The Dude finds Treehorn's secret
Created on: October 10th, 2006
The Dude finds Treehorn's secret
The Dude does a little detective work.

Sponsorships:

Vote metrics:

rating total votes favorites comments
(4.43) 572 38 108

View metrics:

today yesterday this week this month all time
0 1 0 0 13,382

Inbound links:

views url
10 http://www.stumbleupon.com/refer?new=1
4 http://www.stumbleupon.com/su/
4 http://www.stumbleupon.com/refer
2 https://www.facebook.com/
2 http://www.facebook.com/

Add a comment

Please login or register to comment.
October 10th, 2006
(0)
lol, woulda hit top 5 when the snape kills dumbledore fad was around. :\
October 10th, 2006
(0)
awesome
October 10th, 2006
(0)
shows promise
October 10th, 2006
(0)
lol
October 10th, 2006
(0)
LOL = 5er
October 10th, 2006
(0)
Love that movie, great job! 5'd!
October 10th, 2006
(0)
nice
October 10th, 2006
(0)
the dude abides.
October 10th, 2006
(0)
Brilliant.
October 10th, 2006
(0)
Sumguy21 approves of this message.
October 10th, 2006
(0)
Awesome LMAO
October 10th, 2006
(0)
You never went to Vietnam!
October 10th, 2006
(0)
lmao
October 10th, 2006
(0)
greatest comedy ever
October 10th, 2006
(0)
this is what happens when you find a stranger in the woods
October 10th, 2006
(0)
Good idea, but such an old fad...
October 10th, 2006
(0)
F*cking *ssh*l*e!
October 10th, 2006
(0)
BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
October 10th, 2006
(0)
I don't mind old fads brought back as long as it's a fresh twist. This is.
October 11th, 2006
(0)
Well, my logic was that the age of the fad would have people's guards down. Maybe it worked.
October 11th, 2006
(0)
SPOILER'D!
October 11th, 2006
(0)
Made me laugh.
October 11th, 2006
(0)
It worked ^_^
(0)
Genius.
October 11th, 2006
(0)
lol
October 11th, 2006
(0)
Nah, it didn't work. Try something else.
October 11th, 2006
(0)
OMFG WIN. I need more BL ytmnds.
October 11th, 2006
(0)
you are a failure
October 11th, 2006
(0)
i like the subtlety of the changes you made, 5'd
October 11th, 2006
(0)
not very funny.....4 for effort :)
October 11th, 2006
(0)
Long over dude but anything with Lebowski content gets a 5 from me!
October 11th, 2006
(0)
hahaha awesome, 5 for lebowski, would 5 again for twist
October 11th, 2006
(0)
excellent
October 11th, 2006
(0)
Lebowski Got Pwnt.
October 11th, 2006
(0)
"Well, my logic was that the age of the fad would have people's guards down. Maybe it worked." Yup.
October 11th, 2006
(0)
lol nice, even though old topic, i love it
October 11th, 2006
(0)
Hilarious! Just remind me to not use the internet until I finish the 7th book once it comes out.
October 11th, 2006
(0)
Yum.
October 11th, 2006
(0)
It was a long time coming, but the punchline was worth it.
October 11th, 2006
(0)
ahahahah
October 11th, 2006
(0)
OLOL 5 for the dude and laughage
October 11th, 2006
(0)
old'd
October 11th, 2006
(0)
5 for Lebowski.
October 11th, 2006
(0)
This is essentially the same as "Tom Cruise finds the new Harry Potter" ytmnd, just w/ big lebowski, but w/e I chuckled.
October 11th, 2006
(0)
AWWWSOME!!!
October 11th, 2006
(0)
noooooooo u BITCH!!
October 11th, 2006
(0)
I wasn't expecting it, definitely shows promise. BadAss movie. -funny-
October 11th, 2006
(0)
lol factor 5!
October 11th, 2006
(0)
Big Lebowski = 5
October 11th, 2006
(0)
wins
October 11th, 2006
(0)
O_O -_- O_O -_- O_O XD XD XD XD XD
October 11th, 2006
(0)
Clever!
October 11th, 2006
(0)
Original! (needs more NEDM)
(0)
October 11th, 2006
(0)
That's funny as hell. Nice job.
October 11th, 2006
(0)
well done. a little late though
October 11th, 2006
(0)
I seriously hope this becomes a fad.
October 11th, 2006
(0)
You are wise in the ways of the lebowski.
October 11th, 2006
(0)
lol, sirius
October 11th, 2006
(0)
thats good
October 11th, 2006
(0)
unexpected, great laugh
October 11th, 2006
(0)
hawt
October 11th, 2006
(0)
well played
October 11th, 2006
(0)
Hell, I'll bite.
October 11th, 2006
(0)
wayyyy to long
October 11th, 2006
(0)
Eh, not really as funny as what was there at first, and kind of an old joke.
October 11th, 2006
(0)
omg lollers to the max!
October 11th, 2006
(0)
I was Expecting c*ck, Damn
October 11th, 2006
(0)
Very good edit!
October 11th, 2006
(0)
nice one...love tbl
October 11th, 2006
(0)
The fad being "old" has no bearing on how great this is.
October 11th, 2006
(0)
No laugh, but 3 for effort
October 11th, 2006
(0)
god i love that movie
October 11th, 2006
(0)
Wow, that's amazing, I love that movie
October 11th, 2006
(0)
lolz
October 11th, 2006
(0)
wooow just when u think a fad is dead!
October 11th, 2006
(0)
Hmmm, a preloader that doesn't sync the first time through for me >
October 11th, 2006
(0)
5'd for the greatest movie to grace the screens of mortal men. And Oldfad the Armenian.
October 11th, 2006
(0)
HAHAHAHA win
October 11th, 2006
(0)
thank god it wasnt nedm or horse dick
October 11th, 2006
(0)
LMFAO he knew he was being watched!!! lollerpants
October 11th, 2006
(0)
Best movie EVER.
October 11th, 2006
(0)
Sweet moves.
October 11th, 2006
(0)
lol, i love the big labowski.
October 11th, 2006
(0)
Hah, didn't see that coming.
October 11th, 2006
(0)
The Big Lebowski, that's all I must say for you to little urban achievers to understand... man...
October 11th, 2006
(0)
old, but awesome...the dude ftw
October 11th, 2006
(0)
Dug up from the old fad graveyard. One of my favourite fads combined with a new twist and a great movie. Love it.
October 11th, 2006
(0)
Niice
October 11th, 2006
(0)
No Donny, these men are nihilists, you have nothing to be afraid of.
October 11th, 2006
(0)
good job, i wasn't expecting that
October 11th, 2006
(0)
The Big Lebowski = 5
October 11th, 2006
(0)
lmao
October 11th, 2006
(0)
Fived for just the movie.
October 11th, 2006
(0)
i love you. never forget that
October 12th, 2006
(0)
I like this ytmnd. There are a lot of ins and outs, a lot of what have yous.
October 12th, 2006
(0)
EVERYBODY KNOWS SNAPE KILLS DUMBLEDORE
February 2nd, 2008
(0)
noooooooooo!
October 12th, 2006
(0)
FAV'D
October 12th, 2006
(0)
big lebowskie = 5 anyhow, but 5 for the whole thing
October 12th, 2006
(1)
/guinness BRILLIANT!
October 12th, 2006
(0)
Love it!
October 12th, 2006
(0)
I was going to four this, but seriously, it's the Big Lebowski. Any less would be a travesty.
October 15th, 2006
(0)
Score
October 17th, 2006
(0)
hahaha
October 19th, 2006
(1)
"That's right, dude, the beauty of this YTMND is in it's simplicity. Once a YTMND gets too complicated, everything can go wrong. If there's one thing I learned in Nam..."
February 22nd, 2007
(0)
amazing, f*ckin' amazing
February 2nd, 2008
(0)
how it pains me to give this but a meager 5.