emot-liukang.gif
Created on: January 20th, 2005
emot-liukang.gif

Add a comment

Please login or register to comment.
April 20th, 2005
(0)
ahahaha
June 11th, 2005
(0)
gr8 site that liu kang move is so funny and so is the sound
June 12th, 2005
(0)
hahaha!
June 22nd, 2005
(0)
Yikes.
June 23rd, 2005
(0)
the random factor is strong with this one
June 23rd, 2005
(0)
i got a laugh out of it
June 23rd, 2005
(0)
YOUAREN'TTHEONLYONEWITHA what?
June 23rd, 2005
(0)
i dont get it
(0)
LOL
June 23rd, 2005
(0)
YOU'RETHEONLYONEWITHAVAILABLEBOT? YOUAREN'TTHEONLYONEWITHAFILLABLEBUTT? YOU'RETHEONLYONEWITHAFILLABLEBUTT!
June 23rd, 2005
(0)
Randomness +2 ftw
June 23rd, 2005
(0)
lol
June 23rd, 2005
(0)
wtf?
June 23rd, 2005
(0)
hehehe
June 23rd, 2005
(2)
YOUR THE ONLY ONE WITH THE DILDO IN THE BUTT.
June 23rd, 2005
(0)
Lmao.
June 23rd, 2005
(1)
http://liukangliukang.ytmnd.com i believe you were beaten :(
June 23rd, 2005
(0)
Good, funny but really only funny the first time around.
June 23rd, 2005
(0)
What the hell?
June 23rd, 2005
(0)
ARGH! I splurted out my coffee! LMAO, superb!
June 23rd, 2005
(0)
HAHAHA wtf
June 23rd, 2005
(0)
This version > Giggity version. Liu Kang sounds ftw.
June 23rd, 2005
(0)
HE IS JUMPING FROM GIF TO GIF!1111111
(0)
5
June 23rd, 2005
(0)
Very clever. Better sound would make this a 5.
June 23rd, 2005
(0)
yay! bicycle kick!
June 23rd, 2005
(0)
Haha, awesome...
June 23rd, 2005
(0)
insane
June 23rd, 2005
(0)
you win sir!
June 23rd, 2005
(0)
Waffle status: over r0ffl3d.
June 23rd, 2005
(0)
What the f*ck...
June 23rd, 2005
(0)
YOU"RE THE ONLY ONE WITH A DURABLE BOX
June 23rd, 2005
(0)
he says; you're the only one with a dildo buba! hahahah
June 23rd, 2005
(0)
or butt could be also :P
June 23rd, 2005
(0)
do you....have stairs in your house?.....(giggle)
April 10th, 2007
(0)
very manly, krieg
June 23rd, 2005
(1)
GOON ALERT. ALL GOONS REPORT TO THIS COMMENT SECTION FOR AN IMMEDIATE GOONMEET.
June 23rd, 2005
(0)
what
June 23rd, 2005
(0)
Goon Goons
June 23rd, 2005
(0)
haha, nice!
June 23rd, 2005
(0)
you're the only one with the corn that will pop
June 23rd, 2005
(0)
DEAR RICHARD BAN ME :cawg:
June 23rd, 2005
(0)
nine-eleven.ytmnd.com
June 23rd, 2005
(-1)
sucks so bad
June 23rd, 2005
(0)
awesome
June 23rd, 2005
(0)
the way its looped that he keeps going all the way across is awesome lol
June 23rd, 2005
(0)
Today , luikang decides to bicicle kick the Tv.
June 23rd, 2005
(0)
Funny. But not that much.
June 23rd, 2005
(0)
emot-eng101.gif will always be king, but this was funny.
June 23rd, 2005
(0)
Liu Kang rules.
June 23rd, 2005
(0)
HAHAHA! 5!
June 23rd, 2005
(0)
gb2ytmnd
June 23rd, 2005
(0)
Cute.
June 23rd, 2005
(0)
That makes one is great! l0l I would have put some music to that and it would be 5/5
June 23rd, 2005
(0)
hahah wtf
June 23rd, 2005
(0)
OMG HE'S BREAKING THE FOURTH WALL!!!
June 23rd, 2005
(0)
OMFG he defies the image tiles!
June 24th, 2005
(0)
ZOMG HE DEFIES THE LAWS OF GIFS!11!1one!1
June 24th, 2005
(0)
o_O Amazing.
June 24th, 2005
(1)
we need ytmnds with him randomly bicycle kicking stuff
June 25th, 2005
(0)
I heard "you're the only one with a gullible butt"...whatever the hell that is.
June 25th, 2005
(0)
Ahaha it's liface
June 26th, 2005
(-1)
You can obviously see where the person moves down a bit when the picture restarts. Failure
June 27th, 2005
(0)
ok blizzard, you make a ytmnd then. see if you can make it better.
June 27th, 2005
(0)
Doesn't compare with some of the other one's up here.
June 29th, 2005
(0)
GOON ALERT? Oh snap, this is related to SA, isn't it? 5/5 fo' sho' then.
July 2nd, 2005
(0)
lol wtf
July 10th, 2005
(0)
ok... thats f*cking magical
July 18th, 2005
(0)
Hysterical. *hi-five*
July 29th, 2005
(0)
Gotta love it when YTMND breaks the fourth wall. And it does sound like what Jae said. "you're the only one with a dildo buba"
August 29th, 2005
(0)
X frickin' D
September 11th, 2005
(0)
WTF? xD
April 17th, 2006
(0)
+4 for sound
April 7th, 2007
(0)
You're the only one with a devil of a butt?
April 10th, 2007
(1)
Is that the actual sound from Liu Kang doing the bicycle kick? I swear it sounds like "You're the only one with a deal of a butt."
April 12th, 2007
(0)
Uh...
May 5th, 2007
(0)
quality site here
May 5th, 2007
(0)
YOU'RETHEONLYONEWITHAVAILABLEBOT? YOUAREN'TTHEONLYONEWITHAFILLABLEBUTT? YOU'RETHEONLYONEWITHAFILLABLEBUTT!