Random Guys = The Anti-Fap.
Created on: July 28th, 2006
NSFW image hider
Just ew, no, bad, bad, a good fap gone wrong.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.1) 380 20 149

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 1 0 0 25,387

Inbound links:

views url
3 http://ytmnsfw.com/users/bengraven/
2 http://www.facebook.com/
2 https://www.google.com/
1 http://www.google.com/search?q=random+fap&hl=en&safe=off&client=safari&rls=en&prmd=ivns&ei=mCZnTYDYBcGblgfkz-iAAg&start=20&sa=N
1 https://duckduckgo.com/

Add a comment

Please login or register to comment.
(0)
5 for what the f*ck is that
July 28th, 2006
(0)
Dose the guy just not know? Or maybe he dosent care? WTF
July 28th, 2006
(0)
lol great sound!
July 28th, 2006
(0)
Bwhahaha WTF?
July 28th, 2006
(2)
to busy plating with his xbox... yea screw the girl theres flood to be hunted
July 28th, 2006
(1)
Why is there a child? I mean...
(0)
Gross. The "girl" looks like Dillon Klebold.
April 9th, 2007
(0)
i was friends with him
July 28th, 2006
(0)
5 just for the soundbite
July 28th, 2006
(0)
I AM THE LOL
July 28th, 2006
(0)
She's ugly anyways
July 28th, 2006
(0)
It would be even worse if that guy started fapping too....
July 28th, 2006
(0)
where the f*ck is this marinda stuff coming from anyway??!?!?!??!?!
July 28th, 2006
(0)
♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠
July 28th, 2006
(0)
http://rapidshare.de/files/1347439/TC_Webcam_Honey_-_eager_to_ please.wmv.html
July 28th, 2006
(0)
ew. ugly.
July 28th, 2006
(0)
lol, what a tool
July 28th, 2006
(0)
Rapidshare link doesn't work.
July 28th, 2006
(0)
It's her brother. KEKEKE
July 28th, 2006
(0)
haha, I've missed that sound clip
July 28th, 2006
(0)
2'd for the sound. Stop makin fun of people, your probably ugly as f*ck too
July 28th, 2006
(0)
haha lol random guy
July 28th, 2006
(0)
lmao.
July 28th, 2006
(0)
lol
July 28th, 2006
(0)
What he's thinking... "Man I hate it when my sister has to log into LiveJasmin from home. Now I'm stuck here playing x-box instead of looking at porn. On the other hand she is kinda cute..."
July 28th, 2006
(0)
Rapid link doesnt work matey :P
July 28th, 2006
(0)
i guess they took it off. I spose I could be nice and torrent the video.
July 28th, 2006
(0)
Im curious now, do it and you get a 5 :P
July 28th, 2006
(0)
It look's like he's playing a video game or something.
July 28th, 2006
(0)
ure fapping to that?
July 28th, 2006
(0)
Rapidshare still works - theres a space in the link that needs to be removed.
July 28th, 2006
(0)
lol, flacid penis.
July 28th, 2006
(0)
lol
July 28th, 2006
(0)
Here it is, sorry about the bad link: http://tinyurl.com/87dvl
July 28th, 2006
(0)
5 for R. Lee Ermey
July 28th, 2006
(0)
the skank is ugly anyhow but yeah, wtf.
July 28th, 2006
(0)
He's a cock-block!
July 28th, 2006
(0)
I haven't seen the movie, but my first impression would be that they're bf/gf, and the girl says "if you don't stop playing video games, I'll put naked pictures of myself up on the internet." and he tries to call her bluff... and we watch.
July 28th, 2006
(0)
Haha brilliant.
July 28th, 2006
(0)
"Wtf, Marinda, mom said I could use the comp now! GTFO!" That's a f*cked up family right there. Even if that's her bf or something...WTF?! 5 for funny pic and awesome sound.
July 28th, 2006
(0)
also ugly chicks
July 28th, 2006
(0)
Funny how she acts like she's hot...some guy was probably desperate for some *ss and told her she was beautiful and she believed it...
July 28th, 2006
(0)
notice he is playing his xbox
July 28th, 2006
(0)
WHY IS THERE A BOYFRIEND?
July 28th, 2006
(0)
5'd fmj
July 28th, 2006
(0)
maybe she's making a video for a boyfriend she's about to dump, and ends the video by showcasing the new one in the background. thats less distrubing at least than the brother theory.
July 28th, 2006
(0)
5ed, but he's the BF, duh.
July 28th, 2006
(0)
Hopefully its not her brother...
July 28th, 2006
(0)
I'd bang it like a screen door.
July 28th, 2006
(0)
chick is still ugly, im thinking its her brother
July 28th, 2006
(0)
why is there shoe?
July 28th, 2006
(0)
hahahahha +5 for hartman
July 28th, 2006
(0)
34 sites used that exact wav. Some of them at least had a reason to use it. Be original.
July 28th, 2006
(0)
Thats a bit creepy. I wonder what the guy is thinking. "I could watch my girl get in on with herself or I could watch the muppets....like you have to ask"
July 28th, 2006
(0)
this is too funny
July 28th, 2006
(0)
hilarious music.
July 28th, 2006
(0)
i bet its his sistar
July 28th, 2006
(0)
Oh sorry. I was watching tv...
July 28th, 2006
(0)
what the f*ck is that!
July 28th, 2006
(0)
He was busy tightening up the graphics.
July 28th, 2006
(0)
he looks like bauman. must be his wench!
July 28th, 2006
(0)
WTF? lol
July 28th, 2006
(0)
mmmm..... white trash.
July 28th, 2006
(0)
ewwwwwwwwww
July 28th, 2006
(0)
I guess he's seen it all before -2 for incest.
July 28th, 2006
(1)
Hes busy tighting the graphix.
July 28th, 2006
(0)
Yep.
July 28th, 2006
(0)
Lol at random guy.
July 28th, 2006
(0)
wtf indeed? where did u get that cam pic?
July 28th, 2006
(0)
"He was busy tightening up the graphics." This guy probably isn't far from the truth, looking at the video, it looks as if he's playing with a wireless keyboard or something.
July 28th, 2006
(1)
Can't be her boyfriend- He'd be bitching about her posting sh*t on her webcam to other people- So it has to be her brother. ("Sigh. She's doing it again. f*cking slut. Oh well. XBox.")
July 28th, 2006
(0)
She should've put a bag over her head and her arms down. That face makes that dude in the back the prettiest one in the room.
July 28th, 2006
(0)
atleast picard was ammused
July 28th, 2006
(0)
Took me like 20 seconds to realise there was an arrow... pointing to a guy...
July 28th, 2006
(0)
home boy just chillin, probably gets it enough with a chika like that...hopefully just not his sister or something...
July 28th, 2006
(0)
I lol'd, and FMJ sealed it.
July 28th, 2006
(0)
MCGUYVER!!
July 28th, 2006
(0)
5 for sim city, 10 for WTF is that!!!
July 28th, 2006
(0)
Intriguing ...
July 28th, 2006
(0)
Bwahaha, Next thing you see is her mom walking by not noticing a thing, haha.
July 28th, 2006
(0)
lolololol
July 28th, 2006
(0)
This gets a 5 just for the sound. It'd get a 5 just for the sound even if the picture was furry.
July 28th, 2006
(0)
Really there are only two options... #1. It's her brother in which case that is creepy. And #2 it's her brother in which case it's creepy. I suppose there is a 3rd option but you guys aren't ready for that yet.
July 28th, 2006
(0)
She is probably his sister. I'd focus on video games too in that case.
July 28th, 2006
(0)
WHAT THE f*ck IS THAT GUY DOING THERE?!?
July 28th, 2006
(0)
It's God, and He's watching you.
July 28th, 2006
(0)
"Hes busy tighting the graphix." ROFL xD
July 28th, 2006
(0)
until about 2 minutes after reading the comments, i thought the guy in question was the girl in the chair. im angry
July 28th, 2006
(0)
I'd fap it anyway.
July 28th, 2006
(0)
i so told someone to make this.
July 28th, 2006
(0)
lol
July 28th, 2006
(0)
2006-07-27 18:39:23 HaloMaster117 5 stars some one must make a ytmnd about the random guy
July 28th, 2006
(0)
noob 4 life
July 28th, 2006
(0)
IT'S HER BOYFRIEND
July 28th, 2006
(0)
dfgdfg
July 29th, 2006
(0)
i came
July 29th, 2006
(0)
Bahahahahahahahaha
July 29th, 2006
(0)
Sound is genius
July 29th, 2006
(0)
Ha, the sound did it.
July 29th, 2006
(0)
Lol, Full Metal Jacket = Instant Win.
July 29th, 2006
(0)
Right as the "wtf is that" sound clip comes up...the arrow should switch to her. I've humped pillows with more appeal.
July 29th, 2006
(0)
HAHAHA
July 29th, 2006
(0)
"WHY IS THERE A BOYFRIEND?" hahahaha
July 29th, 2006
(0)
If I were him I'd slowly start stripping for a wtf factor.
(0)
5'd!
July 30th, 2006
(0)
+3 for LOL factor. +1 for Mario theme.
July 30th, 2006
(0)
shouldn't pedophilia be the anti fap?
July 30th, 2006
(0)
why isn't he on her?
July 30th, 2006
(0)
i lol'd
July 30th, 2006
(0)
lol for wtf is that
(0)
That guy seriously needs to reconsider his life as a whole if he's completely ignoring a naked chick IN THE SAME ROOM.
July 30th, 2006
(0)
ewwwwwwwwwwwwww... truly anti-fappage there... but how can he not know what's going on? And how can SHE not know either?!
July 31st, 2006
(0)
hahah WOW!
July 31st, 2006
(0)
Thats actually really funny that that guy is just sitting there playing video games
July 31st, 2006
(0)
5 for the wtf is that with mario
July 31st, 2006
(0)
hahahahahahahahaha
July 31st, 2006
(0)
5 for marinda
July 31st, 2006
(0)
The antifap is her face...
July 31st, 2006
(0)
Well he was drawn into the game.
July 31st, 2006
(0)
Heh, it's true. A random guy in your porn is like a fly in your lube.
August 1st, 2006
(0)
so funny
August 1st, 2006
(0)
Hm, from what I have gathered, there are only two plausible theories 1. It's her brother, in which case, he should GTFO of the room 2. Boyfriend. if so, apparently, he doesnt mind his gf posing nude vidoes on the net, either way, the guy needs to reconsider his position on love.
April 28th, 2007
(0)
I'm assuming it's the boyfriend who doesn't care thing. Poor Marinda, now that you're 18, where have you gone? lol
August 1st, 2006
(0)
-1 because i seemed to be able to fap to it
August 1st, 2006
(0)
Nice find and great song choice.
August 1st, 2006
(0)
lol video gamezz!!!!
August 1st, 2006
(0)
yeah, i saw that and it totally killed the fap, ... it's like .. um dood, out of the frame pls.
August 4th, 2006
(0)
true dat.
August 10th, 2006
(0)
LMFAO. 5'd just for timing the music the Hartman alone.
August 22nd, 2006
(0)
He's like playing computer games lol - pwn
August 24th, 2006
(0)
Dude, she's ugly anyway. Do not want D:
September 7th, 2006
(0)
Five for funny, but if THAT'S what you call a good fap... lololol. But hey, that's cool. See, I can't knock it anyway. That would be incredibly hypocritical of me. >_>
September 7th, 2006
(0)
Err, heh, ambiguity. By "knock it" I don't mean masturbation, I was using the phrase instead to refer to the act of mocking your taste in pornography. That was a bad phrase to use in a comment about porn, lol.
September 22nd, 2006
(0)
lol @ WTFIT?!?
September 23rd, 2006
(0)
yeah, I do need some better fapping material...
October 17th, 2006
(0)
was going to 3 it until I heard Full Metal Jacket. You win,
October 20th, 2006
(0)
WTF indeed
October 21st, 2006
(0)
5 because I fapped anyway.
October 25th, 2006
(0)
"What the F*ck Is That?!?!?" for the win.
November 3rd, 2006
(0)
She's not very attractive,but I'd do her just to increase my hump/dump ratio.
November 5th, 2006
(0)
You're right, too.
December 8th, 2006
(0)
she's ugly. phail.
December 19th, 2006
(0)
wtf! Lol
February 17th, 2007
(0)
The tinyurl points to a broken rapidshare page :/
February 28th, 2007
(0)
"It look's like he's playing a video game or something."
March 15th, 2007
(0)
What the f*ck is that = FTW
March 21st, 2007
(0)
Like you said, "wtf"... No man should be so oblivious to a naked woman posing in front of a computer, no matter what his relation to her is.
September 22nd, 2007
(0)
the sound made it perfect.
November 8th, 2008
(0)
lol?