Spongebob explains fun.
Created on: October 4th, 2006
Spongebob explains fun.
Sound from Spongebob Square Pants, Music mixed by Nabeshin http://songofnedm.ytmnd.com/ Image from Spongebob and Happycat.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.09) 600 64 177

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 1 0 0 17,426

Inbound links:

views url
6 http://socialmeeps.net/home.php
4 http://www.stumbleupon.com/su/
2 https://www.google.com/
2 https://www.facebook.com/
1 http://www.google.com/search?hl=en&safe=off&biw=1440&bih=731&q=%22spongebob+explains+fun%22+ytmnd&aq=f&aqi=&aql=&oq

Add a comment

Please login or register to comment.
October 4th, 2006
(0)
Sound from Spongebob Square Pants, Music mixed by Nabeshin http://songofnedm.ytmnd.com/ Image from Spongebob and Happycat.
October 4th, 2006
(0)
Clever. Like that hasn't been done like that before.
October 4th, 2006
(0)
Great but make a minor change when he first says n put edm there instead of anywhere part. It just would sound better but great job and work
October 4th, 2006
(0)
lol, surprise NEDM always gets a 5
October 4th, 2006
(0)
That came out of nowhere.
October 4th, 2006
(0)
nah it's good the way it is. syncs fine but I almost wish it broke out into more nedm music, but yea. gj. win.
October 4th, 2006
(0)
lousy stars, give him a 5!
October 4th, 2006
(0)
love it
October 4th, 2006
(-1)
I can't understand what the cat says >
October 4th, 2006
(0)
Silly.
October 4th, 2006
(0)
Kind of ruined it with NEDM...actually a short 2-second NEDM...it needs to be a little longer with the Coburn techno
October 4th, 2006
(0)
3!! I wanna 5 this but you need to have the cat burn him w/ ze eye lazers...
October 4th, 2006
(0)
yo extremejon this would be a whole lot better if you sync'd the NEDM part on the N
October 4th, 2006
(0)
NEDM.
October 4th, 2006
(0)
I feel like it has a bigger impact if it's just for a second. Staring at something shocking if made more shocking if it flashed breifly. Like in a horror movie, wouldn't it be freaky to see an image of a blown-open head for a split second rather then for a few minutes?
October 4th, 2006
(0)
...nedm has invaded everything
October 4th, 2006
(0)
1'd
October 4th, 2006
(0)
5 for NEDM!
October 4th, 2006
(0)
It would be 5 if the music of NEDM continued.
October 4th, 2006
(0)
NEDM sites that have extended Music clips annoy me :(
October 4th, 2006
(0)
NEDM
October 4th, 2006
(0)
fix sync and its perfect!
October 4th, 2006
(0)
It syncs like a dream in firefox. I'm surprised.
October 4th, 2006
(0)
WIENNAR IS U!
October 4th, 2006
(0)
I'm with the extended NEDM music.
October 4th, 2006
(0)
please dont change it to satisfy these people
October 4th, 2006
(0)
dude some of these guys are retarded, dont make it go NEDM as soon as he says N cause it actually becomes alot more surprising cause you EXPECT it to come at the start of N
October 4th, 2006
(0)
Yes, that was my intention.
October 4th, 2006
(0)
Rofl.
October 4th, 2006
(0)
Let the whole NEDM clip play.
October 4th, 2006
(0)
Seriously, dude, it's only 12 seconds long. And it makes your YTMND not cut off all abruptly.
October 4th, 2006
(0)
ace
October 4th, 2006
(0)
Highly unexpected. You win.
October 4th, 2006
(0)
5'd for nedm and sources, this wins
October 4th, 2006
(0)
INTERFAD 5'd
October 4th, 2006
(0)
nice sources. This is so funny. I love the NEDM part. 5 Stars man, 5 Stars.
October 4th, 2006
(0)
If by that you're implying that I didn't cite my sources, yes I did. Read the f*cking description and the first f*cking comment. I didn't want to ruin the surprise in any way, and my sources wouldn't fit in that little space.
October 4th, 2006
(0)
I was expecting the best day ever song... but this was clever.
October 4th, 2006
(0)
hahaha
October 4th, 2006
(0)
Surprise NEDMs usually suck, but this one was funny.
October 4th, 2006
(0)
i snortedlol
October 4th, 2006
(0)
NEDM...like surprise buttsecks but its cool
October 4th, 2006
(0)
loool didnt see that coming. i lieik it
October 4th, 2006
(0)
N is for "No! This ytmnd isnt bad"
October 4th, 2006
(0)
Beautiful
October 4th, 2006
(0)
NEDM 5'd
October 4th, 2006
(0)
nice!
October 4th, 2006
(0)
I made an NEDM site so good it would have destroyed the internet
October 4th, 2006
(0)
bad idea
October 4th, 2006
(0)
damn...I shouldve been more wary...5 for cathing me off guard with NEDM
October 4th, 2006
(0)
Jon, this is probably the best NEDM I've seen in a while. Unlike most, it isn't something with NEDM just to use NEDM and get a 5. This one actually plays off of what's happening. The brief appearance also works great. Not worst prize!
October 4th, 2006
(0)
A few more seconds of WITP would be great, but I love it too much to 4 it.
October 4th, 2006
(0)
Why did we need to do this?
October 4th, 2006
(0)
OMG I LOVE YOU LOL!!!
October 4th, 2006
(0)
OH SH*T NEDM!
October 4th, 2006
(0)
It's clever and NEDMs usually suck. Finally a good one!
October 4th, 2006
(0)
FU made me laugh. gratz on doing a nedm site that survived the downvoters
October 4th, 2006
(0)
NO YOU IDIOT! If you say their name they'll show up. :'(
October 4th, 2006
(0)
the quick cutoff of the NEDM song made me laugh really hard for some reason. 5.
October 4th, 2006
(0)
The NEDM sound needs to be longer...
October 4th, 2006
(0)
downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvoters downvot
October 4th, 2006
(0)
NEDM = 5
October 4th, 2006
(0)
EXTEND THE NEDM SONG
October 4th, 2006
(0)
lol
October 4th, 2006
(0)
needs the rest of the NEDM music .. 4'd
October 4th, 2006
(0)
make the coburn song play out longer then i will 5 it....nice suprise tho
October 4th, 2006
(0)
caught me off guard
October 4th, 2006
(0)
5 for longer NEDM song.
October 4th, 2006
(0)
OWNED!
October 4th, 2006
(0)
To tell you the truth. If you would have just left it as "F then U" it could have been implying "F*ck you" F is for friends that do things together(Sex?, f*cking?) then U would be obvious. Sad...could have ACTUALLY BEEN F*CKING CLEVER.
October 4th, 2006
(0)
i was going to give you a 3, until i saw the end.
October 4th, 2006
(0)
Caught me by surprise, which most NEDM's dont. I was expecting (and would have enjoyed) a simple stoner lesson from spongebob, good work
October 4th, 2006
(0)
NEDM should play longer
October 4th, 2006
(0)
needs more music
October 4th, 2006
(0)
If it pisses you off so much about it not being a game joke, then do it yourself fool. Of course, then you'd be doing something that's already been done before, and you would be rigorously downvoted. Same reason I didn't. Also because gay jokes are the suck.
October 4th, 2006
(0)
*gay joke
October 4th, 2006
(0)
gettin desperate
October 4th, 2006
(0)
sigh, nedm
October 4th, 2006
(0)
I realize that there are 9999999 other sites that use a large chunk on the NEDM song, and I realize I'm wrong to be a little unique. If you want to hear the full song, why don't you go vist the endless other sites that decide to waste your time listening to it. Like say, http://nedmbitesback.ytmnd.com/ http://dokurorave.ytmnd.com/ http://nedmattack.ytmnd.com/ http://nedv.ytmnd.com/ http://giantnedmcrab.ytmnd.com/
October 4th, 2006
(0)
Needs more NEDM.
October 4th, 2006
(0)
Fail for being a nonconforming little bitch and not putting more of the NEDM song up there. That's right, get off my NEDM fanbase. Also, crappy quality, lawl
October 4th, 2006
(0)
Been said before, NEDM needs to play longer. It's not scary like in a movie, it's surprising, like a NEDM ytmnd.
October 4th, 2006
(0)
I don't know why, but it made me laugh out loud
October 4th, 2006
(0)
one of the very very very very few ytmnd's to actually make me laugh
October 4th, 2006
(0)
You should've made him singing it in a demonic voice. I don't know why but that would've been hilarious.
October 4th, 2006
(0)
F, is for failing this piece of sh*t YTMND.
October 4th, 2006
(0)
>|:| Fine.
October 4th, 2006
(0)
goood
October 4th, 2006
(0)
I did not see that coming at all.
October 4th, 2006
(0)
hahahah great and unlike some people i liked it that you cut it off really quickly its funnier that way
October 4th, 2006
(0)
There, he's you precious 6 seconds of music you've heard 92831 times before.
October 4th, 2006
(0)
haha, that was out of sync so I saw that cat like 5 seconds before the music started. I immediately pulled the plug out of my bitcin mac. F*ck nedm, and f*ck you
October 4th, 2006
(0)
this blows really bad
October 4th, 2006
(0)
...Are you stupid or something? If everyone save one person had no gripe about the sync, did you ever consider it might be your fault it doesn't work? What, are you using Internet explorer and dial-up or something?
October 4th, 2006
(0)
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
October 4th, 2006
(0)
Lol, unexpected.
October 4th, 2006
(0)
On second thought, 6 seconds is too much. How about 3?
October 4th, 2006
(0)
I liked it.
October 4th, 2006
(0)
Decent. In fact, averagely decent.
October 4th, 2006
(0)
Oh Crap. My Bicycle!
October 4th, 2006
(0)
This would be better without the anywhere, might as well get to the point. Still made me chuckle though.
October 4th, 2006
(0)
F is for friends who do stuff together. U is for you and me. N is for anywhere and anyDM.
October 4th, 2006
(0)
LOL was gonna close it for no originality but the any DMMMM OMFG NEDM :)
October 4th, 2006
(0)
One of the few NEDM's I didn't see coming.
October 4th, 2006
(0)
dude holy sh*t...so much win. if it had just been the song it would won, but this makes it like 10 x better!!!
October 4th, 2006
(0)
Clever, didn't see it coming at all
October 4th, 2006
(0)
NEDM
October 4th, 2006
(0)
Aw YEAH. WIN!
October 4th, 2006
(0)
DM
October 4th, 2006
(0)
That was a bit obvious. I can't bring myself to vote three on an up and coming, though.
October 4th, 2006
(0)
Hahaha! That was actually pretty original. Give yourself a pat on the back!
October 4th, 2006
(0)
Aha! Got me. I was waiting for C and then K. I have the brain of a 10 year old boy.
October 4th, 2006
(0)
Sumguy21 approves of this message.
October 4th, 2006
(0)
needs more nedm
October 4th, 2006
(0)
LMAO CLEVER
October 4th, 2006
(0)
nedm= 5
October 4th, 2006
(0)
I liked it. The cat was very random.
October 4th, 2006
(0)
not goingtolie, cought me off guard
October 4th, 2006
(0)
This is so funNEDM
October 4th, 2006
(0)
boooo
October 4th, 2006
(0)
Oh look, it's a picture of a cat with some music. Instant comedy.
October 4th, 2006
(0)
YES! WIN WIN WIN!!!!
October 4th, 2006
(0)
I strongly dislike NEDM and your lack of inclusion of PLankton's comment concerning uranium bombs saddens me a 2 for you, sir
October 4th, 2006
(0)
I must break you.
October 4th, 2006
(0)
Dispite its over use, NEDM is one of ytmnds greatest fads.
October 4th, 2006
(0)
5 for surprise nedm
October 4th, 2006
(0)
Listen, I plan on doing something with the full song. It just will take a long time to do. And sync to work out.
October 4th, 2006
(0)
LOL
October 4th, 2006
(0)
lmao thats perfect. Not Even Doom Music cuold've made this any better this it is.
October 4th, 2006
(0)
Hell yes.
October 4th, 2006
(0)
Perfection.
October 4th, 2006
(0)
HAHAHAHAHA :D:D:D:D
October 4th, 2006
(0)
SYNCH IS HORRIBLE
October 4th, 2006
(0)
Play the entire song, and I'll 5 it. :P
October 4th, 2006
(0)
Damn that cat! He forced me to give away a 5!
October 4th, 2006
(0)
Ha ha, gorgeous.
October 4th, 2006
(0)
Needs chapstik
October 4th, 2006
(0)
NEDM!
October 4th, 2006
(0)
Beautiful
October 4th, 2006
(0)
probably the best surprise nedm of all time
October 4th, 2006
(0)
hahaha didn't see it.
October 4th, 2006
(0)
totally surpise nedm, this is the only one that fooled me.
October 4th, 2006
(0)
i expected a FU joke, and was surprised
October 4th, 2006
(0)
NEDM is always win
October 5th, 2006
(0)
NEDM i giggled
October 5th, 2006
(0)
5 for moheevi
October 5th, 2006
(0)
Before NEDM, I was a 500-lb useless blob. Now I'm fit, muscular and can't keep the ladies away! THANKS NEDM!!!!
October 5th, 2006
(0)
meh, very meh.
October 5th, 2006
(0)
You cut the NEDM song too soon man. But it is still hilarious so 5.
October 5th, 2006
(0)
saw that from a kilometer away
October 5th, 2006
(0)
A film rip with NEDM thrown into it, I hate you a lot.
October 5th, 2006
(0)
HAHAHAHA! Never expected NEDM in this one.
October 5th, 2006
(0)
Film rip...? Isn't that where you like capture the animation and everything? No clue how to do that.
October 5th, 2006
(0)
Saw it coming :\ Bravo, though
October 5th, 2006
(0)
NEDM = auto-5. Excuse me while I downvote anyone who downvoted this for hating NEDM.
October 5th, 2006
(0)
"N is for anywhere and NEDM!!!" Beautiful. Plus you deserve a 5 for user feedback.
October 5th, 2006
(0)
Would be 5'd if you played more of the NEDM track. You cut it right at the point I start rocking out. That's no good.
October 6th, 2006
(0)
i lolled
October 6th, 2006
(0)
dont f*cking change a thing.. its PERFECT
October 9th, 2006
(0)
awesome, just awesome
October 10th, 2006
(0)
roflcopter
October 10th, 2006
(0)
cute:)
October 13th, 2006
(0)
That was unexpected!
October 14th, 2006
(0)
lol
October 18th, 2006
(0)
I never liked NEDM sites but you pulled this one with class
October 19th, 2006
(0)
you know, i loved it. The cat was WEIRD and random, though.
October 22nd, 2006
(0)
wow unexpected lol.
October 28th, 2006
(0)
NOBODY EXPECTS NEDM!!
November 3rd, 2006
(0)
wtf is NEDM anyway?
November 4th, 2006
(0)
NEDM!Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyy!
November 17th, 2006
(0)
NEDM = 1
December 7th, 2006
(0)
needs more techno but still probly one of the best nedm's ever
January 2nd, 2007
(0)
lol fantastic
January 25th, 2007
(0)
sponge is an auto 5
March 3rd, 2007
(0)
N IS FOR ANY-DM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
March 6th, 2007
(0)
your sound doesn't match up too well, but the nedm caught me off guard
April 13th, 2007
(0)
Good idea.