Teacher no class remix
Created on: September 14th, 2006
NSFW image hider
None ( ._.)

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.35) 551 76 102

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 23,815

Inbound links:

views url
30 http://stumbleinn.net/forum/showthread.php?p=338922
12 http://noclasstoday.ytmnsfw.com
3 http://stumbleinn.net/forum/showthread.php?t=26166&page=4
3 http://ytmnsfw.com/users/Riggzo/activity
1 http://www.facebook.com/

Add a comment

Please login or register to comment.
September 14th, 2006
(0)
n*gg*!
September 14th, 2006
(0)
begging for "white and nerdy"?
September 14th, 2006
(0)
N*gg*aaaahhhhhhhh
September 14th, 2006
(0)
i put the h on the end of it to emphasise N*GG*HHH N*GG*HHHHH
September 14th, 2006
(0)
omg thats freakin something!!!
September 14th, 2006
(1)
can you loan a n*gg* a pencil?
September 14th, 2006
(0)
that was great
September 14th, 2006
(1)
Trash talkin' honkey!
September 14th, 2006
(0)
niggа
September 14th, 2006
(0)
:P
September 14th, 2006
(0)
loo
September 14th, 2006
(0)
the most gangsta white guy evar
September 14th, 2006
(1)
The clip is funny, but this is uncreative.
September 14th, 2006
(0)
lol
September 14th, 2006
(0)
I saw that on the tele a long time ago.
September 14th, 2006
(0)
lol he shoulda got fired
September 14th, 2006
(0)
the n*gg*R should have been suspended not the teacher
September 14th, 2006
(0)
WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!!!WIN!!!N*GG*!
September 14th, 2006
(0)
yes
September 14th, 2006
(-1)
this is.... dumb. It's almost as dumb as that teacher was for calling his student a n*gg*r. honestly though, if a teacher had done that in my school, the kid probably would have laughed and given him a high five.
September 14th, 2006
(0)
Bit harsh, especially when he looks like a gimp.
September 14th, 2006
(0)
errr wtf???!
September 14th, 2006
(0)
"DUDE". DO U EVER SHUT UP. ITS ONL YCOOL WHEN I SAY IT. HEY WHATS UP "BRO"? HE IS A WANABE F*CK THAT LAME *SS HONKEY. LOLOL
September 14th, 2006
(0)
I upvote in your general direction.
September 14th, 2006
(0)
can you lend the "n*gg*h" a fouty?
September 14th, 2006
(0)
CAN YOU LEND A N*GG* A PENCIL?!?!?!?!??! OMFG WIN WIN WINWWIN WIN WINWWIN WIN WINWWIN WIN WINWWIN WIN WINWWIN WIN WINWWIN WIN WINWWIN WIN WINWWIN WIN WINWWIN WIN WINWWIN WIN WINWWIN WIN WINWWIN WIN WINWWIN WIN WINWWIN WIN WINWWIN WIN WINWWIN WIN WINWWIN WIN WINW
September 14th, 2006
(0)
Haha what the hell.
September 14th, 2006
(0)
lol Get away from the DOOR! n*gg*, n*gg*, n*gg*
September 14th, 2006
(0)
I was gonna give you a one because this is so old.... but the music saved you
September 14th, 2006
(0)
nice
September 14th, 2006
(0)
=)
September 14th, 2006
(0)
"I was gonna give you a one because this is so old.... but the music saved you" ditto
September 14th, 2006
(0)
make it longer its too short but still good
September 14th, 2006
(0)
Haha Winner!
September 14th, 2006
(0)
The n*gg*r probably deserved it.
September 14th, 2006
(-1)
That's white people for you, so clueless...
September 14th, 2006
(-1)
1'd for being stolen from tv
September 14th, 2006
(0)
I rememeberd that clip...but you really need a lenghtier remix.
September 14th, 2006
(0)
One of our fine local teachers here in Louisville, Ky
September 14th, 2006
(0)
Hot remix. I hope you made it.
September 14th, 2006
(0)
Arnie is numero uno.
September 14th, 2006
(0)
5'd cause I watched this on tv.
September 14th, 2006
(0)
n*gg*h, please.
September 14th, 2006
(0)
garbage
September 14th, 2006
(0)
niggа!
September 14th, 2006
(0)
Too bad you didn't make it yourself. How about citing who did. I REPEAT, THIS WAS STOLEN WITHOUT CITED SOURCES. Banned for eBauming?
September 14th, 2006
(0)
That was a good laugh.
September 14th, 2006
(0)
LMFAO, this dude should be promoted!
September 14th, 2006
(0)
cite your sources dipsh*t
September 14th, 2006
(0)
Also C*cks.
September 14th, 2006
(0)
That's bullsh*t...
September 14th, 2006
(0)
the song makes this.
September 14th, 2006
(0)
In the old age, black was not counted fair, or if it were, it bore not beauty's name, but now is black beauty's successive heir, and beautu slander'd with a bastard shame.
September 14th, 2006
(0)
LOL
September 14th, 2006
(0)
n*gg* n*gg* n*gg*!
September 14th, 2006
(0)
Jefferson County? Why! Thats where I live.
September 14th, 2006
(0)
can you lend a n*gg* a pencil
September 14th, 2006
(0)
best godddamn ytmnd ever
September 14th, 2006
(0)
LOL CAN YA LEND A NlGGA A PENCIL?
September 14th, 2006
(0)
lol n*gg*ahh!
September 14th, 2006
(0)
n*gg*hhh refreshing
September 14th, 2006
(0)
too damn funny but should be longer, n*gg*aaaaaahhhh
September 14th, 2006
(0)
HOMETOWN HERO!!
September 14th, 2006
(0)
The teacher really wasn't in the wrong. I feel sorry for that guy. The black student (as the teacher will explain) said the N word in his response to what the teacher asked him to do, so the teacher asked it again, using the N word very comically. He's not a bad person.
September 14th, 2006
(0)
September 14th, 2006
(0)
N*GG*AAAAAAAAA GET AWAY FROM DA DOOR, N*GG*AAAA!
September 14th, 2006
(0)
\/\/|_|7 3\/4 /\/1664
September 14th, 2006
(0)
owned
September 14th, 2006
(0)
LOL
September 14th, 2006
(0)
holy sh*t
September 14th, 2006
(0)
wonderful edit
September 14th, 2006
(0)
Get away from the door, n*gg*.
September 14th, 2006
(0)
It sounds like the news guy says 1337 n-word.
September 14th, 2006
(0)
this is from my hometown!
September 14th, 2006
(0)
saw it online, laughed my *ss off then and now
September 14th, 2006
(0)
oh and RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE:
September 14th, 2006
(0)
that's my favorite clip ever.
September 14th, 2006
(0)
Too much ytmnd.
September 14th, 2006
(0)
N*GG*HHHHHH
September 14th, 2006
(0)
following the crowd
September 14th, 2006
(0)
haha, that my local news cast! 5
September 14th, 2006
(0)
It's their word, LOL.
September 14th, 2006
(0)
if you see the police, warna brotha.
September 14th, 2006
(0)
N*gg* what? N*gg* who?
September 14th, 2006
(0)
n*gg*aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
September 14th, 2006
(0)
I'm willing to admit some inconsistency here, and sustain the "its our word" argument, in spite of the fact I'm not allowed to get mad when someone calls me a "cracka." The whole slavery thing. Teacher therefore = retard. Judgment affirmed, parties to bear their own costs.
September 14th, 2006
(0)
GET AWAY FROM THE DOOR N*GG*AAAHHHHHHHHHHH
September 14th, 2006
(0)
can you loan a n*gg* a new carrea
September 15th, 2006
(0)
Funny taken out of context, not funny what happened to him. Seriously, n*gg*r is no longer a pure slander as it once was. It is now used by many as a normal word or to show importance. Too bad he is the only older adult who understands that.
September 16th, 2006
(0)
That white dude gets mad props from me. If I can be called a cracka, then the "n-word" is acceptable lingo as well.
September 17th, 2006
(0)
5
September 17th, 2006
(0)
i remember that :-)
September 18th, 2006
(0)
Can you lend a n*gg* a pencil!?
September 20th, 2006
(0)
W T F L O L
September 28th, 2006
(0)
I Loved your sitehttp://noclasstoday.ytmnd.com5'ed
December 17th, 2006
(0)
lol
December 19th, 2006
(0)
lol!!!! crazy white people ;)
January 16th, 2007
(0)
lol this is pretty funny I have to admit, but is it yours ? no. so I 1'd all your sites
September 27th, 2007
(0)
LOL, I'm surprized I didnt run into this earlier...
August 4th, 2008
(0)
You get a 5, N*gg*!
September 22nd, 2008
(0)
5d for my hometown and my newscasters, i rmember when this happened, i rofld, Louisville 502
November 2nd, 2011
(0)
Old school swag