WHAT THE HELL ARE YOU DOING HERE JEFF HARDY
Created on: September 2nd, 2006
WHAT THE HELL ARE YOU DOING HERE JEFF HARDY
DIDN'T YOU DIE LIKE 3 YEARS AGO

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.02) 167 13 44

View metrics:

today yesterday this week this month all time
1 0 0 0 11,293

Inbound links:

views url
404 http://realwrestlecrap.proboards.com/index.cgi?board=WWE&action=
69 http://www.gamefaqs.com/boards/218-pro-wrestling-wwe/65535945
25 http://www.gamefaqs.com/boards/218-pro-wrestling-wwe/58446044
23 http://www.gamefaqs.com/boards/218-pro-wrestling-wwe/58451199
22 http://www.gamefaqs.com/boards/218-pro-wrestling-wwe/69074838

Add a comment

Please login or register to comment.
September 2nd, 2006
(-1)
that sucked
September 2nd, 2006
(0)
let me be the first to congratulate you on your sense of humor
September 3rd, 2006
(0)
That's just wrong.
September 15th, 2006
(0)
Teh awesomeness
September 23rd, 2006
(0)
F*cking Win.
September 23rd, 2006
(0)
wtf this is actually good
September 23rd, 2006
(0)
wonder who jeff hardy is.
September 23rd, 2006
(0)
This ytmnd is rated R...for RFUCING AWESOME
September 23rd, 2006
(0)
lmao
September 23rd, 2006
(0)
POPNKOME I HEART YOU SO MUCH!!!
September 23rd, 2006
(-1)
Wrestling is for morons.
September 23rd, 2006
(0)
It doesn't really matter, does it? The question is what he's doing there. YOU don't know.
September 23rd, 2006
(0)
its kinda funny just cause of what it is...but i dont follow wrestling so i dont really get the joke...so i obstain...unless you want a 3
September 23rd, 2006
(0)
uh okay I lol'd
September 23rd, 2006
(-1)
1'd for WWE f*ggotry
September 23rd, 2006
(0)
original, i like it
September 23rd, 2006
(0)
5'd for downvoters who can't even get simple, classy humor =D
September 23rd, 2006
(0)
Ahahaa I laughed so much when Edge said DIDNT YOU DIE LIKE 3 YEARS AGO?
September 23rd, 2006
(0)
WHAT THE HELL ARE YOU DOING HERE JEFF HARDY.... there's nothing to get. i don't watch wrestling...but look, it's jeff hardy in various historical, geographical, and fictional places. funny. WHAT THE HELL ARE YOU DOING HERE JEFF HARDY...
September 23rd, 2006
(0)
funny
September 23rd, 2006
(0)
very funny
September 23rd, 2006
(0)
JEFF HARDY. MUST SAY FULL NAME
September 23rd, 2006
(0)
LAWL
September 23rd, 2006
(0)
lol, original interesting hilarious YTMND
September 23rd, 2006
(0)
lol, did not expect this to be so good.
September 23rd, 2006
(0)
That made me chuckle.
September 23rd, 2006
(0)
I smell a fad...
September 23rd, 2006
(0)
that was so awesome.
September 23rd, 2006
(0)
Not bad, clever too.
September 23rd, 2006
(0)
That was the best comeback sketch they ve had in a while.
September 23rd, 2006
(0)
Couldn't find him in the WNBA one.
September 23rd, 2006
(0)
and by WNBA I mean Women's college basketball.
September 23rd, 2006
(-1)
"Wrestling is for morons." -The-Evan Indeed.
September 23rd, 2006
(0)
heh
September 23rd, 2006
(0)
Through me, you have found the stars you have been seeking.
September 23rd, 2006
(0)
WHAT THE HELL ARE YOU DOING HERE, JEFF HARDY?!
September 26th, 2006
(0)
thats really funny
October 14th, 2006
(0)
I liked the use of JEFF HARDY. Funny funny man.
January 18th, 2007
(0)
Where will he show up next?!
February 4th, 2007
(0)
That's just damn funny!
April 8th, 2007
(0)
lol
July 10th, 2007
(0)
Fad is the first word I thought of when I watched this. You win, sir.
August 8th, 2007
(0)
What the hell are you doing here Jeff Hardy?
September 9th, 2007
(0)
LMAO! That's hilarious!