nigga stole my zamboni (NHL 94 remix)
Created on: August 15th, 2006
NSFW image hider
What hasn't he stole??

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.17) 800 47 188

View metrics:

today yesterday this week this month all time
1 0 0 0 35,134

Inbound links:

views url
40 http://forum.nhl94.com/index.php?/topic/12111-huge-glitch/
22 http://forum.nhl94.com/index.php?showtopic=12111
12 http://forum.nhl94.com/index.php?showtopic=12111&pid=94361&st=0
8 http://www.thepensblog.com/pensblog-news/tpb/wheres-jaromir.html
4 https://www.google.com/

Add a comment

Please login or register to comment.
August 15th, 2006
(0)
Because I lol'd at this, go here in return: http://onestarproject.ytmnd.com/
August 15th, 2006
(1)
Can't deny a good edit.
August 15th, 2006
(0)
lol http://onestarproject.ytmnd.com/
August 15th, 2006
(0)
lol
August 15th, 2006
(0)
5'd for fallen nhl teams. lol jets
August 15th, 2006
(0)
hahahaha thats too funny man
August 15th, 2006
(0)
whoreproject.ytmnd.com
August 15th, 2006
(0)
I loved that game! Go Sabres, Thomas Steen is a goon ;)
August 15th, 2006
(0)
haha yes!
August 15th, 2006
(0)
I totally had this game, good job on this.
August 15th, 2006
(0)
OHHH!!!!!! I REMEMBER THAT GAME!!!!
August 15th, 2006
(0)
Win win win win win win win
August 15th, 2006
(0)
Oh man the memories! NHL94 is the last great hockey game by EA... its all been downhill from there.
August 15th, 2006
(0)
^quite true
August 15th, 2006
(0)
good, but the title kinda spoiled the whole thing
August 15th, 2006
(0)
HAHAHA
August 15th, 2006
(-1)
hothothotftw.ytmnd.com
August 15th, 2006
(0)
Holy sh*t my brother had that game... I think. He had a sh*tload of hockey games.
August 15th, 2006
(0)
Since when does Teemu Selanne get penalties? I was under the impression he was more finesse. But there he is in the box...
August 15th, 2006
(0)
when somebody does this with blades of steel, it gets a 5.
August 15th, 2006
(0)
ITS NOT A BIKE.
August 15th, 2006
(0)
NHLPA 93 is better. They took out the fighting and injuries in the 94 version. Still 5'd and all, just saying.
August 15th, 2006
(0)
why is it n*gg* stole my Bike shuldnt u edit it to be n*gg* stole my Zamboni?
August 15th, 2006
(0)
lol i live in winnipeg
August 15th, 2006
(0)
there are still injuries in 94, but yeah the lack of fighting is the major downside
August 15th, 2006
(0)
HOW do u give PAU!
August 15th, 2006
(0)
Here, watch this, I'm gonna make Gretsky's head bleed for Superfan #99 here... Watch it... Oh! Look! Mikey look, his head's bleeding!
August 15th, 2006
(0)
(Translation: Bleeding heads > fighting)
August 15th, 2006
(0)
HOW DO U GIVE PAU!s
August 15th, 2006
(0)
+10000000000000000 for me owning that game way back
August 16th, 2006
(0)
1d for "n*gg* stole my BIKE!"
August 16th, 2006
(0)
i remember that game 5'd for nostalgia
August 16th, 2006
(0)
Dude maybe you should use the SNES version of that song? Or SEGA CD? lol.
August 16th, 2006
(0)
4'd, -1 because hockey sucks.
August 16th, 2006
(0)
I'll throw in the last star if you have Mac in a pink hockey suit skating after Doc.
August 16th, 2006
(0)
I f*cking have that game.
August 16th, 2006
(0)
I approve of the score.
August 16th, 2006
(0)
STOLEN from here: hothothotftw.ytmnd.com
August 16th, 2006
(0)
+5 for NHL 94, -1 for no lil' mac.
August 16th, 2006
(0)
Teemu Selane watches on from the sin bin!
August 16th, 2006
(0)
5+favs for sabres!
August 16th, 2006
(0)
COMPLETE TOTAL RIPOFF OF MY SITE: STOLEN from here: hothothotftw.ytmnd.com
August 16th, 2006
(0)
+5 for Buffalo being in the lead, and because this game rules.
August 16th, 2006
(0)
5 for ea sports, the reason i bought my sega genesis...and every other sega system (other than sonic of course)
August 16th, 2006
(0)
We need some Super Metroid sites
August 16th, 2006
(0)
This is too cool.
August 16th, 2006
(0)
Wow talk about a blast from the past, I remember playing this game all the time on the genesis. Great job maybe u can add little mac chasin him and slippin on the ice.
August 16th, 2006
(0)
Five for Selanne taking a penalty.
August 16th, 2006
(0)
God this game is SO CLASSIC
August 16th, 2006
(0)
my all time favorite game
August 16th, 2006
(-1)
WAY TO STEAL MY SITE I SPENT HOURS ON: hothothotftw.ytmnd.com
August 16th, 2006
(0)
http://fivestarproject.ytmnd.com/http://fivestarproject.ytmnd.com/http://fivestarproject.ytmnd.com/http://fivestarproject.ytmnd.com/http://fivestarproject.ytmnd.com/http://fivestarproject.ytmnd.com/http://fivestarproject.ytmnd.com/http://fivestarproject.ytmnd.com/http://fivestarproject.ytmnd.com/http://fivestarproject.ytmnd.com/http://fivestarproject.ytmnd.com/http://fivestarproject.ytmnd.com/http://fivestarproject.ytmnd.com/http://fivestarproject.ytmnd.com/
May 29th, 2008
(0)
sixstarproject.ytmnd.com
August 16th, 2006
(0)
Winnipeg FTW
August 16th, 2006
(0)
5 for originality
August 16th, 2006
(0)
omg buffalo is winning!!! lol im from buffalo...we need to win a cup somtime
August 16th, 2006
(0)
UNIVERSE TIER
August 16th, 2006
(0)
LOL
August 16th, 2006
(0)
That is not a bike. Good bye.
August 16th, 2006
(0)
lmao. Was that the year they took out fights?
August 16th, 2006
(0)
N*GGA STOLE YOUR 5'S.
August 16th, 2006
(0)
4 +1 for Buffalo winning!
August 16th, 2006
(1)
Auto 5 for NHL 94
August 16th, 2006
(0)
I approve of this.
August 16th, 2006
(0)
haha nice sound
August 16th, 2006
(0)
5'd just cuz it's NHL94
August 16th, 2006
(0)
cool
August 16th, 2006
(0)
Sega Sports... Your greatness will live on in our hearts for forever. As for EA... F*ck EA. EA can lick my balls. Sega threw together NFL2k1 in less than a year and its STILL better than any Madden released to this very day. F*ck Madden. Bumbling idiot... BOOM! Tough actin Ace hardware available at ant R-A-C near you on your Verizon cell phone.
August 16th, 2006
(1)
I'm gonna make Gretzky's head bleed for super fan 99 over here
August 16th, 2006
(0)
5 for coincidentaly picking the only hocky game I own
August 16th, 2006
(0)
you rock man!
August 16th, 2006
(0)
back when Hockey games were good!!
August 16th, 2006
(0)
The n*gg* fad and ice hockey together at last :D
August 16th, 2006
(0)
NHL94 + SNES... I remember running home off the school bus to play that mother.
August 16th, 2006
(0)
oldskool games
August 16th, 2006
(0)
5'd for Winnipeg
August 16th, 2006
(0)
Peg city represent!
August 16th, 2006
(0)
5'd for the song. awesome game
August 16th, 2006
(0)
5'd because "zamboni" is the best word ever.
August 16th, 2006
(0)
Great! The NSMB fads are coming again.
August 16th, 2006
(0)
Finally a more original and fun NSMB fad site.
August 16th, 2006
(0)
That game was fun. Good memories.
August 16th, 2006
(0)
Needs a pink hockey player chasing him for the final star.
August 16th, 2006
(0)
5 for Winnipeg Jets
August 16th, 2006
(0)
More like, n*gg* finally found a job.
August 16th, 2006
(0)
5'd because i live in winnipeg
August 16th, 2006
(0)
win
August 16th, 2006
(0)
+ 10 for hockey. -5 for Buffalo.
August 16th, 2006
(0)
you fail, please try again ^_^
August 16th, 2006
(0)
Am I old school for having NHL '93?
August 16th, 2006
(0)
Ah, the Winnipeg Jets...
August 16th, 2006
(0)
Awesome, although until the day I die I will say that NHL 95 was the best 16-bit hockey game.
August 16th, 2006
(0)
5'd just because the sabres are winning. LETS GO BUFFALO!
August 16th, 2006
(0)
i had that game for sega genesis, LEET
August 16th, 2006
(0)
that is one of my most favourite games of all time
August 16th, 2006
(0)
Haha, godlike!
August 16th, 2006
(0)
best hockey game EVER MADE!
August 16th, 2006
(0)
lol
August 16th, 2006
(0)
well done
August 16th, 2006
(0)
lol hockey ftw, also zambonis
August 16th, 2006
(0)
4 because he doesn't say zamboni.
August 16th, 2006
(0)
5d for buffalo
August 16th, 2006
(0)
how is this good? okay idea, okay image, Horrible sound
August 16th, 2006
(0)
5 'cause i laughed.
August 16th, 2006
(0)
5 for sega genesis
August 16th, 2006
(0)
needs someone chasing the zamboni
August 16th, 2006
(0)
lmao
August 16th, 2006
(0)
Make little Waynes head bleed.
August 16th, 2006
(0)
that w@s pretty wˆ
August 16th, 2006
(0)
Best hockey game ever + NSMB = instant win
August 16th, 2006
(0)
August 16th, 2006
(0)
5 for the fact that this game owns
August 16th, 2006
(0)
I missed n*gga so much. pity 5
August 16th, 2006
(0)
^_^
August 16th, 2006
(0)
nhl 93 was the best game ever.
August 16th, 2006
(0)
Fad evolution and originality - grats on the four.
August 16th, 2006
(0)
i remember this game and zombie hockey. man zombie hockey was fun. shove someone into a hole in the floor to kill them and stuff.
August 16th, 2006
(0)
5'd because I'm from Winnipeg. GO JETS GO!!!!!!!!!!!!!
August 16th, 2006
(0)
hah
August 16th, 2006
(0)
ni ga stole mah bike. ni ni ni ni ni ga stole mah bike.
August 16th, 2006
(0)
diet
August 16th, 2006
(0)
OMG memories. Too bad I bought '94 tho, that was the year they got rid of the blood and the fighting lololol
August 16th, 2006
(0)
Not a bike -3, No NEDM -1.
August 16th, 2006
(0)
August 16th, 2006
(0)
It's great, but the fact that it says "bike" with a zamboni kinda messes it up a bit.
August 16th, 2006
(0)
5 for nostalgia
August 16th, 2006
(0)
It may not be Mac in hockey gear, but it's good enough for the last star.
August 16th, 2006
(0)
nice. 5'd.
August 16th, 2006
(0)
Yay winnepeg :D
August 16th, 2006
(0)
nice. ea nhl hockey games were all anti-pittsburgh except the orginal. they deserve it now, but back in the early-mid 90's the pens were the sh*t!
August 16th, 2006
(0)
omg 555555555555555 and fav'd
August 16th, 2006
(0)
it is, indeed, not a bike
August 16th, 2006
(0)
-2 for having winnipeg losing
August 16th, 2006
(0)
As a zamboni driver, that's awesome.
August 16th, 2006
(0)
5 For adding lil' mac.
August 16th, 2006
(0)
4-0!?!?! F*ck that! Winnipeg!!! Good stuff.
August 16th, 2006
(0)
OMG OMG OMG NHL 94 I was playing that the other day! Awesome game, still worth playing! 5'd, of course.
August 16th, 2006
(0)
hahaha good edit loved that game
August 16th, 2006
(0)
5 for the Jets, would have been 10 if you were playing as the Nordiques for the relocation cup.
August 16th, 2006
(0)
NHL 94 FTMFW
August 16th, 2006
(0)
both teams fail, GO CANUCKS. also, c*cks.
August 16th, 2006
(0)
Word up to buffalo
August 16th, 2006
(0)
Oh my word, excellence is ye!!
August 16th, 2006
(0)
He says "my bike", though. It doesn't make sense. :(
August 16th, 2006
(0)
lol i live in winnipeg!
August 16th, 2006
(0)
5 for the sabres winning!
August 16th, 2006
(0)
oh god. I cannot repay you enough for this nhl 94 flashback.
August 16th, 2006
(0)
Next-gen n*gg* graphics!
August 16th, 2006
(0)
From someone that loves hockey... f*cking amazing.
August 16th, 2006
(0)
i miss this game.
August 16th, 2006
(0)
YEAH GENESIS!
August 16th, 2006
(0)
5 for defunct team
August 16th, 2006
(0)
that sneaky n*gg*.
August 16th, 2006
(0)
Oh this is great.
August 16th, 2006
(0)
lal
August 16th, 2006
(0)
I see Lil' Mac in the stands :O That's an insta-5.
August 16th, 2006
(0)
but hartford...the wailers....they may beat vancouver once or twice in a millenium
August 16th, 2006
(0)
Great, but -1 for Buffalo winning against Winnepeg.
August 16th, 2006
(0)
LET'S GO BUFFALO
August 16th, 2006
(0)
5'd for NHL '94.
August 16th, 2006
(0)
5 if you animate little mac's legs
August 16th, 2006
(0)
Such a great game
August 16th, 2006
(0)
Greatest game, ever.
August 16th, 2006
(0)
Do you know zamboni? *SMACK*
August 16th, 2006
(0)
rofl, i used to play that game =p
August 16th, 2006
(0)
We need recruits to fight with our army. We are the IIDF!!! come and join us at http://com5.runboard.com/btheofficialytmndarmy FOR GREAT JUSTICE!!! Now THAT was a great edit lol.
August 16th, 2006
(0)
OMG i still have this game on the genesis, one of my favorite hockey games, lol.
August 17th, 2006
(0)
win!
August 17th, 2006
(0)
the best feature of NHL94 was the highlights from other games during the intermissions. I wish newer games had that feature :(
August 17th, 2006
(0)
Nice.
August 18th, 2006
(0)
best hockey game ever
August 20th, 2006
(0)
you can put it on the board.... yes!
August 30th, 2006
(0)
:( Why did us Winnipeggers lose?
(0)
LMFAO!!!!!XD THIS IS THE BEST N*GG* YET!!!XD OMG!!!XD HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAAA!!!XD ILU!!!XD Plz lemme have ur babies:'(!:D
September 2nd, 2006
(0)
brilliant
September 4th, 2006
(0)
best game evar
September 4th, 2006
(0)
awesome game. I once injured a guy for fourteen seasons with a full speed open ice check, it was amazing.
September 9th, 2006
(0)
The Jets ftw. But what's with the 4-0 Buffalo? F*ck that noize.
September 13th, 2006
(0)
Old school EA ftw
September 17th, 2006
(0)
I still have that game, Sega Genesis I believe, go Flyers!
September 20th, 2006
(0)
This truly is one of the best YTMNDs ever.
December 20th, 2006
(0)
OMG! i remember that game. Me and my brother used to play it. I compoletely forgot about it till now
December 22nd, 2006
(0)
You sir, win the internets.
January 5th, 2007
(0)
incredibly creative
February 23rd, 2007
(0)
lol, nhl 94 was bomb sh*t, except all you basically scored a goal on every rap-around.... but still this is pretty sick
February 26th, 2007
(0)
Lol Winnipeg...such a shame they went to Phoenix...don't think they care bout the Coyotes as much as Winnipeg cared for the Jets.
April 21st, 2008
(0)
BELFOUR
April 20th, 2009
(0)
I should 1 this for no Flyers. =)