Yoda upvotes himself.
Created on: August 24th, 2006
Yoda upvotes himself.
qxx 
The Force shall prevail.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.37) 791 32 130

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 19,033

Inbound links:

views url
2 https://www.facebook.com/
1 http://www.fanedit.org/forums/showthread.php?127-SW-Star-Wars/page6
1 http://actionskeptics.blogspot.com/search/label/Ebay%20Stuff?updated-max=2009-04-13T02%3A33%3A00-04%3A00&max-results=20
1 http://www.google.se/search?hl=sv&source=hp&biw=533&bih=320&q=yo
1 https://www.google.co.uk/

Add a comment

Please login or register to comment.
August 24th, 2006
(0)
5 for yoda.
August 24th, 2006
(0)
2nd and 5'd fpr decent photoshop... and yoda
August 24th, 2006
(0)
starwasr + ytmndref + unfunny
August 24th, 2006
(0)
creative
August 24th, 2006
(0)
use more of the song man...too little...annoying loop
August 24th, 2006
(0)
Relax...Good...Let the 5 flow.
August 24th, 2006
(0)
Right on, made the song a bit longer. Thanks for the input :)
August 24th, 2006
(0)
My Force powers were only enough to stop him at four...
August 24th, 2006
(0)
Song is not by Van Halen, it's by Stan Bush. Correct it and I vote.
August 24th, 2006
(0)
Mirror the yoda footage, it would make the whole thing so much better.
August 24th, 2006
(0)
NEVH but ill 5 anyways. You should correct it though.
August 24th, 2006
(0)
Yoda is indeed powerful
August 24th, 2006
(-1)
5'd for van halen + 5'd for yoda - 5 since i have to :P
August 24th, 2006
(0)
You sir, have got the touch.
August 24th, 2006
(0)
August 24th, 2006
(0)
this is gold
August 24th, 2006
(0)
5 for Me.
August 24th, 2006
(0)
lol, size matters not C=3
August 24th, 2006
(0)
awesome! if i downvote, he'll just up it anyways!
August 24th, 2006
(0)
HAHAHA NICE
August 24th, 2006
(0)
I gave you a 1, but yoda made it a 5.
August 24th, 2006
(0)
Nice. :) Made me laugh on this lousy morning.
August 24th, 2006
(0)
funny :)
August 24th, 2006
(0)
help you I can, yeeesss!!
August 24th, 2006
(0)
Hahaha facial expressions FTW.
August 24th, 2006
(0)
-4 for sexymofo
August 24th, 2006
(0)
unless he's moving his hand from behind the page, his gesture is actually downvoting...not upvoting! reversing the gif is easy, I just tried it. obey the laws of Force physics for the win.
August 24th, 2006
(0)
yeah screw sexymofo, you should have gotten a less f*ggier downvoter
August 24th, 2006
(0)
STAN BUSH FOR THE F*CKING WIN.
August 24th, 2006
(0)
More Stan Bush here: hdplaw.ytmnd.com
August 24th, 2006
(0)
5 for transformers movie soundtrack
August 24th, 2006
(0)
This wasnt very good at all.
August 24th, 2006
(0)
"-4 for sexymofo" lol, logic
August 24th, 2006
(0)
win, you do
August 24th, 2006
(0)
Must.. down.. vote... NOOOOO YODAS POWER
August 24th, 2006
(0)
awesome, but I think you should reverse his direction 'cause it looks like he's actually downvoting directionally...
August 24th, 2006
(0)
I'm pretty sure the force can bend the will of the weak
August 24th, 2006
(0)
ROFL, win.
August 24th, 2006
(0)
The force will be with you, always.
August 24th, 2006
(0)
don't worry about it Yoda, sexy mofo's a douche.
August 24th, 2006
(0)
har har
August 24th, 2006
(0)
lol
August 24th, 2006
(0)
5'd for reaction to sexymofo
August 24th, 2006
(0)
:D
August 24th, 2006
(0)
yes
August 24th, 2006
(0)
Needs a force-induced head 'asplosion' of sexymofo.
August 24th, 2006
(0)
You fail, please try again. ^_^
August 24th, 2006
(0)
hahaha
August 24th, 2006
(0)
Smiddle upvotes qxx.
August 24th, 2006
(0)
But why did he make this ytmnd?
August 24th, 2006
(0)
this should be playing in a temple 24/7.
August 24th, 2006
(-3)
you fail, please try again ^_^
August 24th, 2006
(0)
Use the force, you green midget, and upvote, upvote AWAY!!
August 24th, 2006
(0)
Brilliant. lol at sexymofo and Yoda's expression. Nice editing, too.
August 24th, 2006
(0)
5 for putting a comment in there
August 24th, 2006
(0)
Surreal. I like.
August 24th, 2006
(0)
This is a good day for YTMND
August 24th, 2006
(0)
yet another star wars site from QXX...why dont you rip a new movie ok?
August 24th, 2006
(0)
lol!
August 24th, 2006
(0)
Now light our darkest hour!!!
August 24th, 2006
(0)
nice job man
August 24th, 2006
(0)
stop talking about him
August 24th, 2006
(0)
would have been five without sexymofo
August 24th, 2006
(0)
hee, nice
August 24th, 2006
(0)
hahaha
August 24th, 2006
(0)
5 for yoda and bashing downvoters.
August 24th, 2006
(0)
needs more jek porkins
August 24th, 2006
(0)
I'll help Yoda out too.
August 24th, 2006
(0)
Once again, qxx....Star Wars=Win.
August 24th, 2006
(0)
This is a PTKFGS. It's a Riker parody.
August 24th, 2006
(0)
5'd for The Touch. Long live Optimus Prime!
August 24th, 2006
(0)
Balance in all ratings; balance in all things.
August 24th, 2006
(0)
Honestly deserves to be downvoted for giving a troll what he wants most- attention.
August 24th, 2006
(0)
August 24th, 2006
(0)
sexymofo, lmao...
August 24th, 2006
(0)
starwars
August 24th, 2006
(0)
wow cheap way to get votes.. yoda already gave you a high rating not fair.
August 24th, 2006
(0)
Awesome. Great combination. I've been downvoted by that ****er too.
August 24th, 2006
(0)
jk good job
August 24th, 2006
(0)
Hehe, the way I look at it, that guy is downvoting any site that gets recognition anyway, might as well make a joke out of him.
August 24th, 2006
(0)
I love the Transformers movie.
August 24th, 2006
(0)
http://onestarfailure.ytmnd.com/
August 24th, 2006
(0)
transfomers soundtrake ftw! lol
August 24th, 2006
(0)
superbe
August 24th, 2006
(0)
to funny
August 24th, 2006
(0)
lol
August 24th, 2006
(0)
5'd for a short green guy with a name that suspiciously sounds like vagina
August 24th, 2006
(0)
Nice.
August 24th, 2006
(0)
lol
August 24th, 2006
(0)
yeah, yeah.. Hasn't voted on mine yet, but... damnit, it's like sexymofo is a bot or something...
August 24th, 2006
(0)
lol he even downvoted a site even though it made him famous can u put me in ur next 1 =P
August 24th, 2006
(0)
fad downvoters need to die. and fad downvoter is one object. like getting attention downvotes. retarded.
August 24th, 2006
(0)
+15! 5for yoda! 5for sexymofo h8in! 5for music!
August 24th, 2006
(0)
:P
August 24th, 2006
(0)
+5 Just for using Stan Bush' "The Touch" in a non-Transformers ytmnd HAHA
August 24th, 2006
(0)
Yoda upvotes himself.
August 24th, 2006
(0)
niiiice
August 24th, 2006
(0)
-4 for making downvoters celebritys. and for f*gs like sexymofo its what he wants. Idiot
August 24th, 2006
(0)
a freaking mazing
August 24th, 2006
(0)
great music, but yoda move the wrong direction tard
August 24th, 2006
(0)
5 for sexymofo
August 24th, 2006
(0)
If you destroy the satellite, we can go straight for Venom.
August 24th, 2006
(0)
5 for you've got the touch. One of the best songs ever made
August 24th, 2006
(0)
f*ck sexymofo that bitch!
August 24th, 2006
(0)
Yoda.
(0)
WACCO!
August 24th, 2006
(0)
5 for transformers music
August 24th, 2006
(0)
Strong is sexymofo. Use what you have learned. Save you it can!
August 24th, 2006
(0)
Yoda made me 5 you
August 24th, 2006
(0)
5'd for use of the force
August 24th, 2006
(0)
5 to counter the idiots that 1'd just because sexymofo's included. (I'd rate this a 4)
August 24th, 2006
(0)
Stan Bush for the f*cking win.
August 24th, 2006
(0)
5 for Transformers soundtrack
August 24th, 2006
(0)
win
August 24th, 2006
(0)
Works for me.
August 25th, 2006
(0)
The Touch! Transformers = Insta-5!
August 25th, 2006
(0)
I was going to 5 it, then I heard the music. Now I want to 5,000,000 it.
August 25th, 2006
(0)
You win cuz it's true!
August 25th, 2006
(0)
you fail, please try again ^_^
August 25th, 2006
(0)
August 26th, 2006
(0)
He ised his mind trickery to make me vote 5
August 26th, 2006
(0)
sexy fails, please try again ^_^
August 27th, 2006
(0)
nice!
August 31st, 2006
(0)
sexymofo jokes = funny
September 3rd, 2006
(0)
-1 for giving sexymofo any more credit. This is one of my favorite ytmnd's, though...
September 14th, 2006
(0)
Cute. :D
September 28th, 2006
(0)
I Loved your sitehttp://yodaupvote.ytmnd.com5'ed
March 18th, 2007
(0)
lol
March 22nd, 2007
(0)
adorable
October 28th, 2007
(0)
6