Is it ok to have a babay if your 13?
Created on: September 14th, 2006
Is it ok to have a babay if your 13?
screenshotted some web site, forget what it is now

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(3.96) 552 12 132

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 0 0 16,667

Inbound links:

views url
2 http://yandex.ru/yandsearch?text=Back+to+YTMND&lr=213
1 http://babathings.com/
1 http://www.bab2.com
1 http://hoofshots.com/showthread.php?t=13&page=22
1 http://ytmnsfw.com/users/Koompa/

Add a comment

Please login or register to comment.
September 14th, 2006
(0)
No babays for her
September 14th, 2006
(0)
yeah, its ok
September 14th, 2006
(0)
Yea
September 14th, 2006
(0)
you have to give a source for that site...
September 14th, 2006
(0)
Whats a babay?
September 14th, 2006
(0)
It's not ok to have it. It's ok to make one ;)
September 14th, 2006
(0)
maybay
September 14th, 2006
(0)
NO BABAYS 4 U
September 14th, 2006
(0)
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=1006031508488
September 14th, 2006
(0)
sh*t dude, that link someone gave out (http://answers.yahoo.com/question/index?qid=1006031508488) says it was 6 months ago!!!
September 14th, 2006
(0)
She can have a babay
September 14th, 2006
(0)
http://answers.yahoo.com/question/index;_ylt=AnuLLP0VCw1evaNwWY1pV_Xsy6IX?qid=1006031507775 Same girl.
September 15th, 2006
(0)
lol f*ckin A
September 15th, 2006
(0)
Yahoo Answers is lame.
September 15th, 2006
(0)
OMG SCREENSHOT!
September 15th, 2006
(0)
ROFL! XD
September 15th, 2006
(0)
id hit it
September 15th, 2006
(0)
favorited
September 15th, 2006
(0)
i smell a ytmnd invasion of answers.yahoo.com
September 15th, 2006
(0)
screen shot army forever!
September 15th, 2006
(0)
If you're in Iran.
September 15th, 2006
(0)
http://www.somethingawful.com/index.php?a=3680 Old Something Awful Weekend Web entry.
September 15th, 2006
(0)
-1 for not crediting SomethingAwful (if that's where you got it from) otherwise it's awesome!
September 15th, 2006
(0)
rofl. Dudes. "Do you crap when you have a baby?" http://answers.yahoo.com/question/index;_ylt=AkJ9j9Vs0UIhPOb2DfLZgdzsy6IX?qid=1006031508324
September 15th, 2006
(0)
if she's hot, why not
September 15th, 2006
(0)
cant beleive she was dumb enough to ask that question
September 15th, 2006
(0)
babays ftw!!
September 15th, 2006
(0)
that poor hispanic teen statistic :(
September 15th, 2006
(0)
LOL!!! Awesome.
September 15th, 2006
(0)
no
September 15th, 2006
(0)
HAHAHA DUDE! She does ask if she craps when she has a baby!! HAHAHAHA And "what is this white stuff... I need help NOW please!" Amazing.
September 15th, 2006
(0)
What a ####### idiot.
September 15th, 2006
(0)
Best answer ever.
September 15th, 2006
(0)
Stop preying on underage girls orang3juuc3. It's disgusting and I can no longer trust you. I guess it's always the quiet ones... everyonefails.ytmnd.com
September 15th, 2006
(0)
She's having a baby and can't even spell it...
September 15th, 2006
(0)
Yes.
September 15th, 2006
(0)
*C*cks gun* jk jk I wouldnt do that!!
September 15th, 2006
(0)
f*ck em and chuck em
September 15th, 2006
(0)
wow a screenshot of a website and that stupid f*cking mario music? 1 you piece of sh*t.
September 15th, 2006
(0)
The idiot kid already had the kid. I'd wonder, does she know grammar yet?
September 15th, 2006
(0)
what an idiot
September 15th, 2006
(0)
o.o wow
September 15th, 2006
(0)
+3 just for the some of the comments... "maybay" lol
September 15th, 2006
(0)
i love the one word "no" answer
September 15th, 2006
(0)
Definitley no. But you could have secks at 13 rite? amirite? This ones for dateline!
September 15th, 2006
(0)
it made me laugh, but you need sources. even the YTMND you list as your sound source has a different sound on it.
September 15th, 2006
(0)
"no"
September 15th, 2006
(0)
Only if you eat the babay or kill for stem cell research
September 15th, 2006
(0)
rofl check out the other questions she asked http://answers.yahoo.com/my/profile;_ylt=Ajx2wNGukHuhkhsCXKvE0njsy6IX?show=AA10891884&link=question&more=y
September 15th, 2006
(0)
lol whore and bad grammar.
September 15th, 2006
(0)
5, cause the answers yes
September 15th, 2006
(0)
UNIVERSE TIER
September 15th, 2006
(0)
lol typos
September 15th, 2006
(0)
sh*tty music. I still laughed though. :)
September 15th, 2006
(0)
hahaha
September 15th, 2006
(0)
Good answer.
September 15th, 2006
(0)
The internet is not a valid source, c*ckf*g.
September 15th, 2006
(0)
And I keep thinking "babomb". Is that wrong?
September 15th, 2006
(0)
Yes
September 15th, 2006
(0)
If you can't SPELL it...sheesh. Hasn't school started YET??
September 15th, 2006
(0)
Wondering why you're looking at this in the first place
September 15th, 2006
(0)
Ask a question, get an answer. Nice background music, btw.
September 15th, 2006
(0)
How the f*ck is this in the top 15?
September 15th, 2006
(0)
something tells me the answer came too late.
September 15th, 2006
(0)
Kids suck.
September 15th, 2006
(0)
+10 fr lol -5 for thats the future of the world.
September 15th, 2006
(0)
taking images from SAing and adding a overused sound = 1
September 15th, 2006
(0)
If you have to ask, you should not reproduce. Ever.
September 15th, 2006
(0)
They develop everything except a brain.
September 15th, 2006
(0)
5 babays
September 15th, 2006
(0)
I need to go pray.
September 15th, 2006
(0)
BRB, FETUS
September 15th, 2006
(0)
Is it ok to be 13 and spell it babay?
September 15th, 2006
(0)
lol fail
September 15th, 2006
(0)
not you, the girl. lol
September 15th, 2006
(0)
Ooh awesome site!!!
September 15th, 2006
(0)
-2 for extremely overused music.
September 15th, 2006
(0)
no
September 15th, 2006
(0)
5 for 'No' haha
September 16th, 2006
(0)
If I could give this negative stars I would.
September 16th, 2006
(0)
September 16th, 2006
(0)
the "cheer" part of her name tells most of the story
September 16th, 2006
(0)
only if i can eat it. mmmm babay back ribs.
September 16th, 2006
(0)
no
September 16th, 2006
(0)
Andre Ulmeyda does it again :)
September 16th, 2006
(0)
not until you pass 3rd grade English
September 16th, 2006
(0)
not good enough for the kandi man. MEGAWOOT@22@@@@22
September 16th, 2006
(0)
The person just saying "no" made this XD
September 16th, 2006
(0)
Hehe, that No makes it.
September 16th, 2006
(0)
lmfao, the "no" is what makes it
September 16th, 2006
(0)
lol, agreed, the "no" is what makes it hilarious
September 16th, 2006
(0)
Sir, this young fellow's mother could, whereupon she grew round-wombed and had indeed, sir, a son for her cradle ere she had a husband for her bed. Do you smell a fault?
September 16th, 2006
(0)
"This user has been suspended from Yahoo! Answers." Rofl.
September 16th, 2006
(0)
lol
September 16th, 2006
(0)
I love the simple answer
September 16th, 2006
(0)
actually, i think the correct response is "only if it's mine >:>"
September 16th, 2006
(0)
Not funny...bad music...
September 16th, 2006
(0)
LoL yeah it is :-(
September 16th, 2006
(0)
[OT FANS]BAD tomash!
September 16th, 2006
(0)
answer: no.
September 16th, 2006
(0)
It's not okay to have a baby if you can't spell it.
September 16th, 2006
(0)
yahoo, lawl
September 16th, 2006
(0)
"i smell a ytmnd invasion of answers.yahoo.com" Me too. FOUR ON THE FLOOR
September 16th, 2006
(0)
lmao.
September 16th, 2006
(0)
Effing nub, I got a good laugh looking at her Q&As. She is not allowed to have one, one for not being able to spell, and two she asks stupid questions. But the whole cheer thing does indeed explain it all. :|
September 16th, 2006
(0)
eh
September 16th, 2006
(0)
where do babays come from?
September 16th, 2006
(0)
babay!!!
September 16th, 2006
(0)
i laughed was gonna 5 but your source sucks
September 16th, 2006
(0)
lol
September 16th, 2006
(0)
YES
September 16th, 2006
(0)
This generation sucks f*cking ass..
September 16th, 2006
(0)
yahoo answers is a source of some good old fashioned hilarity. 5 babay 5.
September 16th, 2006
(0)
BABAY
September 16th, 2006
(0)
Look at her other questions. Dumb slut.
September 16th, 2006
(0)
Yahoo answers is better when it has a fad involved. but still pretty good
September 16th, 2006
(0)
No, In-FUDGING-deed.
September 16th, 2006
(0)
September 16th, 2006
(0)
Why not? i've only heard of good stories come out of it.
September 16th, 2006
(0)
And then there's this answer... "yes it if FINE!!! ppl r just being mean..... i am and u know wut... i dont care what they say... ITS MY LIFE FUC# OFF"
September 16th, 2006
(0)
I laughed harder than I should have for that... Weird.
September 16th, 2006
(-1)
you fail, please try again ^_^
September 16th, 2006
(0)
you win, keep up the good work. ;D
September 16th, 2006
(0)
No, you must be old enough to spell "baby"
September 16th, 2006
(0)
haha! "no". 0wned!
September 16th, 2006
(0)
welcome to somethingawful like 3 years ago.
September 17th, 2006
(0)
September 17th, 2006
(0)
For some strange reason.. the panda for that guys Avatar made it even funnier.
September 19th, 2006
(0)
source = somethingawful
September 19th, 2006
(0)
ROFL
September 20th, 2006
(0)
she's allowed to have babays, just not babies
July 30th, 2007
(0)
down voted