Cartman makes a YTMND
Created on: October 6th, 2006
NSFW image hider

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.28) 529 46 104

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 1 0 0 12,544

Inbound links:

views url
3 http://ytmnsfw.com/users/FatBoy2/votes
2 http://thesocialrev.com/forum/showthread.php?t=86562
1 http://thesocialrev.com/forum/showthread.php?p=744994&posted=1
1 http://ytmnsfw.com/keywords/South+Park/1
1 http://ytmnsfw.com/keywords/CartMan

Add a comment

Please login or register to comment.
October 6th, 2006
(0)
Had to be done. But where's the fat enemy player from Make Love Not Warcraft as Max?!
October 6th, 2006
(0)
+5 for the downvoters! Win!
October 6th, 2006
(0)
Excellent.
October 6th, 2006
(0)
F'ing yes!! Downvoters!! Bwaaa!!! +5
October 6th, 2006
(0)
im super cereal about this
October 6th, 2006
(0)
More of Cartman getting owned by the Fat dude!
October 6th, 2006
(0)
The is the end of the worl....of warcraft.
October 6th, 2006
(0)
haha nice!
October 6th, 2006
(0)
Meh
October 6th, 2006
(0)
well done
October 6th, 2006
(0)
lol
October 6th, 2006
(0)
Of course, you realize that now you need to make an I Hate Kyle site.
October 6th, 2006
(0)
its yum yum
October 6th, 2006
(0)
lol
October 6th, 2006
(0)
only good YTMND done from that episode, most f*gs are just like "LOL WoW ON SP??? MEANS INSTANT YTMND EVAN THO I HAV NO ORIGNILATYY!!!1111!1!oneoeneeleveln!!"
October 6th, 2006
(0)
God f*cking damnit...and plz watch this episode...it's already up on youtube...shouldn't be tough to find.
October 6th, 2006
(0)
Loving it, man.
(0)
Don't like the "God f*cking damnit" part
October 6th, 2006
(0)
Wow, I do the same thing when downvoters hit my sites :-)
October 6th, 2006
(0)
This is the best YTMND ever!
October 6th, 2006
(0)
CARTMAN FTW
October 6th, 2006
(0)
Creativity = 5.
October 6th, 2006
(0)
i lol'd
October 6th, 2006
(0)
Cartman has a typewriter plugged into his computer?
October 6th, 2006
(0)
Nice
October 6th, 2006
(0)
Now this is funny
October 6th, 2006
(0)
I want to downvote you out of envy, but I can't.
October 6th, 2006
(0)
YES
October 6th, 2006
(0)
LOL
October 6th, 2006
(0)
short but works well =)
October 6th, 2006
(0)
608 1's hahaha..
October 6th, 2006
(0)
let's be honest, we'd all 5 a site made by cartman
October 6th, 2006
(0)
Cartman fails to remember the biggest rule in making YTMNDs: DON'T MAKE SITES ABOUT YOUR FRIENDS.
October 6th, 2006
(0)
Boy, I didn't see this coming a mile a way.
October 6th, 2006
(0)
extremely predictable, but the subtle knock against personal YTMNDs is funny.
October 6th, 2006
(0)
Show the YTMND he made, and you will get a 5.
October 6th, 2006
(0)
Predictable, but humorous
October 6th, 2006
(0)
lolol 608 votes and they're all 1
October 6th, 2006
(0)
Good use of the episode.
October 6th, 2006
(0)
lloolol
October 6th, 2006
(0)
HAHA clap hands
October 6th, 2006
(0)
"Cartman has a typewriter plugged into his computer?" lol oh yeah just noticed you took the sound from finding forrester, lol
October 6th, 2006
(0)
Through me, you have found the stars you have been seeking.
October 6th, 2006
(0)
someone please have him discover someone making a GAYTMND making fun of him and i'll give it.... more than 3.
October 6th, 2006
(0)
LOL CARTMAN FAILS AT INSIDE JOKE. voice was kind of muffled. -1 for that.
October 6th, 2006
(0)
It's true. His keyboard is a typewriter.
October 6th, 2006
(0)
funny because it's cartman
October 6th, 2006
(0)
I give you a 1 for being a n*gg*r.
October 6th, 2006
(0)
roflmao
October 6th, 2006
(0)
Splicing that makes me feel good inside... much unlike that whacked out "Cartman has it covered" site. 5 for you.
October 6th, 2006
(0)
See, this is the way to use South Park clips + edits to make a YTMND.
October 6th, 2006
(0)
October 6th, 2006
(0)
my roflcopter is landing "soi soi soi soi soi soi sooooooooiii sooooooooooooooooooi soooooooooooooooooooooooiiii"
October 6th, 2006
(0)
i recognize my gif in there :D
October 6th, 2006
(0)
grrrreat:D
October 6th, 2006
(0)
a very well put together YTMND, thank you for making me laugh
October 6th, 2006
(0)
Reminded me of how much I hate southpark.
October 6th, 2006
(0)
F, Stupid as hell.
October 6th, 2006
(0)
5 for using sound from one of my sites ^_^
October 6th, 2006
(0)
That was inspired. And inspirational. I smell fad.
October 6th, 2006
(0)
f*cking brilliant! lol
October 6th, 2006
(0)
I h8 it when that happens. :(
October 6th, 2006
(0)
YTMND is bringing South Park back.
October 6th, 2006
(0)
si
(0)
Great parody!
October 6th, 2006
(0)
Now this was funny as hell! Great job.
October 6th, 2006
(0)
Wrong use of the World of Warcraft episode. :\
October 6th, 2006
(0)
Sumguy21 approves of this message.
October 6th, 2006
(0)
^ "only good YTMND done from that episode, most f*gs are just like "LOL WoW ON SP??? MEANS INSTANT YTMND EVAN THO I HAV NO ORIGNILATYY!!!1111!1!oneoeneeleveln!!"" ... I pretty much agree
October 6th, 2006
(0)
Southpark = 1
October 6th, 2006
(0)
WIN F*CKING WIN!
October 6th, 2006
(0)
nice
October 6th, 2006
(0)
U WIN!
October 6th, 2006
(0)
Wow...
October 6th, 2006
(0)
LOLL
October 6th, 2006
(0)
Sufficient. I Was Featured.
October 6th, 2006
(0)
own
October 6th, 2006
(0)
October 6th, 2006
(0)
Awesome, I Like how Cartman gets downvoted. Instant 5.
October 6th, 2006
(0)
You didnt show my vote on that page :(
October 6th, 2006
(0)
pretty sweet. good use of clippery.
October 6th, 2006
(0)
roflmao
(0)
Yes indeed.
October 6th, 2006
(0)
Good stuff.
October 6th, 2006
(0)
It's funny cos it's true.
October 6th, 2006
(0)
608 1s? I believe it!
October 6th, 2006
(0)
Expected crap, received awesome.
October 6th, 2006
(0)
loo
October 6th, 2006
(0)
GOD F*CKING DAMNIT
October 6th, 2006
(0)
What a f*cking douchebag. You didnt even cite your sources correctly, its from the tv show family guy, you dickwad.
October 6th, 2006
(0)
Brilliant! Hooray your YTMND!
October 6th, 2006
(0)
Good sync. I applaud you.
October 6th, 2006
(0)
Clever.
October 6th, 2006
(0)
this is great i am showing all my fwends hoo play wow too
October 7th, 2006
(0)
I liked Cartman's site.....
October 9th, 2006
(0)
YES! YES!
October 16th, 2006
(0)
South Park FTW!
October 24th, 2006
(0)
This is teh WIN!!!!!!!!!!!!!!!!!
October 29th, 2006
(0)
:)
November 5th, 2006
(0)
deserves more respect
December 8th, 2006
(0)
I'd upvote Cartmans YTMND. Great editing!
December 18th, 2006
(0)
cartman just got owned by downvoters
December 17th, 2007
(0)
One of the most underrated sites ever.
(0)
Genius.