CRAPTMND: Crappy Cosby ft. Dre
Created on: August 22nd, 2006
CRAPTMND: Crappy Cosby ft. Dre
Crappy Cosby ft. Dre rap

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.04) 215 16 41

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 17,515

Inbound links:

views url
1,540 http://www.reddit.com/r/WTF/comments/1aqcrd/are_those_light_bulb
14 https://www.facebook.com/
11 http://en.reddit.com/r/WTF/comments/1aqcrd/are_those_light_bulbs
11 https://m.facebook.com
9 https://www.google.com/

Add a comment

Please login or register to comment.
August 22nd, 2006
(0)
5'd by Mr. Five
August 22nd, 2006
(0)
F*cked up crap!!!
August 22nd, 2006
(0)
OMFG YES
August 22nd, 2006
(0)
have a 4
August 22nd, 2006
(0)
f*cking retarded
August 22nd, 2006
(0)
almost as painful as the original
August 22nd, 2006
(-1)
Craptmnd's suck ma balls
August 22nd, 2006
(0)
5
August 22nd, 2006
(0)
Nice rythem.
August 24th, 2006
(0)
the original was great hardly painful...this one...painful...but in a funny way
August 24th, 2006
(0)
best craptmnd ever
September 1st, 2006
(0)
you sound just like dr dre
September 5th, 2006
(0)
Worst site ever.... also funny.
September 5th, 2006
(0)
September 8th, 2006
(0)
yes.
September 12th, 2006
(0)
-where the guy comes out!
September 12th, 2006
(0)
5 because you did the sound yourself and made it sound funnier
September 13th, 2006
(0)
LOL @ studged's vote. If you made the sound less fuzzy this is something I would actually enjoy listening to.
September 16th, 2006
(0)
This is actually good.
September 28th, 2006
(0)
This is some good crap.
October 3rd, 2006
(0)
i actually lawl'd. good job on making a not-so-crappy craptmnd
October 9th, 2006
(0)
:>
October 14th, 2006
(0)
Man, so very delightful. Can't stop loving this site.
November 2nd, 2006
(0)
fantastic
November 29th, 2006
(0)
haha yes.... True Crap
December 2nd, 2006
(1)
Kids listen to the rap music.
December 27th, 2006
(-5)
[ comment is below rating threshold and has been hidden ]
(-5)
Die you stupid n*gg*r. All of you who 5'd this are retards.
December 31st, 2006
(0)
5'd for Audacity
January 14th, 2007
(0)
awsome aduio
January 20th, 2007
(0)
I can tell you're a black man. Black men beat box more cooler than white people.
January 28th, 2007
(0)
this is damn awesome. good job.
March 8th, 2007
(0)
sound makes it
March 11th, 2007
(0)
THIS IS ACTUALLY GOOD SINGING
April 6th, 2007
(0)
LMFAOOO THIS MADE ME LAUGH SO HARD
April 26th, 2007
(0)
June 5th, 2007
(1)
This is by far the best craptmnd in the history of crap.
June 19th, 2007
(0)
lawl
September 11th, 2007
(2)
"Jazz is like a good coat" LOL 5
September 21st, 2007
(0)
i laughed rly hard irl FIVE'D
October 10th, 2007
(0)
yes
February 21st, 2010
(0)
15