A True Guitar Hero
Created on: September 17th, 2006
A True Guitar Hero
It's always a full house when Bean performs. I bet he can't play Bark At The Moon on Expert though. I'm telling you, it's damn near impossible!

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.5) 1,059 128 188

View metrics:

today yesterday this week this month all time
1 2 1 1 48,273

Inbound links:

views url
65 http://www.stumbleupon.com/su/
7 http://www.scorehero.com/forum/viewtopic.php?t=17883&postdays=0&
6 http://twitter.com/
4 http://www.destructoid.com/ytmnd-ctz-was-busy-edition-94821.phtml
3 http://www.ultimate-guitar.com/forum/showthread.php?p=30351444

Add a comment

Please login or register to comment.
September 17th, 2006
(0)
LOL YEAH
March 26th, 2007
(-3)
I Slayed the first nested comment on this pimped up site
(0)
lol -3
September 17th, 2006
(0)
YES! 5 for you good sir!
June 14th, 2007
(-1)
fantastic!!! i love you!
September 17th, 2006
(0)
thats f*ckin funny man
September 17th, 2006
(0)
Trippy. Nice job Slayer
September 17th, 2006
(0)
Bad movie; great series.
September 17th, 2006
(0)
HAha winner for sure. Original too.
September 17th, 2006
(0)
lol....
September 17th, 2006
(0)
I've never played that game, but I like this.
September 17th, 2006
(0)
haha, smart
September 17th, 2006
(0)
nice
September 17th, 2006
(0)
lol
September 17th, 2006
(0)
MR.BEAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
September 17th, 2006
(0)
Nice.
September 17th, 2006
(0)
nice 1
September 17th, 2006
(0)
This idea came out of nowhere.
September 17th, 2006
(0)
5'd for cowboys from hell
September 17th, 2006
(0)
bean!
September 17th, 2006
(0)
haha awesome!
September 17th, 2006
(0)
I think I speak for everyone when I say: wtf????
September 17th, 2006
(0)
Win? WIN!
September 17th, 2006
(0)
good use of pantera (see sitsu's good friend and a bottle of pills for da best)
September 17th, 2006
(0)
pantera 5'd
September 17th, 2006
(0)
lawl
September 17th, 2006
(0)
5 for Guitar Hero
September 17th, 2006
(0)
Man, that song on expert is HARD AS F*CK.
September 17th, 2006
(0)
wins
September 17th, 2006
(0)
AWESOME.
September 17th, 2006
(0)
Bean > All
September 17th, 2006
(-2)
HAHAHAHA!!!!!!
September 17th, 2006
(0)
lmfao, That song is fun on the highest difficulty.
September 17th, 2006
(0)
the only good gh ytmnd ever.
September 17th, 2006
(0)
It's funny because the guy with poofy hair looks like he's grooving to it.
September 17th, 2006
(0)
September 17th, 2006
(0)
I *just* played that on hard. F*ck expert though.
September 17th, 2006
(-3)
Would be cooler if it was a real guitar and not the game controller.
September 17th, 2006
(0)
haha nice
September 17th, 2006
(1)
"Would be cooler if it was a real guitar and not the game controller." Ummm, no.
September 17th, 2006
(0)
rowan atkinson, one of the best comedic performers ever and is sadly underappreciated
September 17th, 2006
(0)
Mr. Bean FTW
September 17th, 2006
(0)
Rock On.
September 17th, 2006
(0)
5'd for Bean
September 17th, 2006
(0)
5'd for pantera.
September 17th, 2006
(0)
stay metal bean, stay metal \m/
September 17th, 2006
(0)
that's cool as hell.
September 17th, 2006
(0)
fav'd
September 17th, 2006
(0)
Top five. Now. I love this movie.
September 17th, 2006
(0)
( '_')\m/
September 17th, 2006
(1)
Trapped for enternity inside that box, for the soul purpose of non-stop rocking.
September 17th, 2006
(0)
I would have downvoted you if you had no personal proof that you have played Guitar Hero. [aka, Bark at the Moon] :D
September 17th, 2006
(0)
cant give pantera anything lower than 5
September 17th, 2006
(1)
I suspect you are using YTMND enhancing drugs.
September 17th, 2006
(0)
no sir, i dont like it.
September 17th, 2006
(0)
that's how i play
September 17th, 2006
(0)
mr bean!!!!!
September 17th, 2006
(0)
PANTERA!!!!!!!
September 17th, 2006
(0)
omgz h8 you cowboys from hell!
September 17th, 2006
(0)
Original, humorous, classically constructed - up to 4. Funny and awesome as hell - 5. I love this YTMND :D
September 17th, 2006
(0)
Everything about this owns. Especially for using the only song that really makes that game worth buying.
September 17th, 2006
(0)
lol bean.. yeah. bad movie, great tv series
September 17th, 2006
(0)
OMG He did those HOPOs flawlessly.
September 17th, 2006
(0)
BEAN = 5
September 17th, 2006
(0)
5'd for Chav-Slayer
September 17th, 2006
(0)
Mr. Bean = 5
September 17th, 2006
(0)
Sumguy21 approves of this message.
September 17th, 2006
(0)
This is awsome.
September 17th, 2006
(0)
win
September 17th, 2006
(0)
cool, a new chav-slayer ytmnd
September 17th, 2006
(0)
Fav because mr bean is the sh*t
September 17th, 2006
(0)
ROOFLES!
September 17th, 2006
(0)
lolololololol
September 17th, 2006
(0)
Perfect loop. Perfect Image. 5'd
September 17th, 2006
(0)
EVIL HORSE
September 17th, 2006
(0)
RGB \m/
September 17th, 2006
(0)
Mr. Bean always wins.
September 17th, 2006
(0)
AWESOME F_ING GIF!!!! WIN!!
September 17th, 2006
(0)
cowboys from hell is harder then bark at the moon IMO, so bean friggen rocks if he can pull that off XD
September 17th, 2006
(0)
very funny!!!11!!1111!
September 17th, 2006
(0)
Indeed, Mr. Bean = God of rock. This video proof should put him at #1 on Scorehero.
September 17th, 2006
(0)
Cann this get any better? Mr Bean... Guitar Hero... Pantera. 3 of my favorite things
September 17th, 2006
(0)
F*CK THATS AWESOME!!!
September 17th, 2006
(0)
Nice! You should use something by The Who to match the windmills, though.
September 17th, 2006
(0)
ROCK ON BEAN!
September 17th, 2006
(0)
BEAN!
September 17th, 2006
(-1)
1 for not being FLCL, +2 because I like that dude.
September 17th, 2006
(0)
"Nice! You should use something by The Who to match the windmills, though." Then it wouldnt have anything to do with Guitar Hero stupid.
September 17th, 2006
(0)
ha.
September 17th, 2006
(0)
It's not bark at the moon on extreme, its expert.
September 17th, 2006
(0)
5 for Bean
September 17th, 2006
(0)
+5 for Guitar Hero, +5 For Pantera, -5 for voting restriction.
September 17th, 2006
(0)
LOL nice, my fav song from Guitar Hero
September 17th, 2006
(0)
Mr. Bean is f*cking metal. ^_^
September 17th, 2006
(0)
5 because it's cool and i'm ignoring your comment about bean not being able to play bark at the moon on extreme. he's obviously a master.
September 17th, 2006
(0)
Oh man. Cowboys from hell on Expert... I don't think I've ever gotten past 10%.
September 17th, 2006
(0)
nice
September 17th, 2006
(0)
lol guitar hero
September 17th, 2006
(0)
such a hard song
September 17th, 2006
(0)
I can beat BatM on Expert difficulty. Beat that Bean!
September 17th, 2006
(0)
brilliant
September 17th, 2006
(0)
HELL YEAH!!
September 17th, 2006
(0)
ARE YOU READY TO ROCK?!
September 17th, 2006
(0)
I don't think i've ever given any of your sites lower than a 5. This is a good example why.
September 17th, 2006
(-3)
I CAUGHT A CCRABBY AND EVOLVED IT TO KINGLERI CAUGHT A CCRABBY AND EVOLVED IT TO KINGLERI CAUGHT A CCRABBY AND EVOLVED IT TO KINGLERI CAUGHT A CCRABBY AND EVOLVED IT TO KINGLERI CAUGHT A CCRABBY AND EVOLVED IT TO KINGLERI CAUGHT A CCRABBY AND EVOLVED IT TO KINGLERI CAUGHT A CCRABBY AND EVOLVED IT TO KINGLERI CAUGHT A CCRABBY AND EVOLVED IT TO KINGLERI CAUGHT A CCRABBY AND EVOLVED IT TO KINGLERI CAUGHT A CCRABBY AND EVOLVED IT TO KINGLERI CAUGHT A CCRABBY AND EVOLVED IT TO KINGLERI CAUGHT A CCRABBY AND EVOLVED IT TO KINGLERI CAUGHT A CCRABBY AND EVOLVED IT TO KINGLERI CAUGHT A CCRABBY AND EVOLVED IT TO KINGLERI CAUGHT A CCRABBY AND EVOLVED IT TO KINGLERI CAUGHT A CCRABBY AND EVOLVED IT TO KINGLERI CAUGHT A CCRABBY AND EVOLVED IT TO KINGLERI CAUGHT A CCRABBY A
September 18th, 2006
(0)
not a single downvote comment (that counts)
September 18th, 2006
(0)
F*cking yes.
September 18th, 2006
(0)
hahahah Bean is a ledgend
September 18th, 2006
(0)
F*CK YEAH!!
September 18th, 2006
(0)
Cowboys frome hell! you win, good day sir.
September 18th, 2006
(0)
Inspiring.
September 18th, 2006
(0)
Good loop, good sound, 5.
September 18th, 2006
(0)
5 for Pantera
September 18th, 2006
(0)
2 for mr bean, 2 for the song, 1 for the rave
September 18th, 2006
(0)
i lol'd
September 18th, 2006
(0)
hahaha...freakin lol'd 5'd and fav'd :)
September 18th, 2006
(0)
This has to be one of my favs.
September 18th, 2006
(0)
FAU'D
September 18th, 2006
(0)
I'll give you a five if you change the title to "An true Guitar Hero"
September 18th, 2006
(0)
OH EM GEE FAV"D
September 18th, 2006
(0)
rock
September 18th, 2006
(0)
5 for Pantera
September 18th, 2006
(0)
pantera is insta 5
September 18th, 2006
(0)
ROWAN ATKINSON IS THE BEST F*CKING COMEDIC ACTOR IN THE WHOLE F*CKING WORLD
September 18th, 2006
(0)
lol
September 18th, 2006
(0)
woo
September 18th, 2006
(0)
Guitar Hero = 5, Bean = 5, having the name "Chav-Slayer" = 5. If it was Beanless and Guitar Hero free, you still would have got 5 for the name, but tell me, how many chavs have you slain?
September 18th, 2006
(0)
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I love Rowan Atkinson.
September 18th, 2006
(0)
Oh and sh*t, Pantera f*cking rocks. Especially the song Five Minutes Alone.. :)
September 18th, 2006
(0)
i know alot of f*ckin jokes
September 18th, 2006
(0)
5 for cowboys from Hell
September 18th, 2006
(0)
5, ...Because I Love your Mother. Just kidding, nice job.
September 18th, 2006
(0)
HELL YES!
September 18th, 2006
(0)
Guitar Hero ftw
September 19th, 2006
(0)
should be more mr. bean ytmnds for sure, great loopage!
September 21st, 2006
(0)
lol wtf
September 21st, 2006
(0)
Bean...my god.
September 21st, 2006
(0)
BEAN!!!! PANTERA!!!! no reason to downvote whatsoever
September 21st, 2006
(0)
WOO!
September 21st, 2006
(0)
SUPERBE!
September 22nd, 2006
(0)
HOly sh*t this movie brings back memories. Baaad memories
September 22nd, 2006
(0)
LMAO! XD
September 22nd, 2006
(0)
Nice
September 23rd, 2006
(0)
KEYWORD WHORE'D
September 24th, 2006
(0)
one of the best movies ever
September 25th, 2006
(0)
Mr. Bean > Master Chief...seriously
September 25th, 2006
(0)
Bean, The musical fruit....
September 25th, 2006
(0)
Mr. Bean for the 5
September 25th, 2006
(0)
hypnotic
September 26th, 2006
(0)
hillarious, great film aswell.
September 26th, 2006
(0)
OMFG 5555555, 1. You played the song Cowboys from Hell by Pantera 2. Mr Bean 3. Guitar Hero is sweet 4. Great work on the gif right there is 4 SOLID reasons why this should be 5d and favd
September 27th, 2006
(0)
YES!!!!!!!!!!!! I like when he looks in the mirror from the side and goes, "BUHHHHHHHHHH!!!"
September 28th, 2006
(0)
excelent i luv it
September 28th, 2006
(0)
Fact: Best Guitarists are from the UK. :s .. that sounded bad but argh... imma not going to say more lol.. MR BEAN F*CKING ROCKS. his second Mr Bean movie coming up next year.
October 2nd, 2006
(0)
make another ytmnd so i can come again :fap fap fap:
October 2nd, 2006
(0)
Guitar Hero AND Bean? Dude, you're a fuсking god.
October 4th, 2006
(0)
Something like this should at least get 20,000 views
(0)
very well done
October 5th, 2006
(0)
i found a fish biscuit.
October 5th, 2006
(0)
I don't think Bean is gonna be in GH2, but I know Spinal Tap is gonna be. Can't wait!
October 15th, 2006
(0)
Hi there! lol 5!
October 15th, 2006
(0)
5 for pantera, Guitar Hero, Mr. Bean, and so much more. Also, I got a 5 star on BatM on Expert.
October 17th, 2006
(0)
such lollage.
October 21st, 2006
(0)
It is green.
October 23rd, 2006
(0)
downvoted to due lack of guitar freaks. but not really.
October 25th, 2006
(0)
can you f*cking not be awesome? I just don't think it's possible
October 27th, 2006
(0)
XD
November 15th, 2006
(0)
One of the best YTMNDs i've seen in a long time! Great job.
December 2nd, 2006
(0)
LOL.
December 7th, 2006
(0)
I played Guitar Hero at EBGames today and I cant even get through 25% of this song on Medium difficulty.
December 21st, 2006
(0)
needs more facemelter. but awsome none the less.
December 22nd, 2006
(0)
that song is f*ckin impossible on expert good god
March 29th, 2007
(0)
F*CKING ZOMG! 5 FOR MR. BEAN!
May 30th, 2007
(0)
Cowboys from Hell is the 2nd hardest on the first one IMO
June 16th, 2007
(0)
5 stars, very nice
July 6th, 2007
(0)
COWBOYS FROM HEEEEEELLLLLLL. You win again
August 5th, 2007
(-2)
BOOBOOBOOO
August 31st, 2007
(1)
This site is almost a year old already? Holy crap does time fly! Also, claris is a f*ggot
November 17th, 2007
(1)
mr. bean rox
November 19th, 2007
(1)
amazing
November 19th, 2007
(1)
that was godly.....
January 27th, 2008
(1)
Ah yes. I love Mr. Beam
February 25th, 2008
(1)
5 spy game style
March 14th, 2008
(1)
I haven't laughed in a long time. Thank you Chav, and thank you Mr. Bean (again).
April 1st, 2008
(1)
i just beat this song and game on expert :|
July 16th, 2008
(0)
Guitar Hero is a baby's toy
July 8th, 2009
(1)
Sweet XD
January 23rd, 2010
(0)
Coolest gif eva!