The REAL most annoying sound in the world (SYNC FIXED)
My first mildly successful YTMND (based on # of comments). God dammit, stop being so picky. It's MY YTMND and I'll cry if I want to!

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.87) 626 43 201

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 28,256

Inbound links:

views url
4 http://www.stumbleupon.com/su/
3 http://www.abovetopsecret.com/forum/mem/Gorman91
2 http://www.uopro.com
1 http://ytmnsfw.com/keywords/sound/3
1 http://www.google.com/search?hl=en&source=hp&q=ytmnd+annoying+sound+in+the+world&cts=1275518809063&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=CQlpZV98GTMTwL46EygS7qs3-BgAAAKoEBU_QeWVA

Add a comment

Please login or register to comment.
August 12th, 2006
(0)
Use this image to make an alternate reality "What is Love?"
August 12th, 2006
(0)
Not mine. Plus I don't have l33t editing skillz.
August 12th, 2006
(0)
Cancel your accounts, it's ALOL!
August 12th, 2006
(0)
http://againwiththepoland.ytmnd.com is at least 10 billion times more annoying.
August 12th, 2006
(0)
LOL
August 12th, 2006
(0)
very nice. i have horrible memories of waking up in the middle of the night because someone was dialing into the internet.
August 12th, 2006
(0)
WINDOWS ERROR IS MORE ANNOYING U CAN USE THAT IM NOT GANA CHARGE U OR NUFIN
August 12th, 2006
(0)
I shuddered and closed the window as soon as i heard that... supressed memories of pain... still 5'd tho.
August 12th, 2006
(0)
Oh dear god!! NOOOOOO! I got rid of that sh*t long ago!!! Why did it always take 20 minutes to watch one small flash?!!!! AHHHHHHHHH!!!
August 12th, 2006
(0)
thank god for cable
August 12th, 2006
(0)
"WINDOWS ERROR IS MORE ANNOYING U CAN USE THAT IM NOT GANA CHARGE U OR NUFIN" Congratulations, idiot. The Windows error you're probably refering to (the blue screen of death) is not a sound. And the little ping for errors isn't THAT annoying.
August 12th, 2006
(0)
It'd be a 5 if he kept his mouth open the whole time instead of there being just a loop
August 12th, 2006
(0)
win
August 12th, 2006
(0)
Will fix that tomorrow.
August 12th, 2006
(0)
Image is not good for this but 56k jokes is be the humor
August 12th, 2006
(0)
Five because I was expecting "Khaaaan!" and was happy it wasn't.
August 12th, 2006
(0)
i hated dialup, too. my porn was so slow. also; element of surprise.
August 12th, 2006
(0)
I had AOL dial up until May second...
August 12th, 2006
(0)
yeah what Zam said, keep his mouth open when the dialing sound starts...then it'll be gold.
August 12th, 2006
(0)
It's not annoying at all. Try sleeping at night while listening to the sound of sex in a cheap motel next door. Yeah.
August 12th, 2006
(0)
Mouth fixed. May be a little long but I can fix that later.
August 12th, 2006
(0)
Have you heard about the preloader?
August 12th, 2006
(0)
Yes, but like I said... it's not my clip.
August 12th, 2006
(0)
lol I remember
August 12th, 2006
(0)
I dont get it. no sound?? ive refreshed it over 20 times and other ytmnds work but not this one?
August 12th, 2006
(0)
Sound is broken, but I like the idea.
August 12th, 2006
(0)
sounds not working right now.
August 12th, 2006
(0)
you've never been to a poland site have you?
August 12th, 2006
(0)
doesnt work
August 12th, 2006
(0)
The sound is broken.
August 12th, 2006
(0)
i am deaf!
August 12th, 2006
(0)
broke.
August 13th, 2006
(0)
broken
August 13th, 2006
(0)
I can't hear sh*t!
August 13th, 2006
(0)
Obviously
August 13th, 2006
(0)
nice sound dipsh*t
August 13th, 2006
(0)
not even a little bit
August 13th, 2006
(0)
Somebody needs to fix the sound.
August 13th, 2006
(0)
doesn't work, I tried it on both IE and firefox.
August 13th, 2006
(0)
uhm yea no sound
August 13th, 2006
(0)
No sound FTL.
August 13th, 2006
(0)
That's the whole point you sh*t c*cks.
August 13th, 2006
(0)
woah, it took me a while to get it (I kept listening/turning up my volume/etc.). 4'd for tricking me, you sneaky bastard
August 13th, 2006
(0)
No, theres no trick *ssh*l*e. The sound doesn't work.
August 13th, 2006
(0)
no audio.
August 13th, 2006
(0)
I can't hear anything.
August 13th, 2006
(0)
piece of sh*t
August 13th, 2006
(0)
you need to tighten up the graphics a little
August 13th, 2006
(0)
not working
August 13th, 2006
(0)
not working!
August 13th, 2006
(0)
no donut
August 13th, 2006
(0)
Needs 20 years of tightening the audio.
August 13th, 2006
(0)
Ahh yes, a very deep ytmnd. Silence truly is the most annoying sound in the world.
August 13th, 2006
(0)
Swiss f*cking watch.
August 13th, 2006
(0)
no sound and no loop you loose
August 13th, 2006
(0)
no sound
August 13th, 2006
(0)
i didnt hear any sound
August 13th, 2006
(0)
no sound you suck you piece of sh*t
August 13th, 2006
(0)
August 13th, 2006
(0)
mouth fixed, but sound is not fixed. vote abstained
August 13th, 2006
(0)
no sound, you f*cking douchebag, I hope you die.
August 13th, 2006
(0)
thanks for wasting my time jerk off.
August 13th, 2006
(0)
so silence is annoying? hmm...
August 13th, 2006
(0)
lol, silence
August 13th, 2006
(0)
FAILURE
August 13th, 2006
(0)
whats wrong with teh sound
August 13th, 2006
(0)
no sound?
August 13th, 2006
(0)
Convert the sound to mp3. Sync doesnt work with wavs. That's why we can't hear anything.
August 13th, 2006
(0)
FIX F*CKING SOUND
August 13th, 2006
(0)
You are a crook and you lose
August 13th, 2006
(0)
Why is this in the top 15?
August 13th, 2006
(0)
Silence is pretty annoying
August 13th, 2006
(0)
sound failure :(
August 13th, 2006
(0)
i don't hear sh*t
August 13th, 2006
(0)
1 it doesnt load
August 13th, 2006
(0)
sound doesn't work
August 13th, 2006
(0)
modem?
August 13th, 2006
(0)
Dude, I ordered my ytmnd WITH sound! Does this mean my ytmnd is free?
August 13th, 2006
(0)
Since it seems you had sound at one time and NO preloader..... I'm guessing you tried to use the preloader with a wav file, which you cant do... and then you went to bed without checking...
August 13th, 2006
(0)
...way to blow it on the Top 15...ouch.... i will give u a 3 for Dumb and Dumber though
August 13th, 2006
(0)
^^^Pussinboots, please don't vote in this year's election. Sound not working. Take it down.
August 13th, 2006
(0)
punch the keys for gods sake
August 13th, 2006
(0)
AHH NO SOUND
August 13th, 2006
(0)
Ok, fixed the sound. I shut off preloader.
August 13th, 2006
(0)
+5 for good ytmnd, -4 for caring about downvoting. Mommy make em stop!!! I wanna be in the top 5 wrahhhhhhhhh!
August 13th, 2006
(0)
cable is now a necessity in my home.
August 13th, 2006
(0)
Hahaha...now all those gay downvoters will change their votes
August 13th, 2006
(0)
Yep.. pretty much.
August 13th, 2006
(0)
Oh well, chalk it up to a Life Lesson.
August 13th, 2006
(0)
so true
August 13th, 2006
(0)
Hehehe.
August 13th, 2006
(0)
Hey look at the votes! "The typical lifespan of a YTMND" IS TRUE!!!!
August 13th, 2006
(0)
N*GG*RS TALKING IS THE MOST ANNOYING NOISE EVAR!
August 13th, 2006
(0)
I know it...
August 13th, 2006
(0)
this is fukin sad i hate u die in hell sdont tell me not to downvote.
August 13th, 2006
(0)
I miss that sound
August 13th, 2006
(0)
Almost won it all for truth. However, the tone contains neither of the two most physically irritating frequencies in the world. So I'll give you a 4.
August 13th, 2006
(0)
That's a big no $hit!
August 13th, 2006
(0)
when i was 15 the dial-up sound always gave me a boner cause i knew it meant porn was coming.
August 13th, 2006
(0)
AAAAAAHHHHHH NOOOOO MAKE IT STOP! MAKE IT STOP!!!!! *runs into a wall and goes into a coma*
August 13th, 2006
(0)
i'm so glad i got DSL long ago.
August 13th, 2006
(0)
It should've been NEDM
August 13th, 2006
(0)
August 13th, 2006
(0)
the load made me leave, sorry.. have 5 stars anyway
August 13th, 2006
(0)
4 cause it was sort of true.
August 13th, 2006
(0)
Why does this not synch, or make use of a pre-loader for synch?
August 13th, 2006
(0)
because it's not my image!!!
August 13th, 2006
(0)
I pretty much liked that sound.
August 13th, 2006
(0)
lol handshake
August 13th, 2006
(0)
Now you get +2. it doesnt sync, and "It's not my image" is no reason, you have the sound so you can make it sync too
August 13th, 2006
(0)
No sync you goddamn failure.
August 13th, 2006
(0)
Win.
August 13th, 2006
(0)
True. :D
August 13th, 2006
(0)
At least it wasn't actually the most annoying sound, like people smacking on food or scratching chalkboards.
August 13th, 2006
(0)
Also, 5 to smite downvoters.
August 13th, 2006
(0)
Yea thats gotta be the most annoyingest.
August 13th, 2006
(0)
Pay heem his money.
August 13th, 2006
(0)
Decent. Synch, sound, and techincal issues all need to be fix'd for the 5. KThxBai.
August 13th, 2006
(0)
Hey, how come nobody's complaining about the sync on all the other "Annoying Sound" YTMNDs?
August 13th, 2006
(0)
I like that sound though...
August 13th, 2006
(0)
I actually like that noise. but bonus points for recording it with a crappy mic. ;)
August 13th, 2006
(0)
UNIVERSE TIER
August 13th, 2006
(0)
Uh, okay. Grats on... putting the sound of a modem in a YTMND. Quick, get this one to the Hall of Fame!
August 13th, 2006
(0)
It goes outta sync the first time.
August 13th, 2006
(0)
Now the sync doesn't work. Not at all. Even the first time. The image in the beginning's not long enough.
August 13th, 2006
(0)
lol..i remember my 1.4k connection years ago
August 13th, 2006
(0)
Now that the sound is fixed, I have nightmares about my old 56k modem.
August 13th, 2006
(0)
i pmed some of the people who voted 1 for no sound and told them its fixed.
August 13th, 2006
(0)
Oh god. That reminded me of netzero. I think I'll go sit in the corner now.
August 13th, 2006
(0)
Epic Win
August 13th, 2006
(0)
My dial up sounded so much worse.
August 13th, 2006
(0)
sux
August 13th, 2006
(0)
I've had enough of f*ggy short films with minimal editing. 2.
August 13th, 2006
(0)
Awesome! Reminds me of http://supermariolostlevels.ytmnd.com
August 13th, 2006
(0)
the most annoying sound is easily that alarm clock noise EEEH. EEEH. EEEH. EEEH.... i cringe even when it's on commercials and stuff
August 13th, 2006
(0)
Ugh yeah, spare a thought for those who haven't got cable/DSL or can't get it. I'm not one of them thankfully.
August 13th, 2006
(0)
Why is L. Ron Hubbard there?
August 13th, 2006
(0)
lol technological anachronism
August 13th, 2006
(0)
I like the idea and everything, but it's so outta synch on my comp o.o Maybe that's just...my comp. Although I do have internet explorer, so
August 13th, 2006
(0)
S'ok
August 13th, 2006
(0)
this is hilarious! i seriously lol'd!!!
August 13th, 2006
(0)
LOL
August 13th, 2006
(0)
LOL YUO WIN
August 13th, 2006
(0)
1
August 13th, 2006
(0)
concept is good, the way you put it together is not.
August 13th, 2006
(0)
Seriously, that's true.
August 13th, 2006
(0)
When all there was was dial up, I used to break the monotany by making up a song to the dial up tune and sing it.
August 13th, 2006
(0)
I dunno, I actually miss my modem making that noise
August 13th, 2006
(0)
Ah, memories.
August 13th, 2006
(0)
ROFL. YOU ARE A MASTERMIND!
August 13th, 2006
(0)
f*ggy short film=1.
August 13th, 2006
(0)
I miss the dialup noise :(
August 13th, 2006
(0)
lol dailup, 6 for that but -1 for horrible synch :P
August 13th, 2006
(0)
I remember those days of the net and I shiver with the thought of having to stay on dial up a day more then I did
August 13th, 2006
(0)
I love that sound.
August 13th, 2006
(0)
*GOES INTO A BLINDED RAGE*
(0)
http://againwiththepoland.ytmnd.com This is truely ultimate suffering. I will play this for 3 hours streight tonight starting at 2 am to keep me mega awake.
August 13th, 2006
(0)
they sound the exact same to be honest EAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH actually you forgot poland
August 13th, 2006
(0)
Owned
August 13th, 2006
(0)
5'd!
August 13th, 2006
(0)
Nice.
August 13th, 2006
(0)
Bad memories.
August 13th, 2006
(0)
Ok, I actually downloaded the movie and am ripping that part myself. It will be sync'd, I swear.
August 13th, 2006
(0)
I miss that sound :(
August 13th, 2006
(0)
Use flash loader.
August 13th, 2006
(0)
ALOL!
August 13th, 2006
(0)
It would be better if the video kept going when the 56k noise started, as if he was actally making the noise
August 13th, 2006
(0)
Stupid movies, stupid joke.
August 13th, 2006
(0)
Win
August 13th, 2006
(0)
5'd for pissing off everybody when it had no sound. I LOL'd at those comments.
August 13th, 2006
(0)
Actually I kind of liked that sound minus dial up sucking
August 13th, 2006
(0)
RLY ANNOYING INDEED!!!!!!!!!!!
August 13th, 2006
(0)
HAHA SO TRUE
August 13th, 2006
(0)
August 13th, 2006
(0)
This is so much win. You are brilliant.
August 13th, 2006
(0)
Pretty funny
August 13th, 2006
(0)
It is so true I am so glad I have cable now.
August 13th, 2006
(0)
So true! Thats one of the reasons i have cable now!
August 13th, 2006
(0)
Need, What is Love
August 13th, 2006
(0)
the balogna is in the nest, the pastrami is recyclable.
August 13th, 2006
(0)
-2 for hurting my ears ow
August 13th, 2006
(0)
F8cking hurt my ears! Dammit!!!
August 13th, 2006
(0)
that was awesome.
August 13th, 2006
(0)
My rule of thumb, anything thats makes me actually LOL gets a 5. This one definitely gets a 5.
August 13th, 2006
(0)
Funny. Needs text though. Thought it was going to be another pointless clip from a movie.
August 13th, 2006
(0)
You want to know something scarry, I mean, really scarry? Different speed modems have different sounds.. And I can tell the difference... ;.;
August 13th, 2006
(0)
Lmao F*CKING LOVE that part...hell it would be as funny if you left the original sound that he makes...anything that makes me literally lol gets a 5, so here you go.
August 13th, 2006
(0)
nostalgia!
August 13th, 2006
(0)
hahah!
August 13th, 2006
(0)
Hmm it always sounded so wonderful to me
(0)
Fixed, Upvoted.
August 14th, 2006
(0)
5'd for truth.
(0)
Now it's funny!
August 14th, 2006
(0)
Sadly this won't go higher than a 4 now because so many people downvoted when it had no sound.
August 14th, 2006
(0)
So delete it and recreate? :-P
August 17th, 2006
(0)
LOL
August 26th, 2006
(0)
August 27th, 2006
(0)
lol 56k is annoying.
September 23rd, 2006
(0)
Good sh*t.
October 5th, 2006
(0)
Thank god those days are gone... Good one!
October 15th, 2007
(0)
EVERY TIME i have to use my internets...