Why you should proofread...
Created on: September 13th, 2006
NSFW image hider
AOL messed up, BIG time!

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.03) 413 10 66

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 9,741

Inbound links:

views url
1 http://www.vgchartz.com/ajaxim/

Add a comment

Please login or register to comment.
September 13th, 2006
(0)
Mine says cut
September 13th, 2006
(0)
mine says vagina
September 13th, 2006
(0)
AOL knows what it's all about.
September 13th, 2006
(0)
...although, I do like carrots.
September 13th, 2006
(0)
0_0
September 13th, 2006
(0)
AOL sucks. If this is photoshopped, I'm stealing your firstborn child. No hard feelings!
September 13th, 2006
(0)
haha nice
September 13th, 2006
(0)
lol! Needs better sound, this 'aint bad, but it's not too great either. Still worth a 5 for funny
September 13th, 2006
(0)
hahaha
September 13th, 2006
(0)
could be better
September 13th, 2006
(0)
September 13th, 2006
(0)
Actually, it's pretty much true.
September 13th, 2006
(0)
Yeah I was going to say, isn't that what diamonds are for? Probably a clever insertion just for a few people to see.
September 13th, 2006
(0)
You get a 5.
September 13th, 2006
(0)
hey, it's meggerman music
September 13th, 2006
(0)
lol. Ya know, on the AIM buddy icons thing, if you go to characters, I think the Powerpuff Girls are called the Powder Puff Girls. :)
September 13th, 2006
(0)
I stopped using AOL and switched to Verizon DSL May 2nd...heh.
September 13th, 2006
(0)
OMFG THEY STOLE A WEDDING DRESS!!!
September 13th, 2006
(0)
WHOA HE STOLE THAT GUYS WEDDING GOWNS.
September 13th, 2006
(0)
That IS what diamonds are for. If you buy a big f*cking expensive rock to a woman, cances are that is on your mind.
September 13th, 2006
(0)
HILARIOUS. Myself, alont with many others probaby couldnt give two sh*ts if you took a screenshot from your aol startup screen, and edited it with mspaint. also, aol users are f*ggots.
September 13th, 2006
(0)
In the secret parts of fortune? O' most true, she is a strumpet. What's the news?
September 13th, 2006
(0)
What are you talking about.... It is all about c*nt. Nothing is wrong here this is a true statement.
September 13th, 2006
(0)
Someone should cut this with that Family Guy episode where they made fun of the DeBeers ad: "Diamonds. She'll pretty much have to." :D
September 13th, 2006
(0)
you fail, please try again ^_^
September 13th, 2006
(0)
this sound can create win for sure though you wasted it
September 13th, 2006
(0)
Sound definately isn't fitting. Its too goofy and "action" filled to go with just a static image.
September 13th, 2006
(0)
It is indeed all about c*nt
September 13th, 2006
(0)
awesome.
September 13th, 2006
(0)
Lol, I lawed out loud for real
September 13th, 2006
(0)
5'd for truth.
September 13th, 2006
(0)
Quote for mother f*cking truth.
September 13th, 2006
(0)
it tis.. jk lawls
September 13th, 2006
(0)
But it really is all about C*NT. Really.
September 13th, 2006
(0)
mine says omfgwtfbbq
September 13th, 2006
(0)
Carats -> C*nts
September 13th, 2006
(0)
screenshot FTW!
September 13th, 2006
(0)
-2, Not Even Megaman Music Can save this ytmnd
September 13th, 2006
(0)
4 because you use AOL
September 13th, 2006
(0)
So that's why daddy buys mommy jewels XD
September 13th, 2006
(0)
September 13th, 2006
(0)
Nooooooooo!
September 13th, 2006
(0)
LOL
September 13th, 2006
(0)
MARVEL VS CAPCOM ROCKS MY SOCKS
September 13th, 2006
(0)
you win, keep up the good work. ;D
September 13th, 2006
(0)
LOL!
September 13th, 2006
(0)
OH SNAP A SHOE PREVEIW!~??????????????????????????????????????
September 13th, 2006
(0)
haha
September 13th, 2006
(0)
lol you know that guy is fired.
September 13th, 2006
(0)
Well, it is all about c*nt.
September 13th, 2006
(0)
Need I reiterate the truth of this?
September 13th, 2006
(0)
So editted... but still funny
September 13th, 2006
(0)
i'm giving you two extra for the audio
September 13th, 2006
(0)
One's for being fake.
September 13th, 2006
(0)
hmm...lol
September 13th, 2006
(0)
Hilarous typo that actually works
September 13th, 2006
(0)
awesome sound clip, also c*nts.
September 13th, 2006
(0)
SPEAKING OF C*NTS WWW.BANGBROS.COM ACCOUNT MAME: MOYSEY PASSWORD: SHOGUN HAVE FUN FAPPING
September 13th, 2006
(0)
OH SNAP!!! Wonder if their editing department is hiring???
September 13th, 2006
(0)
haha
September 13th, 2006
(0)
AOL is on the right track!
September 13th, 2006
(0)
Technically, if you're buying her a diamond, it IS all about c*nt, right?
September 13th, 2006
(0)
-4 for aol huahuahuahauhuahuieeee
September 15th, 2006
(0)
Okay, this is funny, but quit downvoting my YTMNDS.
September 15th, 2006
(0)
you WIN, please try again ^_^
November 1st, 2008
(0)
That's not a typo.