Props be unto thou.
June 21st, 2006
(0)
well done sir. a 5 indeed.
June 21st, 2006
(0)
Lol?
June 21st, 2006
(0)
YOU WINNNNNN
June 21st, 2006
(0)
Been done a million times.
June 21st, 2006
(0)
haha I loled
June 21st, 2006
(0)
Failed =[
June 21st, 2006
(0)
Woah... wasn't expecting to hear that. rofl.
June 21st, 2006
(0)
Sorry, not funny.
June 21st, 2006
(0)
WOW
June 21st, 2006
(0)
unexpected.
June 21st, 2006
(0)
That f*cking pwned. You have just RAISED THE BAR! (+35 Exp.)
June 21st, 2006
(0)
When I'm NINTENDO SIXY FOUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111
June 21st, 2006
(0)
Hahaha, I imagined it will have to do with the N but never expected it to turn out like that.
June 21st, 2006
(0)
(^o^)
June 21st, 2006
(0)
It was coming! Great one!
June 21st, 2006
(0)
nedm and n64 ruined a ytmnd for once
(0)
I love it!!!
June 21st, 2006
(0)
I'm glad this wasn't really about Paul McCartney. Anything related solely to the Beatles or Lennon or McCartney gets a 1.
June 21st, 2006
(0)
It is a legendary console! Even if it's the time where I experienced the most with games, because of the 3D, the SNES still reign supreme imo.
June 21st, 2006
(0)
I don't know if it's just me, but the sync on it is way off. Very good idea, though, and well-played from what I saw. I'll leave you a five, but please...fix the sync. :(
June 21st, 2006
(0)
YAY!
June 21st, 2006
(0)
nearly fell out of my chair... 5/5ed
June 21st, 2006
(0)
+5 for genius Nintendo 64 cameo -1 for out-of-place NEDM
June 21st, 2006
(0)
AN N64!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~NEDM
June 21st, 2006
(0)
hahahaha, i clapped anf rofl'd
June 21st, 2006
(0)
REMIX!
June 21st, 2006
(0)
LOL!
June 21st, 2006
(0)
holy sh*t I didnt see that coming
June 21st, 2006
(0)
(0)
no need for Nedm but oh my gosh, NINTENDO 64! hahahaha hahahhahahahahahahahah. fav'd
June 21st, 2006
(0)
LMAO
June 21st, 2006
(0)
saw it coming, still made me laugh.
June 21st, 2006
(0)
some points lost because it's been done before, some points retained because this was done well
June 21st, 2006
(0)
I was going to say you were late, but nevermind 5
June 21st, 2006
(0)
LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I laughed so f*cking hard, hahahaha.
June 21st, 2006
(0)
1* for dying in the reverse order of value + 4* for dying in 1966 5*!
June 21st, 2006
(0)
It would have been good without the surprise ending however the surprise was funny. For some reason I give this a 5
June 21st, 2006
(0)
ahaha.. that got better real fast
June 21st, 2006
(0)
lol, i kinda saw this coming
June 21st, 2006
(0)
meh
June 21st, 2006
(0)
I haven't laughed that hard at a YTMND in a looooooonnnngg time. Totally blindsided.
June 21st, 2006
(0)
it just got better and better
June 21st, 2006
(0)
5 5 5 5 5
June 21st, 2006
(0)
I chuckled.
June 21st, 2006
(0)
This was awesome. Until NEDM appeared. I was laughing too.
June 21st, 2006
(0)
was not expecting that
<< 1 2 >>