What is DraguLove?
Created on: September 1st, 2006
What is DraguLove?
long lost site. made about 9 months ago, lost the file on my comp, unable to be found while searching... found while cleaning out folders, figured might as well post it now. and i added some more.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.35) 834 105 172

View metrics:

today yesterday this week this month all time
2 1 0 0 25,003

Inbound links:

views url
252 http://keirak29.deviantart.com/
19 http://boards.4chan.org/v/res/204058225
19 http://2ch.so/bb/
14 http://2ch.so/bb/res/193316.html
11 http://www.google.com/search?q=What+is+dragulove&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a

Add a comment

Please login or register to comment.
September 1st, 2006
(0)
see description.
September 1st, 2006
(0)
very nice
September 1st, 2006
(0)
Haha nice.
September 1st, 2006
(0)
http://whathisrob.ytmnd.com/ dude the idea being done in 2005... it doesn't get much sadder.
September 1st, 2006
(0)
i always loved that one
September 1st, 2006
(0)
Neek - that one has a) a sh*tty loop and b) not mixed what is love in...
September 1st, 2006
(0)
Gotta love it.
September 1st, 2006
(0)
very good.
September 1st, 2006
(0)
Ehh whatever, the pic is that old. I would've thought more from you...
September 1st, 2006
(0)
what is ROB ZOMBIE YOU'RE F*CKED UP
September 1st, 2006
(0)
Regardless of whether it's old or not, it's still good. Plus its got Rob Zombie. So yeah, 5'd.
September 1st, 2006
(0)
considering the time it was made and what i was making then, plus the fact it was made when i just got a hang of WavePad, i think it fits in exactly with what i was doing at the time.
September 1st, 2006
(0)
LOL
September 1st, 2006
(0)
so basically while i wouldnt have made this today, it being such an old fad, i make no apologies for it. i'm still happy with the audio and i obviously instead of taking the other, ripped a new cleaner version of the gif....
September 1st, 2006
(0)
Don't worry about them Sitsu, this a great YTMND.
September 1st, 2006
(0)
I love you
September 1st, 2006
(0)
haha, i do the same with my files. especially homework in microsoft word id name "this sucks i hate this lame class"
September 1st, 2006
(0)
YES! YES! I SLAM IN THE BACK OF MY DRAGULA!
September 1st, 2006
(0)
lol nice id 5 it if this wasnt in top rated
September 1st, 2006
(0)
cool dragula is a cool vid i would give higher point but.
September 1st, 2006
(0)
worst rob zombie song ever.
September 1st, 2006
(0)
well i disagree with that statement. i didnt like one song on his new album.
September 1st, 2006
(0)
this hit top rated on a fluke and now it will be downvote bombed :P
September 1st, 2006
(0)
Yet another great Sitsu YTMND. And he is right, the "other" Rob zombie site that dude pointed out sucks balls compared to this.
September 1st, 2006
(0)
upvoted http://satanporkbeans.ytmnd.com/
September 1st, 2006
(0)
Nice.
September 1st, 2006
(0)
This is amazing, though I was expecting the "dig through the ditches" part to be mixed in.
September 1st, 2006
(0)
i had tried that, it really didnt work, i dont know if i could pull it off now though...
September 1st, 2006
(0)
nice mashup
September 1st, 2006
(0)
I shaved my balls in front of some guy. He watched me.
September 1st, 2006
(0)
with the sound file so old, is it possible to raise the volume on the dragula part? I had to really listen for it
September 1st, 2006
(0)
i got the chorus to match... updating shortly.
September 1st, 2006
(0)
fits well
September 1st, 2006
(0)
MasterSitsu wins again.
September 1st, 2006
(0)
STOP MAKING SUCH GOOOD YTMNDs SITSU
September 1st, 2006
(0)
Also, I love how rediculous the fake plastic pitchfork is that the devil is holding.
September 1st, 2006
(0)
Kind of weird how those two songs almost work.
September 1st, 2006
(0)
and added a little more on top of that even.
September 1st, 2006
(0)
Pretty damn sweet.
September 1st, 2006
(0)
awesome
September 1st, 2006
(0)
Eh, song mashup was good.
September 1st, 2006
(0)
Eh, song mashup was good.
September 1st, 2006
(0)
Great work MasterSitsu! I will probably be listening to this damn thing for the rest of the day.
September 1st, 2006
(0)
lol that audio is stupendous.
September 1st, 2006
(0)
You should mix the "what is goth" with it. Also I remember twisted metal. Do you?
September 1st, 2006
(0)
I was waiting for someone to do this. Well a Better version anyway.
September 1st, 2006
(0)
Rob Zombie FTW
September 1st, 2006
(0)
for the motherland
September 1st, 2006
(0)
XD
September 1st, 2006
(0)
LoL!
September 1st, 2006
(0)
i love it lol
September 1st, 2006
(0)
Very nice mix
September 1st, 2006
(0)
damn, i wish i woulda thought of this....
September 1st, 2006
(0)
Rob Zombie FTW
September 1st, 2006
(0)
AWESOME
September 1st, 2006
(0)
Very well done!
September 1st, 2006
(0)
you are the man now dog.
September 1st, 2006
(0)
was waiting for this to be done since before i was born. IT TOOK A DAMN WHILE!
September 1st, 2006
(0)
Good one sitsu, i love what is love sites myself a lot so this was really fun.
September 1st, 2006
(0)
September 1st, 2006
(0)
XD
September 1st, 2006
(0)
This is one of the best YTMNDs I have ever seen. Ever. Period. Faved.
September 1st, 2006
(0)
It would be nice if the GIF was a little faster to match the music pace, but I get the joke, and a funny joke it is.
September 1st, 2006
(0)
Ha HA!, nice one d00d.
September 1st, 2006
(0)
Holy. Thats a GOOD mashup. Thats a really good mashup.
September 1st, 2006
(0)
Way to go shih-tzu. After you change the audio to the ualualualuale song, then I will vote.
September 1st, 2006
(0)
Wow. Impressive mashup. I hate Rob Zombie, but one can't help but laugh at metalheads driving in cheap costumes. Before I knew YTMND, I attempted to make the most annoying sound ever by mashing up crunk and emo. It was a huge success.
September 1st, 2006
(0)
Oh this is so 5'd. For Rob Zombie.. also, Mastersitsu.
September 1st, 2006
(0)
I gave it a 5 because one of the comments were about crunk and emo mashed together.
September 1st, 2006
(0)
Well I am trying to 5 it.
September 1st, 2006
(0)
5'd because people are being f*gs to Sitsu.
September 1st, 2006
(0)
lol
September 1st, 2006
(0)
Nice!
September 1st, 2006
(0)
Definitely one of the top 10 annoying songs of the late 90s. The animation is funny, but the song mashup didn't turn out all that well.
September 1st, 2006
(0)
moves too slow for me...but it might just be my computer. 4.
September 1st, 2006
(0)
YES.
September 1st, 2006
(0)
never thought those two songs would work well together ... good going on the mix.
September 1st, 2006
(0)
love the sound
September 1st, 2006
(0)
It's about damn time! Thank you for no flash.
September 1st, 2006
(0)
rofl
September 1st, 2006
(0)
rob zombie is gay, but 5 for a good ytmnd.
September 1st, 2006
(0)
Deliverance.
September 1st, 2006
(0)
September 1st, 2006
(0)
Wish I had "the hang of Wavepad" that well.
September 1st, 2006
(0)
rob zombie always looks so badass.
September 1st, 2006
(0)
Huzzah!
September 1st, 2006
(0)
This could quite possibly be the best thing I've ever seen/done/eaten.
September 1st, 2006
(0)
Nice mash up there.
September 1st, 2006
(0)
It's f*cking amazing how well those go together. Kinda like the Ghostbusters theme and Hand That Feeds. Amen to taking the time to do well what someone did in haste and low quality before.
September 1st, 2006
(0)
The songs don't mix to well for the entire thing, but they don't really conflict much.
September 1st, 2006
(0)
o snap!!
September 1st, 2006
(0)
...I wonder what else is hidden in your archive somewhere..(also, resubmit COCAINE BADGER)
September 1st, 2006
(0)
the balogna is in the nest, the pastrami is recyclable.
September 1st, 2006
(0)
Mashups are where it's at. Although this one gives me a headache.
September 1st, 2006
(0)
3'd for not syncing with firefox + scaring me.
September 1st, 2006
(0)
rob zombie makes my panties wet
September 1st, 2006
(0)
was wondering what you did with this. Also you doing anything for the 9th of septemeber? It'll be one year of ytmnd for joo
September 1st, 2006
(0)
Dey I'm the only one exterminating the sun, slipping through the cheese, strangiling the breeze! I never understand what he says :P BTW love the song! I lik ethe on on the matrix Album better than the new one >_>
September 1st, 2006
(0)
"3'd for not syncing with firefox" It's a very short looping image set to a much longer audio clip. What the hell is there to sync?
September 1st, 2006
(0)
HOLY SH*T YES!
September 1st, 2006
(0)
rob zombie is creepy.
September 1st, 2006
(0)
anything mixed with that song is good
September 1st, 2006
(0)
bravo sitsu, bravo
September 1st, 2006
(0)
good
September 1st, 2006
(0)
ROFL ROFL ROFL!!!!! YOU ARE A GENIUS!!
September 1st, 2006
(0)
roofles!
September 1st, 2006
(0)
Wow, even better than before. Awesome
September 1st, 2006
(0)
:O
September 1st, 2006
(0)
Wow nice mix
September 1st, 2006
(0)
Sumguy21 approves of this message.
September 1st, 2006
(0)
I love both of those songs.
September 1st, 2006
(0)
LoL'd! AEWeosjmne!
September 1st, 2006
(0)
you fail, please try again ^_^
September 1st, 2006
(0)
oh em gee!
September 1st, 2006
(0)
you win, keep up the good work. ;D
September 1st, 2006
(0)
F*ck, I missed Zombie and Lacuna Coil when they came to my town!
September 1st, 2006
(0)
Beautiful
September 1st, 2006
(0)
CONGO IN THE WORM
September 1st, 2006
(0)
Eeech. The audio loop isn't that great. You should fiddle with it a bit more, I know you can do MUCH better.
September 1st, 2006
(0)
lolol
September 1st, 2006
(0)
Haha, the music is addictive.
September 1st, 2006
(0)
lol good mash-up
September 1st, 2006
(0)
That is a good Halloween song.
September 1st, 2006
(0)
Rob Zombie is pretty awesome, I can't deny.
September 1st, 2006
(0)
Weee, Gran Turismo 2
September 1st, 2006
(0)
Hahahaha.
September 1st, 2006
(0)
"Weee, Gran Turismo 2" Also Twisted Metal 3 (but that would be Superbeast)
September 2nd, 2006
(0)
Well Done!
September 2nd, 2006
(0)
Definitely an unexpected YTMND from you.
September 2nd, 2006
(0)
....dude, I have seen this music video dozens of times. How did I never spot the YTMND potential of it?! (also, I'd speed up the gif so it's in time with the song. Other than that, brilliance!)
September 2nd, 2006
(0)
f*ckin great dude
September 2nd, 2006
(0)
nice
September 2nd, 2006
(0)
5'd
September 2nd, 2006
(0)
September 2nd, 2006
(0)
n*gg* please, this kicks ass. the mashup works so well. not to mention the bobbing rob zombie's bobbing head. Coincidence?!
September 2nd, 2006
(0)
September 2nd, 2006
(0)
Kick ass!
September 2nd, 2006
(0)
haha Rob Zombie FTW
September 2nd, 2006
(0)
I wish you had thrown this in the remix contest. I'm a judge, and I
September 2nd, 2006
(0)
wtf, thats creeepy 0.0
September 2nd, 2006
(0)
lol
September 2nd, 2006
(0)
Breathtaking.
September 2nd, 2006
(0)
roflmao
September 2nd, 2006
(0)
I approve!
September 2nd, 2006
(0)
bad ass
September 2nd, 2006
(0)
5'd for Rob Zombie
September 2nd, 2006
(0)
one of the best what is ytmnds i've seen
September 2nd, 2006
(0)
whats the name of the actual rob zombie song?
September 2nd, 2006
(0)
BEST. WHAT IS LOVE. YTMND. EVER. The fact that the clip actually comes from the Dragula video makes it even better.
September 3rd, 2006
(0)
It's kinda' ironic because listening to rob zombie hurts your soul automatigacaly so that part of the song is funny to hear.
September 3rd, 2006
(0)
4'd only because I really don't want this fad to come back.
September 3rd, 2006
(0)
i cant get enough of this i can watch it for like 3 hours straight easy
September 4th, 2006
(0)
Yeesh...that had to be a bitch in wavepad...That sounds kinda cool though...I'm gona try this in mixmeister.
September 5th, 2006
(0)
I feel bad, this is the lowest I've ever voted for on one of your sites. This just doesn't do it for me. Please forgive me.
September 5th, 2006
(0)
This would have been my #1 pick as a remix judge.
September 6th, 2006
(0)
Forgot about that part.
September 8th, 2006
(0)
fav'd, I came
September 11th, 2006
(0)
MasterSitsu... you added one of my all time favorite metal artists, with one of my favorite fads, with a beautiful mix. Thank you.
September 16th, 2006
(0)
I cannot get over how awesome this one is.
September 17th, 2006
(0)
You've gotton lazy, Sitsu.. where was the reverse? This is very sloppy for you..
September 18th, 2006
(0)
Indeed!
September 20th, 2006
(0)
f*cking awesome!!!
September 23rd, 2006
(0)
nice song
September 27th, 2006
(0)
awesome
October 11th, 2006
(0)
it was twisted metal 4
October 12th, 2006
(0)
Been meaning to favorite this for weeks. Kickassing at its best.
October 17th, 2006
(0)
Including C*nts.
October 31st, 2006
(0)
finally someone got it right, they don't call you Master for nothing
November 20th, 2006
(0)
this song mashup is so cool i'd totally listen to a full version
February 5th, 2007
(0)
Thunderkiss '65
October 11th, 2007
(0)
have no idea how i found this but im so glad i did,GREAT MIX! *head banging*
April 3rd, 2008
(0)
rock out!! \m/___(>_<)___\m/