TTS generator fails at life
Created on: July 15th, 2006
TTS generator fails at life
also, http://ttsoops.ytmnd.com/. leave any tts techwilla robot related sites in comment.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.29) 1,079 114 183

View metrics:

today yesterday this week this month all time
3 3 0 7 49,375

Inbound links:

views url
39 https://www.google.com/
23 https://www.facebook.com/
12 http://www.4q2-clan.com/4q2/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.p
9 http://o.aolcdn.com/aim/gromit/aim_express/gm/111220.bae0e.4.en-
9 http://www.google.com/search?hl=en&source=hp&biw=1920&bih=913&q=ytmnd+tts&aq=f&aqi=g-v1&aql=&oq

Add a comment

Please login or register to comment.
July 15th, 2006
(0)
omg lmao thats perfect
July 15th, 2006
(0)
lol
July 15th, 2006
(0)
Whats the point of this ytmnd? Just update your other one.
July 15th, 2006
(0)
It's funny, but needs to sync a little better.
July 15th, 2006
(0)
LOL
July 15th, 2006
(0)
L O f*ckING L!!!!!!! THAT WAS HILARIOUS!!!
July 15th, 2006
(0)
i love it. i was sitting on my xbox360 and my brother ws watching this cracking up, now i know why he was. I just think it needs a better loop.
July 15th, 2006
(0)
it only knows english... duh
July 15th, 2006
(0)
Tek-wil-a ftw
July 15th, 2006
(0)
that reminds me i gotta download this song
July 15th, 2006
(0)
lol, oh wait, I meant go die in an electrical accident...
July 15th, 2006
(0)
dumb question but what is artist name and name of the song?
July 15th, 2006
(0)
delete or update other one
July 15th, 2006
(0)
Hahahahaha!
July 15th, 2006
(0)
That's why you need to 'meddle' with the text and voice around so ti actually says "TA KEE LAH" instead of the original, correct spelling.
July 15th, 2006
(0)
Tek wil uh.
July 15th, 2006
(0)
whatever!
July 15th, 2006
(0)
haha.
July 15th, 2006
(0)
gcnmario, the whole joke is that if you spell it the "right" way, it doesn't say it right. There's no need for your logic.
July 15th, 2006
(0)
TEK WIL A
July 15th, 2006
(0)
At first I was like, "Wtf?" but I nearly pissed myself at "tekwilla". Nice. 5'd.
July 15th, 2006
(0)
name of artist anyone?
July 15th, 2006
(0)
the version i used was tequila by the champs, (found on itunes)
July 15th, 2006
(0)
thank you
July 15th, 2006
(0)
hilarious
July 15th, 2006
(0)
i lolled
July 15th, 2006
(0)
rofl, amazing!
July 15th, 2006
(0)
It says that because tequila is a Spanish word.
July 15th, 2006
(0)
lol
July 15th, 2006
(0)
awesome
(0)
FUNNY
July 15th, 2006
(0)
infinite win
(0)
love it
July 15th, 2006
(0)
I thought it said "TITS" on the robot at first. Funny stuff 5'd
July 15th, 2006
(0)
Lacks in Funny
July 15th, 2006
(0)
this is great
July 15th, 2006
(-2)
There would have been a 5 given tonight if you didn't have that absolutely dickhomosh*t voice going on. +4 for idea, -104,411,292,011.032911131 for that voice.
July 15th, 2006
(1)
LOL!
July 15th, 2006
(0)
This is a good find!
July 15th, 2006
(0)
YES, YES, YES!
July 15th, 2006
(0)
He's obviously saying Tukwila. http://maps.google.com/maps?oi=map&q=Tukwila,+WA
July 15th, 2006
(0)
Um, I believe the words are "NINJITSU!" 12 points if you get the reference.
July 15th, 2006
(0)
no just no that sucks you lose good day sir!
July 15th, 2006
(0)
I hate robots.
July 15th, 2006
(0)
lol!!
July 15th, 2006
(0)
Could use some the price is right failure music at the end, otherwise great. also for 12 points, it's tmnt the movie!
July 15th, 2006
(0)
Fix the loop so it does not fade out.
July 15th, 2006
(0)
rofl
July 15th, 2006
(0)
kinda sh*tty, but actually made me laugh.
July 15th, 2006
(0)
hahah, teckwilla!
July 15th, 2006
(0)
yes, tts is english, you can d/l other language ones though
July 15th, 2006
(0)
i chuckled, and the image is a very nice touch, but the fact that foreign words don't work with english TTS knocks off a few points. but, you knew that when you made this and had reasonable success in spite of it. final verdict - not bad.
(0)
Stupid robots not recognizing words.
July 15th, 2006
(0)
LOve it!
July 16th, 2006
(0)
a
July 16th, 2006
(0)
4.5/5 - loop ft5
July 16th, 2006
(0)
Priceless.
July 16th, 2006
(0)
Very amusing. One of those YTMND's that are sh*t funny for some reason.
July 16th, 2006
(0)
hahaha
July 16th, 2006
(0)
LMAO
July 16th, 2006
(0)
lol
July 16th, 2006
(0)
thats great...
July 16th, 2006
(0)
hahaha nice!!
July 16th, 2006
(0)
lol
July 16th, 2006
(0)
+5
July 16th, 2006
(0)
TEK WIL A.
July 16th, 2006
(0)
Nothing even approaching funny.
July 16th, 2006
(0)
lmfao
July 16th, 2006
(0)
agentstinky: "Teenage Mutant Ninja Turtles: The Movie." Elementary, sir. +4 to Geek Cred, +8 to Die Aloneliness. I... win.
July 16th, 2006
(0)
fhh
July 16th, 2006
(0)
thats how i pronounce tequila... ive been wrong all these years?!?!
July 16th, 2006
(0)
lol tekwala, sounmds like the name of a forgotten indian guide
July 16th, 2006
(0)
YES!
July 16th, 2006
(0)
heheh thats really funny
July 16th, 2006
(0)
Make it loop better.
July 16th, 2006
(0)
BTW: Microsoft Sam got it right! :D
July 16th, 2006
(0)
I actually laughed. :)
July 16th, 2006
(0)
This made me laugh pretty hard but wouldn't it be a million times better (and easy) to loop the music?
(0)
f*g
July 16th, 2006
(0)
now try, siesta, chimichanga, coup d'etat, junta...
July 16th, 2006
(0)
HAHAHHAAH tek wil a hahah ftw
July 16th, 2006
(0)
this could possibly the hardest ive ever laughed instintainiously
July 16th, 2006
(0)
Haha, once again I am forced to upvote great stupdity! This is just great.
July 16th, 2006
(0)
i lold=insta 5
(0)
awesome
July 16th, 2006
(0)
ROFL
July 16th, 2006
(0)
yes!!!!!!!!
July 16th, 2006
(0)
haha
July 16th, 2006
(0)
superbe
July 16th, 2006
(0)
LOL, rip off. I just saw this one, with the same sound clip,the same robot picture and everything - 3 days ago. But w/e.
July 16th, 2006
(0)
mine
July 16th, 2006
(0)
please become a fad
July 16th, 2006
(0)
this ytmnd can be used as currency in Nicaragua, you win sir
July 16th, 2006
(0)
http://ttsoops.ytmnd.com/
July 16th, 2006
(0)
rofl
July 16th, 2006
(0)
Damn, I LOLed so hard at this.
(0)
lol
July 16th, 2006
(0)
lol
July 16th, 2006
(0)
te-quill-a
July 16th, 2006
(0)
I lol'd XD
July 16th, 2006
(0)
LOL pure gold.
July 16th, 2006
(0)
I like turk-wise tek-willas.
July 16th, 2006
(0)
f*ckING WTF? HOW DID U DO IT SO WELL ZOMG ARE U THE SAVIOR?
July 16th, 2006
(0)
We were sitting on ventrilo last night, drunk off our ass, typing in TTS.
July 16th, 2006
(0)
Great to see that text-to-speech hasn't gotten much better than Dr. Sbaitso of the 90's.
July 16th, 2006
(0)
lol techquila
July 16th, 2006
(0)
lmfao
July 16th, 2006
(0)
Wow. I actually guffawed out loud.
July 16th, 2006
(0)
July 16th, 2006
(0)
ROFL LMAO!
July 16th, 2006
(0)
YOUR MAMA
(0)
I lol'd. That is great.
(0)
I lol'd. Five.
July 16th, 2006
(-1)
That's because it's not an English word, sh*tdick. A text-to-speech engine is using one set of phoenetic rules for one language at any given time. It sounds like yours was using English. 1'd for noobness.
July 16th, 2006
(0)
TEKWEELA
(0)
lolz, thats why lots of people find it funny... (i think you get the joke!!!)
July 16th, 2006
(0)
techwilla.
(0)
ROFL CHOPS!!!!
(0)
I can't stop laughing....omg I'm crying!!
July 16th, 2006
(0)
-3 for lack of humor, -1 because it probably took 3 seconds to make.
(0)
make the sample longer.
July 16th, 2006
(0)
No. But kinda funny.
July 16th, 2006
(0)
This is hilarious, and very Top 15-worthy.
July 16th, 2006
(0)
Man I love the song/text loop. The way it pauses just before it comes with the tekwilah. Lol.
July 16th, 2006
(0)
Marvelous
(0)
make sound longer ftw
July 16th, 2006
(0)
LOL, literally
(0)
Hm. I was going to give you a two, then I decided, y'know what, I'll give you a three. Then I decided I'm going to do what I wasn't going to not do, so you get a three.
July 16th, 2006
(0)
this is great
July 16th, 2006
(0)
lol, techwila!
July 16th, 2006
(0)
Nice to see a clever high-rated site on top viewed without any fancy animation or what have you.
July 16th, 2006
(0)
FAILURE
July 16th, 2006
(0)
July 16th, 2006
(0)
not...THAT great...
July 16th, 2006
(0)
"That's because it's not an English word, sh*tdick. A text-to-speech engine is using one set of phoenetic rules for one language at any given time." Microsoft Sam and the AT&T robot both pronounce it right.
July 16th, 2006
(0)
awesome.
July 16th, 2006
(0)
looooooooooooooooooooooooooo
July 16th, 2006
(0)
XDDDDDDD
July 16th, 2006
(0)
MS Sam can pronounce it right when you spell it right. That TTS bot truly fails.
July 16th, 2006
(0)
I was wondering what was gonna happen and then.. damn
July 16th, 2006
(0)
www.ytttsgnd.ytmnd.com
July 16th, 2006
(0)
That goes up there with Mr. MoviePhone pronouncing "Gigli" as "giggly". LOL--good times.
July 16th, 2006
(0)
this is great. the title works perfectly with the sound, the image works. if you could add text, "tequila" might spoil the joke, but it might be ok, or something else clever would really complete this and make it perfect.
July 16th, 2006
(0)
lol, ok you win
July 16th, 2006
(0)
Haha, but seriously, spell it wrong. "Takeela".
July 16th, 2006
(0)
I'm pretty sure I was the first (Or one of the first) to vote on this site, If I recall correctly. Now I'm commenting. Congrats on an awesome Idea!
July 16th, 2006
(0)
lol!
July 16th, 2006
(0)
Tekwilah...
July 16th, 2006
(0)
five if you loop it
July 16th, 2006
(0)
Cracked me up. Seriously. I actually had tears in my eyes. Dunno why I found it *that* funny, but I did.
July 16th, 2006
(0)
Oh f*ck, I lol'd for like.. 3 minutes, and my mom was like "What the hell are you laughing at?"
July 16th, 2006
(0)
Holy crap, I lost it
July 16th, 2006
(0)
awesome, now i demand the whole song!
July 16th, 2006
(0)
the balogna is in the nest, the pastrami is recyclable.
July 16th, 2006
(0)
LOL TEQUILA PRONOUNCED IN AN ENGLISHED DIALECT INSTANT 5
July 16th, 2006
(0)
LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
July 16th, 2006
(0)
dude this song reminds me of the sandlot
July 16th, 2006
(0)
This can be fixed! Use this TTS website (which allows you to download the voices): http://www.research.att.com/~ttsweb/tts/demo.php
July 16th, 2006
(0)
Man this is hilarious. Great job.
July 16th, 2006
(0)
phenominal!
July 16th, 2006
(0)
TEKWILLA. 5'd and fav'd, from one sax player to another.
July 16th, 2006
(0)
I wish I understood why this is so damn funny to me, but I can't stop laughing at it.
July 16th, 2006
(0)
this isn't all that bad, there are much much much much much more crappier ytmnds out there. 3'd
July 16th, 2006
(0)
Words cannot crystallize the praise I harbour for this YTMND. Sticking to the simple "picture, sound, text, a singular focus, not a f*ggy short film" mantra whilst producing this level of hilarity ensures that YOU HAVE NO EQUAL. LOL, just... LOL.
July 16th, 2006
(0)
Funny, original, simple, not a fad. YTMNDs like this are hard to come by these days.
July 16th, 2006
(0)
DR. SBAITSO IS BACK!
July 16th, 2006
(0)
very national lampoon-ish :)
July 17th, 2006
(0)
Site Title: text-to-speech generator fails at life Site Domain: ttstequila.ytmnd.com Created by: tehsaxophonist Created on: 2006-07-14 17:51:53
July 21st, 2006
(0)
owns!
July 21st, 2006
(0)
lol nice
August 1st, 2006
(0)
this needs to be a fad, but i don't think it will be.
August 3rd, 2006
(0)
dog, that's his site. OH sh*t LETS ONE HIM CUZ HES COPYING OFF HIMSELF!!!! 5'd because dog is dumb.
August 3rd, 2006
(0)
yeah, thats because you don't know how to use speakonia
August 15th, 2006
(0)
uh. yes.
(0)
marvelous. you win at life!
August 22nd, 2006
(0)
haha i laughed out loud
August 26th, 2006
(0)
That is awesome...
September 22nd, 2006
(0)
XD
September 23rd, 2006
(0)
Sad news: The guy that said "Tequila" in the original song died the other day. =(
January 8th, 2007
(0)
gave away the punch line... could have hid it better.
August 9th, 2007
(0)
TEK WIL A XD XD XD XD XD XD XD
August 16th, 2007
(0)
greatness.
February 27th, 2011
(0)
tukwilla?