O RLY? Pregnancy test
Created on: July 25th, 2006
O RLY? Pregnancy test
Trust YTMND with all your sexual hygiene concerns

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.17) 1,090 65 162

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 2 0 0 53,020

Inbound links:

views url
4 http://forums.anandtech.com/showthread.php?t=1906198
4 https://www.google.com/
3 http://www.google.com/search?rlz=1C1CHMZ_enUS362US362&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=pregnant+o+rly
3 http://www.stumbleupon.com/su/
2 http://boards.4chan.org/b/res/323344722

Add a comment

Please login or register to comment.
July 25th, 2006
(0)
no need for preloader
July 25th, 2006
(0)
YES!!
July 25th, 2006
(0)
Awesome.
July 25th, 2006
(0)
The preloader is not necessary, and makes this page take too long to load. Otherwise, fine.
July 25th, 2006
(0)
still the reigning fad champion.
(0)
you punch the keys like god!!
July 25th, 2006
(0)
-1 for uneccesary preloader but this is quite funny.
July 25th, 2006
(0)
Lol This should be top 10.
July 25th, 2006
(0)
money
July 25th, 2006
(0)
preloader removed
July 25th, 2006
(0)
Upgraded to 4.
July 25th, 2006
(0)
you won.
July 25th, 2006
(0)
She's pregnant RLY!
July 25th, 2006
(0)
Hitting this fad in its prime, I see
July 25th, 2006
(0)
Nice.
July 25th, 2006
(0)
Clever use of the O RLY fad
July 25th, 2006
(0)
sadfsadf
July 25th, 2006
(0)
You made me laugh. Rare enough, so have a five, on me.
July 25th, 2006
(0)
LOL
July 25th, 2006
(0)
win'd
July 25th, 2006
(-1)
I fully endorse this product and/or service.
July 3rd, 2007
(0)
Death to the watcher!! ^^^^^^
July 25th, 2006
(0)
O RLY Popcorn remix?
July 25th, 2006
(0)
sucks for her ;P nice popcorn btw, it's sexy
July 25th, 2006
(0)
Man, there's alot of silent downvoters on the prowl tonight.
July 25th, 2006
(0)
5 for popcorn rave
July 25th, 2006
(0)
ROFLWAFFLES
July 25th, 2006
(0)
clever
July 25th, 2006
(0)
so simple it made me lol
July 25th, 2006
(0)
ya wai
July 25th, 2006
(0)
No Wai!
July 25th, 2006
(0)
Congratulations!!
July 25th, 2006
(0)
Eh, doesn't do it for me.
July 25th, 2006
(0)
I like the popcorn reload.
(0)
o..m...g...this is pure genius
July 25th, 2006
(0)
the only at home pregnancy test you should ever use!
July 25th, 2006
(0)
That is a pretty nice set of win right there.
July 25th, 2006
(0)
The quick brown fox jumps over the lazy dog.
(0)
1
July 25th, 2006
(0)
5
(0)
gold
July 25th, 2006
(0)
+1 for citing sources.
July 25th, 2006
(0)
this is what happens when you use Safety Not Guaranteed condoms.
July 25th, 2006
(0)
Surgeon General's Warning -- If you use this product, odds are you're not mature enough to be a parent.
July 25th, 2006
(0)
awesome song
July 25th, 2006
(0)
kinda clever, but ultimately unfunny.
July 25th, 2006
(0)
ahahahah
July 25th, 2006
(0)
5'd for music.
July 25th, 2006
(0)
Guppy.
July 26th, 2006
(0)
Perfect.
July 26th, 2006
(0)
You sir have earned 5 stars.
July 26th, 2006
(0)
tricky
July 26th, 2006
(0)
ya rly :')
July 26th, 2006
(0)
Oh God!
July 26th, 2006
(0)
July 26th, 2006
(0)
Ahaha, nice
July 26th, 2006
(0)
Aaahaha, lmao.
July 26th, 2006
(0)
In 9 months youll be sure, Rly sure
July 26th, 2006
(0)
I like it
July 26th, 2006
(0)
Tired of it.
July 26th, 2006
(0)
Gtfo
(0)
5'd for funny.
July 26th, 2006
(0)
LOL
July 26th, 2006
(0)
clever
July 26th, 2006
(0)
very nice
July 26th, 2006
(0)
This is great. I gotta pee.
July 26th, 2006
(0)
Old fad, but made me laugh none the less. 5.
July 26th, 2006
(0)
I gave birth to an owl
July 26th, 2006
(0)
If the world was designed by YTMNDers.... :)
(0)
win win win win win win win win win win win win win win
(0)
lol, win. also cocks
July 26th, 2006
(0)
O RLY has lost momentum. And pick some original music, f*ggot.
July 26th, 2006
(0)
downvoters fail at life. get a job/house
(0)
you win
July 26th, 2006
(0)
Thanks for using that remix. its pwns all verisions. got it off of iTunes ^^
July 26th, 2006
(0)
5
July 26th, 2006
(0)
hooray pregnancy
July 26th, 2006
(0)
1'd for the worst fad ever. sorry.
July 26th, 2006
(0)
f*cking hilarious
July 26th, 2006
(0)
wow, whos pregnit
July 26th, 2006
(0)
LOL!
July 26th, 2006
(0)
A:) What the f*ck. B:) Husbands wife would freak if it daid "O-Rly" C:) No one care what i have to say. D:) I chuckled.
July 26th, 2006
(0)
i want my gf to take this test!
July 26th, 2006
(0)
PREGNANCY RLY?
July 26th, 2006
(0)
:)
July 26th, 2006
(0)
lol genius
July 26th, 2006
(0)
Song kicks soo much ass, its starting to make them extinct..
July 26th, 2006
(0)
I think "O RLY?" would be my first reaction, actually.
July 26th, 2006
(0)
Nice. Solid 3 in my book.
July 26th, 2006
(0)
Curious as to what this will branch off to.
July 26th, 2006
(0)
I wish this product was real
July 26th, 2006
(0)
haha. good idea.
July 26th, 2006
(0)
One of the most played songs on ytmnd (not in a good way)
(0)
this man is a genius
July 26th, 2006
(0)
What could be next? "You're The Man Now, Dog" condoms?
July 26th, 2006
(0)
sux
July 26th, 2006
(0)
What's next, the Darth Vader NOOOOOOOOOOOOOOOOO Time For A Child Abortion Saber? Also, needs more NEDM
July 26th, 2006
(0)
It's "O RLY?", with caps. But I'll give you a 4.
July 26th, 2006
(0)
5'd for awesome music
July 26th, 2006
(0)
Congrats on simple genius...
July 26th, 2006
(0)
who doesn't love O rly
July 26th, 2006
(0)
I would love to give one of these to my girlfriend. Haha.
July 26th, 2006
(0)
I'd take this
(0)
that... music... is... FRICK'N AWSOME. O_O
July 26th, 2006
(0)
This is good, this is the kinda stuff YTMND needs, not the ebaumsworld.com and scientology crap...
July 26th, 2006
(0)
this ytmnd sucks
July 26th, 2006
(0)
Owl is lord!
July 26th, 2006
(0)
lmao!
July 26th, 2006
(0)
I like it, its creative original and the editing on the plastic stick is very well done, but this type of creativity wont stand long and will drop below 3.9 because people hate originality but wont say it. Syncan voted like a 2 on this for godsakes!
July 26th, 2006
(0)
win.
July 26th, 2006
(0)
roflcopter
(0)
Lollerskates
July 26th, 2006
(0)
when you've got to know, RIGHT NOW, use O RLY
July 26th, 2006
(0)
Y...you can't possibly have thought this would be any good when you started making it, could you?
July 26th, 2006
(0)
This is going to be one of the greatest fads ever. YA RLY.
July 26th, 2006
(0)
Hehe, funny.
July 26th, 2006
(0)
http://elephantrave.ytmnd.com/
July 26th, 2006
(0)
i don't see how orly fits in this case.
July 26th, 2006
(0)
...
July 26th, 2006
(0)
NO WAI!!
July 26th, 2006
(0)
funny stuff
July 26th, 2006
(0)
the O RLY fad is second only to NEDM FIVE
(0)
omg no.
(0)
July 26th, 2006
(0)
RTFO!!! (>__
July 26th, 2006
(0)
ur knocked up bitch. YA RLY!
(0)
July 26th, 2006
(0)
O PRGNCY?
July 26th, 2006
(0)
Lame
July 26th, 2006
(0)
Sweet, nice idea, funny
July 26th, 2006
(0)
gets the job done
July 26th, 2006
(0)
That's great!
July 26th, 2006
(0)
they need to make these, i would buy one just for novelty value ^_^
July 26th, 2006
(0)
hehe
July 26th, 2006
(0)
5'd for reviving the best fad ever :D
July 26th, 2006
(0)
2
July 26th, 2006
(0)
Nice creative use of the fad but the music sells it, I love the remix!
(0)
haha made me laugh
July 26th, 2006
(0)
ohh man thats great. needs more NEDM though.
July 26th, 2006
(0)
superbe
July 26th, 2006
(0)
Great use of the fad IMO
July 26th, 2006
(0)
"Trust YTMND with all your sexual hygiene concerns" last time I checked, there were no YTMND condoms/dental dams/STD tests.
(0)
owl
July 26th, 2006
(0)
And the O RLY music just keeps getting better...
July 26th, 2006
(0)
Lol I'll knock my Grilfriend up :D
July 26th, 2006
(0)
Abortion? O SNAP!
July 26th, 2006
(0)
lol personal ammenities ftw
July 26th, 2006
(0)
O rly?
July 26th, 2006
(0)
I like the tunes.
July 26th, 2006
(0)
LOL
July 28th, 2006
(0)
Baby, baby, lemon! Wait, Apu, the box said lemon is wild!
August 1st, 2006
(0)
ok its not that bad, its that "o rly?" owl that makes me wanna kill him!
August 2nd, 2006
(0)
the music is enough to make it a fav hehe
August 3rd, 2006
(0)
Hell yes.
August 6th, 2006
(0)
That is f***in awesome! Original + Sweet music + O RLY = FTW!!!
August 7th, 2006
(0)
hahah great stuff
August 19th, 2006
(0)
rofl
August 27th, 2006
(0)
Oh...My...God! F*CKING WIN!
September 1st, 2006
(0)
hilarios
September 8th, 2006
(0)
October 5th, 2006
(0)
Champion...
January 24th, 2007
(0)
That owl better keep the hell away from my girl.