How NOT to get on the Top 15
Created on: July 6th, 2006
How NOT to get on the Top 15

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.95) 278 9 64

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 5,424

Inbound links:

views url
No one has linked to this site. ( ._.)

Add a comment

Please login or register to comment.
July 6th, 2006
(0)
dude f*ck you now i need to go play FFVII
July 6th, 2006
(0)
lol wtf
July 6th, 2006
(0)
Simply 5.
July 6th, 2006
(0)
barret ftw
July 6th, 2006
(0)
winnar
July 6th, 2006
(0)
do a barrel roll
July 6th, 2006
(0)
greatest. keywords. evar.
July 6th, 2006
(0)
tighten up teh grafiX llol!!11!!!
July 6th, 2006
(0)
really odd, yet i loled
July 6th, 2006
(0)
lol
July 6th, 2006
(0)
Give him nuclear missle launchers out of his nose and you get my five.
July 6th, 2006
(0)
5'd, and give him a monocle
July 6th, 2006
(0)
Up. He nailed it.
July 6th, 2006
(0)
What terrible ideas lol
July 6th, 2006
(0)
I know how you do... Using your army to downvote qulaity sites ahead of your sh*tty one. f*ck you.
July 6th, 2006
(0)
Watch this YTMND hit the Top 15.
(0)
Sorry guys, but I can't add those things at the moment. The monicle idea would clash with the laser eyes but the nuclear missiles could work... Oh yeah, and creaseneck, WTF?
July 6th, 2006
(0)
haha
July 6th, 2006
(0)
Guess what... now I'M on the TOP 15!!! Bwahahaha (well, not yet...)
July 6th, 2006
(0)
Say hi to below 4 f*ggot. sh*t works both ways. You don't even have any favorites. Stop trolling.
July 6th, 2006
(0)
This needs more A-Ha
July 6th, 2006
(0)
Looks like you failed.
July 6th, 2006
(0)
Now make tentacles come out of his face, set his hair on fire, and put a shoe on his head. LAWL!
July 6th, 2006
(0)
lol wanna play ffvii now
July 6th, 2006
(0)
people that take glee in lowering someones site need a life. if you don't like it, vote it low, but don't get excited about it.
July 6th, 2006
(0)
give him flames shooting out of his *ss and i'll give you my full five
July 6th, 2006
(0)
He need's a little demon flying behind his head shooting at something, and possibly an explosion in a distant backround. I wont get around to checking if you add them later, I'm just gonna 5 it now on good-will that you'll do as I wish.
July 6th, 2006
(0)
Yeah I searched for "really long obscure pop culture reference that a few people might get" and I got this. Wtf?
July 6th, 2006
(0)
hI
July 6th, 2006
(0)
Inside joke
July 6th, 2006
(0)
5 for cutman's comment.
(0)
the original site is at gunarmlincoln.ytmnd.com
July 6th, 2006
(0)
DAMN YOU KEYWORD SPOILER!!1
(0)
5 for Keywords.
(0)
He needs wings/a jetpack.
July 6th, 2006
(0)
Ok, now somebody needs to do a floating head of Lincoln, like the floating head of Patrick Duffy. THAT would be comedy gold!!
July 6th, 2006
(0)
Put bill cosby in the background. Just for the hell of it. :D
July 6th, 2006
(0)
Really needs more protoculture to fully win.
July 6th, 2006
(0)
0'd for stupid music picture sync. WTF WHY DO YOU NEED THE SYNC?
July 6th, 2006
(0)
damn i thought a picture of my sites was gonna be it :(
July 6th, 2006
(0)
I can't wait to see this in the top 15 ;)
July 6th, 2006
(0)
lol!!!11
July 6th, 2006
(0)
hahaha. good work. don't listen to idiots.
July 6th, 2006
(0)
It isn't an inside joke you noob.
(0)
k
July 6th, 2006
(0)
HAHAHA
July 6th, 2006
(0)
nice
July 6th, 2006
(0)
ROFL. Nice.
July 6th, 2006
(0)
4'd for the audacity...
July 6th, 2006
(0)
k
July 6th, 2006
(0)
go republican party.
July 6th, 2006
(0)
add some flying feces and rubberneck jesus sticks for a 1...actually i'd fave it if you added those. 5'd for irony, satire, and sarcasm all rolled into 1 ytmnd.
July 6th, 2006
(0)
needs more lightsaber
July 6th, 2006
(0)
needs more doom music
July 6th, 2006
(0)
and maybe a little more cowbell
July 6th, 2006
(0)
see me after class
July 6th, 2006
(0)
indeed
(0)
wingedlincoln.ytmnd.com
July 6th, 2006
(0)
makes me want to play ff7 >.
July 7th, 2006
(0)
so true!
July 9th, 2006
(0)
lazers
July 11th, 2006
(0)
awesome
July 13th, 2006
(0)
September 23rd, 2006
(0)
I give in to peer pressure on what to change in my sites far too often on the more "common" ones. I refuse to change my flagship for anybody though. It's already perfect. Or perfectly flawed if you prefer.