Episode VI Unreleased Ending
Created on: September 7th, 2006
Episode VI Unreleased Ending
Charles Ross did the Luke impression. His site is at www.onemanstarwars.com, I got Luke's line from his demo video.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.43) 1,042 115 171

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 1 0 0 28,470

Inbound links:

views url
139 http://www.reddit.com/r/videos/comments/y7xwc/deleted_scene_from
76 http://forums.somethingawful.com/showthread.php?threadid=3220648&userid=0&perpage=40&pagenumber=56
19 http://www.baidu.com/s?wd=YTMND-EpisodeVIUnreleasedEnding
6 http://d-ham.blogspot.com/
5 http://www.reddit.com/r/gaming/comments/ip4m9/black_childhood_logic/

Add a comment

Please login or register to comment.
September 7th, 2006
(0)
The force is with you young padawan.
September 7th, 2006
(0)
LOL GG The force is strong within you young padawan.
September 7th, 2006
(0)
Voted 5 ♠Passed♠
September 7th, 2006
(0)
Haha
September 7th, 2006
(0)
Flawless. ^_^
September 7th, 2006
(0)
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
September 7th, 2006
(0)
lmfao
September 7th, 2006
(0)
Managed to fix image, finally
September 7th, 2006
(0)
LOL!
September 7th, 2006
(0)
hahahaha Nice.
September 7th, 2006
(0)
OMFG hahahah!
September 7th, 2006
(0)
Hahaha dammit I gotta go find some crappy sites to vote low on since I've been giving out so many 5's
September 7th, 2006
(0)
this would be a good place to put brian peppers' face right over darth's real one
September 7th, 2006
(0)
You can use my image if you want for that, bpinard
September 7th, 2006
(0)
What's a nubian?
September 7th, 2006
(0)
That, and James Earl Jones voiced Vader.
September 7th, 2006
(0)
soulda been nedm'd
September 7th, 2006
(0)
was expecting NEDM and was preparing to downvote, cause although I LOVE NEDM, this seemed too obvious, but it WASN'T NEDM, so it was unexpected, so 5'd!
September 7th, 2006
(0)
I expected NEDM
September 7th, 2006
(0)
He's only black on da outside.
September 7th, 2006
(0)
You made me LOL.
September 7th, 2006
(0)
same ^
September 7th, 2006
(-1)
Needs more NEDM
September 7th, 2006
(0)
omg win
September 7th, 2006
(0)
I like NEDM, but I don't think I'm going to put NEDM in here. Probably wouldn't take more than five minutes for someone to make a spinoff though.
September 7th, 2006
(0)
LOL!
September 7th, 2006
(0)
For once I was actually expecting NEDM and simultaneously disappointed in not seeing happycat.
September 7th, 2006
(0)
And at 3:19 AM there was a loud LOL heard in the apartment of LupinTheThird. This site is what caused it. 5'ed and Fav'ed!
September 7th, 2006
(0)
i lawl'd (future hall of famer here)
September 7th, 2006
(0)
I was expecting NEDM, but was pleasantly suprised.
September 7th, 2006
(0)
Nice, I was almost dreading NEDM but this is much better.
September 7th, 2006
(0)
Lol I expected Brian Peppers or NEDM, but that was great.
September 7th, 2006
(0)
Loved it
September 7th, 2006
(0)
5 for not putting NEDM when I was ready for it!
September 7th, 2006
(0)
two ytmnds about rotj endings? well, this is a fad now. http://real-starwars-ending.ytmnd.com
September 7th, 2006
(0)
I HATE to prove my soul is dark and black and geeky, but there IS no Episode VI in my homeland. I can't sanction that crap he put out in the 00s. And I was born in 83. -3 for using the Dark Side of George Lucas in the title.
September 7th, 2006
(0)
ty for the lols.
September 7th, 2006
(0)
fee fi fo fum i smell a win
September 7th, 2006
(0)
F*CKING ROFL
September 7th, 2006
(0)
Heh.
September 7th, 2006
(0)
james earl jones ftw
September 7th, 2006
(0)
lol
September 7th, 2006
(0)
September 7th, 2006
(0)
roofles!
September 7th, 2006
(0)
4,3,2,1 ...
September 7th, 2006
(0)
This is too good.
September 7th, 2006
(0)
hahah, i wasnt expecting that, but yeah great. James Earl Jones couldnt be his real father because he is black... Wouldve made it more interesting tho, couldve had a whole extra episode where Vader is like "Bitch, said i was his father" And they go on Jerry Springer.
September 7th, 2006
(0)
GG.
September 7th, 2006
(0)
hahahah
September 7th, 2006
(0)
Lawls
September 7th, 2006
(0)
*expected NEDM*
September 7th, 2006
(0)
i was expecting NEDM or Peppers, or even laser eyes... but... that... that was simple and hilarious
September 7th, 2006
(0)
you fail, please try again ^_^
September 7th, 2006
(0)
i was so expecting gaytmnd for some reason
September 7th, 2006
(0)
WIN
September 7th, 2006
(0)
the "repeat in.." bumped this up
September 7th, 2006
(0)
Hahahahahaha
September 7th, 2006
(0)
Nicely executed. Congrats. You win the internet.
September 7th, 2006
(0)
f'ing LOL!
September 7th, 2006
(0)
noice
September 7th, 2006
(0)
This is great... and I can't think of any reason why you would, but please don't "update" this. :) There's been a rash of good YTMNDs which get "updated" and considerably lessened as they grow in popularity.
September 7th, 2006
(0)
Didn't find it funny cause I saw the VH1 show about how he sounded black-- played by a black actor-- but wasn't. Still good, though.
September 7th, 2006
(0)
^ the person who voiced acted for darth vader was black, but the person in the suit wasn't, obviously.
September 7th, 2006
(0)
You win, please continue sir
September 7th, 2006
(0)
lol
September 7th, 2006
(0)
Awesome
September 7th, 2006
(0)
Was that supposed to be funny?
September 7th, 2006
(0)
Fix Sync
September 7th, 2006
(0)
Cudos for not being NEDM.
September 7th, 2006
(0)
lolol black?!
September 7th, 2006
(0)
LMFAO
September 7th, 2006
(0)
Suprised me, was expecting nedm or something along those lines.
September 7th, 2006
(0)
I love this, but reading that the joke is basically from somewhere else, I can't bring myself to give it more than a 3.
September 7th, 2006
(0)
"there IS no Episode VI in my homeland. I can't sanction that crap he put out in the 00s. And I was born in 83. -3 for using the Dark Side of George Lucas in the title." What are you babbling about? It was always known as Episode VI.
September 7th, 2006
(0)
XD
September 7th, 2006
(0)
what a disappointment
September 7th, 2006
(0)
heh, Funny!
September 7th, 2006
(-1)
Needs more NEDM
September 7th, 2006
(0)
Win, sir, Win!
September 7th, 2006
(0)
I thought you were black.
September 7th, 2006
(0)
"I can't sanction that crap he put out in the 00s. And I was born in 83. -3 for using the Dark Side of George Lucas in the title." He changed the opening title for Ep. IV once he was given the green light to make Empire. RotJ had EP. VI on the opening scroll at release in 83. What are you raving about?
September 7th, 2006
(0)
5 if you show the real credits aka "Directed by George Lucas" in the blue text
September 7th, 2006
(0)
i was half expecting NEDM. but sh*t "i thought you were black". that was priceless
September 7th, 2006
(0)
"i was expecting NEDM or Peppers, or even laser eyes... but... that... that was simple and hilarious" x2
September 7th, 2006
(0)
LOL, awesome!!
September 7th, 2006
(0)
lol
September 7th, 2006
(0)
holy sh*t
September 7th, 2006
(0)
This is proof positive; they SHOULD have had a black guy play Vader, just to f*ck with everybody. "Wait a minute, in Episodes I-III, Anakin was white, how'd he get black, I don't get it, ahhhhh..."
September 7th, 2006
(0)
no
September 7th, 2006
(0)
Heh.
September 7th, 2006
(0)
5'd for smooth countdown graphic and audio fadeout. Yay production values!
September 7th, 2006
(0)
September 7th, 2006
(0)
heh, i expected brian peppers, nice switch up though.
September 7th, 2006
(0)
4 because it's funny, but you'd think Luke would understand that if Vader was black, he'd be black. still really funny though!
September 7th, 2006
(0)
you win, keep up the good work. ;D
September 7th, 2006
(0)
LoL
September 7th, 2006
(0)
like everyone else. i was expecting NEDM but since this is funnier than NEDM you win. 5
September 7th, 2006
(0)
yeah wtf is with people giving evil characters black guy voices to make them seem more evil, then still having white guys play the part? (examples: Vader, Splinter)
September 7th, 2006
(0)
lol, nice one.
September 7th, 2006
(0)
I was thinking, "its gonna be NEDM behind that mask, this moron aint got me fooled", and then i was all WTF?
September 7th, 2006
(0)
me too 0.o
September 7th, 2006
(0)
I was expecting a stupid NEDM to pop up too, but thankfully it didn't.
September 7th, 2006
(0)
Good news for everyone: Some sites don't need fads to be good. Not Even Happy Cat.
September 7th, 2006
(0)
Awesome. They should release that as an alternate ending on the Episode VI DVD.
September 7th, 2006
(0)
som1 will do NEDM of this... I KNOW IT!!!
September 7th, 2006
(0)
lol i saw that it was soo funyyyy
September 7th, 2006
(0)
I was TOTALLY expecting NEDM or Peppers. Instead you provided quite a lol. So, 5 for you.
September 7th, 2006
(0)
LOL, i was expecting NEDM.... but this was way funnier.. and the thruth. fav'd
September 7th, 2006
(0)
I don't get it, but I laughed.
September 7th, 2006
(0)
I saw that guy's show. It was amazing. 5.
September 7th, 2006
(0)
I was expecting NEDM but you surprised me and this was (gasp) even better than NEDM would have been! ROFLMAO.
September 7th, 2006
(0)
WIN
September 7th, 2006
(0)
LOL!
September 7th, 2006
(0)
Considering Luke is not a Mulatto, I don't see why he would think Vader was black (aside from his voice)
September 7th, 2006
(0)
i was expecting NEDM
September 7th, 2006
(0)
haha, needed NEDM instead, but still good
September 7th, 2006
(0)
nice
September 7th, 2006
(0)
vader stole my bike
September 7th, 2006
(0)
Someone needs to make an NEDM out of this. ^_^
September 7th, 2006
(0)
LMFAO The f*cking force is with you WIN!
September 7th, 2006
(0)
"5 if you show the real credits aka "Directed by George Lucas" in the blue text" That's a good idea, I replaced the generic "end." with "directed by..."
September 7th, 2006
(0)
"I thought you were black" should be a new fad... also, credits.
September 7th, 2006
(0)
Hehe...
September 7th, 2006
(0)
JESUS CHRIST WERED TAT COME FROM?
September 7th, 2006
(0)
Was expecting NEDM, DEFINITELY wasn't expecting this. 5.
September 7th, 2006
(0)
"Considering Luke is not a Mulatto, I don't see why he would think Vader was black (aside from his voice)" James Earl Jones did Vader's voice, but that wasn't the guy under the mask.
September 7th, 2006
(0)
thats one hell of a punchline, gj
September 7th, 2006
(0)
WIN!
September 7th, 2006
(0)
win
September 7th, 2006
(0)
lame as sh*t
September 7th, 2006
(0)
that is excellent. you don't expect him to say that. very clever.
September 7th, 2006
(0)
Wow! No NEDM or Brian Peppers.... I'll put 5 on it!
September 7th, 2006
(0)
Sumguy21 approves of this message.
September 7th, 2006
(0)
lmao. I was expecting NEDM, but this is way better
September 8th, 2006
(0)
Bravo!
September 8th, 2006
(0)
MANY LOLS
September 8th, 2006
(0)
WIGGA
September 8th, 2006
(0)
nice
September 8th, 2006
(0)
but David Prowse is Darth Vader.
September 8th, 2006
(0)
Could have been so much better. =/
September 8th, 2006
(0)
I thought the same thing as a youngin'
September 8th, 2006
(0)
lol nice
September 8th, 2006
(0)
Bravo!
September 8th, 2006
(0)
lmao
September 8th, 2006
(0)
5 million stars for lack of NEDM.
September 8th, 2006
(0)
The last silent clip of him staring is perfect!
September 8th, 2006
(0)
Felicitaciones, Señor! ¡Usted tiene éxito! :D
September 8th, 2006
(0)
+5 for bitches n' tampons
September 8th, 2006
(0)
i havent LOL'd that loud in a while! so unexpected
September 8th, 2006
(0)
WIIIIINS
September 8th, 2006
(0)
I LOL'd hard.
September 8th, 2006
(0)
AHAHAH!
September 8th, 2006
(0)
I thought this was Top Rated.
September 8th, 2006
(0)
September 8th, 2006
(0)
expected NEDM, this was cool too though
September 8th, 2006
(0)
ROFL!
September 8th, 2006
(0)
i was expecting an NEDM O_O originality is fun
September 8th, 2006
(0)
I actually know lawrence kasdan. Hes my friends uncle.
September 8th, 2006
(0)
Win.
September 8th, 2006
(0)
4 only because i hate the extremely low FPS slideshow-styled YTMND's
September 9th, 2006
(0)
And Luke thought he finally found the guy who stole his bike all those years ago.
September 9th, 2006
(0)
haha
September 12th, 2006
(0)
3'd for "I thought you were black", then +1 for credits. That was funny.
September 12th, 2006
(0)
Expected NEDM
September 15th, 2006
(0)
good one
September 23rd, 2006
(0)
LOL that's what we ALL thought too!!!
September 28th, 2006
(0)
I Loved your sitehttp://secretepvi.ytmnd.com5'ed
September 28th, 2006
(0)
lol haha
January 10th, 2007
(0)
I fived this a long time ago but never faved it. Time to take care of that.
April 16th, 2007
(0)
F*ckin hilarious! Some of the best YTMs are the ones that just stright up tell a joke like this.
November 24th, 2007
(0)
Think about this: there are people alive, currently using the Internet, who were the same age as Anakin when Episode I came out, and had never seen Star Wars before. That means they saw the new films first, then the new old films. That means they never saw an unedited version. Blows your mind, doesn't it?