Ghostbusters Address Congress
Created on: June 29th, 2006
Ghostbusters Address Congress

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.24) 650 61 122

View metrics:

today yesterday this week this month all time
1 0 0 0 31,498

Inbound links:

views url
797 http://knowyourmeme.com/memes/x-addresses-congress
10 http://knowyourmeme.com/memes/chunk-addresses-congress
7 http://www.google.com/reader/view/?tab=my
4 https://www.google.com/
4 http://www.nwnravenloft.com/forum/index.php?topic=3690.1650

Add a comment

Please login or register to comment.
June 29th, 2006
(1)
fix the loop...its too fast.
June 29th, 2006
(0)
Nice edit!
June 30th, 2006
(0)
Rawk.
June 30th, 2006
(0)
Badass. you win. favorite. just fix the sound.
June 30th, 2006
(0)
richard, did you get this idea today while watching mars attacks? i watched it a few hours ago!
(0)
oh nice like a cock in my ass
June 30th, 2006
(0)
this is awesome but of course all the f*cking stealth downvoters and their alts that want their site to be #1 got to it fast
June 30th, 2006
(0)
You WIN. Good DAY Sir!
(0)
sync it
June 30th, 2006
(0)
Seriously the best ever congress ytmnd.
(0)
lol great frakking idea.
June 30th, 2006
(0)
very nice, maybe its just me but it seems out of sync
June 30th, 2006
(0)
Proper english would be 'Ghostbusters Address Congress'. But yeah they need to do it :P.
June 30th, 2006
(0)
Btw, I was referring to the extermination of congress. Blah, just saw Superman, was 3 rows from the screen and I'm having seizures now :P. So I can barely think or type for the matter.
June 30th, 2006
(1)
Gif is way too fast. It ends before they even start talking about whatever the hell they're supposed to be shooting.
June 30th, 2006
(0)
Oops.
June 30th, 2006
(0)
Me Gusta.
June 30th, 2006
(0)
lol nice
June 30th, 2006
(0)
Beautiful! Just fix the sync and it'll be perfect!
June 30th, 2006
(0)
creative use of the Congress fad.
June 30th, 2006
(0)
It's a six pack of win.
June 30th, 2006
(0)
It looks fine in firefox-- but has problems in MS Explorer.. trying to fix it..
June 30th, 2006
(0)
ACtually, I'm using firefox and I've tried "re-syncing/loading" 5 or 6 times.. hasn't worked once for me.
June 30th, 2006
(0)
win win win win win win win win win win win win win win win win win win
June 30th, 2006
(0)
Going to sleep on it-- can't seem to make it work properly in MSIE..
June 30th, 2006
(0)
fix sound but nice edit
June 30th, 2006
(0)
fix loop. You know you can.
June 30th, 2006
(0)
hahahaha Good show
June 30th, 2006
(0)
woohoo
June 30th, 2006
(0)
best ytmnd ever
June 30th, 2006
(0)
if i bust out firefox (which works for nothing else) this looks good
(0)
Sync seems to work now. Nice job.
June 30th, 2006
(0)
epic!
June 30th, 2006
(0)
seemless! :D
June 30th, 2006
(0)
Ghostbusters+mars attack? You get a 4!
June 30th, 2006
(0)
the balogna is in the nest, the pastrami is recyclable.
June 30th, 2006
(0)
Very nice. Fix the sync at the end if you can...
June 30th, 2006
(0)
5'd for blowing up Congress.
June 30th, 2006
(0)
f*cking yes on all acounts!!!! 10'd!!!
June 30th, 2006
(0)
I lolled
June 30th, 2006
(0)
they blew up congress ahahahaha
June 30th, 2006
(0)
oooh nice jumble
June 30th, 2006
(0)
"THEY BLEW UP CONGRESS MUHAHAH" rofl
June 30th, 2006
(0)
They blew up congress!! Ahahahaha
June 30th, 2006
(0)
Mars Attacks was on Encore last night at like 5 am. Why was I awake when i had to be here at work at 8?
June 30th, 2006
(0)
yeah this would be awesome if you synced it
June 30th, 2006
(0)
Boo for resubmitting, but I 5ed it before, so 5 again.
June 30th, 2006
(0)
you won't be able to sync it for IE unless you lose frames. It's not that important anyway for this site, don't worry about it. Not like anyone who downvoted using the sync as an excuse will ever come back to fix their sh*tty vote anyway, even if you put "Updated" or "Fixed" in the title.
June 30th, 2006
(0)
mars attacks FTW!
June 30th, 2006
(0)
Nicely done.
June 30th, 2006
(0)
But if I'm right, and we can stop that thing, you... will have saved the lives... of MILLIONS... of registered voters!
June 30th, 2006
(0)
Brilliant.
June 30th, 2006
(0)
This is the first congress ytmnd I like. A bit out of sync but good anyway.
(0)
sound isn't synced but very funny. +5 for funny -1 for poor sync
(0)
THEY BLEW UP CONGRESS!
June 30th, 2006
(0)
f*cking fived
(0)
Its really funny but you need to sync it a little bit better.
June 30th, 2006
(0)
OUCH!
June 30th, 2006
(0)
They blew up Congress!
June 30th, 2006
(0)
ROFL
June 30th, 2006
(0)
One of the best "Congress fad" YTMNDs I've seen! haha.
June 30th, 2006
(0)
Sync please.
(0)
You exceeded my expectations. Well done.
June 30th, 2006
(0)
Awesome.
June 30th, 2006
(0)
why the f*ck is this not synced still?
June 30th, 2006
(0)
Nice idea, too bad your sound is shorter than your gif.
June 30th, 2006
(0)
LOL mars attacks + Ghostbusters = win
June 30th, 2006
(0)
Awesome!
June 30th, 2006
(0)
O_O O_O O_O O_O O_O XD XD XD XD XD
June 30th, 2006
(0)
MARS ATTACKS :D.
June 30th, 2006
(0)
lol I love the Ghosbusters ad.
June 30th, 2006
(0)
awsome
June 30th, 2006
(0)
Poor Congress. :'( This rocks.
June 30th, 2006
(0)
niiice.
June 30th, 2006
(0)
You win sir!
June 30th, 2006
(0)
superbe
June 30th, 2006
(0)
Fix the sound and it's definitely 5 worthy. 3 for now
June 30th, 2006
(0)
UNIVERSE TIER
June 30th, 2006
(0)
I Would mistake those pastey *ss congressmen for ghosts too.
June 30th, 2006
(0)
if only
June 30th, 2006
(0)
Amazing.
June 30th, 2006
(0)
SICK@@@
June 30th, 2006
(0)
BRILLIANT!
June 30th, 2006
(0)
5 for everything that is Ghostbusters. Awesome.
June 30th, 2006
(0)
DUDE YESSSSSSS
June 30th, 2006
(0)
oh my god, oh my god, oh my god, that was amazing!
(0)
LOL CONGRESS DEAD
(0)
5'd F'n awesome.
June 30th, 2006
(0)
It was fun.
June 30th, 2006
(0)
LMAO XD. Loop needs fixed but, holy crap xD
June 30th, 2006
(0)
outta sync?
June 30th, 2006
(0)
Perfect Fit!
June 30th, 2006
(0)
TOP!
June 30th, 2006
(0)
4,d but only because of the sound being off. "They blew up Congress!" Good movie...
June 30th, 2006
(0)
F*king awesome!
June 30th, 2006
(0)
5 for mars attacks, best movie
July 1st, 2006
(0)
Great splicing.
July 2nd, 2006
(0)
I was expectin somthing diff....It still kickes ass
(0)
You rule.
July 11th, 2006
(0)
win
July 11th, 2006
(0)
fantastic, but fix the synch.
July 12th, 2006
(0)
Visual edit could have been better. Not bad though.
July 15th, 2006
(0)
omg, Mars Attacks = 5
(0)
editing ftw
July 31st, 2006
(0)
you fail, please try again ^_^
August 1st, 2006
(0)
The Old Lady Gets a Five
August 9th, 2006
(0)
Very clever.
August 12th, 2006
(0)
Damn this was good, but I didn't see the sync so I'm holding off on a 5 for now.
August 14th, 2006
(0)
fix the sound
August 22nd, 2006
(0)
THEY BLEW UP CONGRESS! HA HA! Nice but you need to fix the loop
September 2nd, 2006
(0)
It synced after 2 refreshes. First run it went to the shooting, second run it did the same, third run it went fine. Joke spoiled, but I laughed anyway.
September 15th, 2006
(0)
Haha awesome! I was looking for something to fav.
September 17th, 2006
(0)
YTMND's a poor excuse, I know. But it helps me remember... and I need to remember...Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in.
December 17th, 2006
(0)
I wish someone would vaporize congress. :(
December 18th, 2006
(0)
December 20th, 2006
(0)
words cannot express how much I love Ghostbusters.
January 2nd, 2007
(0)
Sometimes this gif works funny, I don't think it's your fault but WTF. :(
January 2nd, 2007
(0)
yeah- I tried everything to make it work all the time. but gave up..
(0)
I want to have your baby!
May 27th, 2007
(0)
HAHAHAHAHAHAHAAH GREAT
July 31st, 2007
(0)
Dude. You HAVE to re-release this with a fixed sync. It would be ultimate
June 30th, 2009
(0)
WHOOPS! lol