Nelson designs the new site layout
Created on: September 24th, 2006
Nelson designs the new site layout
Nelson really designed the new site layout, take a look! For the record (before you downvote if you do like the layout) I think it does look nice but needs some getting use to, that's why the boo's were limited. Sync's best in Firefox, think IE works now.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.11) 534 18 106

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 0 2 12 11,812

Inbound links:

views url
1 http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=ytmnd+site+l
1 http://ytmnsfw.com/users/Gamesnstuffguy/

Add a comment

Please login or register to comment.
September 24th, 2006
(0)
well done!
September 24th, 2006
(0)
BANK!
September 24th, 2006
(0)
Well done edit.
September 24th, 2006
(0)
Excellent!!!!!!!!!
September 24th, 2006
(0)
WTF WHY ARNT VOTES WORKING PROPERLY!
September 24th, 2006
(0)
not good enough for the kandi man. MEGAWOOT@22@@@@22
September 24th, 2006
(0)
lolipop
September 24th, 2006
(0)
Awesome!
September 24th, 2006
(0)
Also, 8/9'th.
September 24th, 2006
(0)
make more boos! that would make it even better. But the more I use it the more I get used to the new layout
September 24th, 2006
(0)
Stop bitching. I like the new design, except for no top 5.
September 24th, 2006
(0)
lmao made me lol
September 24th, 2006
(0)
LOL! WELL DONE!
September 24th, 2006
(0)
haha wow, nice.
September 24th, 2006
(0)
Yeah, the layout is okay, it's just distracting for the eyes. It's all those alternating shades... >_< Drives me crazy.
September 24th, 2006
(0)
hahaha
September 24th, 2006
(0)
boom!
September 24th, 2006
(0)
lol, yes it does suck doesn't it? Seriously though, if it weren't for the ads I think it would rock.
September 24th, 2006
(0)
BOOO :(
September 24th, 2006
(0)
i like the new layout...
September 24th, 2006
(0)
NELSON SHOULD BE FIRED
September 24th, 2006
(0)
lol
September 24th, 2006
(0)
ahahahah
September 24th, 2006
(0)
+4 for 'BOO! BOO!'
September 24th, 2006
(0)
Funny how well it syncs...
September 24th, 2006
(0)
Boo!
September 24th, 2006
(0)
Yeah.
September 24th, 2006
(0)
Yeah, the layout is pretty good, it's got way more features, but there needs to be pickable themes (like this in black would be awesome)
September 24th, 2006
(0)
new layout sucks
September 24th, 2006
(0)
boo boo! lolicus!
September 24th, 2006
(0)
lol
September 24th, 2006
(0)
Wins
September 24th, 2006
(0)
I'm drawing a layout with orange for arms with oranges that shoot home depots at you.
September 24th, 2006
(0)
"Boo!" I love it.
September 24th, 2006
(0)
I like the new layout colors and theme, I think it just needs to be made smaller.
September 24th, 2006
(0)
;_;
September 24th, 2006
(0)
Nice
September 24th, 2006
(0)
ha
September 24th, 2006
(0)
lol
September 24th, 2006
(0)
Layout sites suck. Everyone else has noticed the difference. Thank you for voicing your opinion on the subject through crappy pictures and sound. everyonesucks.ytmnsfw.com
September 24th, 2006
(0)
5 for Futurama BOO's
September 24th, 2006
(0)
I was saying boo-urns
September 24th, 2006
(0)
lol, boo-urns
September 24th, 2006
(0)
lol
September 24th, 2006
(0)
BOOOOOOOOOOOOOOOOOO
September 24th, 2006
(0)
B-E-A-UTIFUL
September 24th, 2006
(0)
nelson fad is pretty much the least entertaining thing in the history of the world
September 24th, 2006
(0)
hahaha larf
September 24th, 2006
(0)
ROFL WELL DONE
September 24th, 2006
(0)
blind downvote
September 24th, 2006
(0)
"boo" indeed... new layout ftl
September 24th, 2006
(0)
Hahaha, the 'boo's are a nice touch. :D
September 24th, 2006
(0)
goddamn i hate this fad
September 24th, 2006
(0)
hahahhahaaaaaaaaaaaaaaa
September 24th, 2006
(0)
lol nice synch, but uh new layout is cool
September 24th, 2006
(0)
I don't like the new layout :(
September 24th, 2006
(0)
lolol
September 24th, 2006
(0)
awesome
September 24th, 2006
(0)
Very good
September 24th, 2006
(0)
fad
September 24th, 2006
(0)
fived for the heckling old guys at the end lol
September 24th, 2006
(0)
Also c*cks.
September 24th, 2006
(0)
i disagree but nice work
September 24th, 2006
(0)
BOO BOO!
September 24th, 2006
(0)
The Boos are a nice touch. lol
September 24th, 2006
(0)
he...hehe....hehehehe......F*CK
September 24th, 2006
(0)
that was funny at the end
September 24th, 2006
(0)
lmao
September 24th, 2006
(0)
take out boos.
September 24th, 2006
(0)
lol @ BOO.
September 24th, 2006
(0)
nice. this layout is too orange for my taste
September 24th, 2006
(0)
I rawk because I know how to make sites synch with opera.
September 24th, 2006
(0)
Very awesome, the layout does suck.
September 24th, 2006
(0)
nice one!
September 24th, 2006
(0)
BOOO
September 24th, 2006
(0)
OMG that was f*cking awesome
September 24th, 2006
(0)
excellent work
September 24th, 2006
(0)
hahaha nice work.
September 24th, 2006
(0)
5 for the muppets
September 24th, 2006
(0)
5'd for the boo.
September 24th, 2006
(0)
meh, well done anyway.
September 24th, 2006
(0)
1'd because I like the new layout... but... +2 for boo! lol
September 24th, 2006
(0)
^_^
September 24th, 2006
(0)
Haha
September 24th, 2006
(0)
5'd for critics
September 24th, 2006
(0)
excellent lipsync
September 24th, 2006
(0)
The "boos" made it.
September 24th, 2006
(0)
Boo
September 24th, 2006
(0)
LOL
September 25th, 2006
(0)
lolololol
September 25th, 2006
(0)
http://www.myspace.com/forgotpoland
September 25th, 2006
(0)
Mohagany monkeys do not enjoy Swedish Fish on Sunday.
September 25th, 2006
(0)
lolololol
September 25th, 2006
(0)
Fived for use of boo, even if I love the new layout. It looks more professional all around, especially the decriptions.
September 25th, 2006
(0)
The Conneryism was solid enough, but the "BOO!" "BOO!" made this work. Congrats!
September 25th, 2006
(0)
+5 for Boo!
September 25th, 2006
(0)
Lol. Boo, indeed.
September 25th, 2006
(0)
lol
September 25th, 2006
(0)
definitely a 5 for the boo, sealed the deal
September 25th, 2006
(0)
OLOL
September 25th, 2006
(0)
nice =)
September 26th, 2006
(0)
boo indeed.
September 29th, 2006
(0)
new layout sucks
October 16th, 2006
(0)
BOO!
November 22nd, 2006
(0)
+5 for the BOOs
June 19th, 2010
(0)
IT'S FUNNY CAUSE IT'S BLACK AND PINK AND SUPER GAY!! <3<3