Hugging Spiders: Bad idea
Created on: August 27th, 2006
Hugging Spiders: Bad idea
Yes, I KNOW that's a wandering spider and the bite is (supposedly) from a recluse. Don't tell me.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.19) 841 18 195

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 16,991

Inbound links:

views url
1 http://www.google.com/search?hl=en&q=Hugging+Spiders&aq=f&aqi=&aql=f&oq=&gs_rfai
1 http://www.google.com/search?q=hugging+spiders&ie=UTF-8&oe=UTF-8
1 https://www.facebook.com/

Add a comment

Please login or register to comment.
(0)
lol
August 27th, 2006
(0)
very nice
August 27th, 2006
(0)
I f*cking 5 this.
August 27th, 2006
(0)
saw it coming, but liked what was coming anyway
August 27th, 2006
(0)
lol,
August 27th, 2006
(0)
For some reason, this is gold.
(0)
Awesome.
August 27th, 2006
(0)
I didn't see it coming, hilarious.
August 27th, 2006
(0)
that's a wandering spider and the bite is (supposedly) from a recluse.
August 27th, 2006
(0)
8(
August 27th, 2006
(0)
Hilarious!
August 27th, 2006
(0)
another 5 for you
August 27th, 2006
(0)
teehee
August 27th, 2006
(0)
Yup, still arachnophobic. Great work :)
August 27th, 2006
(0)
I saw those images on ogrish a while back. cool stuff.
August 27th, 2006
(0)
Great. Funny. Surprising. Bashes eBaums.
August 27th, 2006
(0)
rofl
August 27th, 2006
(0)
greatness
August 27th, 2006
(-1)
no....ebaumsworld crap in there means automatic 1
August 27th, 2006
(0)
"no....ebaumsworld crap in there means automatic 1" You're life is an automatic 1.
August 27th, 2006
(0)
You're life is an automatic 1. - owned
August 27th, 2006
(0)
Brilliant.
August 27th, 2006
(0)
That image is from snopes, correct?
August 27th, 2006
(0)
LOL
August 27th, 2006
(0)
that was f*cking disgusting man...
May 4th, 2011
(0)
I know, Eric Bauman is a sick piece of shit isn't he?
August 27th, 2006
(-1)
ebaums = a 1
August 27th, 2006
(0)
+1 for wesley willis.
August 27th, 2006
(0)
Damn you're crafty.
August 27th, 2006
(0)
was gonna 1 when i saw the ebaums watermark, then saw the joke, v funny ;D
August 27th, 2006
(0)
That made me rofl.
August 27th, 2006
(0)
I KNEW THAT WAS GOING TO HAPPEN! Top Dog!
August 27th, 2006
(0)
I was about to X and give you a one. I'm glad I stayed a few more seconds :)
August 27th, 2006
(0)
No spider will ever get a hug from me.
August 27th, 2006
(0)
ha ha win
August 27th, 2006
(0)
I saw that coming half way in. 5'd for awesomeness.
August 27th, 2006
(0)
Lawl
August 27th, 2006
(0)
unexpected/10
August 27th, 2006
(0)
rofl 5 for watermark
August 27th, 2006
(0)
Educational
August 27th, 2006
(0)
5 for wesley willis
August 27th, 2006
(0)
birdman kicked my ass.
August 27th, 2006
(0)
WOW
August 27th, 2006
(0)
How exactly would someone go about hugging a spider that is, at most, 1/100th their size? Simply impossible.
August 27th, 2006
(0)
BIRD MAN WHOOOPED MY ASSS, BIIIIIRDMAN WHOOOPED MY ASSSSS
August 27th, 2006
(0)
LOL! Didn't see that comming!
August 27th, 2006
(0)
Anti-Spider hugging ftw.
August 27th, 2006
(0)
LOL, fairduel is an idiot. He's like the person who asks "why would a politician get taller after swallowing a viagra? it gives you an erection, it doesn't contain growth hormones!"
August 27th, 2006
(0)
i like your site, but the colors came out a little weird. also, birdman whupped my ass.
August 27th, 2006
(0)
you fail, please try again ^_^
August 27th, 2006
(0)
god forbid
August 27th, 2006
(0)
You are a freaking genius. I was gonna 1 this when i saw the ebaum's thing, then it turned out to be the punchline! omfg! i'm gonna go hang myself now k?
August 27th, 2006
(0)
I almost 1'd you for the watermark until I saw the whole thing lol
August 27th, 2006
(0)
Dude, Ebaum will steal your images regardless of spider hugging.
August 27th, 2006
(0)
I lawled.
August 27th, 2006
(0)
i didn't expect the end
August 27th, 2006
(0)
"How exactly would someone go about hugging a spider that is, at most, 1/100th their size? Simply impossible." ahahaha, you're a retard.
August 27th, 2006
(0)
I still lawld despite the spider inconsistency. It does look like it wants a hug tho don't it?
August 27th, 2006
(0)
creative :P
August 27th, 2006
(0)
Good, but with so few frames, you don't need to optimize the hell out of the pictures so they look like crap
August 27th, 2006
(0)
Hooray for Wesley Willis (RIP) and his endlessly entertaining Casio.
August 27th, 2006
(0)
Slideshow.
August 27th, 2006
(0)
lolololol
August 27th, 2006
(0)
I hate spiders. You're going to give me nightmares;-;
August 27th, 2006
(0)
I giggled a bit. 4.
August 27th, 2006
(0)
didn't see it coming either, but -1 for the messed up colors.
August 27th, 2006
(0)
2+ stars for the ebaumsworld thing at the end.
August 27th, 2006
(0)
simple, but not bad, and classy eBaum bashing. However, disgusting picture on a front page site. Still a good site... 4'd and NSFW'd.
August 27th, 2006
(0)
About to 1 you for eBaums, but you got me!
August 27th, 2006
(0)
I was like "WTF" when I saw the ebaum tag.. I guess watching to the end was well worth it. 4 for little effort though =\
August 27th, 2006
(0)
I was gonna downvote for the obvious reason but then it all turned out to be a bad dream
August 27th, 2006
(0)
thank god, for a second I thought you were just using an image from ebaumsworld
August 27th, 2006
(0)
lol, glad I waited one frame past the initial ebaum image. ;)
August 27th, 2006
(0)
3 because i totally saw that coming.
August 27th, 2006
(0)
-1 for over compressing the GIF
August 27th, 2006
(0)
Lol, good save. I was about to slam you for going to ebaums world.
August 27th, 2006
(0)
very good, didnt see that coming
August 27th, 2006
(0)
Sh*t, somebody warn Mary-Jane!
August 27th, 2006
(0)
your mom = 1
August 27th, 2006
(0)
As the british people i know would say, "Legend..."
August 27th, 2006
(0)
I want to 1 this just because of my horrible, disabling arachniphobia. But I 4 it for making me laugh at my fears of both spiders, and thievery.
August 27th, 2006
(0)
Made of win and gold. Maybe c*cks?
August 27th, 2006
(0)
lawl. saw it coming but it was still funny.
August 27th, 2006
(0)
you're scared of thieves?
August 27th, 2006
(0)
omg, that was so funny XD
August 27th, 2006
(0)
Arf!
August 27th, 2006
(0)
wesley willis music gets the 5
August 27th, 2006
(0)
didn't see it coming lol
(0)
lawl
August 27th, 2006
(0)
I noticed that ebaum's logo right away and was prepared to nail you if you didn't point it out.
August 27th, 2006
(0)
UNIVERSE TIER
August 27th, 2006
(0)
Niiiiiiiiiice
August 27th, 2006
(0)
5'd for bashing eBaums.
August 27th, 2006
(0)
is it actually stolen? where is it originally from then? you are just as bad stealing it without giving it credit. somehow i don't think google took that picture.
August 27th, 2006
(0)
good ol' brown recluse spiders
August 27th, 2006
(0)
You win 5 intarwebs!
August 27th, 2006
(0)
ahaha nice
August 27th, 2006
(0)
5 for wesley willis
August 27th, 2006
(0)
raw-ful
August 27th, 2006
(0)
lol cute and cuddly
August 27th, 2006
(0)
LOLE
August 27th, 2006
(0)
Predictable, and your lettering sux. :( phail
August 27th, 2006
(0)
Spiders scare the sh*t out of me.
August 27th, 2006
(0)
-2 for ebaumsworld
August 27th, 2006
(0)
oh, wait. i watched the whole thing. 5
August 27th, 2006
(0)
5 FOR EBAUM BASHING, 5 FOR WESLEY WILLIS. SOMEONE LET ME 10 THIS PLEASE!
August 27th, 2006
(0)
PLOT TWIST
August 27th, 2006
(0)
Wesley Willis! =D Ebaum's World... =(
August 27th, 2006
(0)
I hugged a spider, then it lead to sex, then I got aids up the *ss and died.
August 27th, 2006
(0)
deception FTW!
August 27th, 2006
(0)
Damn, I guess I made a good YTMND. 8D And I know I've hit big when sexymofo pays a visit.
August 27th, 2006
(0)
Wait...what?
August 27th, 2006
(0)
five for Wesley Willis and Anti-bauman
August 27th, 2006
(0)
nice work.
August 27th, 2006
(0)
OMFG, EBAUMS NO!!
August 27th, 2006
(0)
lol, hosted on ebaums
August 27th, 2006
(0)
classic ytmnd.
August 27th, 2006
(0)
I was in a state of horrified shock until the ebaums thing.
August 27th, 2006
(0)
Improve the image quality and I'll 5 it.
August 27th, 2006
(0)
August 27th, 2006
(0)
Ah, the wisdom of hindsight.
August 27th, 2006
(0)
jesus that's the nastiest thing i've seen in quite some time
August 27th, 2006
(0)
AAAAhahahah, nice suprize ending.
August 27th, 2006
(0)
lol, eww.
August 27th, 2006
(0)
Funny stuff, though I did see it coming, and the colors got to me for some reason. +2 for effort, +1 for Wesley Willis, +1 for the adorable spider that I would have most certainly hugged otherwise.
August 27th, 2006
(0)
I would hug the spider :)
August 27th, 2006
(0)
LO F*CKIN L
August 27th, 2006
(0)
lol. that's disgusting, but really funny. i'm on the fence between a 3 and a 4
August 27th, 2006
(0)
what a twist!
August 27th, 2006
(0)
lol, I saw that coming. Good ytmnd and a good choice in Wesley Willis.
August 27th, 2006
(0)
lol, also brown recluse
August 27th, 2006
(0)
lol
August 27th, 2006
(0)
Lol!
August 27th, 2006
(0)
YES. :)
August 27th, 2006
(0)
lol 5
August 27th, 2006
(0)
1'd for using ebaums
August 27th, 2006
(0)
If you destroy the satellite, we can go straight for Venom.
August 27th, 2006
(0)
I whupped Spider-Man's ass.
August 27th, 2006
(0)
5'd for W.W. God rest his soul :(
August 27th, 2006
(0)
knew that was coming as soon as i saw the tag
August 27th, 2006
(0)
lol randomness
August 27th, 2006
(0)
WHY DIDN'T YOU INCLUDE THE LYRICS!!?!!?!?!?1/!?!?!?1?1/1/1?11?1?1?!?!?!! IT'S WESLEY WILLIS, FOR CHRIST'S SAKE!!!!11!!!!!!111
August 27th, 2006
(0)
lol @ n00bs 1ing for ebaums, 5 for birdman and slamming eric
August 28th, 2006
(0)
nice
August 28th, 2006
(0)
wise words.
August 28th, 2006
(0)
dammit, i'm arachniphobic, but goodjob
August 28th, 2006
(0)
HAHAHAHAHAHAHAH!
August 28th, 2006
(0)
lol
August 28th, 2006
(0)
+5 for funnay and Wesley Willis
August 28th, 2006
(0)
FTW
August 28th, 2006
(0)
I got bit by a brown recluse when I was like 4, there was an ulcer type of deal in the middle of my collar. Crazy sh*t...
August 28th, 2006
(0)
5'd for clevar twist
August 28th, 2006
(0)
I only gave you this high because of wesley willis
August 28th, 2006
(0)
i f*cking hate spiders
August 28th, 2006
(0)
Man F*CK that.
August 28th, 2006
(0)
5'D for your domain name alone. The site was pretty good too.
August 28th, 2006
(0)
rofl
(0)
Ok that made my day.
August 28th, 2006
(0)
LOL
August 28th, 2006
(0)
LOLE
August 28th, 2006
(0)
almost 1'd for ebaum, but 5'd for surprise ending
August 28th, 2006
(0)
haha that image is from snopes &i liked your lettering
August 28th, 2006
(0)
Stupid.
August 28th, 2006
(0)
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team. (machinegun noise)
August 28th, 2006
(0)
HUGGY SPIDER!!!!!!!!!
August 28th, 2006
(0)
If it ended with the picture of hand with ebaums world i would have given this a 1. But it explained itself. Thanks
August 28th, 2006
(0)
what a great unexpected conclusion... also wesley willis ftw
August 28th, 2006
(0)
hahaha
August 28th, 2006
(0)
Excellent twist. also, brown recluse FTW.
August 28th, 2006
(0)
5, but google is not a source.
August 28th, 2006
(0)
lol but those spiders dont look f*cking harmless
August 28th, 2006
(0)
@FairDuel-"How exactly would someone go about hugging a spider that is, at most, 1/100th their size? Simply impossible." 1/100th your size, that would be a 1.5 pound spider good god. (I grant you that you did say at most but still... thats a huge deviation)
August 28th, 2006
(0)
3 at first, then 5 cause of ebaums
August 28th, 2006
(0)
I didn't notice that... rofl.
August 28th, 2006
(0)
I hugged a spider and all I got was ripped off by Ebaums.
August 28th, 2006
(0)
Are we done with the ebaums bashing?
August 28th, 2006
(0)
hahahahaha lol
August 28th, 2006
(0)
holy sh*t that made me want to vomit (the pic of the bite that it) 5 stars!!
August 28th, 2006
(0)
I was going to one it when I saw the ebaum watermark, but then the joke stopped by.
August 28th, 2006
(0)
That picture is over 5 years old.
August 28th, 2006
(0)
lol'd irl
August 28th, 2006
(0)
lol'd
August 28th, 2006
(0)
Brilliant!
August 28th, 2006
(0)
Hahahahahhahahahahahahhaha.
August 29th, 2006
(0)
lol
August 29th, 2006
(0)
VBGOD, and Hitler is over 60 years old. Does that take away from the funny somehow?
September 3rd, 2006
(0)
lol nice, didnt even expect it, i saw the watermark and it didnt even hit me, haha
September 3rd, 2006
(0)
To hug a spider of that size would be impossible. I don't appove.
September 12th, 2006
(0)
Tehehehe
September 12th, 2006
(0)
5 for the late great Wesley Willis
September 13th, 2006
(0)
5 for wesley!
September 18th, 2006
(0)
you WIN, please try again ^_^
September 18th, 2006
(0)
haha, i saw it coming
May 6th, 2011
(0)
I've seen that pattern before, its caused by exposure to Eric Bauhman
May 9th, 2011
(0)
interesting fact about the wandering spider, its been known to cause boners and impotence.